Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 38 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Recensies op facebook

 
Profiel   

Zijn er meer mensen die er van kunnen genieten om recensies op Facebook te lezen?

Dierentuin krijgt 1 ster: “het regende heel de dag!”

Theater krijgt 1 ster “we moesten helemaal achteraan zitten!” (Ja, dan moet je duurdere kaartjes kopen...)

Of “miep (65) beveelt boutique x (kledingzaak gericht op jonge meiden) niet aan”: “truitjes zijn altijd veel te kort!”

Ik vind dit echt heerlijk vermaak
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 16:08 



 
Profiel   

Oh heerlijk idd. Ik ga soms gewoon ff recensies lezen op Bol.com of een andere grote keten. Heerlijk vermaak

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 16:11 



 
Profiel   

Ik verbaas me er ook over hoe makkelijk mensen (nutteloze) recensies op fb zetten.
"Ik ben niet tevreden over product X, het heeft een productiefoutje", "Heeft u dit al bij ons gemeld? Hier kunnen we uiteraard een oplossing voor vinden." "Nee ben nog niet langs geweest." Zo veel bedrijven die iets hartstikke netjes oplossen, maar dan moet je daar wel de kans voor krijgen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 16:17 



 
Profiel   

:')

Ik heb geen fb.
Maar recensies zijn idd soms héérlijk hilarisch :D

Zoals laatst gelezen over een huisarts hier in het dorp :
Hele goede dokter !
Wij zijn er al 30 jaar klant !

De beste man is nog maar 10 jaar huisarts :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 16:22 



 
Profiel   

Ik neem (negatieve) recensies nooit zo serieus, en al helemaal niet diegene die op Facebook staan. Dat zijn net zulke onnozele, hobbyloze tokkies als die discussies voeren onder nieuwsberichten. Zulke mensen moet je gewoon niet serieus willen nemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 16:25 



 
Profiel   

Ik hou van recensies lezen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 16:31 



 
Profiel   

Recensies op thuisbezorgd zijn ook erg vermakelijk.. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 16:35 



 
Profiel   

Ik ga niet zomaar recensies lezen,maar wel als ik ergens wil bestellen of wil boeken en moet id soms lachen wat mensen schrijven.
Wilde een huisje in het bos boeken en daar stond bij dat het jammer was van de reeën die in de tuin liepen.
Gaf ons de doorslag trouwens ,het wel te boeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 16:36 



 
Profiel   

Ik heb dat bij google als mensen zaken als het politiebureau of cellencomplex gaan raten. "De service viel wel tegen"

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 16:48 



 
Profiel   

Zo heeft de NS ooit eens een klacht gekregen, twee oudere dames gingen met de trein naar het Anne Frank huis. Ondanks ze vertraging hadden gehad waren ze zeer teleurgesteld dat Anne Frank zelf niet meer thuis was.

Volgens mij had de Facebook pagina “de klantenservice” hierop gereageerd!

_O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 16:52 



 
Profiel   

Soms kun je ze beter wel lezen , wanneer ik dat had gedaan had ik niet anderhalf uur op mijn pizza hoeven te wachten en dan nog afgesnauwd worden ook. Pizza smaakte prima maar eens en nooit weer. In de recensie stond een grappige: Honger? Hier niet bestellen , standaard wachttijd minimaal een uur. Dus bestel om drie uur wanneer u om vijf uur wil eten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 16:53 



 
Profiel   

Haha ja, soms..
Ik heb gewerkt bij een strandtent en vond het altijd leuk om regelmatig de recensies te bekijken die geschreven werden, vooral omdat je ze soms herkent.

Zo hadden we een recensie van een dame die had gereserveerd voor een groep om te komen eten vanwege haar verjaardag. Ze had een recensie geschreven dat ze het erg jammer vond dat wanneer je expliciet had gevraagd om een tafel buiten, wij mensen gewoon een tafel binnen gaven.

Laat het die dag dat zij er was nou net heel hard geregend hebben en dus totaal geen weer om buiten te zitten..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 16:57 



 
Profiel   

__Sannne schreef
Dat zijn net zulke onnozele, hobbyloze tokkies als die discussies voeren onder nieuwsberichten.


Nou, dit dus! Ik verbaas me af en toe echt over hoe mensen zich online gedragen :') Geeft echt inzicht in het uitschot van onze maatschappij }:0

Ik laat eigenlijk bijna alleen iets achter als ik iets heel erg leuk vond. In mijn poging om een bedrijf/restaurant oid te steunen :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 08:19 



 
Profiel   

In eerste instantie vond ik het altijd wel meevallen. Mensen grijpen heel snel naar de computer om een mening te posten. Tot ze op mijn werk een keer één van de recensies er uit pikte en ik daar een officiële waarschuwing voor kreeg. Dat er ergere recensies staan (en dan bedoel ik écht erg) over een bepaalde collega dat maakt niet uit, daar doen we niets mee. Maar ik kon bijna mijn spullen pakken.

Dus sinds dien vind ik recensies eigenlijk niet meer zo leuk. Ik ben er zelfs bang voor geworden want zo iemand die even gefrustreerd achter zijn of haar beeldscherm gaat zitten kan wel mijn baan kosten. :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 08:23 



 
Profiel   

Ik was laatst op zoek naar een stofzuiger.

a great vacuum! I bought this for my wife as a celebration of our 50th anniversary together, and she loves it! don't listen to the other comments that it is too loud. it is totally fine. the loudness is actually great: I always turn it on during arguments with my wife and it has done wonders for our married life... and it is cheaper than couple therapy too!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 08:24 



 
Profiel   

Haha er was ook ooit eens een artikel met reis recensies, iets in de trant van "Ze spraken geen Nederlands" en "Overal zand na een dagje strand" :') Vermakelijk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 08:27 



 
Profiel   

Relaxed schreef
Haha er was ook ooit eens een artikel met reis recensies, iets in de trant van "Ze spraken geen Nederlands" en "Overal zand na een dagje strand" :') Vermakelijk :D

Die heb ik ook al gelezen,ging over een hotel in spanje waar ze geen nederlands spraken :')

Zou die van de stofzuiger echt zijn Geerte of een grapje ?Hij is wel leuk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 09:15 



 
Profiel   

Als ik me verveel lees ik ze ook. Ik kan ook erg genieten van de preston palace recensies.

Zelf plaats ik alle positieve reacties bij locale bedrijven.
Ik heb 2x een klacht bij een bedrijf openbaar geplaatst. Toen bleek 2 weken wachten op een reactie ineens ook 2 uur te kunnen. Maar eigenlijk hou ik daar niet zo van. Maar als ze me niet eens vriendelijk te woord willen staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 09:20 



 
Profiel   

Nou idd, tegenwoordig lijkt men echt alles te moeten beoordelen en vaak ook om nutteloze dingen. Meestal vermakelijk en vaak wel echte eerste wereldproblemen :') . Doet me ook denken aan die ene South Park aflevering, haha.

Of van die recensies op Marktplaats, dat vind ik wel irritant!
Stuur je meteen dezelfde dag een product op (meeste mensen werken eerst, dus dat moest na het werk gebeuren) mét track & trace. Vervolgens was PostNL trager dan normaal (had je ook kunnen volgen) met het verwerken ervan en wie krijgt de recensie dat ie sneller moet verzenden en dus minder sterren? Juist. :')
Nou bedankt hè, heeft deze betrouwbare verkoper (al 11 jaar actief ofzo) voor niets zo voor je gerend. Vind ik dus echt niet fair.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 09:24 



 
Profiel   

Ik geniet ervan ja :') Ik leef van de comments _O-

Tokkies onder nieuwsberichten
Speciale FB pagina met allemaal Rednecks met de gekste problemen en verhalen
Recensies van winkels en bedrijven
Instagram, comments onder de meme pagina's
BOKT!!!! De comments OMG... hier ook genoeg te beleven

Mensen zijn steeds gekker :+ :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 09:34 



 
Profiel   

Leuk topic! Het kan heel vermakelijk zijn om recensies te lezen!
Wat ik wel frustrerend vind zijn recensies waarbij mensen een 1 ster geven op facebook, benoemen dat ze bij het restaurant al heel vaak zijn geweest en het altijd geweldig was. Behalve deze ene keer.

Vaak is het dan ook nog eens iets kleins wat je aan het personeel kon doorgeven, zodat het gelijk opgelost kon worden.

Beetje jammer vind ik dat :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 09:39 



 
Profiel   

https://www.thebestsocial.media/nl/#
Deze maakt geregeld hele opsommingen van geniale reviews :D heerlijk om doorheen te scrollen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 10:05 



 
Profiel   

Mijn favoriet is nog steeds deze review van een tapas restaurant: "Heerlijk geluncht. Een aanrader voor iedereen die houdt van lunchen/dineren met kleine hapjes die in rondes worden geserveerd."
Het is niet eens heel raar, maar gewoon de manier waarop het gebracht wordt

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 10:06 



 

Ik moet meteen denken aan deze radiocolumn van Pieter Derks :')


Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 10:08 



 
Profiel   

Laatst een bedrijf dat 1 ster kreeg, de trui was supermooi, goede kwaliteit, maar de goede maat was niet besteld dus de trui moest terug.

8)7.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 10:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 38 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen