Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 12 [ 297 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Firestone (Johnson x Florencio)

 
Profiel   

Tweede concours schijnt altijd erger te zijn haha. Ik neem mijne hopelijk in november weer een keer mee. Die verhuist volgende maand terug naar de trainingsstal omdat ik op de pensionstal geen binnenbaan heb en haar niet wil moeten stil zetten als het weer erg slecht zou zijn.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-19 06:38 



 
Profiel   

wat worden ze gaaf! mijn dame is nu 2 jaar, ze kan echt enorm eigenwijs zijn, en is echt nergens bang voor! maak mij wel wat zorgen om haar hoogte, ze is nu 156m. nog niet echt groot, wel mooi sierlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-19 23:19 



 
Profiel   

marije1502 schreef
wat worden ze gaaf! mijn dame is nu 2 jaar, ze kan echt enorm eigenwijs zijn, en is echt nergens bang voor! maak mij wel wat zorgen om haar hoogte, ze is nu 156m. nog niet echt groot, wel mooi sierlijk!


Zelfde verloop als mijne. Heb je een idee hoe groot de moeder ze geeft?


Laatst bijgewerkt door Oakland1990 op 26-11-22 14:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-19 11:41 



 
Profiel   

Mag ik hier ook gezellig mee kletsen? Ik heb de 5 jarige Firestone dochter van marije1502 overgenomen begin dit jaar :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-19 15:46 



 
Profiel   

Kelszz_ schreef
Mag ik hier ook gezellig mee kletsen? Ik heb de 5 jarige Firestone dochter van marije1502 overgenomen begin dit jaar :)


Hoe meer zielen hoe meer vreugde. Je moet alleen even een foto plaatsen want ik weet niet meer welke het is :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-19 17:02 



 
Profiel   

heeeeeeeeey kelszz, welkom met juultje :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 09:31 



 
Profiel   

Oakland1990 schreef
marije1502 schreef
wat worden ze gaaf! mijn dame is nu 2 jaar, ze kan echt enorm eigenwijs zijn, en is echt nergens bang voor! maak mij wel wat zorgen om haar hoogte, ze is nu 156m. nog niet echt groot, wel mooi sierlijk!


Zelfde verloop als mijne. Is nu 4,5 en 1,66m en nog niet klaar. Heb je een idee hoe groot de moeder ze geeft?


dit is moeders 2e veulen. 1e was een totilas, maar die heb ik sinds haar 2e niet meer gezien dus geen idee. in het begin was deze ook wat aan de kleine kant. maar nu hoor ik her en der dat totilas ook niet echt groot fokt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 09:33 



 
Profiel   

[ img ]
dit is Jewel ( nu van Kelszz) als 2 jarige.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 09:34 



 
Profiel   

Totilas geeft idd geen grote paarden. Nu is mijn Firestone ook zeker geen reus maar wel normale maat. Ken een Total us die amper de 1,60 haalt. Dat is dan wel weer zoon van maar diens moeder is stevig en 1,70m, en fokt groot... je weet het eig niet...

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-19 14:12 



 
Profiel   

[ img ]
Dit is de knappe dame :)
Nu 1,71m groot en 5 jaar oud.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-19 17:46 



 
Profiel   

[ img ]
mijn toverbal 2 jarige.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-19 09:13 



 
Profiel   

Weer een wintspuntje erbij afgelopen zondag. Voetbalveld ernaast was eerst wel heel spannend met opzadelen, maar uiteindelijk best braaf! En vanavond weer netjes geschoren.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-19 21:31 



 
Profiel   

Mijne mag zondag nog eens mee op oefenrondje. Ongelofelijk hoe veel relaxter ze is op de trainingsstal. Best gek want ze wordt daar "beter" gevoerd in de zin van meer energie, minder buiten.


Laatst bijgewerkt door Oakland1990 op 26-11-22 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 16:32 



 
Profiel   

We hebben het weeral overleefd. Was super braaf, wel wakker maar dat is ze anders ook... inrijden buiten in het schemer en dan indoor proef. Ze was in het begin niet helemaal op d'r gemak maar ben tegen haar blijven praten en na twee rondjes was het ook wel over en liet ze zich goed rijden. Denk in januari eens officieel te starten


Laatst bijgewerkt door Oakland1990 op 26-11-22 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 11:24 



 
Profiel   

Wat een gave nakomelingen ook hierboven!

Gefeliciteerd met je winstpunt aniquegraaf en Oakland als ik zo deze foto's zie moet dat goed komen van het voorjaar!

Voor Jewel heb ik een nieuw hoofdstel gekocht de shockemohle equites beta. En dit maakt al zoveel verschil! momenteel word ze gelaserd op het litteken en dit lijkt ook echt zijn vruchten af te werpen. Langzaam komt er steeds meer buiging in het hele lijf. Nog 3 keer en dan gaan we rustig maar weer eens verder met het beleer traject. Kijk er zo naar uit om fanatiek aan het werk te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-19 20:40 



 
Profiel   

Ik wil graag de Busse Modena maar durf het niet goed. Mevrouw is erg kieskeurig en ben bang dat het tegenvalt. Zit ik daar met een nieuw hoofdstel waar ik niks mee kan


Laatst bijgewerkt door Oakland1990 op 26-11-22 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-19 08:42 



 
Profiel   

Leuk om al jullie verhalen te lezen.

Kate is inmiddels al een tijd zadelmak, maar een handvol.
Ze is erg temperamentvol en eigenlijk is ze met rijden best braaf. Enkel gaat ze een heel soms ineens in de rodeo...En soms alleen heel bol met dr ruggetje.
Ze is nagekeken, heeft een nieuw zadel, fysio etc. Helaas heb ik wat flinke klappers in het zand gemaakt waardoor mijn vertrouwen een knauw heeft gekregen.
Ze staat momenteel bij een vriendin van mij, proffesionele springruiter. En heeft al wat sprongetjes gemaakt en lijkt het leuk te vinden.
Voorlopig blijft zij Kate rijden.
En pak ik haar over een paar maandjes weer op(er moeten bij mij wat kilo’s af voor ik er weer op wil, want ze heeft wel een gevoelige rug)
Afijn..dit was de update van Kate
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-19 22:33 



 
Profiel   

wat lijkt kate op mijn Malibu zeg!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-19 08:51 



 
Profiel   

Wat een mooi paard! Qua type echt een zusje van mijne


Laatst bijgewerkt door Oakland1990 op 26-11-22 14:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-19 17:59 



 
Profiel   

Hahaha heeeeel herkenbaar! Die van ons is ook megavlug, kan binnen een fractie van een seconde 180 graden omdraaien. Gelukkig doet ze het nu nog maar heel zelden en ben ik er wel redelijk op bedacht. Verder is het wel echt een enorm harde werker en leert ze megasnel. Ze knalt alle klassen in de dressuur door en loopt altijd 65% of meer. Moet echt bewust rustig aan doen, begin volgend jaar gaan we naar het M.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-19 18:05 



 
Profiel   

De tijd vliegt echt. Mijne wordt alweer 5... pas eind april maar vorig jaar was ze rond deze tijd net zadelmak. Ik hoop nog wat oefenwedstrijdjes te rijden deze winter. Zomer officieel, net echt hahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-19 18:30 



 
Profiel   

marije1502 schreef
wat lijkt kate op mijn Malibu zeg!!!

Jaa!!! Ik had jou toen gezien bij Marijnissen toch? Vriendin van Sabrina ben jij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-19 21:45 



 
Profiel   

Oakland1990 schreef
Ze hebben wel temperament die Firestones. Ik lag afgelopen week ook 2x in het zand. Niet dat ze stout of gemeen is maar ze is gewoon heel snel (en ik duidelijk niet) en dan dat rotweer... ze hoeft niet eens lelijk te doen, ze is lenig en vlug, later ben ik daar blij mee :+ hoort bij die jonge beesten. Ik heb een Helite gekocht. Gevoel van veiligheid doet mij beter zitten en rijden.



Ja ik heb nu ook een soort rugbeschermer. Ik ga waarschijnlijk wel een nieuw baasje zoeken. Denk dat ze toch niet echt bij mij past helaas, ze is iets te pittig voor me. Ontzettend jammer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-19 21:47 



 
Profiel   

martinev schreef
Hahaha heeeeel herkenbaar! Die van ons is ook megavlug, kan binnen een fractie van een seconde 180 graden omdraaien. Gelukkig doet ze het nu nog maar heel zelden en ben ik er wel redelijk op bedacht. Verder is het wel echt een enorm harde werker en leert ze megasnel. Ze knalt alle klassen in de dressuur door en loopt altijd 65% of meer. Moet echt bewust rustig aan doen, begin volgend jaar gaan we naar het M.

[ [url=m/4RsiPG.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Qd7dKL.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dat ziet er heel goed uit:))
Ze zijn idd mega slim ook! En zooo lenig. Je fout ze zo dubbel haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-12-19 21:47 



 
Profiel   

Vlug zijn ze zeker en die van mij is ook overgevoelig en sensibel :')

Verder gaat hij steeds een beetje beter! Op concours nog wel spanning en veel kans op wat bokken tussendoor, maar hij komt er wel!

Deze foto is van vorige week en gelijk een paar foto's besteld, vind ze wel leuk!
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-19 00:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 12 [ 297 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen