Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 47 van de 73 [ 1822 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 73  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

VOLG: The Miracle Pony named Lotje

 
Profiel   

Ohhhh HEERLIJK!!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-19 21:22 



 
Profiel   

jobamara schreef
<3 Genieten!!! Lotjes nieuwe vriendinnetje staat er enorm goed op, toppertje!!!

Ja zeker! Die twee kunnen het goed met elkaar vinden :D . Ze weet precies welke plekjes Lotjes lieveling kiebelplekjes zijn en gaat die elke keer braaf af om Lotje te verwennen _/-\o_ Daarnaast heeft ze volgens Lotje lekkere snoepjes :j

Riel schreef
Wat een super leuke combinatie! Het ziet er mooi en natuurlijk uit! Lotje vindt het zo te zien ontzettend fijn! Wat ziet ze er levendig en vrolijk uit! Ze wordt blijer met de foto! Wat fijn dat ze opnieuw vaste mensen rond haar heen heeft. Het doet haar zichtbaar goed!

Ik denk dat het haar inderdaad goed doet! Ik heb vandaag een erg leuke video mogen ontvangen van een stalgenoot, willen jullie deze zien? *\o/*

Lukasje schreef
Wauw zeg, Lotje ziet er ongelooflijk goed uit! Ze straalt gewoon <3 !
En petje af voor je jonge verzorgster. Hopelijk leest ze mee want een complimentje aan haar adres mag ze gerust ontvangen +:)+

Ze weet can het topic af, maar ik weet niet of ze meeleest. Ik heb in iedere geval de complimentjes doorgestuurd! :D

Punz schreef
Ohhhh HEERLIJK!!

JAAAAAA *\%/*


Van het weekend werd ik erg leuk ontvangen op stal. Ik riep Lotje die helemaal achteraan de wei stond. Normaal kijkt ze op en eet ze nog wat hapjes voordat ze langzaam haar weg naar mij toe maakt. Maar deze keer keek ze op en binnen no time kwam ze in volle galop naar me toe <3 Ik ben weer helemaal penny :o

Natuurlijk moet de penny weer een selfie hebben samen met haar pony, maar helaas gaat dat niet altijd goed, aanschouw _O-

Baasje te vrolijk, dus Lotje compenseert...
[ img ]
Baasje, even normaal doen.
[ img ]
Okay, ik los je overgrote lach op door je een kopstoot te geven :')
[ img ]
Bijnaaaa
[ img ]
Okay, dan maar zo _/-\o_
[ img ]

Niet alles hoeft perfect te gaan, maar ik kan toch wel erg lachen om deze foto's. :D

Morgen zal ik een erg leuk filmpje online plaatsen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 23:00 



 
Profiel   

Hier het beloofde filmpje die ik heb ontvangen van een stalgenoot. <3 Zie haar eens gaan! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 14:54 



 
Profiel   

Haha, heerlijk filmpje! Het lijkt net een veulen! :D

Over een fijn ontvangst gesproken! Heerlijk! Ze is duidelijk dol op haar mens! :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 18:02 



 
Profiel   

Fantastische foto's weer!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 20:24 



 
Profiel   

Zalig filmpje (vd lieve stalgenoot zeker, doe haar de groetjes) en die foto's laten gewoon zien hoe jullie band is, ha ha top dus!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-19 10:45 



 
Profiel   

Ohh... die foto's!! :D :D :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-19 20:36 



 
Profiel   

Riel schreef
Haha, heerlijk filmpje! Het lijkt net een veulen! :D

Over een fijn ontvangst gesproken! Heerlijk! Ze is duidelijk dol op haar mens! :+:

Dat was precies wat ik dacht! :D Zeker omdat ze zo klein is tov de andere :')

Coconut schreef
Fantastische foto's weer!!

Dankjewel! :D

jobamara schreef
Zalig filmpje (vd lieve stalgenoot zeker, doe haar de groetjes) en die foto's laten gewoon zien hoe jullie band is, ha ha top dus!!

Het was van een andere die je toen niet had ontmoet. Maar ze zijn allemaal lief :D

Punz schreef
Ohh... die foto's!! :D :D :D :D

:D :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 18:56 



 
Profiel   

Lieve volgers!!!
Ik heb zo'n ontzettend leuke foto's/update van vandaag <3
Maar ik denk dat ik de foto's in een collage zal moeten zetten, anders, zijn het er te veel. Wie is benieuwd? *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 18:57 



 
Profiel   

Whiiiiiiii, me, me, me !!! *\o/* *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 19:04 



 
Profiel   

Iiiiiiiiiiiiiiiiiikk!!!!! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 19:07 



 
Profiel   

Leuk! :D *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 19:23 



 
Profiel   

Gisteren de vraag gekregen of het dit weekend mooi weer zou zijn voor een stapritje en gelukkig was dat vandaag! *\o/*
Na eerst fanatiek gefitnessed te hebben met mijn moeder, zijn Lotje's verzorgster en ik samen op de fiets richting stal gegaan.
Vorige keer toen we een stapritje hebben gemaakt, zei ik nog dat het leuk was geweest om wat lekkers mee te nemen om een picknick te houden samen met Lotje. Er is hier op de route namelijk een super leuk plekje om even te stoppen :D .
Verzorgster heeft het onthouden want zij kwam gewapend met heerlijke koekjes en flesjes water. Plus nog lekkere koekjes voor Lotje en ik had een appeltje mee voor Lot. :o

Aangezien het zo goed gaat met Lotje, heb ik gezegd dat we wel een drafje zouden kunnen proberen. Verzorgster heeft op de manege vaker zonder beugels moeten draven dus dat was mooi meegenomen aangezien ze nu op een bareback pad zat :j .
Het draven ging super goed en was erg leuk, ik met mijn vermoeide benen mochten erlangs rennen :') .

[ img ]

[ img ]

Eenmaal aangekomen op ons plekje kreeg Lotje haar verdiende snacks *\o/* . Het is erg leuk om die twee samen te zien, Lotje weet precies waar de snoepjes zitten en wat ze moet doen om die te krijgen; voetje geven! :D :
[ img ]
En een appeltje :D
[ img ]

Het leukste was eigenlijk toen wij aan een picknick bankje zaten om zelf even te genieten van lekkere koekjes. We waren even de foto's aan het bekijken die we gemaakt hebben en toen besloot Lotje dat ze ertussen wilde proppen. We konden niet ophouden met lachen _O-
[ img ]

En nog wat mooie plaatjes van de geweldige rit, het was ontzettend mooi weer en ik moet zeggen dat ik zo'n dagje echt nodig had na een zware week college :o .

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 20:36 



 
Profiel   

Wat heerlijk! Naast dat je een geweldige verzorgster hebt gevonden denk ik dat ik jou op die leeftijd heel graag als baas van mijn had gehad. Geweldig wat je onderneemt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 21:26 



 
Profiel   

Ohhhhhhh HEERLIJK.... Gewoon onversneden HEERLIJK!!

En die "selfie-serie": Te geweldig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 22:13 



 
Profiel   

maylotje schreef
Wat heerlijk! Naast dat je een geweldige verzorgster hebt gevonden denk ik dat ik jou op die leeftijd heel graag als baas van mijn had gehad. Geweldig wat je onderneemt!

Wat een groot compliment, dankjewel :o. Ik probeer zo veel mogelijk te genieten en zorgen dat Lot ook volop kan genieten. Dat is toch wel belangrijker geworden doordat ik weet dat ze zomaar er niet meer kan zijn. We hebben een tweede kans en daar maken we het beste van! :j

Punz schreef
Ohhhhhhh HEERLIJK.... Gewoon onversneden HEERLIJK!!

En die "selfie-serie": Te geweldig!

Het was zeker heerlijk! En ik begin zulke selfies leuker te vinden dan de 'goed gelukte' :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 12:00 



 
Profiel   

Geweldige foto's weer! Wat ziet Lotje er goed uit zeg <3 ! Die selfies zijn hilarisch :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 12:02 



 
Profiel   

Wat een héérlijke foto's terug !!! <3 Lotje ziet er zó goed uit, ze geniet er duidelijk van :D .
En wat mooi waar jullie wonen, mooi uitgestrekt !

Superleuk !!

Nog heel veel succes in Gent ! +:)+ :*

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 12:41 



 
Profiel   

Coconut schreef
Geweldige foto's weer! Wat ziet Lotje er goed uit zeg <3 ! Die selfies zijn hilarisch :')

Dankjewel! :D

Omany schreef
Wat een héérlijke foto's terug !!! <3 Lotje ziet er zó goed uit, ze geniet er duidelijk van :D .
En wat mooi waar jullie wonen, mooi uitgestrekt !

Superleuk !!

Nog heel veel succes in Gent ! +:)+ :*

Dankjewel! Ik ben blij dat ze ook geniet. Maar dat kon ook niet anders, want het blijkt dat ze stiekem echt heel veel koekjes heeft gekregen :') ik schaam me te veel om te zeggen hoeveel :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 20:32 



 
Profiel   

Och, op die leeftijd mag dat :D . Heerlijk verwennen met koekjes :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 21:33 



 
Profiel   

Omany schreef
Och, op die leeftijd mag dat :D . Heerlijk verwennen met koekjes :9

Ja vind ik ook! Nu mag ze lekker genieten. Zo lang ze niet medisch obees wordt dan is het voor een 28 jarige helemaal prima :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-19 13:43 



 
Profiel   

Hihi, je werkt goed aan je conditie zo te horen! Topfoto's! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-19 23:27 



 
Profiel   

Echt zalig joh, jullie genieten duidelijk alle drie <3 ! Heerlijk de herfst, veel succes in Gent, je kan het!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-19 09:22 



 
Profiel   

Riel schreef
Hihi, je werkt goed aan je conditie zo te horen! Topfoto's! *\o/*

Ik doe mijn best! Voor ik ging studeren sportte ik 10x per week (fitnessen, zwemmen, paardrijden natuurlijk, steeds hardlopend naar alles, etc). Sinds de studie hou ik het bij 2x per week fitnessen omdat meer gewoonweg niet lukt door alle college lessen.

Ik merk sinds dat ik in Gent zit dat ik minder graag naar de fitness ga, puur vanwege de route ernaar toe. Normaal ga ik altijd hardlopend naar de fitness maar hier durf ik dat niet meer. Dus meestal ga ik 1x doorheen de week en dan thuis 1x plus als extra bezigheid met Lotje wandelen. :o

jobamara schreef
Echt zalig joh, jullie genieten duidelijk alle drie <3 ! Heerlijk de herfst, veel succes in Gent, je kan het!!!

Dankjewel! :D

-------------------
Van de week heb ik leuke foto's ontvangen van een stalgenoot. Iedereen zorgt daar samen ervoor dat Lotje goed in de gaten wordt gehouden. Zeker met al het deken gedoe. De temperaturen zijn zo hoog dit jaar maar kunnen wel opeens een nacht/dag zakken en dan weer stijgen. Dat maakt het echt onmogelijk voor mij om van een afstand puur met het weerbericht een goed idee te krijgen van hoe de temperatuur werkelijk voelt.

Gelukkig letten mijn stalgenoten daar goed op en communiceren ze het door naar mij. Niet alleen dat, maar ze poetsen Lotje ook voordat ze het dekentje erop leggen zodat ze geen schuurplekken krijgt. En dat zonder dat ik erom vroeg <3. Ik ben echt gezegend met deze stalgenoten. _/-\o_

Hier die mooie foto's <3 , ik vind de kleuren ontzettend gaaf en kijk hoe lief ze erop staat <3
[ img ]

De koningin heeft alle ruimte :j
[ img ]

Vrijdag kan ik eindelijk zelf weer die kant op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-19 20:11 



 
Profiel   

Lief snoetje <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-19 21:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 47 van de 73 [ 1822 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 73  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen