Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 12 van de 20 [ 481 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Show jouw Groninger of kijk mee

 
Profiel   

Dat laatste dus. In pension is gewoon niet haalbaar met een rijpaard/pony erbij. Stal bevalt goed dus daar blijf ik zelf, maar Kees mag na afspenen van ons eigen veulen verhuizen in (langdurige) bruikleen.

Kreupel komt door het ongeluk met de trailer, rug beschadigd en door de blessure aan haar tussenpezen een jaar later. Zitten vol met kleine littekens waardoor ze de veerkracht in haar benen mist.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-19 10:12 



 
Profiel   

Wat zonde en jammer zeg! Kun je niet hetzelfde doen als waarvoor Eclipse ingezet is? Merrie verhuren als draagmoeder? Krijg je voor betaald als het goed is. Hoewel het voor Groninger stamboek leuk zou zijn als er gewoon mini Groningertjes geboren worden natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-19 10:40 



 
Profiel   

MC zou je daar iets meer info over kunnen sturen per pb?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-19 10:43 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met de dracht Tineke, super tof!!
Misschien is er wel een hengstenhouder te vinden die Kees over wil nemen volgend jaar. Het zou voor het ras het mooist zijn als er gewoon Gronings met haar doorgefokt wordt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-19 10:52 



 
Profiel   

Klopt Maaike maar andere opties houd ik ook open.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-19 10:56 



 
Profiel   

Vandaag een thuis keuring gehad omdat Wenum Wiesel niet doorging. En mijn ruin heeft een eerste premie op zak en een uitnodiging voor Tolbert volgende week. Zijn er nog meer mensen die volgende week naar Tolbert gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 21:45 



 
Profiel   

Gaaf !
Gefeliciteerd

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 21:46 



 
Profiel   

Wat leuk, gefeliciteerd! Netjes dat ze thuis zijn komen keuren bij je, wie waren er?
Ik ga mogelijk kijken volgende week, paard mag lekker in de wei blijven staan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 07:12 



 
Profiel   

Gefeliciteerd en veel plezier in Tolbert. Misschien kom ik met Maaike mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-19 07:30 



 
Profiel   

Maaike, Arie de jong was de inspecteur, Frank van der Veen was de meter en Hinke Cnossen was er namens het bestuur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 11:23 



 
Profiel   

Nou ons tripje naar Tolbert is niet voor niets geweest! Leander heeft er nu ook een ster bij. En heeft een mooi commentaar gehad dat er niets op aan te merken was en dat het een mooi aansprekend paard was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-19 16:57 



 
Profiel   

Daar heeft de jury niks aan gelogen, erg leuk paard heb je! Gefeliciteerd met het ster predikaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-19 21:35 



 
Profiel   

Dank je wel !

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-19 09:15 



 
Profiel   

Hoe gaat het met alle Groningers?

Wij hebben afgelopen weekend weer wedstrijd gehad, 4 winstpunten erbij en twee tweede prijzen. Snob was geweldig braaf, lekker dier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 09:33 



 
Profiel   

En je ging echt super knap

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 09:35 



 
Profiel   

Ik zag de foto's al voorbij komen op Facebook. Wat een mooi paard heb je toch en gefeliciteerd met je winstpunten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 11:51 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Maaike!
Mijn Groninger zit al een hele tijd in het ‘ziekenhoekje’
Vaak niet helemaal rad, met zelfs dagen ertussen dat hij bijna geen stap kan zetten en dagen dat hij de sterren van de hemel sjouwt tijdens een bosritje .
Dierenartsen weten even geen raad, omdat het beeld zo wisselend is.
Hij heeft artrose in de hoef rechtsvoor. Dat is al een jaar of twee bekend.
Maar we zijn er nu achter dat hij een sluimerende hoefzweer heeft en zijn hele lijf en expliciet zijn rechter borst en schouder zitten muurvast .
Dus de osteophaat is geweest en de hoefsmid .
We hopen nu op een opgaande lijn .
Hij is met zijn negentien jaar nog niet aan pensioen toe. Hij wil nog veel te graag !

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 13:18 



 
Profiel   

Ach wat jammer Mirim, artrose kan ineens de kop opsteken ook weer even “verdwijnen”.
Mijn ouwe Groninger had het ook, en is er 26 mee geworden. Toen was ze ook wel echt op.
Hopelijk gaat de jouwe nog een hele poos mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 15:34 



 
Profiel   

Met mijn halve Groninger (Upperville x Brandt) gaat het goed. Heb haar nu ruim 3 maanden en we doen zulke leuke dingen!
Zo zijn we al een weekendje weg geweest naar de Cantharel in Apeldoorn, en gister en vandaag hebben we in de Drunense duinen gereden.
Aankomende zondag hebben we een Enjoy the Ride gepland staan in Leusden.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 15:38 



 
Profiel   

Dankjulliewel!! Ik ben zo trots op mijn stoertje :)

Mirim wat balen, hopelijk vanaf nu een stijgende lijn inderdaad en nog heel veel tijd samen!

Gimmick dat klinkt goed, tof dat jullie zoveel leuke dingen doen! Je was in de buurt als je bij de Cantharel was!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-19 07:20 



 
Profiel   

Gimmick wat onwijs leuk, fijn zo een veelzijdig paard hè! En half Gelders.

Artrose is niet fijn maar niet het einde, heb je al supplementen? Vaak helpt dat echt goed.

Mijn Gelderse tank
[ img ]
[ img ]

Ik mocht zaterdag mee met Maaike om te chauffeuren, groomen en te lezen. Daarna hebben we de rollen deels omgedraaid en heeft Maaike mij geholpen. Onze paarden zijn ook dikke maatjes dus dat maakt het extra leuk en makkelijk om zoveel samen te ondernemen.
Binnenkort weer samen op concours en we moeten eigenlijk ook wat enjoy the rides Enzo gaan plannen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-19 10:10 



 
Profiel   

Zo gaaf, die tank van jou <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-19 10:16 



 
Profiel   

Ik heb een Gelderse merrie gehad met artrose .
Zij is 34 jaar geworden en heeft vanaf haar 10e bij mij gewoond .
Ik hoop dat dit ook voor mijn Groninger weggelegd is.
De problematiek zit hem nu ook niet zozeer in de artrose ( waar hij supplementen voor krijgt )als wel in de steeds terugkerende hoefzweer blijkt nu.
En de vastzittende schouders en borstpartij. Maar voordat je daar achter bent !

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-19 11:34 



 
Profiel   

Ja dat is soms een hele zoektocht voor je weet wat ze allemaal mankeren

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-19 12:09 



 
Profiel   

In het kader van "show jouw Groninger" heb ik maar eens een topic gemaakt met foto's:
[RIJ-ITP] Groninger Snob op Concours Hippique Apeldoorn
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 10:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 12 van de 20 [ 481 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen