Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

amino complex horseflex

 

Is er iemand die dit voert?
Kwam het tegen in pssm gerelateerd topic maar wellicht voeren mensen het ook aan hun gezonde dieren als extraatje voor spier opbouw/ ondersteuning??

Erg benieuwd.

https://www.horseflex.nl/product/horsef ... o-complex/
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-19 15:07 



 

Niemand?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-19 21:53 



 
Profiel   

Ik volg even

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-19 22:18 



 
Profiel   

ik volg ook even

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-19 10:31 



 
Profiel   

Ik ben nu door de eerste pot heen en merk helaas weinig verschil. Ik heb de merrie variant voor mijn merries die door verwaarlozing erg armbespierd zijn. Een is al wat op leeftijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-19 10:34 



 

Ik zit even naar de ingredienten te kijken maar L-Lysine heeft vooral werking tegen virale infecties.. Wij geven dit aan onze katten als ze weer symptomen van 'griep' krijgen. :') Dit doet naar mijn weten niet heel veel voor spieren verder, ook al word dat wel beweerd door sommigen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-19 11:32 



 
Profiel   

Zijn er recente ervaringen met dit poeder?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-22 11:55 



 
Profiel   

Ik ben net aan de 2e emmer begonnen, ik vind het fijn spul maar of het wat doet nog geen idee…

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 20:26 



 
Profiel   

Hier heb ik het eventjes gevoerd. Paard vond het niet lekker en at het niet. Zag ook niet echt dat het wat deed. Ik heb het gegeven in een periode waarin we aan het herstellen waren van een zeer heftige operatie

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-22 20:32 



 
Profiel   

Zijn er al inmiddels nog meer ervaringen? Ik ben er sinds vandaag mee begonnen

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-24 21:32 



 
Profiel   

Hieperdi schreef
Zijn er al inmiddels nog meer ervaringen? Ik ben er sinds vandaag mee begonnen


Ik geef het aan mijn pssm paard. Durf het niet meer weg te laten omdat ik bang ben voor een terugval, maar icm de rest wat hij krijgt, weet ik ook niet of dit wat doet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-24 21:56 



 
Profiel   

Danuah schreef
Hieperdi schreef
Zijn er al inmiddels nog meer ervaringen? Ik ben er sinds vandaag mee begonnen


Ik geef het aan mijn pssm paard. Durf het niet meer weg te laten omdat ik bang ben voor een terugval, maar icm de rest wat hij krijgt, weet ik ook niet of dit wat doet.

Oh dat is lastig ja ik ga het nu in combi met msm geven dusja voor mij een beetje hetzelfde verhaal haha. Jij geeft het met vitamine e neem ik aan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-24 22:08 



 
Profiel   

Hieperdi schreef
Oh dat is lastig ja ik ga het nu in combi met msm geven dusja voor mij een beetje hetzelfde verhaal haha. Jij geeft het met vitamine e neem ik aan?


Klopt. Hij krijgt een driedubbele doses Vit E (zo’n 8000IU per dag), magnesium, eiwit en amino. Heel hard gezegd: ik ga er niet meer instoppen. Want voor wie ben ik dan bezig hè?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-24 10:17 



 
Profiel   

Danuah schreef
Hieperdi schreef
Oh dat is lastig ja ik ga het nu in combi met msm geven dusja voor mij een beetje hetzelfde verhaal haha. Jij geeft het met vitamine e neem ik aan?


Klopt. Hij krijgt een driedubbele doses Vit E (zo’n 8000IU per dag), magnesium, eiwit en amino. Heel hard gezegd: ik ga er niet meer instoppen. Want voor wie ben ik dan bezig hè?

Ja vitamine e is natuurlijk tegen spierverzuring. Amino is meer de opbouw en behoudt van de spieren. Nee snap ik kost allemaal weer een hoop :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-24 10:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen