Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin september 2019

 

September is alweer voorbij gewaaid en de drukte van Horse Event is voorbij. Na een geslaagd weekend kunnen we weer volop aan de slag met ideeën voor volgend jaar. Op Horse Event na is er gelukkig niet zoveel drukte geweest afgelopen maand. Wel zijn er diverse wijzigen binnen het team geweest. Nieuwsgierig wie? Lees dan hieronder meer!

Veel leesplezier gewenst!

Inhoudelijk

Nieuwsredactie
September is de eerste herfstmaand en de eerste herfstige dagen hebben we alweer gehad. Deze maand bracht erg divers nieuws. Hieronder vinden jullie de top 3 van de meest bekeken nieuwsartikelen van afgelopen maand. Op nummer drie vinden we met 5215 views het nieuws dat de Konikpaarden uit de Oostvaardersplassen opnieuw verhuisd moesten worden. De parkeigenaar waar ze in eerste instantie waren geplaatst kon niet de nodige zorg verlenen die de Koniks nodig hadden. Op nummer twee met 5403 views staat het bericht dat Goldenway Stables in Woubrugge plaats moet maken voor arbeidsmigranten. Inmiddels is er een petitie gestart om deze plannen tegen te houden. Op nummer 1 het trieste bericht dat keurhengst Apache ingeslapen moest worden doordat hij leed aan hoefbevangenheid. Apache is 14 jaar geworden. Dit bericht werd 6954 keer bekeken.

Bezwaarcommissie
De Bezwaarcommissie heeft alle onderwerpen behandeld. Mocht je vragen hebben voor de BZC of over wat zij doen? Stel ze gerust, de BZC neemt deze dan mee in het volgende BBB. Ook wanneer er weer nieuws is vanuit de BZC, zullen zij weer berichten plaatsen.

Wiki
Deze maand is er geen bijzondere update vanuit de Wiki. Wil jij meeschrijven met de wiki of heb je een aanvulling die je wilt plaatsen? Kijk dan bij Wikizaken óf op de wiki zelf hoe je dat moet doen.

Vanuit Beheer
September is de maand waarin Horse Event bij veel teamleden een grote rol speelt. Dit jaar voor het eerst een compleet andere invulling dan voorgaande jaren en wat was dat een groot succes! Het meeting point van Bokt was de hele dag vol met enthousiaste deelnemers van de workshops die wij aanboden. Dit succes is volledig te danken aan de teamleden die hard hebben gewerkt om alles in orde te krijgen, de reporters die elke dag voor super verslagen en prachtige foto's hebben gezorgd en natuurlijk de Bokkers en niet-Bokkers die ons kwamen vergezellen tijdens het knutselen en knopen!
Iedereen nogmaals een hele dikke dankjewel! Dankzij jullie hebben wij Horse Event met een grote glimlach kunnen afronden en kijken wij uit naar volgend jaar.

Nieuwsgierig geworden naar de verslagen van dit jaar? Neem dan een kijkje in het onderdeel [HE] Horse Event, waar alle topics te vinden zijn.


Team
Nieuw
Superleuk nieuws: Ladybird is het team komen versterken! Zij zal een positie innemen op Algemeen 1. Heel veel plezier en succes gewenst!

En ook nog op de valreep deze maand, niet één maar twee nieuwe redactieleden die ons team komen versterken! Zij zijn beide reporters geweest tijdens Horse Event en hebben nu een lavendel jasje aangetrokken. Ricie en SarahIlse welkom en veel plezier in het Nieuwsredactieteam!

Terug van break
Op de valreep van deze maand is Lous weer terug gekomen van haar break! Ze neemt haar oude plekje als Moderator op de Kantine weer in. Super leuk dat je er weer bent Lous!

Break
Khirshanta heeft haar grijze kleurtje ingeruild voor een zwarte. Hopelijk zien wij je na je break weer terug! Heel veel succes!


Tips van het Team & Vragen van Bokkers
Deze maand hebben wij geen tips of vragen. Heb jij een vraag hoe iets werkt of wil je wat weten? Stel gerust je vraag!

Ik heb een vraag of een suggestie voor een tip!
Dat kan! Je kunt je vraag of suggestie pb-en naar [***].
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-19 18:19 



 
Profiel   

Bedankt voor de update :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-19 16:58 



 
Profiel   

Ik had eigenlijk ook nog een stukje toe willen voegen maar was helaas net te laat. Vandaar dat ik nu maar even van de gelegenheid gebruik maak.

In het BBB van april van dit jaar heb ik een stukje geschreven over mijn gezondheid. Er was toen net uitgezaaide borstkanker geconstateerd en ik had toen net te horen gekregen dat ik niet meer zou kunnen genezen. Dat nieuws sloeg natuurlijk in als een bom. Gelukkig was er nog wel e.e.a. voorhanden qua behandelingen.

Ondertussen heb ik een serie van 6 chemokuren ondergaan, aangevuld met 2 soorten immunotherapie. Het goede nieuws is dat de kuren goed hun werk hebben gedaan en dat mijn ziekte op dit moment stabiel is. Het minder leuke nieuws is dat het een flinke invloed heeft op o.a. mijn concentratie en geheugen. Met als gevolg dat ik mijn werk hier voor Bokt op een lager pitje heb moeten zetten. Concreet komt het er op neer dat ik probeer om binding te houden en graag doe wat in m'n vermogen ligt, maar dat er op dit moment niet al teveel uit mijn handen (en hoofd.....) komt. Hopelijk komt het met rust allemaal weer een stukje op orde.

Ik wil jullie in elk geval bedanken voor alle hartverwarmende reacties die ik de laatste tijd heb gekregen. Jullie steun doet me erg goed en de belofte van april blijft staan: jullie zullen me de komende tijd waarschijnlijk weinig zien, maar jullie zijn nog niet van me af ;) :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-19 20:57 



 
Profiel   

Bedankt voor de update.

Beetje dubbelzijdig nieuws dus oscar. Super super fijn dat de kuren hun werk doen! En dat je stabiel bent.
Erg vervelend dat het zo veel invloed heeft op je concentratie enzo. Doe alles lekker op je eigen tempo en hopelijk zien we je nog af en toe voorbij komen. Wens je veel sterkte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-19 21:04 



 
Profiel   

Dank je wel, lief van je :)

Het is inderdaad heel dubbel. Vooral ook omdat ik de grootste tik eigenlijk na afloop van die serie kuren heb gekregen. Ik had verwacht een wat milder traject in te gaan, en juist dan komt de man met de hamer langs terwijl je denkt weer wat op te kunnen gaan bouwen. Maar goed: het is niet anders en we doen het er maar mee :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-19 21:07 



 
Profiel   

Inderdaad wat dubbel maar toch wel heel fijn dat je stabiel bent dat natuurlijk het belangrijkste is!
Inderdaad neem je tijd. Je concentratie komt wel terug. Je hebt ook veel meegemaakt en het is niet niets.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-19 19:27 



 
Profiel   

Heftig Oscar! Dat wist ik helemaal niet :(

Fijn dat de behandeling zijn werk doet! En dat je Bokt op een lager pitje moet zetten, super vervelend natuurlijk. Maar voor nu is het belangrijker dat je stabiel bent en zo lang mogelijk stabiel blijft.

Heeeeeel veel sterkte en succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-19 19:29 



 
Profiel   

Jullie ook bedankt en ook bedankt voor de vele PB's :)

Het is inderdaad dubbel, maar het stabiel zijn is natuurlijk wel heel erg fijn nieuws. Ik ga er alles aan doen om dat zo lang mogelijk zo te houden en ik heb er nog steeds m'n zinnen op gezet om de eerste te worden die tegen alle regels in wel beter gaat worden. Call me stupid, maar ik ga er gewoon voor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 19:39 



 
Profiel   

[ img ]
Oscar

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 19:46 



 
Profiel   

Groot gelijk Oscar! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 20:11 



 
Profiel   

Groot gelijk meid!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 20:25 



 
Profiel   

Mo :+:

Wat ben je toch een super vrouw !!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 20:39 



 
Profiel   

Oké als jij het wil. Zet 'm op Stupid. :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 20:54 



 
Profiel   

Wauw Mo! Ik kende je verhaal enigszins van voor ik achter de schermen kwam. Kwam pas je mo en de teamklets topic (Zo heet hij toch?:=) tegen en wilde dat nog even aandachtig doorlezen. Maar ik vind je doel heel mooi. En ik ga er voor duimen dat je je doel(en) mag halen +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 21:08 



 
Profiel   

[FZ] De gebruikersenquête 2019 <-- naast het bericht over HE lijkt me dit een belangrijk punt om te benoemen door het beheer. Of je moet niet op al teveel feedback willen hebben natuurlijk ;-)

Mo, wat een heftige periode voor jou/jullie. Succes met alles wat op jullie af komt, en ik hoop dat de boel zo mooi stabiel blijft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-19 11:55 



 
Profiel   

Poeh, dat is inderdaad wel heel suf. Ik ga proberen of we 'm nog op een andere manier onder de aandacht kunnen brengen. Bedankt voor je oplettendheid.

En dank je wel. We doen ons best :))
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-19 14:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen