VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Punz

Berichten: 8562
Geregistreerd: 04-03-10

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 22:22

Ohhhh HEERLIJK!!

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-19 00:00

jobamara schreef:
<3 Genieten!!! Lotjes nieuwe vriendinnetje staat er enorm goed op, toppertje!!!

Ja zeker! Die twee kunnen het goed met elkaar vinden :D . Ze weet precies welke plekjes Lotjes lieveling kiebelplekjes zijn en gaat die elke keer braaf af om Lotje te verwennen _/-\o_ Daarnaast heeft ze volgens Lotje lekkere snoepjes :j

Riel schreef:
Wat een super leuke combinatie! Het ziet er mooi en natuurlijk uit! Lotje vindt het zo te zien ontzettend fijn! Wat ziet ze er levendig en vrolijk uit! Ze wordt blijer met de foto! Wat fijn dat ze opnieuw vaste mensen rond haar heen heeft. Het doet haar zichtbaar goed!

Ik denk dat het haar inderdaad goed doet! Ik heb vandaag een erg leuke video mogen ontvangen van een stalgenoot, willen jullie deze zien? *\o/*

Lukasje schreef:
Wauw zeg, Lotje ziet er ongelooflijk goed uit! Ze straalt gewoon <3 !
En petje af voor je jonge verzorgster. Hopelijk leest ze mee want een complimentje aan haar adres mag ze gerust ontvangen +:)+

Ze weet can het topic af, maar ik weet niet of ze meeleest. Ik heb in iedere geval de complimentjes doorgestuurd! :D

Punz schreef:
Ohhhh HEERLIJK!!

JAAAAAA *\%/*


Van het weekend werd ik erg leuk ontvangen op stal. Ik riep Lotje die helemaal achteraan de wei stond. Normaal kijkt ze op en eet ze nog wat hapjes voordat ze langzaam haar weg naar mij toe maakt. Maar deze keer keek ze op en binnen no time kwam ze in volle galop naar me toe <3 Ik ben weer helemaal penny :o

Natuurlijk moet de penny weer een selfie hebben samen met haar pony, maar helaas gaat dat niet altijd goed, aanschouw _O-

Baasje te vrolijk, dus Lotje compenseert...
Afbeelding
Baasje, even normaal doen.
Afbeelding
Okay, ik los je overgrote lach op door je een kopstoot te geven :')
Afbeelding
Bijnaaaa
Afbeelding
Okay, dan maar zo _/-\o_
Afbeelding

Niet alles hoeft perfect te gaan, maar ik kan toch wel erg lachen om deze foto's. :D

Morgen zal ik een erg leuk filmpje online plaatsen!

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-19 15:54

Hier het beloofde filmpje die ik heb ontvangen van een stalgenoot. <3 Zie haar eens gaan! *\o/*

Riel

Berichten: 2142
Geregistreerd: 04-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 19:02

Haha, heerlijk filmpje! Het lijkt net een veulen! :D

Over een fijn ontvangst gesproken! Heerlijk! Ze is duidelijk dol op haar mens! :+:

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 21:24

Fantastische foto's weer!!

jobamara
Berichten: 3529
Geregistreerd: 23-11-10

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 11:45

Zalig filmpje (vd lieve stalgenoot zeker, doe haar de groetjes) en die foto's laten gewoon zien hoe jullie band is, ha ha top dus!!

Punz

Berichten: 8562
Geregistreerd: 04-03-10

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 21:36

Ohh... die foto's!! :D :D :D :D

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-19 19:56

Riel schreef:
Haha, heerlijk filmpje! Het lijkt net een veulen! :D

Over een fijn ontvangst gesproken! Heerlijk! Ze is duidelijk dol op haar mens! :+:

Dat was precies wat ik dacht! :D Zeker omdat ze zo klein is tov de andere :')

Coconut schreef:
Fantastische foto's weer!!

Dankjewel! :D

jobamara schreef:
Zalig filmpje (vd lieve stalgenoot zeker, doe haar de groetjes) en die foto's laten gewoon zien hoe jullie band is, ha ha top dus!!

Het was van een andere die je toen niet had ontmoet. Maar ze zijn allemaal lief :D

Punz schreef:
Ohh... die foto's!! :D :D :D :D

:D :D :D

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-19 19:57

Lieve volgers!!!
Ik heb zo'n ontzettend leuke foto's/update van vandaag <3
Maar ik denk dat ik de foto's in een collage zal moeten zetten, anders, zijn het er te veel. Wie is benieuwd? *\o/*

Omany

Berichten: 694
Geregistreerd: 06-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 20:04

Whiiiiiiii, me, me, me !!! *\o/* *\o/* *\o/*

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 20:07

Iiiiiiiiiiiiiiiiiikk!!!!! :D

Riel

Berichten: 2142
Geregistreerd: 04-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 20:23

Leuk! :D *\o/*

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-19 21:36

Gisteren de vraag gekregen of het dit weekend mooi weer zou zijn voor een stapritje en gelukkig was dat vandaag! *\o/*
Na eerst fanatiek gefitnessed te hebben met mijn moeder, zijn Lotje's verzorgster en ik samen op de fiets richting stal gegaan.
Vorige keer toen we een stapritje hebben gemaakt, zei ik nog dat het leuk was geweest om wat lekkers mee te nemen om een picknick te houden samen met Lotje. Er is hier op de route namelijk een super leuk plekje om even te stoppen :D .
Verzorgster heeft het onthouden want zij kwam gewapend met heerlijke koekjes en flesjes water. Plus nog lekkere koekjes voor Lotje en ik had een appeltje mee voor Lot. :o

Aangezien het zo goed gaat met Lotje, heb ik gezegd dat we wel een drafje zouden kunnen proberen. Verzorgster heeft op de manege vaker zonder beugels moeten draven dus dat was mooi meegenomen aangezien ze nu op een bareback pad zat :j .
Het draven ging super goed en was erg leuk, ik met mijn vermoeide benen mochten erlangs rennen :') .

Afbeelding

Afbeelding

Eenmaal aangekomen op ons plekje kreeg Lotje haar verdiende snacks *\o/* . Het is erg leuk om die twee samen te zien, Lotje weet precies waar de snoepjes zitten en wat ze moet doen om die te krijgen; voetje geven! :D :
Afbeelding
En een appeltje :D
Afbeelding

Het leukste was eigenlijk toen wij aan een picknick bankje zaten om zelf even te genieten van lekkere koekjes. We waren even de foto's aan het bekijken die we gemaakt hebben en toen besloot Lotje dat ze ertussen wilde proppen. We konden niet ophouden met lachen _O-
Afbeelding

En nog wat mooie plaatjes van de geweldige rit, het was ontzettend mooi weer en ik moet zeggen dat ik zo'n dagje echt nodig had na een zware week college :o .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

maylotje

Berichten: 2177
Geregistreerd: 15-09-12
Woonplaats: Zoetermeer

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 22:26

Wat heerlijk! Naast dat je een geweldige verzorgster hebt gevonden denk ik dat ik jou op die leeftijd heel graag als baas van mijn had gehad. Geweldig wat je onderneemt!

Punz

Berichten: 8562
Geregistreerd: 04-03-10

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 23:13

Ohhhhhhh HEERLIJK.... Gewoon onversneden HEERLIJK!!

En die "selfie-serie": Te geweldig!

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-19 13:00

maylotje schreef:
Wat heerlijk! Naast dat je een geweldige verzorgster hebt gevonden denk ik dat ik jou op die leeftijd heel graag als baas van mijn had gehad. Geweldig wat je onderneemt!

Wat een groot compliment, dankjewel :o. Ik probeer zo veel mogelijk te genieten en zorgen dat Lot ook volop kan genieten. Dat is toch wel belangrijker geworden doordat ik weet dat ze zomaar er niet meer kan zijn. We hebben een tweede kans en daar maken we het beste van! :j

Punz schreef:
Ohhhhhhh HEERLIJK.... Gewoon onversneden HEERLIJK!!

En die "selfie-serie": Te geweldig!

Het was zeker heerlijk! En ik begin zulke selfies leuker te vinden dan de 'goed gelukte' :')

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 13:02

Geweldige foto's weer! Wat ziet Lotje er goed uit zeg <3 ! Die selfies zijn hilarisch :')

Omany

Berichten: 694
Geregistreerd: 06-10-13

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 13:41

Wat een héérlijke foto's terug !!! <3 Lotje ziet er zó goed uit, ze geniet er duidelijk van :D .
En wat mooi waar jullie wonen, mooi uitgestrekt !

Superleuk !!

Nog heel veel succes in Gent ! +:)+ :*

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-19 21:32

Coconut schreef:
Geweldige foto's weer! Wat ziet Lotje er goed uit zeg <3 ! Die selfies zijn hilarisch :')

Dankjewel! :D

Omany schreef:
Wat een héérlijke foto's terug !!! <3 Lotje ziet er zó goed uit, ze geniet er duidelijk van :D .
En wat mooi waar jullie wonen, mooi uitgestrekt !

Superleuk !!

Nog heel veel succes in Gent ! +:)+ :*

Dankjewel! Ik ben blij dat ze ook geniet. Maar dat kon ook niet anders, want het blijkt dat ze stiekem echt heel veel koekjes heeft gekregen :') ik schaam me te veel om te zeggen hoeveel :=

Omany

Berichten: 694
Geregistreerd: 06-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 22:33

Och, op die leeftijd mag dat :D . Heerlijk verwennen met koekjes :9

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-19 14:43

Omany schreef:
Och, op die leeftijd mag dat :D . Heerlijk verwennen met koekjes :9

Ja vind ik ook! Nu mag ze lekker genieten. Zo lang ze niet medisch obees wordt dan is het voor een 28 jarige helemaal prima :D

Riel

Berichten: 2142
Geregistreerd: 04-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 00:27

Hihi, je werkt goed aan je conditie zo te horen! Topfoto's! *\o/*

jobamara
Berichten: 3529
Geregistreerd: 23-11-10

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 10:22

Echt zalig joh, jullie genieten duidelijk alle drie <3 ! Heerlijk de herfst, veel succes in Gent, je kan het!!!

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-19 21:11

Riel schreef:
Hihi, je werkt goed aan je conditie zo te horen! Topfoto's! *\o/*

Ik doe mijn best! Voor ik ging studeren sportte ik 10x per week (fitnessen, zwemmen, paardrijden natuurlijk, steeds hardlopend naar alles, etc). Sinds de studie hou ik het bij 2x per week fitnessen omdat meer gewoonweg niet lukt door alle college lessen.

Ik merk sinds dat ik in Gent zit dat ik minder graag naar de fitness ga, puur vanwege de route ernaar toe. Normaal ga ik altijd hardlopend naar de fitness maar hier durf ik dat niet meer. Dus meestal ga ik 1x doorheen de week en dan thuis 1x plus als extra bezigheid met Lotje wandelen. :o

jobamara schreef:
Echt zalig joh, jullie genieten duidelijk alle drie <3 ! Heerlijk de herfst, veel succes in Gent, je kan het!!!

Dankjewel! :D

-------------------
Van de week heb ik leuke foto's ontvangen van een stalgenoot. Iedereen zorgt daar samen ervoor dat Lotje goed in de gaten wordt gehouden. Zeker met al het deken gedoe. De temperaturen zijn zo hoog dit jaar maar kunnen wel opeens een nacht/dag zakken en dan weer stijgen. Dat maakt het echt onmogelijk voor mij om van een afstand puur met het weerbericht een goed idee te krijgen van hoe de temperatuur werkelijk voelt.

Gelukkig letten mijn stalgenoten daar goed op en communiceren ze het door naar mij. Niet alleen dat, maar ze poetsen Lotje ook voordat ze het dekentje erop leggen zodat ze geen schuurplekken krijgt. En dat zonder dat ik erom vroeg <3. Ik ben echt gezegend met deze stalgenoten. _/-\o_

Hier die mooie foto's <3 , ik vind de kleuren ontzettend gaaf en kijk hoe lief ze erop staat <3
Afbeelding

De koningin heeft alle ruimte :j
Afbeelding

Vrijdag kan ik eindelijk zelf weer die kant op!

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: VOLG: The Miracle Pony named Lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 22:08

Lief snoetje <3