Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Het doorgeefstokje van oktober: Kimm4

 
Profiel   

Bokt.nl
Bokt community

[ img ]
Perlhof Gable, de hengst van Kimm4


Oktober. Ik durf nu wel te zeggen dat de herfst écht is begonnen. Regen, regen en nog meer regen. Af en toe een lekker zonnetje erbij, maar de regen is toch echt in de meerderheid de afgelopen dagen. Des te fijner om 's avonds met een kop thee achter de laptop te kruipen om heerlijk voor bokt aan de slag te kunnen. Dit keer met een heel leuk stukje van bokker Kimm4. Gek op Welsh pony's en de fokkerij daarvan. Een vrolijke bokker welke het zag zitten om ons vragenvuur te beantwoorden. Benieuwd naar deze antwoorden? Lees dan snel verder in het 1e doorgeefstokje van oktober!

1. Waarom heb je je x-jaar geleden geregistreerd op Bokt?
Begint direct met een goede vraag. Ik kwam vaak bokt tegen op google als ik een naam van een hengst oid intypte. Ook als ik iets anders googelde over de pony's kwam ik regelmatig Bokt.nl tegen.

2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?

Kimm4 schreef
Heeft iemand gisteren toevallig foto's gemaakt van nummer 17, 18 & 33 op de show in Houten?


3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten?
Valt mee, 4 of 5 denk ik. Ik reageer niet heel vaak maar ben vooral een meelezer.

4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Van onze Welshjes, denk ik!? Ik kijk vaak de Welsh pony en cob topics door en reageer daar zo nu en dan eens op. Ook kijk ik bij de foto topics aangezien ik zelf ook veel fotografeer en ik het super vind om mijn eigen pony’s en andere paarden te fotograferen.
[ img ]
Kimm4's Trefynys Lady Sansa. Haar enige Welsh C Merrie


5. Wat betekent Bokt.nl voor jou?
Ik vind het leuk om zo nu en dan eens rond te kijken en mee te lezen. Ook komen er wel eens topics op de voorpagina voorbij waarvan ik denk, hee interessant! Vind ik leuk om dan eens door te lezen.

6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had?
Jawel hoor, wij hebben langere tijd een haflinger en een aantal Welsh Cobs gehad, de haflinger Donut was van mij. Echter had een van de cobs zulke mooie lange manen, dat ik die vaker aan het poetsen en invlechten (hengstenvlecht) was dan mijn eigen 'Donut'. Maar dit begon al bij Shetlander Bieke die mijn zusje en ik kregen toen ik vier jaar oud was.

7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?
Mooi boerderijtje met veel land en mooie stallen. Natuurlijk zou ik dan een aantal Welsh A & C pony’s in de wei willen hebben lopen om daar mee te fokken en zo af en toe eens mee te doen aan een show/keuring.

8. Vraag van Fotografie91: Waar droom je nog van als welshfokker liever een goedgekeurde hengst fokken of een kampioen sport pony?
Dat tweede hebben we al. De door ons gefokte Welsh cob Scheerdonk Body is meerdere malen kampioen geweest in de mensport. Hij wordt nu ook gereden. Hij heeft nu de laatste winstpunten in de M1 binnen. Dus bij deze kies ik voor een goedgekeurde hengst :).

9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?
Saraviavia

10. Welke vraag zou je zelf aan deze Bokker willen stellen?
Je doet veel met je dieren, veel activiteiten. Wat vind je zelf het allerleukst om te doen met je paarden/ponys?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 07:14 



 
Profiel   

Leuk Kim! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 17:58 



 
Profiel   

Vind het een leuke rubriek,om zo bokkers "te leren kennen" :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 13:03 



 
Profiel   

Nynkster schreef
Leuk Kim! :D


Thnx :)

Getup schreef
Vind het een leuke rubriek,om zo bokkers "te leren kennen" :D


Had het nog niet eerder gezien voordat ik een berichtje kreeg. Heb er een aantal teruggelezen, echt leuk idd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 18:28 



 
Profiel   

Komen veel welshjes voorbij hihi.

Prachtige C merrie is sansa toch Kim.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 12:34 



 
Profiel   

Eilinora schreef
Komen veel welshjes voorbij hihi.

Prachtige C merrie is sansa toch Kim.



Dankje! Heel gek met haar, die uitstraling en houding van haar is echt geweldig.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 21:02 



 
Profiel   

Ze worden niet voor niets welsh dragons genoemd

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 21:28 



 
Profiel   

Eilinora schreef
Ze worden niet voor niets welsh dragons genoemd


En nog drachtig van Donys Welsh Dragon ook ;)
Moet een draakje uitkomen dan haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-19 20:44 



 
Profiel   

Succes ermee haha, hopelijk dit keer een merrieveulen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-19 21:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen