Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO]Beginnende hobby fotograaf

 
Profiel   

Heeeey iedereen,

In juli dit jaar heb ik mijn eerste spiegelreflex camera aangeschaft. Een nikon D3500 met een 70-300 mm lens en een 18-55 mm lens. Die laatste gebruik ik heel weinig.

Ik fotografeer over het algemeen honden, zowel mijn eigen als van iemand anders.

Nu ben ik wel heel benieuwd wat jullie van mijn foto's vinden. En of jullie nog tips hebben.

Ik bewerk met Adobe lightroom.


[ img ]
Onze teckel Baukje


[ img ]
Onze stabij Fanny


[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]



Laatst bijgewerkt door Muiz op 10-11-19 20:03, in het totaal 2 keer bewerkt

Tag toegevoegd

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 16:14 



 
Profiel   

Leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 16:32 



 
Profiel   

Wat mij betreft kan je nog proberen om het onderwerp ietsjes op te lichten, want af en toe vind ik de hondjes een beetje wegvallen. Op foto 2 heb je wel al heel mooi gespeeld met scherpte diepte! Ik ben zelf echter ook nog niet zo lang bezig hoor, zoals je in mijn onderschrift kunt zien heb ik pas net mijn eerste honden shoot gehad, maar ik hoop dat je er toch iets aan hebt!

Gave foto's

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 13:47 



 
Profiel   

ninavo schreef
Wat mij betreft kan je nog proberen om het onderwerp ietsjes op te lichten, want af en toe vind ik de hondjes een beetje wegvallen. Op foto 2 heb je wel al heel mooi gespeeld met scherpte diepte! Ik ben zelf echter ook nog niet zo lang bezig hoor, zoals je in mijn onderschrift kunt zien heb ik pas net mijn eerste honden shoot gehad, maar ik hoop dat je er toch iets aan hebt!

Gave foto's


Bedankt voor de tip, ga ik eens proberen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 17:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen