Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 42 [ 1027 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 42  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Permanente make up en Microblading

 
Profiel   

xx_Irisje schreef
Goedemorgen. Ik zoek een goede salon in midden Nederland. Kan iemand me verder helpen?
Ik vind het lastig namelijk


Mariah Isabel! Extreme aanrader! Voor wenkbrauwen trouwens? Lippen ofzo doet ze niet.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 10:21 



 
Profiel   

xx_Irisje schreef
Goedemorgen. Ik zoek een goede salon in midden Nederland. Kan iemand me verder helpen?
Ik vind het lastig namelijk


Ik ga de 16e naar Nathalie Hollander, die zit in Elburg

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 10:21 



 
Profiel   

_sharona_ schreef
xx_Irisje schreef
Goedemorgen. Ik zoek een goede salon in midden Nederland. Kan iemand me verder helpen?
Ik vind het lastig namelijk


Mariah Isabel! Extreme aanrader! Voor wenkbrauwen trouwens? Lippen ofzo doet ze niet.

Sorry. Zoek microblading. Had wel iets duidelijker kunnen zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 10:36 



 
Profiel   

xx_Irisje schreef
Goedemorgen. Ik zoek een goede salon in midden Nederland. Kan iemand me verder helpen?
Ik vind het lastig namelijk



http://isildeluxe.nl/

Zit in Deventer, ik heb zelf daar ombre powder brows laten zetten en heel tevreden daarover. Doet ook microblading.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 11:02 



 
Profiel   

Mariah Isabel! Extreme aanrader! Voor wenkbrauwen trouwens? Lippen ofzo doet ze niet.[/quote]
Sorry. Zoek microblading. Had wel iets duidelijker kunnen zijn.[/quote]


https://instagram.com/mariahisabel_salo ... i5u6k9qncs

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 16:08 



 
Profiel   

Ik heb gisteren m’n wenkbrauwen bij laten werken, was weer nodig, zeker nu ik het verschil zie. Super blij mee!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 13:16 



 
Profiel   

Ik lees ook mee. Ik zoek ook iemand voor in het midden van het land. Ik twijfel alleen nog heel erg tussen powder en microblading, hoe hebben jullie die keus gemaakt?

Mariah Isabel zit voor mij mega dichtbij, en wat ik op insta zie heel netjes, ga ik zeker onthouden!

x_Milou die van jou zijn heel mooi geworden. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 13:29 



 
Profiel   

xx_Irisje schreef
Goedemorgen. Ik zoek een goede salon in midden Nederland. Kan iemand me verder helpen?
Ik vind het lastig namelijk


Nathalie Hollander! Ze zit in de buurt van Ede

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 13:42 



 
Profiel   

x_Milou schreef
Ik heb gisteren m’n wenkbrauwen bij laten werken, was weer nodig, zeker nu ik het verschil zie. Super blij mee!
[ [url=m/MSTppb.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat onwijs mooi, dit wil ik ook wel! Waar ben jij geweest? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 14:16 



 
Profiel   

Mrijn schreef
xx_Irisje schreef
Goedemorgen. Ik zoek een goede salon in midden Nederland. Kan iemand me verder helpen?
Ik vind het lastig namelijk


Nathalie Hollander! Ze zit in de buurt van Ede


Ehmm, sinds wanneer ligt Elburg in de buurt van Ede?
Bij mijn weten is het tussen harderwijk en zwolle ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 14:33 



 
Profiel   

absque_dubio schreef
Ik lees ook mee. Ik zoek ook iemand voor in het midden van het land. Ik twijfel alleen nog heel erg tussen powder en microblading, hoe hebben jullie die keus gemaakt?


Ik teken altijd bij met een potlood, daar schijnt een powderbrow het meest op te lijken.
Verder is een powderbrow minder pijnlijk en hoef je het iets minder vaak bij te laten werken.
Denk dat ik dus voor een powderbrow ga, maar ga sowieso nog even overleggen met Nathalie als ik daar ben

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 14:37 



 
Profiel   

Voor minder pijnlijk zou ik niet zo gauw iets kiezen als je het andere mooier vindt. Het is een vervelend gevoel maar het is niet zo dat de tranen over je wangen lopen haha. Maar heb je miss een foto van hoe je je eigen wenkbrouwen doet? Dan is het makkerlijker in te schatten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 14:40 



 
Profiel   

Ik heb mijn wenkbrauwen in Nijmegen laten doen. Ze verhuist echter richting Utrecht. Echt een aanrader, zelfs met mijn zeer moeilijke huid heeft ze er wat moois van gemaakt.


Voor (blote billenhoofd zonder wenkies)
[ img ]
Nu tweede keer geweest in het voorjaar
[ img ]



Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-05-20 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Naam uit bericht verwijderd


Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 14:46 



 
Profiel   

har166 schreef
Voor minder pijnlijk zou ik niet zo gauw iets kiezen als je het andere mooier vindt. Het is een vervelend gevoel maar het is niet zo dat de tranen over je wangen lopen haha. Maar heb je miss een foto van hoe je je eigen wenkbrouwen doet? Dan is het makkerlijker in te schatten.


Ik vind beide mooi, dus dat scheelt :) denk dat een powderbrow wel meer lijkt op hoe ik ze bijteken.


[ img ]

[ img ]



Mooi geworden marjan!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 14:48 



 
Profiel   

Liselot schreef
Mrijn schreef

Nathalie Hollander! Ze zit in de buurt van Ede


Ehmm, sinds wanneer ligt Elburg in de buurt van Ede?
Bij mijn weten is het tussen harderwijk en zwolle ;)


Niet? Ik zie het nu op routeplanner. Het is voor mij een tyfusend rijden en ik weet dat ik langs Ede kwam. Daarna gingen mijn hersens uit, denk ik... :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 15:49 



 
Profiel   

Nou ede ligt hier niet hoor :D
Dat ligt aan de A30. Stukje vanaf Elburg af.

Marjan wat is het mooi geworden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 15:54 



 
Profiel   

Dreamy schreef
x_Milou schreef
Ik heb gisteren m’n wenkbrauwen bij laten werken, was weer nodig, zeker nu ik het verschil zie. Super blij mee!
[ [url=m/MSTppb.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat onwijs mooi, dit wil ik ook wel! Waar ben jij geweest? :D



Ik stuur je een PB! Zitten een beetje aan de andere kant van Nederland haha.

Voor de pijn zou ik het ook niet laten, ik heb een gigantisch lage pijngrens op m’n gezicht omdat die huid flink gevoelig is. Ik vind het een vervelend gevoel maar het duurt niet lang, kijk meer op tegen m’n tandartsbezoek volgende week dan tegen dit :')

Die van jou zijn ook mooi Marjan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 16:31 



 
Profiel   

xx_Irisje schreef
Goedemorgen. Ik zoek een goede salon in midden Nederland. Kan iemand me verder helpen?
Ik vind het lastig namelijk

Niet helemaal midden. Maar ik ben vandaag bij Nathalie Hollander geweest in Elburg. Echt een aanrader!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 18:17 



 
Profiel   

Spuit elf ziet nu dat deze al meer genoemd is. Sorry

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 18:18 



 
Profiel   

Heeft iemand tips voor noord Holland?
Ik had eyeliner boven mijn oog laten zetten.
Maar al heel snel vervaagd.
Ik denk nu aan eyeliner boven en onder mijn oog, maar wil wel echt iemand die het goed aanbrengt dit keer

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 18:44 



 
Profiel   

absque_dubio schreef
Ik lees ook mee. Ik zoek ook iemand voor in het midden van het land. Ik twijfel alleen nog heel erg tussen powder en microblading, hoe hebben jullie die keus gemaakt?

Mariah Isabel zit voor mij mega dichtbij, en wat ik op insta zie heel netjes, ga ik zeker onthouden!

x_Milou die van jou zijn heel mooi geworden. <3


Voor mij werd de keuze helaas gemaakt. Heb eerst microblading gepakt, maar mijn huid vond dat echt niet fijn en bloedde heel erg waardoor de inkt/verf niet bleef zitten. Jaar later terug gegaan voor powderbrows en die zijn wel mooi blijven zitten. Ben er erg blij mee, maar had eerlijk toch liever microblading gehad, omdat dat er echt als natuurlijke haartjes uitziet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 23:17 



 
Profiel   

Ik heb het ook aan degene die het zetten overgelaten. Ik heb een heel dikke vette huid en zij vond powder beter passen. Ik ben er echt heel blij mee! Ik ben Big Budha in Zoetermeer geweest, bij Melanie en zij heeft nu in Berkel een salon. Ben daar net geweest voor nabehandeling. Aanrader!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 07:12 



 
Profiel   

Ik wil het ook graag Microblading. Alleen niemand in mijn omgeving heeft het laten doen en was benieuwd of je heel erg het verschil kunt tussen je echte wenkbrauwen en Microblading.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 07:30 



 
Profiel   

_activeme schreef
Ik wil het ook graag Microblading. Alleen niemand in mijn omgeving heeft het laten doen en was benieuwd of je heel erg het verschil kunt tussen je echte wenkbrauwen en Microblading.


Teken je zelf weleens je wenkbrauwen bij? want daar is het mee te vergelijken. Als je twijfelt zou ik gewoon eerst eens je wenkbrauwen laten verven om te kijken of een donkere kleur bij je past. Bij de salon waar ik mijn wimpers en wenkbrauwen laat doen hebben ze ook een verftechniek die de huid ook verft en die lang blijft zitten. Misschien kun je dat eens proberen.

@Liselot, ik denk dat de powder inderdaad het mooist hierbij past.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 10:53 



 
Profiel   

har166 schreef
_activeme schreef
Ik wil het ook graag Microblading. Alleen niemand in mijn omgeving heeft het laten doen en was benieuwd of je heel erg het verschil kunt tussen je echte wenkbrauwen en Microblading.


Teken je zelf weleens je wenkbrauwen bij? want daar is het mee te vergelijken. Als je twijfelt zou ik gewoon eerst eens je wenkbrauwen laten verven om te kijken of een donkere kleur bij je past. Bij de salon waar ik mijn wimpers en wenkbrauwen laat doen hebben ze ook een verftechniek die de huid ook verft en die lang blijft zitten. Misschien kun je dat eens proberen.

@Liselot, ik denk dat de powder inderdaad het mooist hierbij past.


Nee tekenen nooit kan het ook niet zo mooi, doe ze wel eens verven. Heb van mezelf al vrij donkere en volle wenkbrauwen. Bij 1 wenkbrauw groeit er bijna aan einde van de wenkbrauw geen haar en zit daar dus een inham. Dus leek mij microblaiding een nieuwe oplossing daarvoor.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 11:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 42 [ 1027 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 42  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen