Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 113 van de 120 [ 2983 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 120  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

 
Profiel   

Gerdjee schreef
ninavo schreef
@louiisaa Ik vind vooral je studio foto's heel gaaf! Daar zou ik zeker wel €60 voor neerleggen. De paarden foto's zijn ook mooi! €50 (10 foto's incl logo)

Een beetje off topic, maar ik heb gisteren mijn eigen visitekaartjes ontworpen:
nummer even doorgekrast want dat gooi ik liever niet zo rond op het internet
[ [url=m/BEFSKk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FD4P7b.jpg]Afbeelding[/url] ]



Mooi visitekaartje! Bestel er genoeg, die van mij zijn alweer op :Y) Dus ik moet ook nieuwe gaan bestellen


Heb er nu 100 besteld om te beginnen, maar heb mijn ontwerp bewaard dus kan er zo meer bestellen! Ik wil ze gaan gebruiken voor een stal waar ik waarschijnlijk wedstrijden ga fotograferen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 10:18 



 
Profiel   

keell94
ik vind vooral de blackfoto’s erg mooi, de haf komt hier echt prachtig uit en de rijfoto’s zijn ook mooi gemaakt! ik zou voor 10 foto’s zeker €75,- betalen!
Ninatjuh01
Ik vind dat er echt een hele mooie sfeer in je foto’s zit, echt knap! De 5e foto spreekt mij het meeste aan, daar vind ik de kleuren echt heel mooi. Ik zou voor 10 foto’s zeker €80,- geven!
ninavo
Ik vind de momenten van de foto’s erg goed gekozen! De belichting had voor mij wel iets mooier gemogen, op de eerste foto vind ik het paard vrij donker en kun je niet echt alle details zien. Je bent zeker goed op weg! Ik zou nu voor 10 foto’s zo’n €20,- a €25,- vragen.
Brenda_85
Ik ben niet bekend met hondenfotografie, maar ik vind ze erg mooi, vooral hele mooie scherpte diepte in alle foto’s! Ik zou als ik een hond had hier zeker €70,- voor geven!
skweldam
Mooie foto’s zeg! De nabewerking is echter niet helemaal mijn smaak, ik heb liever iets minder contrast. Ik zou hier ongeveer €50,- voor vragen
Lisette 1205
Leuke foto’s, vooral de eerste vind ik erg leuk! Nog lekker blijven dooroefenen en als je de kwaliteit van de eerste foto zeker kan leveren kun je er wel €35,- voor vragen vind ik!
Loiz
Wauw, deze vind ik echt heel mooi! hele mooie kleuren en scherpte diepte! Je kan hier zeker €80,- voor vragen!

En nu mijn eigen foto’s natuurlijk :)

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 17:43 



 
Profiel   

Evaval: gave foto’s! Bij de eerste en tweede vind ik het echter jammer dat er vrij harde schaduwen zijn, ik probeer fel zonlicht vaak te vermijden maar dat kan natuurlijk niet altijd. Foto 3 vind ik heel erg gaaf, die springt er echt uit! Ik zou hier €30 voor vragen, omdat ik denk dat je nog wat meer uit de nabewerking en het licht kunt halen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 23:43 



 
Profiel   

@AbletoDream: hele gave foto's, mooie sfeer! €80

@deborah_D: Ik houd van je studiofoto's met de honden! Bij je eerste blackfoto met het paard vind ik de houding van het paard niet zo mooi, en bij de tweede vind ik de lijnen om het paard heen te hard. €

@Leonie_M: mooie scherptediepte, kleuren en mooie voorgronden gecreërd! Ik zou er alleen wel op letten dat, zoals op de tweede foto, er geen waas over het hoofd van de hond zit. Iets hoger zitten helpt dan. €50

@ninaphilo: ik volg jou al langer op sociale media en ik houd echt van jouw foto's! Niet zoveel over te zeggen, €80

@ninavo: van mij weet je wel al wat ik vind. Ik zou meer afstand nemen van het model en verder zoomen, dan krijg je meer bokeh en zijn de modellen minder uit verhouding. €20

@Gerdjee: mooie foto's, ook niet zo veel over te zeggen. Wat ik wel vind is dat je logo vaak stoort, op een rare plek staat, en vooral té veel opvalt. €90

@louiisaa: Erg mooie foto's! Bij de eerste foto valt het hondje wel een beetje weg tegen de achtergrond. De steigerfoto vind ik heel gaaf, maar de rijfoto is niet zo'n lekker moment ivm de houding van de amazone. Ook is het zand van de bak en het hek erg overbelicht. €60

@evaval: Leuke foto's qua compositie en kleuren! Behalve de tweede en de laatste foto zijn ze echter erg onscherp. €20

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-19 15:29 



 
Profiel   

Miefje bedankt voor je taxatie en wat gek! de originelen zijn wel gewoon scherp! wat is verder de reden voor deze taxatie? daar kan ik veel van leren :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-19 15:50 



 
Profiel   

Graag zou ik ook mee willen doen! :D

Ik beoordeel mijn prijzen op basis van 10 foto's met logo! :D

@Leonie_M: Vind je eerste foto het mooist! Model staat daar mooi centraal, omgeving is niet storend. 20-30 euro. De rest vind ik ofwel niet mooi qua compositie (voornamelijk te weinig ruimte om het dier heen) of te verscherpt (vooral de derde oogt heel hard). De laatste vind ik qua compositie wel aardig, had graag nog iets meer ruimte willen zien. Tevens maakt de zon dat de hond overbelicht overkomt aan de randen. Das jammer.

@Ninaphilo: Klasse! Zeker 100+ De sfeer knalt van je foto's af, de scherptediepte is top en qua compositie en uitsnijding ook niets aan te merken. Gaaf!

@Ninavo: Ik zie zeker potentie maar vind de foto's nog niet van zo een kwaliteit dat ik er iets voor zou geven. Met name de composities vind ik nog niet goed genoeg. Neem genoeg afstand van je model en fotografeer deze bij voorkeur vanaf iets lager. Met welke lens schiet je? Ik vind het oog het mooiste gelukt.

@Gerdjee: Ik vind de kwaliteit van jou foto's echt verschillend! Een paar zou ik echt afdoen als " kiekje" en in een paar zie ik echt wel een professionele hand of kunstig. De eerste, de hond en de zwart wit versie vind ik echt kunstig en zou ik zo 40 euro voor willen geven. De andere foto's vind ik persoonlijk minder geslaagd. Het paard op de heide oogt niet lekker omdat een groot deel van de foto onscherpe achtergrond is. De kat vind ik leuk gedaan en zijn fototechnisch prima, maar zou ik niets voor geven (drukke achtergrond, storende elementen). En de laatste foto doet niets voor me in kleur. Ik ben wel benieuwd hoe die in zwart wit is :)

@ Louiisaa: 50 - 60 euro voor je studiofoto's! Ben vooral weg van de kat, die is fijn e zien en prachtig scherp op de ogen. De foto op het strand oogt niet helemaal scherp: 35 euro. De foto in de bak pakt me totaal niet en vind ik (hoewel scherp) te overbelicht of te hard.

@ Evaval: 20-30 euro. Eerste foto vind ik goed gelukt, echter is het moment van de galop net een fractie te laat dan je eigenlijk wil hebben. Ik zie ook harde schaduwen waardoor de details van vooral het hoofd erg wegvallen. Tweede foto vind ik wat flets ogen en opnieuw harde schaduwen. Ik zou proberen te vermijden om in de volle zon te fotograferen! Derde foto kijkt wel lekker weg, paard staat er mooi op, model wat onhandig. Had haar meer rechts van het paard gezien. Uitsnede vind ik ook wat onhandig. Vierde foto vind ik gaaf! Had wellicht wat meer ruimte willen zien aan de linker en rechterkant. De blackphoto vind ik goed gelukt, al oogt deze ietwat onscherp op mijn laptop. Laatste foto vind ik een goede pose, foto doet wat flets af echter.

Ik ben ook wel benieuwd wat jullie van mijn foto's vinden :)

1.
[ img ]

2.
[ img ]

3.
[ img ]

4.
[ img ]

5.
[ img ]

6.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-19 22:18 



 
Profiel   

Flux, bedankt voor je taxatie en de duidelijke tips! ik vind de eerste foto erg mooi! en de andere twee foto’s met de honden vind ik ook erg goed gelukt! De foto’s van de pony’s komen er echter niet helemaal goed uit. De foto’s zijn erg flets en de pony’s zijn op deze foto erg donker, waardoor je oog eigenlijk naar de achtergrond wordt getrokken. Voor de foto’s met de honden kan je zeker €35,- vragen, maar voor de foto’s met de pony’s zou ik voor nu een klein prijsje vragen en zelf even verder oefenen met de belichting.

mag je hier ook nog een keer laten taxeren als je de tips toegepast hebt? of is dat niet de bedoeling?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-19 06:46 



 
Profiel   

evaval schreef
mag je hier ook nog een keer laten taxeren als je de tips toegepast hebt? of is dat niet de bedoeling?



Je mag 1x in de maand je foto's plaatsen dus dan kun je weer laten taxeren

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-19 15:51 



 
Profiel   

Hej allemaal, ik heb mijn camera recentelijk ook eens terug uit de kast gehaald.
Ik zit binnenkort zonder werk, dus wou eens kijken of het eventueel een optie is
om tijdelijk iets te verdienen met wat fotografie.

Eerst en vooral even wat comments voor de fotografen hier voor mij!
Ik ga niet taxeren, aangezien ik nog weinig idee heb van prijzen.

@louiisaa, Die studiofoto's van de pup en de kat vind ik echt heel mooi!! Die achtergrondkleur is ook echt supermooi. Je laatste paardenfoto vind ik persoonlijk een tikkeltje aan de lichte kant, maar wel mooie compositie en mooie timing van de pose!

@Evaval, Mooie foto's en vooral mooie timing, de pose van dat eerste paard is echt goed op beeld gezet! Je foto's zijn inderdaad niet allemaal even haarscherp, en vooral je scherptediepte kan nog ietsjes beter, de achtergrond valt soms nog vrij hard op tegenover je object. En inderdaad, zoals eerder gezegd, proberen zulk direct zonlicht te vermijden. Ik zou ook iets meer "rand" rond je object houden, soms zijn ze vrij scherp afgesneden (foto 3 & 5)

@Flux, Zoals hiervoor ook al gezegd, de foto's met de honden vind ik schitterend, moest ik een hond hebben, zou ik zo een shoot bij je boeken! Bij de pony's staan ze inderdaad wat in de schaduw, waardoor ze er niet uitspringen. Zeker bij de eerste foto is het jammer dat je de onbelichte kant van de pony's hebt, waardoor inderdaad de achtergrond meer opvalt. Verder wel prachtige foto's!

Hier verder een aantal foto's van mij:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 20:15 



 
Profiel   

@Flux Bedankt! Ik fotografeer met een 18-105 nikkor. Ik vind jou foto's echt mega gaaf! Vooral de honden! Daar zou ik zeker €60 voor neerleggen (5 bewerkte foto's met logo).

@Jenara mooie foto's! Ik vind ze allemaal net wat aan de donkere kant, maar dat is natuurlijk smaak. €30

Voor de rest was ik nog redelijk bij met taxeren

Ik heb mijn eerste echte honden shoot gehad een aantal weken geleden:
1.
[ img ]

2.
[ img ]

3.
[ img ]

4.
[ img ]

5.
[ img ]

Ik ben benieuwd wat jullie vinden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 09:23 



 
Profiel   

@ninavo, mooie foto's!! heerlijk scherp en helder! Juist jammer dat de hond nooit in de lens kijkt, maar dat is natuurlijk ook niet makkelijk te bewerkstelligen lijkt mij.

Het viel mij op deze computer ook plots op dat mijn foto's zo donker zijn, op het scherm van de computer waarmee ik ze bewerk leken ze veel lichter :/ Iemand een tip/advies hoe je dat beter kan inschatten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 10:58 



 
Profiel   

Jenara schreef
@ninavo, mooie foto's!! heerlijk scherp en helder! Juist jammer dat de hond nooit in de lens kijkt, maar dat is natuurlijk ook niet makkelijk te bewerkstelligen lijkt mij.

Het viel mij op deze computer ook plots op dat mijn foto's zo donker zijn, op het scherm van de computer waarmee ik ze bewerk leken ze veel lichter :/ Iemand een tip/advies hoe je dat beter kan inschatten?


Ik lette er met het bewerken op mijn oude laptop vaak op de ik de foto naar mijn idee iets te licht maakte, dan klopt het vaak ook wel op andere apparaten!

Had je toevallig ook nog een taxatie of zou jij er nog niets voor geven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 19:22 



 
Profiel   

ninavo schreef
Jenara schreef
@ninavo, mooie foto's!! heerlijk scherp en helder! Juist jammer dat de hond nooit in de lens kijkt, maar dat is natuurlijk ook niet makkelijk te bewerkstelligen lijkt mij.

Het viel mij op deze computer ook plots op dat mijn foto's zo donker zijn, op het scherm van de computer waarmee ik ze bewerk leken ze veel lichter :/ Iemand een tip/advies hoe je dat beter kan inschatten?


Ik lette er met het bewerken op mijn oude laptop vaak op de ik de foto naar mijn idee iets te licht maakte, dan klopt het vaak ook wel op andere apparaten!

Had je toevallig ook nog een taxatie of zou jij er nog niets voor geven?


Bedankt voor de tip!
En wel, als ik wat vergelijk met de prijzen die hiervoor genoemd werden voor andere foto's,
zou ik je ook rond de 20-30€ inschatten, misschien kan je nog wat oefenen met nabewerking om
ze iets meer een persoonlijke touch te geven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 19:46 



 
Profiel   

@Jenara
Ja ik ben nog heel erg opzoek naar mijn eigen stijl, het komt steeds dichterbij maar heb het nog niet helemaal gevonden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 19:48 



 
Profiel   

ninavo schreef
@Jenara
Ja ik ben nog heel erg opzoek naar mijn eigen stijl, het komt steeds dichterbij maar heb het nog niet helemaal gevonden!



Komt goed! Je foto's zijn in ieder geval al heel mooi van scherpte! Ik ben ook vreselijk aan het zoeken nog :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 20:38 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Ik heb zelf deze pagina nog getaxeerd :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-19 15:05 



 
Profiel   

Miefje schreef
[ [url=m/cMx6wZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tiyfYR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9KXdyf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JSKJyp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nwo5g5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb zelf deze pagina nog getaxeerd :)

Mooie foto's mief! Ik vind alleen 2 niet zo mooi, net niet een mooie uitsnede. €25

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-19 08:52 



 
Profiel   

Heel erg bedankt nog voor het taxeren en de complimentjes!

@Evaval: Misschien komt het door de bokt opload, maar sommige zijn onscherp. 3e foto is mijn favoriet qua kleuren en contrast. Daar zou ik 40 voor betalen, maar de rest 20. Zorg dat je genoeg ruimte rondom het onderwerp houd, nu zitten de paarden veel in de foto 'gepropt'.

@Flux: Erg mooi scherptediepte gebruikt! Qua contrast vind ik het nog een beetje vlak ofzo, ik weet niet zo goed hoe ik het moet verwoorden. Misschien kan je in de nabewerking het onderwerp (dus de pony, de hond, etc) wat oplichten en meer contrast geven. Ik denk rond de 50 euro.

@Jenara: De zwarte tinten in je foto zijn wel érg donker. Zo donker dat de ogen van de paarden zwarte vlekken worden. Kijk ook uit dat je qua kleurbewerking niet er voor zorgt dat de foto heel 'vlak' wordt, alsof er een soort waas over zit. Dat geldt vooral voor de laatste foto's. 25 euro

@ninvo: Ik vind dit nog iets te veel op kiekjes lijken. Probeer op ooghoogte van de hond te blijven, dus als hij ligt al helemaal zelf laag gaan liggen. Wel heel mooi scherp! 15 euro

@miefje: Foto 1 vind ik erg mooi, misschien als je het meisje nog wat meer oplicht dat de foto echt er uit springt! Verder lijken de foto's niet allemaal 100% scherp of op de verkeerde plek scherpgesteld, kijk goed waar je scherstelpunt op staat. Verder kan je nog iets beter letten op kleine details, bijvoorbeeld teugels die niet geheel goed vastgehouden worden, haarelastiekjes om de pols, auto op de achtergrond. 40 euro

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-19 18:58 



 
Profiel   

Miefje schreef
[ [url=m/cMx6wZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tiyfYR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9KXdyf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JSKJyp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nwo5g5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb zelf deze pagina nog getaxeerd :)


Ik zou hier zo'n €50,- voor neer leggen. Voor 10 foto's.

Hier mijn foto's.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-20 09:59 



 
Profiel   

Ik kom nog eens een rondje mee taxeren :D Bij wie geen aantal gaat van foto’s die geleverd worden ga ik uit van 10 foto’s.
Ik post zelf komende week nog eens enkele foto’s.

@Deborah_D, prachtige studio foto’s, aangezien je zegt ong 30 tal foto’s af te leveren zou ik zeggen 100€

@Leonie_M, Mooie zachte kleuren en gebruik van het licht in de laatste foto’s, persoonlijk zou ik de uitsnijdingen iets anders nemen en bv bij foto twee meer door de knieën gaan bij het fotograferen, het ziet er een beetje vreemd uit in het perspectief. 60€

@ninaphilo, mooie beelden, alleen bij foto drie vind ik de huidskleur van de dame iets grauw uitvallen tegenover de andere foto’s. 100€

@ninavo, misschien iets meer je composities proberen goed zetten met bv de regel van drie. Het paard is op enkele van de foto’s nogal op een vreemde plaats afgesneden. Verder leuke beelden en zeker blijven fotograferen. 15€

@Gerdjee, fan van de iets meer artistiekere foto’s bij jou, echt leuk hoe je ook andere composities durft maken, als ik een opmerking mag maken, is dat bij foto 3 het misschien mooier was geweest als de open ruimte mee in de kijkrichting was geweest van het paard. 75€

@louiisaa, leuke kleuren bij de studio foto’s, misschien nog iets meer composities proberen daarbij om alles uit je studio te halen. 50€

@evaval, De strand foto’s vind ik niet voor te zeggen speciaal, hard licht van opzij zorgt voor de harde schaduwen helaas dat doet een beetje afbreuk aan de foto voor mij. De foto met de mensen erbij vind ik dan veel beter, als je er zo 10 kan leveren zou ik zeggen 40€

@flux, Mooie luchtige sfeer dat je maakt, niet echt veel opmerkingen, alleen misschien de twee pony’s in de schaduw wat oplichten zodat ze er meer uit springen en bij de witte de vachtkleur slaagt een beetje groenig uit, als je die zou aanpassen gaat die nog meer eruit springen. 65€

@jenara, Je hebr precies nog veel ruis in je foto’s, misschien iets lichtere locaties proberen, de foto’s zijn nogal aan de donkere kant, maar dat kan ook persoonlijke keuze zijn. 20€

@ninavo, iets meer met de compositie rekening houden en meer van op ooghoogte fotograferen zou ik aanraden. 15€

@miefje, foto 1 is zeer mooi juist wat aan de donkere kant, het meisje verdwijnt een beetje in de schaduw daar, eventueel haar gezicht wat oplichten? 30€

@skweldam, Mooi gespeeld met de voorgrond, bij de eerste foto vind ik alleen het hoofd van het paard in een vreemde positie staan en jammer dat je zijn tweede oor niet kan zien. Bij foto drie heb je die dan wel volledig mooi. Bij de studio foto van de pup is het licht vooral aan de zijkant en zie je zijn hoofdje niet zo duidelijk, misschien eens een model naar het licht meer draaien zodat je iets meer details kan zien? 50€

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-20 14:17 



 
Profiel   

AbleToDream schreef
Ik kom nog eens een rondje mee taxeren :D Bij wie geen aantal gaat van foto’s die geleverd worden ga ik uit van 10 foto’s.
Ik post zelf komende week nog eens enkele foto’s.

@Deborah_D, prachtige studio foto’s, aangezien je zegt ong 30 tal foto’s af te leveren zou ik zeggen 100€

@Leonie_M, Mooie zachte kleuren en gebruik van het licht in de laatste foto’s, persoonlijk zou ik de uitsnijdingen iets anders nemen en bv bij foto twee meer door de knieën gaan bij het fotograferen, het ziet er een beetje vreemd uit in het perspectief. 60€

@ninaphilo, mooie beelden, alleen bij foto drie vind ik de huidskleur van de dame iets grauw uitvallen tegenover de andere foto’s. 100€

@ninavo, misschien iets meer je composities proberen goed zetten met bv de regel van drie. Het paard is op enkele van de foto’s nogal op een vreemde plaats afgesneden. Verder leuke beelden en zeker blijven fotograferen. 15€

@Gerdjee, fan van de iets meer artistiekere foto’s bij jou, echt leuk hoe je ook andere composities durft maken, als ik een opmerking mag maken, is dat bij foto 3 het misschien mooier was geweest als de open ruimte mee in de kijkrichting was geweest van het paard. 75€

@louiisaa, leuke kleuren bij de studio foto’s, misschien nog iets meer composities proberen daarbij om alles uit je studio te halen. 50€

@evaval, De strand foto’s vind ik niet voor te zeggen speciaal, hard licht van opzij zorgt voor de harde schaduwen helaas dat doet een beetje afbreuk aan de foto voor mij. De foto met de mensen erbij vind ik dan veel beter, als je er zo 10 kan leveren zou ik zeggen 40€

@flux, Mooie luchtige sfeer dat je maakt, niet echt veel opmerkingen, alleen misschien de twee pony’s in de schaduw wat oplichten zodat ze er meer uit springen en bij de witte de vachtkleur slaagt een beetje groenig uit, als je die zou aanpassen gaat die nog meer eruit springen. 65€

@jenara, Je hebr precies nog veel ruis in je foto’s, misschien iets lichtere locaties proberen, de foto’s zijn nogal aan de donkere kant, maar dat kan ook persoonlijke keuze zijn. 20€

@ninavo, iets meer met de compositie rekening houden en meer van op ooghoogte fotograferen zou ik aanraden. 15€

@miefje, foto 1 is zeer mooi juist wat aan de donkere kant, het meisje verdwijnt een beetje in de schaduw daar, eventueel haar gezicht wat oplichten? 30€

@skweldam, Mooi gespeeld met de voorgrond, bij de eerste foto vind ik alleen het hoofd van het paard in een vreemde positie staan en jammer dat je zijn tweede oor niet kan zien. Bij foto drie heb je die dan wel volledig mooi. Bij de studio foto van de pup is het licht vooral aan de zijkant en zie je zijn hoofdje niet zo duidelijk, misschien eens een model naar het licht meer draaien zodat je iets meer details kan zien? 50€



Misschien stomme vraag maar bekijk je dit op de telefoon of de pc? En staat je beeldscherm op 100% belichting? Want op mijn laptop en telefoon zie je de pup wel helemaal goed. Ook 't hoofd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-20 14:38 



 
Profiel   

Miefje ; leuke foto’s ! Op de eerste foto valt het meisje een beetje “weg” ik zou denken tussen de 20-30 euro! Misschien met nabewerking dat je ze net iets kunt aanpassen.

Skweldam: mooie foto’s ! Alleen de eerste foto is een beetje vreemde positie. Erg fijn kleur gebruik, misschien opletten met de oortjes bij het witte paard zit rechter oor er net niet op.

Ik denk ook aan de ongeveer rond de 50,-

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-20 14:45 



 
Profiel   

Skweldam: ik zou letten op de uitsnede die je maakt. Bij het lichte paard net puntje van oor eraf. Of net tak over oor van t paard. Bij het valkje vallen de oren weg in t zwarte, dat soort kleine dingetjes :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-20 15:00 



 
Profiel   

skweldam schreef
Misschien stomme vraag maar bekijk je dit op de telefoon of de pc? En staat je beeldscherm op 100% belichting? Want op mijn laptop en telefoon zie je de pup wel helemaal goed. Ook 't hoofd.


Op de computer, zijn hoofdje is wel zichtbaar maar er vallen wel wat details weg, is ook persoonlijke smaak natuurlijk, ik zei graag iets meer details in studio's ipv donkere delen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-20 15:04 



 
Profiel   

wat leuk dat dit topic weer gebruikt wordt!
Skweldam, leuke foto’s! jammer dat bij de foto’s met bloesem net bloementjes voor oor en hoofd heeft zitten. Ik ben het eens met de taxaties hierboven!
leuk ook om te zien welke foto’s ik toen had ingestuurd! ondertussen veel geoefend:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
dit is hetzelfde paard als op het strand, alleen een andere locatie en een paar maanden verder :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-20 17:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 113 van de 120 [ 2983 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 120  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen