Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 251 van de 368 [ 9184 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254 ... 368  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Katten!

 
Profiel   

Die kop _O-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-19 17:35 



 
Profiel   

Ik denk dat je moet uitkijken vannacht....

Ik werd deze week nog getagd in een bericht over dat het bewezen is dat katten ons eigenlijl willen vermoorden :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-19 18:34 



 
Profiel   

Hoi allemaal, ik kom me ook aansluiten bij de kattenbende. Vanaf maandag kunnen we namelijk deze beauty ophalen <3

Luistert naar de naam Clyde en is net 3 jaar geworden. Misschien doordat de foto wazig is zie je het niet goed maar WOW wat een ogen. Die kan je toch niet achterlaten :o


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-19 19:16 



 
Profiel   

Hij kwam gelukkig alweer voor knuffels :')

Wauw snowball, wat lijkt hij op onze Jessie!

[ img ]

Maar dan in de slanke uitvoering zoals zijn broer Sammie :=

[ img ]

T is dat die van ons pas in mei 3 worden, anders had ik gedacht dat ze van hetzelfde nest waren :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-19 19:56 



 
Profiel   

Zeker gave ogen!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-19 20:10 



 
Profiel   

LoveUggs schreef
Hij kwam gelukkig alweer voor knuffels :')

Wauw snowball, wat lijkt hij op onze Jessie!

[ [url=m/unR6Sz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maar dan in de slanke uitvoering zoals zijn broer Sammie :=

[ [url=m/lh2hwK.jpg]Afbeelding[/url] ]

T is dat die van ons pas in mei 3 worden, anders had ik gedacht dat ze van hetzelfde nest waren



Ohhh ja wat lijken ze op elkaar! Ook dezelfde aftekeningen zie ik *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-19 20:15 



 
Profiel   

Xoranlover schitterend hoor de sweater en visite kaartjes.
Pepperrr ach gossie.
NatasjavE wacht maar tot die er een keer erin springt. :')
LoveUggs met een boze Sammie. :')
_SnowBall welkom met je knappe kat. <3

NatasjavE Blue spoort ook niet, maar maak het wel weer lachen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-19 22:07 



 
Profiel   

Dank jullie wel. Ben er ook blij mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-19 22:21 



 
Profiel   

Vandaag kwam m’n catwheel binnen.
Ik dacht, dat duurt wel ff voor ie er op gaat.
Nou hij stond 5 min in de gang en toen ging ie al. Knap kind.
https://youtu.be/CUcpDbZjImk

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-19 22:37 



 
Profiel   

Pepperrr schreef
Zéér charmant :')


[ [url=m/dePPTL.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heb je nog kunnen slapen. Haha.

Wat een mooie foto's en mooie katten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 06:39 



 
Profiel   

Blue spoort ook niet. Kom op bed aanlopen over mijn buik. Nou had maar net op mijn arm in positie of ze liet zich gewoon omvallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 09:15 



 
Profiel   

Wij waren een weekend weg en is Noa uit logeren geweest bij vrienden van ons. Ging erg goed, alleen eerst blazen naar kindje van 1 jaar, was toch wel een bijzonder schepsel volgens Noa. Maar dit ging uiteindelijk ook goed! Nu weer lekker thuis!
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 09:31 



 
Profiel   

Knappe tijger. <3

Volgens mij krijgen we heel slecht weer heb weer eens pingpong balletje Blue door het huis. Met daarbij een beetje gefrustreerd omdat dicht ging in plaats van helemaal open, maar verwarming buizen waren koud wat betrekt dat de kachel weer eens stuk is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 09:48 



 
Profiel   

Oh...zou dat het zijn....hier waren ze vanmorgen ook door het huis aan het racen...

Ik had er vanmorgen ook een in een doosje
[ img ]

Wat een leukerd Nathalie


Laatst bijgewerkt door NatasjavE op 11-11-19 10:52, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 10:50 



 
Profiel   

Mando schreef
Pepperrr schreef
Zéér charmant :')


[ [url=m/dePPTL.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heb je nog kunnen slapen. Haha.

Wat een mooie foto's en mooie katten.


Whahaha ja hoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 10:50 



 

Timon en Pumba zitten vannacht voor “straf” op hun eigen kamer. Normaal laat ik de deur open zodat ze naar beneden kunnen maar Timon staat iedere ochtend om half 4/4 uur aan onze slaapkamer deur te krabben en te miauwen. Dan wil hij aandacht. als ik de deur open doe komt hij heel lief kopjes geven alleen ben ik daar op dat tijdstip niet zo blij mee :7 en Pumba ligt dan nog lekker te slapen in zijn mandje. Nu heb ik ze de deur van hun kamertje maar dicht gedaan. Daar hebben ze alles wat ze nodig hebben en slaap ik vannacht hopelijk ongestoord door.

Ook is Timon zondag een beetje ziekjes geweest. Hij heeft van sochtends tot vroeg in de avond alles overgegeven wat er maar in ging. Het kleinste brokje kwam er al na een paar minuten weer uit. Gelukkig hield hij water wel binnen. Savonds tijdens etenstijd heb ik hem nog wat natvoer gegeven ter groote van een theelepel en dat bleef gelukkig binnen. Uurtje later wat brokjes geprobeerd en dat bleef gelukkig ook
Binnen. Hij heeft ook de hele avond bij mij onder het dekentje geslapen. Gelukkig was hij gisteren weer de oude.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 23:22 



 
Profiel   

Altijd fijn van die vroege vogels ja.
Mijne besloot om kwart voor 4 dat t tijd was. Wekker gaat om 5 uur...
Overigens negeer ik gemiauw. Hij moet leren dat dat geen nut heeft.
Hij heeft even gerend op z'n wiel en kwam daarna toch maar weer liggen.
Hopelijk morgen weer gewoon tot wekker slapen.

Fijn dat Timon weer de oude is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 06:20 



 

Negeren hebben wij inderdaad ook geprobeerd maar hij houd het gerust een half uur vol met als gevolge dat wij niet slapen. Hij doet dit ook al een aantal maanden. Dus negeren werkt hier helaas niet. Hij doet het overigens ook als mijn vriend tot laat in de nacht in het weekend nog met een vriend aan het gamen is en tegen 2 uur naar bed komt. Ook dan staat hij er rond half 4 4 uur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 06:40 



 
Profiel   

O dat lijkt me best wel horror als ze idd zo vroeg al actief zijn haha.

Sansa leeft gelukkig nog steeds volgens ons ritme. Maar ze moet 's nachts ook onder blijven van ons. De deur naar de gang is dicht. Als we 's avonds naar bed gaan, krijgt ze vlees en de pup d'r brokken in de snuffelmat in de bench en erna gaan ze slapen. Als ik 's nachts naar de wc ga, liggen ze ook elke keer gewoon te slapen allebei. Sansa ligt tegenwoordig bovenop de bench (daar liggen grote kussens op), zo kort mogelijk bij de pup haha.

@laura
Misschien is het nog een nasleep ook van het ziek zijn? Dat hij graag genegenheid wil bv. Maar ik ben bang dat als het normaal ook gebeurt rond die tijd, dat het een soort routine geworden is. Dat is lastig te doorbreken denk ik. Je zou ze 's nachts op hun kamer kunnen laten, maar dan zal er alsnog flink gemauwd worden ben ik bang.

Ons meisje groeit als kool. 21 weken nu. Een dezer dagen eens wegen (moet ook weer nieuwe ontworming krijgen), want ben ook wel erg benieuwd hoe ze qua gewicht is gegroeid.

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 08:33 



 
Profiel   

Knap kind hoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 08:37 



 
Profiel   

NatasjavE.. katten en dozen... wat is het toch hè? Zelfs de kleinste doosjes zijn gewild!


Nathalie__ schreef
Wij waren een weekend weg en is Noa uit logeren geweest bij vrienden van ons. Ging erg goed, alleen eerst blazen naar kindje van 1 jaar, was toch wel een bijzonder schepsel volgens Noa. Maar dit ging uiteindelijk ook goed! Nu weer lekker thuis!
[ [url=m/VYeWpS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wamoOT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat?? Een minimens!!? 8)7

Knapperd cursebreaker!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 08:48 



 
Profiel   

Blue was hier net zwaar beledigd dat balkondeur al dicht was. En dan een partij gaan lopen piepen dat ze naar buiten wilde. En ze was al zeiknat van de regen. :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 10:24 



 
Profiel   

Marcella schreef
Blue was hier net zwaar beledigd dat balkondeur al dicht was. En dan een partij gaan lopen piepen dat ze naar buiten wilde. En ze was al zeiknat van de regen. :roll:


Herkenbaar :')

Al stappen ze hier vaak naar buiten, om te concluderen dat het toch wel koud is. En dan willen ze er dus weer in :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 11:34 



 
Profiel   

Die van mij komen(nog) niet buiten. Floris wil wel. Sunna hoeft niet zo nodig.

Fausto, de oude HTKer, gaat wel naar buiten. Maar als het regent is hij minder enthousiast. Hij staat dan te zeuren bij de achterdeur. Gaat halverwege de deur om tot de ontdekking te komen dat het regent en weer terug te kruipen.
Hij geeft mij dan de blik des doods om daarna weer te zeuren dat hij naar buiten wil. Halverwege de deur komt hij er dan achter dat het toch wel erg nat is en kruipt weer terug.
Hij geeft mij dan de blik des doods om daarna weer te zeuren dat hij naar buiten wil.

Etc
Etc
Etc

Er staan gewoon kattenbakken....er is eigenlijk geen probleem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 11:39 



 
Profiel   

SimoneeM schreef
Marcella schreef
Blue was hier net zwaar beledigd dat balkondeur al dicht was. En dan een partij gaan lopen piepen dat ze naar buiten wilde. En ze was al zeiknat van de regen. :roll:


Herkenbaar :')

Al stappen ze hier vaak naar buiten, om te concluderen dat het toch wel koud is. En dan willen ze er dus weer in :+

ja, dat heen en weer.. Wij hebben een veranda, daar kunnen ze ook heel goed spelen. Is 4x 2,5 met muurplankjes en lekker ligplekjes speciaal voor de katten. Maar de oudste gaar net zo lang voor de deur zitten tot ik hem zie.. ondertussen regent hij zeiknat, de ander ligt dan lekker op een kleedje in de veranda.

katten zijn raar..

NatasjA :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-19 11:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 251 van de 368 [ 9184 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254 ... 368  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen