Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 36 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Opfok voor hengst gezocht in noord Nederland

 
Profiel   

Ik verbaasde me er echt over. Heb een heel aantal adressen benaderd afgelopen zomer, maar ze zaten bijna allemaal al vol.

Hoop dat deze plek gaat bevallen en dat ik niet nog een keer op zoek hoef. Verwacht niet dat ik na deze ooit nog eens een veulen ga kopen, dan ben ik veel te oud :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 12:42 



 
Profiel   

Laatste keer voor ons was 2015 dat we opfok zochten, toen waren we er veel eerder bij, maar toen zaten de goede opfok bedrijven ook al redelijk vol.
Toen zijn we in juni al op zoek gegaan naar een opfok bedrijf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 12:48 



 
Profiel   

Maakt het je echt uit als het ver weg is? Doorgaans zit alles wat goed is ver.
Mijn paarden staan op 3 uur rijden in de opfok maar ik weet wel dat ze er goed staan.
Een paard in de opfok bezoek je toch niet elke week, te minste ik niet.
Mogen lekker paard zijn in de kudde.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 12:52 



 
Profiel   

Iets verder weg was geen probleem geweest, maar ik vind het wel prettig als ik zelf ook makkelijk langs kan komen. En zoals gezegd, het is mijn eerste keer, dus ja, wat is goed en vind ik dat zelf ook. Hij staat straks op een kleine drie kwartier rijden met de auto. Drie uur was me wel te gortig geweest

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 13:04 



 
Profiel   

Moska schreef
Begin november gaat ie naar Wobbesheerd in Groningen. Ben benieuwd en kan nu al niet wachten tot hij oud genoeg is om er mee aan de slag te kunnen!

Veel opfok plekken zaten al vol, daar verbaasde ik me over. Is dat altijd zo? Had wel begrepen dat er vaak veel vaste klanten zijn, maar er zijn toch ook genoeg particulieren met een veulen?

Dat is normaal. Ik reserveer altijd al als de merrie drachtig is gescand onder voorbehoud van het geslacht. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 14:41 



 
Profiel   

Wij staan redelijk in de buurt van Wobbesheerd, maar hebben gekozen voor https://www.manege.frl/, hier komen ze overdag op de wei. Was best een zoektocht om een opfok te vinden waar ze overdag gewoon naar buiten gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 14:59 



 
Profiel   

Hi, weet waarsch iets dat aan je eisen voldoet maar is op de veluwe. Zou denk ik ook later kunnen bijv eind dec of januari. Groet

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 15:01 



 
Profiel   

yla schreef
Hi, weet waarsch iets dat aan je eisen voldoet maar is op de veluwe. Zou denk ik ook later kunnen bijv eind dec of januari. Groet


Dank voor het meedenken, maar ik heb intussen een plek gevonden in het noorden

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 16:20 



 
Profiel   

Mando schreef
Fijn dat hij naar de wobbesheerd gaat.
Ik sta daar al bijna 11 jaar met mijn blondie.
Prima opfok.


Overheen gelezen, maar fijn om te horen! Misschien komen we elkaar in de toekomst daar wel tegen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 13:21 



 
Profiel   

Wie weet.
Ik heb het enige Blondje op stal.
_O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 14:23 



 
Profiel   

Dat is makkelijk, die herken ik wel :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 17:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 36 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen