[FOTO] paardenfotografie terug opgepakt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
d4rkhorse

Berichten: 1042
Geregistreerd: 22-10-15

[FOTO] paardenfotografie terug opgepakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-19 20:38

hey,

Ik heb mijn fotografie terug opgepakt,en ik ben echt fanatiek gaan fotograferen.
Nu ik mijn rijbewijs heb is het veel makkelijker om te fotograferen in opdracht! :D

In de herfst vakantie heb ik 3 shoots gehad jammer genoeg moest ik er 1 afzeggen door het slechte weer ;(

Ik moet nog mijn eigen stijl gaan ontdekken maar ben echt al blij met de resultaten <3
tips mogen altijd gegeven worden zolang ze vriendelijk blijven :o

even wat informatie:
body: Nikon D5300
Lens: 70-200 2.8
M - stand

(bokt upload)

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

Ik wil ook terug meer honden gaan fotograferen maar dat heb ik nog nooit gedaan in opdracht :) Dus dat wordt nog even oefenen op honden van kennissen

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16225
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: [FOTO] paardenfotografie terug opgepakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 20:41

Ziet er heel mooi uit!

Ik vind alleen bij de blackfoto's dat die waas die erover zit iets té is. Het haalt de diepte uit de foto en met blackfoto's vind ik het zo mooi als je juist die diepte ziet!

d4rkhorse

Berichten: 1042
Geregistreerd: 22-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-19 20:42

Maureen95 schreef:
Ziet er heel mooi uit!

Ik vind alleen bij de blackfoto's dat die waas die erover zit iets té is. Het haalt de diepte uit de foto en met blackfoto's vind ik het zo mooi als je juist die diepte ziet!


dankjewel voor de feedback! :D Ga ik zeker op letten :)

Kever
Berichten: 1508
Geregistreerd: 27-01-12
Woonplaats: Precies waar ik moet zijn

Re: [FOTO] paardenfotografie terug opgepakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 11:28

Ik vind vooral foto 2 heel aansprekend :D

Ik zou alleen ff kijken naar de leesbaarheid van je logo. Als ik nu je foto ergens zou tegenkomen en fan zou zijn van je stijl, zou ik echt niet weten hoe je heet om je op te kunnen zoeken voor een opdracht :+

Anoniemk2
Berichten: 1487
Geregistreerd: 14-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 13:20

'Wauw! Die eerste en laatste foto's zijn zo mooi!

d4rkhorse

Berichten: 1042
Geregistreerd: 22-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-19 17:35

AnneJ1995 schreef:
Ik vind vooral foto 2 heel aansprekend :D

Ik zou alleen ff kijken naar de leesbaarheid van je logo. Als ik nu je foto ergens zou tegenkomen en fan zou zijn van je stijl, zou ik echt niet weten hoe je heet om je op te kunnen zoeken voor een opdracht :+


bedankt voor de feedback! :D

equishoots

Berichten: 31
Geregistreerd: 23-09-18
Woonplaats: Culemborg

Re: [FOTO] paardenfotografie terug opgepakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 13:32

Heel leuk om te zien dat je met verschillende composities speelt, vooral close-ups zijn mijn favoriet! Wel zou ik de uitsnede iets beter positioneren, zoals mooi onder de elleboog uitsnijden. Bij beide foto's mis ik net een puntje van de elleboog. Het is maar een klein detail, maar misschien iets om volgende keer op te letten. Voor de rest erg mooie foto's! Ben persoonlijk niet zo fan van blackfoto's, maar dat is mijn smaaak. Ga zo door!

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 12:20

equishoots schreef:
Heel leuk om te zien dat je met verschillende composities speelt, vooral close-ups zijn mijn favoriet! Wel zou ik de uitsnede iets beter positioneren, zoals mooi onder de elleboog uitsnijden. Bij beide foto's mis ik net een puntje van de elleboog. Het is maar een klein detail, maar misschien iets om volgende keer op te letten. Voor de rest erg mooie foto's! Ben persoonlijk niet zo fan van blackfoto's, maar dat is mijn smaaak. Ga zo door!


Bij de eerste twee had ik heel graag ook de oren van het paard gezien :)

ninaphilo

Berichten: 640
Geregistreerd: 06-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 12:31

Leuke foto's! Ik vind je blackfoto's gaaf, ook knap gedaan zo met de zon. Lijkt mij erg lastige combi, zon en blackfoto's.

Verder vind ik het totaal niet storend dat de oren bij de eerste 2 foto's niet er op staan. Toevallig gisteren bij een fotografie meeloopdag nog geleerd dat het bij close-up's echt niet nodig is om het paardenhoofd er geheel op te hebben, zolang het mens er wel goed op staat met het bovenlichaam. Dus inderdaad zoals eerder is gezegd zou het mooi zijn als de de puntjes van de ellebogen er nog net op hadden gestaan.