Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 39 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kat doodgereden

 
Profiel   

-O- en ik was de chauffeur....

Rij 40 op een 50 weg. Een stukje verder stond er 1 op een rare plek te draaien, dus lag m’n focus even daar op.
En ineens schiet ie de weg op... een forse cyper...
Ik vol in de ankers, en hoor m tegen de zijkant (denk ik?) knallen. In m’n spiegel zie ik m tollend over de weg gaan en tollend onder een geparkeerde auto kruipen....
Ik gooi m’n auto aan de kant, loop naar de geparkeerde auto, en daar ligt ie... dood.....

Ja, en daar sta je dan...
Ik zie aan de overkant een man staan... “meneer, ik heb een kat aangereden, maar ik weet niet van wie hij is?”
Als antwoord krijg ik: lekker naar huis gaan meid, kan jij ook niks aan doen....

Maar ik kan dat beestje toch niet daar laten liggen?
Aanbellen bij een ander huis, en via twee andere huizen vind ik de eigenaar. Een wat oudere man...
“We zullen m missen, maar je moet je zelf niks kwalijk nemen”
En ik stamel alleen maar “sorry”...

-O- -O- -O-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 17:56 



 
Profiel   

:(:)
Gewoon afschuwelijk, maar hier had je echt niets aan kunnen doen. En helaas is proberen te ontwijken of remmen ook gewoon niet altijd verstandig

:(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 18:01 



 

:(:)

Mooi gehandeld. En ontzettend fijn dat de eigenaar het zo oppakt. Soms kun je iets niet voorkomen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 18:03 



 
Profiel   

Oh bah! Dat is rot. Wat fijn dat je gestopt bent en gaan zieken naar zijn baasje.
Sterkte er mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 18:04 



 
Profiel   

Dit soort dingen gebeuren...wil je het? Nee. Kan je er wat aan doen? Meestal niet. Remmen is ook niet altijd slim ivm ander verkeer achter je.

Maar het blijft klóte en je voelt je een tijdje erg slecht. :(:)

Je hebt de eigenaar gezocht en gevonden, dat vind ik al top van je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 18:04 



 
Profiel   

Goed gehandeld hoor ts :(:)

Hier onze rooie een paar maanden terug ook en diegene liet hem dus midden op de weg liggen. Diegene die erachter reed is maar gestopt en heeft m aan de kant gelegd en bij ons aangebeld. Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 18:06 



 
Profiel   

Oh dit is zo naar. Ik heb dit ook gehad, op een onverlichte 80km/u weg schoot er een kat zo de weg op, vol onder mijn rechter wielen. Kwam enorm hard huilend thuis, echt ellendig!

Je kunt hier echt niets aan doen, hoe banketstaaf ook. Risico van een kat buiten laten lopen.. Goed dat je de eigenaar hebt gevonden. Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 18:07 



 
Profiel   

Heel triest voor het beestje en de eigenaar, maar vind ook net als mijn voorgangers dat je goed gehandeld hebt!
Nu weten de eigenaren tenminste dat het diertje niet meer leeft en niet meer zal lijden (op welke wijze dan ook). Wat dat betreft netjes van jou TS. En helaas kun je er niet altijd wat aan doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 18:07 



 
Profiel   

Sneu, en zo te lezen niet alleen voor de kat, maar ook voor jou..

Denk dat de eigenaar alleen maar aan je gezicht af kon lezen dat je het echt heel erg vond..

inderdaad wat al gezegd is.. hoe banketstaaf ook... maar niets aan te doen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 18:09 



 
Profiel   

Heel veel sterkte. Je hebt gedaan wat je kon en hopelijk kun je het snel een plekje geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 18:11 



 
Profiel   

Wat ontzettend rot.. Zo te lezen was de kat gelukkig snel dood en heeft er weinig van gemerkt.
Jij kunt er ook niets aan doen, maar het is wel heel erg balen.
Fijn dat je het de eigenaren hebt laten weten. Dat scheelt hun ook weer zorgen wanneer hun kat niet thuis gekomen was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 18:12 



 
Profiel   

He wat schrikken zeg... vind het wel dapper van je dat je de eigenaar opgezocht hebt! Hoeft die niet te zoeken naar zijn kat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 18:13 



 

Netjes opgelost.
Rustig bijkomen, dit was een stom ongeluk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 18:13 



 
Profiel   

Ik voelde me echt zo stom toen ik sorry tegen de eigenaar zei... maar wat zeg je anders?
Was wel blij dat hij niet boos werd ofzo...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 18:27 



 

Wel netjes gehandeld inderdaad! :j

Maar blijft natuurlijk erg naar voor je, en natuurlijk ook voor de eigenaar :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 18:30 



 
Profiel   

Wat ontzettend naar om mee te maken. Wel erg goed van je dat je je verantwoordelijkheid hebt genomen en de eigenaar hebt gevonden. Wellicht kun je een bloemetje langsbrengen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 18:31 



 
Profiel   

Heel naar. Als ik dieren zie die naar de rand van de weg komen of langs de weg zitten/lopen, rijd ik altijd stapvoets. En 's avonds rijd ik echt heel langzaam over de plattelandswegen omdat je reeën, hazen, uilen en katten vaak pas laat ziet.

Ondanks dat heb ik eenmaal 's nachts in een stortbui een ree aangereden. Heb hem niet meer kunnen vinden ondanks een lange zoektocht waarbij ik uiteindelijk met de auto vast kwam te zitten in de drassige berm en door de politie bevrijd moest worden. Soms kun je er gewoon niks aan doen, maar heel rustig rijden en altijd naast en boven de weg kijken helpt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 18:34 



 
Profiel   

Wat rot om mee te maken.
Maar heel netjes dat je op zoek ben gegaan naar de eigenaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 18:39 



 
Profiel   

Wat vreselijk naar, maar je moet jezelf niks kwalijk nemen. Het was een ongeluk. Mijn kat is 10 dagen geleden ook door een verkeersongeluk overleden en ik neem de bestuurder niks kwalijk; sterker, ik vind het erg rot voor de bestuurder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 18:40 



 
Profiel   

Man, wat ellendig! Ik zou me hier ook doodziek van voelen uiteraard. Zo te lezen was t echt een ongeluk en had je hier niets aan kunnen doen. Wat je kon doen heb je gedaan, namelijk netjes de eigenaar op de hoogte brengen.
Hopelijk kun je het een beetje van je af zetten komende tijd :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 18:45 



 
Profiel   

Goed gehandeld ts.

Mijn vriend en ik hebben dit ook meegemaakt. Het was op een 60 weg in het donker en bbk. Hij ging nog vol in de ankers maar het mocht niet baten. Echt voor en achter in de verste verte geen verkeer en het domme beest rent gewoon vlak voor onze auto langs. Het arme dier heeft nog even geschreeuwd en overleed waar we bij stonden. We hebben gehuild. Als katten liefhebber en eigenaar raakte het ons in het hart. We hebben de dierenambulance gebeld, moesten daar nog een uur op wachten wachtend en bleek geen chip te hebben. We waren onderweg naar mijn broertje om op kraamvisite te gaan. Het is al dik 1,5 jaar geleden maar raakt mij nog steeds als ik eraan terug denk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 18:45 



 
Profiel   

O bah wat naar. Weet precies hoe je je voelt, heb een 4 jaar geleden ook een kat aangereden. Iets andere situatie maar als nog een dode kat. Ik vond de eigenaar gelukkig ook. Heb ook sorry gezegd en aangeboden dat als ze hem wilde cremeren dat ik de koste wilde betalen maar daar wilde ze niks van weten.
Heb zitten janken op de weg terug, voelde me zo naar.
Sterkte. Blijft naar maar het is per ongeluk

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 18:48 



 
Profiel   

Ik zou me ook super rot voelen, maar daar kun je gewoon niets aan doen. Ik vind dat je super hebt gehandeld door te stoppen en de eigenaar te zoeken :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 18:59 



 
Profiel   

Jeetje TS, wat ontzettend naar :( Maar je hebt netjes gehandeld. Ik vind het heel lief van je dat je de moeite hebt genomen om het baasje te zoeken. Je zal je vast nog een poosje heel schuldig voelen, logisch ook natuurlijk, maar neem het jezelf niet kwalijk. Je kan er niks aan doen :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 19:11 



 
Profiel   

Heel vervelend. Super gehandeld.

Hadden wij dit weekend met n egel. Wij zien m. Stoppen, steekt over, geven langzaam gas... Rent ie terug... Niet meer te ontwijken natuurlijk...

Ook sneu.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 19:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 39 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen