Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 468 van de 502 [ 12536 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471 ... 502  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Puppy erbij 2019

 
Profiel   

Meeste goedkope y tuigjes zitten fijn en kan je goed verstellen. Zeker als rug en buikriem ik langer te maken is. En anders op marktplaats of in Facebook groepen kijken.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-19 19:22 



 
Profiel   

yvetjes schreef
Dank! Inderdaad aan het aftellen. En dan meteen lekker een paar weken vakantie dus dubbel plezier haha.
Hebben jullie een goede tip voor een puppytuig wat goed verstelbaar is (en dus langer meegaat dan 2 weken)?


Superleuk hè die voorpret! Wij hadden een H-tuigje van Rogz, dat gaat vrij lang mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-19 20:58 



 
Profiel   

Zo eindelijk bijgelezen :P

Weekje vakantie zit er weer op en vanmorgen mijn meisje weer opgehaald. Zo fijn om haar weer bij me te hebben, dit doe ik niet meer zo zonder haar haha. Wat een heimwee poeh.
[ img ]
Ze is erg content om weer thuis te zijn hoewel ze iedereen bij het hondenhotel ook had ingepalmd, staff en hondjes haha.

Morgen weer op cursus eens kijken of ze kan luisteren na een week vrijheid blijheid :P en daarna haar nieuwe roommate ophalen! Mijn allereerste poes :)


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-19 21:23 



 
Profiel   

Oooh een beauceron ! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-19 22:28 



 
Profiel   

Yvetjes welkom!

Kimvicious wat leuk!!!! Ben benieuwd wat ze van de kat vindt! Hier is de “relatie” tussen kat en hond eigenlijk super. Ze liggen niet samen oid maar de kat is ook niet zo’n knuffeldier. Van de week werd onze kat aangevallen door een ander en raad eens wie achter de vreemde kat aan ging :+ hij joeg m weg en daarna liep hij naar poes. En toen liepen ze samen weer naar binnen -:)

Heel apart maar hij tolereert onze kat wel maar vreemde katten niet. Vind het ook niet erg geloof ik, heb niet zoveel met dieren van anderen hier in de buurt :=

Even stukje ego : vanavond hadden we Guinness even paar uurtjes alleen samen met z’n kussen in de ren (normaal heeft hij kleedjes). En toen we thuis kwamen had hij het niet eens stuk gemaakt _O- had me al voorbereid op het ergste maar hij krijgt dit kussen maar niet stuk, of hij heeft bedacht dat t beter is om op te liggen

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-19 23:03 



 
Profiel   

Haha knappe Guinness! Maar 1 zwaluw maakt nog geen zomer hè :P

Ben ook erg benieuwd. Ze is vanuit het nest en op t werk al katten gewend dus voorzie niet echt problemen omdat de kat ook al honden gewend is. Spannend maar leuk! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 07:30 



 

Welkom Yvetjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 08:16 



 
Profiel   

Hier ook een hond die alleen onze eigen kat duldt. Alle andere katten worden met veel kabaal verjaagd.
Maar onze eigen beschouwt ze volgens mij ook als haar kat, die mag bijvoorbeeld ook niet alleen in de tuin, dan loopt ze hem elke stap achterna :+
Dit alles is trouwens niet zonder slag of stoot gegaan hoor, ik heb Mila heel erg duidelijk moeten maken dat ze de kat niet mag opjagen. :=
Maar het gaat nu erg goed, ze eten naast elkaar en slapen ook in elkaars buurt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 08:31 



 
Profiel   

Hier ook! Eigen katten zijn prima, andere katten niet :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 08:36 



 
Profiel   

Ik zag iets over tuigjes voorbij komen. Welke raden jullie aan? Ik wil nu niet gelijk een dure aanschaffen aangezien Jip nog in de groei is. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 10:43 



 
Profiel   

Woon je kort op de Duitse grens? Bij de Fressnapf hebben ze hele mooie Y-tuigen van onder €10,-.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 10:53 



 
Profiel   

Kim weer terug van vakantie en weer blij net der woefie. Hopen dat het vanavond klik met de kat voorstellen.

Hier mijn 2 katten gaat prima. Vreemde katten vind Senna ook niet zo heel leuk.

Yvetjes welkom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 11:13 



 
Profiel   

Nou, van een uur les heeft ze ruim een half uur volgeluld en in het andere half uur stond ze te mopperen op degene waar ik mee in de groep zit vanaf de Puppen B. Ook op ons. Mera is maar een druk hondje en heeft geen focus voor mij.

Dus. Volgende week maar kijken maar op deze manier heb ik er niet zo'n zin in. Om in de eerste vijf minuten gelijk dat gesnauw over ons heen te krijgen. -O-

Beetje mijn happy-moment van de week verpesten ... maar volgens mij is dit zo'n dag en gaat er nog wel meer mis vandaag.


CupCakes_
Tuigjes van Rogz zijn vaak erg goedkoop net als die van Beeztees. Maar ik vind ze vaak nooit zo mooi zitten. Duurdere tuigjes zitten wel beter maar zijn erg duur omdat je ze zo snel moet vervangen.

Leuk Kimvicious! Wat een heerlijke foto van die kat :')

Is het zo'n slopert Nynkster? Nouja nu dus niet :P

Welkom Yvetjes. Heb je al een foto?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 11:21 



 
Profiel   

Toen AJ puppy was, heb ik gewoon zo'n goedkoop sporttuig met fleece gekocht bij de dierenwinkel. Kostte 10,- ongeveer.

Balen van je les, xdenies! Ook aan de instructeur/iemand van de hondenschool aangegeven dat je dit erg vervelend vond?

@kim: wat een gemis dan eh!

@ Kaus:
Leuke foto's! Weet Dexter eindelijk dat hij reu is? :').

ik maakte een paar dagen geleden iets mee dat me aan het denken zette over de paniekaanvallen in de auto van Dexter, ik had AJ de hele dag mee naar college waardoor hij veel in de auto moest zitten wachten. Nu is hij dat wel gewend, maar dit was vrij lang omdat ik hem meestal stukken mee naar binnen neem en dat kon nu niet. Toen ik aan het einde weer naar huis reed, begon hij plots keihard te hijgen, paniek ogen op te zetten en te trillen alsof hij in paniek was. Dit is hij blijven doen totdat ik thuis was. De volgende dag ben ik weer met de auto geweest met hem en was er niets aan de hand.. Zijn stresslevel van de dag was dus zo hoog, dat dat op deze manier tot uiting kwam.

Kan het zijn dat Dexter zijn algemene stresslevel te hoog is op het moment dat je op de snelweg gaat rijden, waardoor hij zo reageert? Of dat nou is omdat het stress geeft dat hij weet dat hij ergens naartoe gaat, of gewoon de build up van de dag, dat kan allemaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 13:02 



 

Vandaag gewandeld met 4 lieverds. Voelde me zo rijk!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 13:36 



 
Profiel   

Nee dat kan ik me niet voorstellen. Hij doet het namelijk niet op de terugweg van bijvoorbeeld wandelen, trainen, dierenarts etc. Terwijl dat juist wel zijn stress verhoogt/zorgt voor overprikkeling. Op de terugweg valt hij juist heerlijk in slaap.

Ik denk eerder dat het een soort anticipatie is van wat we gaan doen die zorgt voor een explosie van emoties wanneer we de snelweg op gaan.

We hebben laatst een stuk gereden op de snelweg om allerlei dingen uit te sluiten zoals inhalen, vrachtwagens, donker, regen, dat is het allemaal niet. Optrekken en korte bochten zijn het ook niet. Ik denk dus echt dat het de anticipatie is van waar we heen gaan die piekt wanneer we op de snelweg zijn. Zeker dus omdat hij het op de terugweg niet doet.

Denies, pff wat stom. Daarom was ik ook vrij snel klaar met de cursus van Dexter maar ik had al betaald dus ik ging maar :')

Ik kocht gewoon van die H tuigjes in de dierenwinkel die op alle punten verstelbaar zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 13:43 



 
Profiel   

suze_ schreef
Vandaag gewandeld met 4 lieverds. Voelde me zo rijk!

[ [url=m/6J6ESp.jpg]Afbeelding[/url] ]


Leuke bende ook zo! Ik nam Blacky ook wel eens mee. <3

Wij hebben ook lekker gewandeld, we vonden zelfs een super schattige herder puppy!


Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 13:47 



 
Profiel   

Nynkster, hopelijk houd ie t niet slopen vol :P

KimV; Ze wennen meestal wel snel aan een kat in hun huis hoor. Chick kwam hier en was geen katten gewend maar na 2 dagen vond zij de katten prima en andersom ook!

Qua tuigen; Evt is een tuig van MAG een optie. Een Y tuig die op de buik en bij de hals te verstellen is. Meestal ook met dubbele ring dus eentje verder naar voren boven op t tuig.
Je hebt ook tuigen met het zelfde idee van Rogue Royalty. Maar die hebben alleen een ring achteraan.


Jeetje Denies, das ook ruk zeg.. Hopelijk gaat het volgende keer een stuk beter en anders gewoon gaan hoor!

Gave foto Suze!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 13:50 



 

Kaus Nysse heeft heel lang op de heenweg in de auto stress gehad. Vooral veel hijgen. Terugweg ook niet. Ik dacht aan van alles. Wagenziekte.. angst...
Maar uiteindelijk was het denk ik idd gewoon de opwinding van wat gaan we doen. Ze is er inmiddels aardig overheen gegroeid gelukkig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 13:50 



 

Kimd wat een leuke foto!

Hier gaat kat en hond ook goed.
Nysse was echt vriendinnen met ons siameesje die we in juni moesten laten gaan. Met Snowy heeft ze helemaal niks. Ze kijkt niet eens naar hem... Ik denk echt dat ze dr vriendinnetje mist.
Snowy en Ylvi zijn echt speelmaatjes en terroriseren samen het hele huis :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 13:52 



 
Profiel   

Als het volgende week ook zo is dan ga ik daar inderdaad over praten. Ze waren zo tevreden over Mera en nu ineens zouden we alles verkeerd doen? Kom daar dan 12 lessen eerder mee weetjewel. We hebben nu de versnelde cursus; het kost allemaal genoeg en ik wil naar die gehoorzaamheid groep. En nu stond deze dame vrolijk te vertellen dat ze wel ging kijken wie er na de 4 lessen naar de GHH kon of verder moest in de jonge honden na de winterstop. Ik ga dus echt niet na de winterstop betalen voor 8 Jonge honden lessen. Zo hard falen we nou ook weer niet.

Ze nam Mera ook over en Mera vind mensen gewoon geweldig. Dus die stond als een stuiterbal daarnaast en sprong continu tegen haar op tijdens het lopen. Komt ze terug en gaf ze aan dat het zo moest. Waarop ik, ja sorry, zei dat ik nu een veel drukkere hond zag :') Nou dat was niet waar want ZIJ had 100% focus van de hond. Ja tuurlijk. Jij had 100% focus omdat je een nieuw mens met lekkers in de hand bent. Maar ik hoef dat gespring naar mijn hand niet hoor, dankje feestelijk.

Ze had het ook allemaal op een veel vriendelijkere manier kunnen zeggen in plaats van 'dit, dit, dit, dit doe je fout'. -O-

Toffe foto Suze!
Leuke foto KimD! Die schattige herderpuppy is vast geen onbekende :P :P

Hier ook op de heenweg miepen, hijgen etc. Mera deed dat in het begin niet maar nu ze ouder word is ze, net als Bo, gaan miepen. En zij hebben amper tot niet samen gezeten in de auto dus het is geen overgenomen gedrag. Is gewoon hun uiting van spanning. Als we ergens klaar zijn (dus na een les ofzo) dan liggen ze te pitten ….
Bij een lang stuk rijden gaan ze wel eerder liggen. Mera heeft op de vakantie bovenop de hoedenplank liggen slapen …. :') Het lijntje kwam ver genoeg .. die mensen achter je, geniaal die reacties. Zij kijkt graag naar achter dus er kwam ook steeds een bolletje pluis tevoorschijn voor mensen die achter ons reden haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 14:29 



 
Profiel   

Rare instructeur.. zo stuiterend kan wel focus zijn maar t is niet alsof ze dan ineens luistert.. Anders had ze zo niet gesprongen of vooral dan had dat gecorrigeerd moeten worden.. T loopt alleen al k*t met zo'n springveer naast je..

Op de hoedenplank liggen kan ik dan weer niet aanraden.. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 15:14 



 
Profiel   

@suze: wat leuk!

Er was laatst een discussie over energy boosters, ik heb dit van non-stop gekregen bij een tuig:

[ img ]

Dus nog niet uitgeprobeerd

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 15:21 



 
Profiel   

kiwiwitje schreef
Rare instructeur.. zo stuiterend kan wel focus zijn maar t is niet alsof ze dan ineens luistert.. Anders had ze zo niet gesprongen of vooral dan had dat gecorrigeerd moeten worden.. T loopt alleen al k*t met zo'n springveer naast je..

Op de hoedenplank liggen kan ik dan weer niet aanraden.. :o


Nee, was ook niet gepland :') Mijn hoedenplank zit er nu ook niet in dus kan ook niet meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 15:24 



 
Profiel   

xDenies schreef
kiwiwitje schreef
Rare instructeur.. zo stuiterend kan wel focus zijn maar t is niet alsof ze dan ineens luistert.. Anders had ze zo niet gesprongen of vooral dan had dat gecorrigeerd moeten worden.. T loopt alleen al k*t met zo'n springveer naast je..

Op de hoedenplank liggen kan ik dan weer niet aanraden.. :o


Nee, was ook niet gepland :') Mijn hoedenplank zit er nu ook niet in dus kan ook niet meer.

_O- geweldig _O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 15:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 468 van de 502 [ 12536 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471 ... 502  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen