Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 6 [ 142 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Witte herder puppy's

 
Profiel   

Dit weekend is mijn prachtige dame "Diva, Love me Loïs for the Joy of Life" gedekt door een super leuke, knappe reu genaamd Lad, geïmporteerd uit Australië door zijn eigenaar. Vrij van alle erfelijke afwijkingen middels Embark, HD-A en Ed vrij.

[ img ]

De eerste dekking heeft gisteren plaats gevonden. Dat was dag 13 van haar loopsheid. Morgenochtend gaan we nog eens terug voor een tweede dekking en dan is het een kwestie van geduldig afwachten.

[ img ]

Uit deze combinatie kunnen zowel kort- als langstock pups geboren worden. De pups krijgen overigens gewoon netjes een stamboom mee.

[ img ]

Duimen jullie mee dat het gelukt is? :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-19 12:48 



 
Profiel   

Ohh wat tof ik duim mee. Schoonmoeder heeft ook een witte herder. Heerlijk beestje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-19 13:23 



 
Profiel   

Wat leuk! Ik ga volgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-19 13:48 



 
Profiel   

Vanmorgen progesteron geprikt. Ze zit nu precies op haar piek. Vanmorgen dus nog een 2e x gedekt en nu is het een kwestie van afwachten en duimen! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-19 21:10 



 
Profiel   

Wat leuk, succes ik hoop dat het gelukt is. Wij hebben sinds een paar maanden een oppas witte herder, super leuk maar ook een pittige hond. Ik zou het leuk vinden als je iets meer over jouw hond vertelt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-19 21:16 



 
Profiel   

Wat gaaf! Hopelijk heeft het gepakt. :D

Ooit, als ik de ruimte en de tijd heb wil ik ook een witte herder. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-19 21:30 



 
Profiel   

Wat leuk! Ik volg mee :D knappe ouders

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-19 21:32 



 
Profiel   

Wat leuk....Wij hebben ook een witte herder... <3

Een reu bijna 8 jaar oud het is een heerlijke hond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-19 21:33 



 
Profiel   

Whizz schreef
Wat leuk, succes ik hoop dat het gelukt is. Wij hebben sinds een paar maanden een oppas witte herder, super leuk maar ook een pittige hond. Ik zou het leuk vinden als je iets meer over jouw hond vertelt!


Pittig ja? Terwijl ze zo goed trainbaar zijn! Diva is onwijs leergierig en werkt graag voor me. Ze apporteert netjes in de hand en kent diverse commando's. Ze is sociaal en kan haar werkelijk overal mee naar toe nemen. :) naar vreemden is ze vrij open. De reu is daarin iets terughoudender. Maar die is sowieso iets rustiger. Wat opzich geen kwaad kan aangezien Diva veel energie heeft en zelfs wat onrustig wordt als je haar een dag niet aan het werk zet.. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-19 09:32 



 
Profiel   

Misschien ontbreekt eraan wat jij beschrijft, ik heb er geen verstand van! Een beetje “werk” in de vorm van denkspelletjes zou denk ik al heel wat energie opmaken. Hij is wel héél lief ❤️

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-19 09:49 



 
Profiel   

Hier nog een leuk filmpje van Diva. :)

https://youtu.be/iTKocfGL6H4

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-19 10:36 



 
Profiel   

Al die herders zijn zo trainbaar! Erg leuk filmpje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-19 10:39 



 
Profiel   

Oh wat is ze leuk! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-19 12:20 



 
Profiel   

Ik ben echt fan van herders en met name een witte herder. Ooooooit.....

Ik ga zeker volgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-19 12:43 



 
Profiel   

Wat leuk dat jullie volgen! Ik vind het zelf ook zo spannend. We zitten nu op dag 12 maar wat kruipt de tijd... :')

Nog ruim 2 weken wachten voor we antwoord hebben. Wel merk ik dat Diva knuffeliger is dan anders, maar dat kan ook door schijnzwangerschap komen.

Gisteren deze foto van haar gemaakt. <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-19 05:15 



 
Profiel   

Mooi meisje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-19 09:10 



 
Profiel   

Tof filmpje! +:)+

Hoe zit het met haarverlies? Ik heb vroeger een witte herder gekend en euh, die ruide toch zo enorm :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-19 09:16 



 
Profiel   

Lukasje schreef
Tof filmpje! +:)+

Hoe zit het met haarverlies? Ik heb vroeger een witte herder gekend en euh, die ruide toch zo enorm :wow:


Haha, ja daar waarschuw ik meermaals voor. Ook op mijn website wijs ik mensen op het haaruitval. Een witte herder is niet geschikt voor mensen die allergisch zijn of gewoon niet tegen al dat haar kunnen... :o

Met Diva gaat alles goed. Het lijkt erop dat haar tepels groter en roder zijn dan anders.... zo spannend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-19 19:21 



 

Ontzettend mooi dier!

Verliezen ze eigenlijk veel haar in huis of valt dat wel mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-19 19:25 



 
Profiel   

Succes!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-19 19:30 



 
Profiel   

Ik volg omdat ik erg benieuwd ben naar hoe het verder gaat!
Ik vind herders heel gaaf, op de boerderij waar ik werkte hadden ze een oud duitse, wat een ongelooflijk lief dier was dat..
Zelf zou ik er helemaal geen kunnen hebben want ik kan ze te weinig bieden qua beweging en ruimte.
Misschien ooit een schipperke, dat zou nog een optie zijn haha..

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-19 19:33 



 
Profiel   

Djali schreef
Ontzettend mooi dier!

Verliezen ze eigenlijk veel haar in huis of valt dat wel mee?

Nou die van ons kan behoorlijk haren hoor.
2x per jaar naar de trimmer helpt goed.
Maar er liggen altijd haren op de grond kan er niet tegen aan poetsen.
Maar goed ik stoor mij er ook niet aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-19 19:41 



 
Profiel   

Wat een prachtige hond! Ik ben heel benieuwd :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-19 20:09 



 
Profiel   

Ik volg! Over enkele jaren willen we ook een langharige witte herder of een oud duitse. Daar moet ik me nog in verdiepen... Ben gek op herders. Vroeger thuis herder gehad en mijn eerste hond was ook een herder. Nu bestaat mijn miniroedel uit een middelmaat vuilnisbakje (waarvan iedereen denkt dat het een labradoodle is ) en een chihuahua. Maar een herder komt er zeker weer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-19 19:02 



 
Profiel   

Djali schreef
Ontzettend mooi dier!

Verliezen ze eigenlijk veel haar in huis of valt dat wel mee?



Zie het bericht erboven. ;) Ja, een herder verhaard extreem veel. Daar moet je je niet in vergissen. Als er iets is waarom ik zou begrijpen dat mensen toch voor een ander ras kiezen, is het om het verharen. Want dat is echt niet grappig en daar móét je tegen kunnen. Je moet het niet erg vinden om elke dag te moeten stofzuigen en standaard een kleding/plak roller bij je te hebben zodat je enigszins fatsoenlijk de deur uit kan. :o Maarja... je krijgt er weer zo veel voor terug... een herder is gewoon een gouden hond om te hebben.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-19 11:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 6 [ 142 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen