Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 11 [ 268 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Relatie met oudere man

 
Profiel   

Art_Ificious schreef
Ervaringsdeskundige spreekt hier.

Heb tot vorig jaar een relatie gehad met iemand van dubbel zo oud als mij.
In begin was alles prima, liefde was vurig en stuurden elkaar leuke sms'jes en mailtjes.
Echter ben ik een vriendin verloren omdat ze mijn relatie niet kon accepteren. Ook verloor ik contact met mijn ouders en familie.

Helaas toen ik begon te werken wou ik mijn droom waarmaken. Een eigen paard. En daardoor begonnen er ruzies te komen. Ik mocht het niet, ookal was het van mijn eigen geld. Ik mocht toen wel een hond. Maar de droom bleef bestaan.
We kregen vaker ruzie, discussies, hij heeft me zelfs geslagen en tegen de grond gegooid. Ben 2x bij hem weg geweest en toch steeds terug gekeerd, waarschijnlijk uit onbewuste angst dat hij me iets zou aandoen of me ergens zou opwachten.
Hij stuurde ook steeds beloftes maar die werden nooit waargemaakt.

Uiteindelijk vorig jaar na een aantal weken dat hij steeds zat op café zat en mijn passie voor paarden niet begrijpen kon, heb ik de knoop doorgehakt. Heb de relatie (of wat ervan over was) zelf beëindigd, had toen alweer een jaar terug contact met mijn ouders, maar in het geheim want hij zou boos worden moest hij dat geweten hebben.

Ik zweer erbij nooit nog een relatie met een oudere man te beginnen.

Tevens was ik toen net zo oud als jij nu bent. Je bent dan zo manipulatief en zit sneller door een roze bril te kijken. Ik besef nu dat ik eigenlijk 5 jaar van mijn leven weggegooid heb.

Echter, het kan goed gaan, als de man ook oprecht en écht respect heeft voor jouw keuzes en interesses. Je ook in je vrijheid laat en je familie en vrienden accepteert.
(Die dingen ontbraken in mijn relatie namelijk)

Ik vind oudere mannen vaak (niet altijd) juist begripvoller. Jij hebt gewoon een foute man getroffen en die zijn er van alle leeftijden!Je hebt ervan geleerd,volgende keer een betere!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-19 19:55 



 
Profiel   

Ik vind dit inderdaad ook weinig met leeftijd te maken hebben. Mijn 18,5 jaar oudere man is de liefste man die ik ken <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 06:48 



 
Profiel   

(Slecht) karakter heeft niks met leeftijd te maken.
Zat mannen van 20 die manipulatief, agressief en onuitstaanbaar zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 06:53 



 
Profiel   

Reindu verloor z'n cap en reageerde hier op op bokt op m'n oproep. Het klikte meteen heel goed. Paarden, onderwijs, natuurkunde enz. Alleen het verschil in leeftijd :+

Ok hij is nu 70+ maar ik kan hem soms niet bijhouden dan lig ik al half te slapen op de bank. Hij rijdt rustig 40 km te paard, mij kun je oprapen.

Natuurlijk besef ik dat er andere tijden gaan komen. Reins overleden vrouw had diabetes type 1 en toen zij een relatie kregen wisten ze ook dat zij niet oud zou worden. Dan zeg je toch ook niet 'laat maar zitten'.

In het openbaar realiseer ik me dat we 99 van de 100 x niet als stel zullen worden ingeschat maar daar houden we rekening mee. Niet altijd even leuk maar ja. Soms denk ik dat je nog beter lhtb kunt zijn dan dit maar ja het is mijn leven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 21:15 



 
Profiel   

Hier ook 17 jaar verschil en daar merk ik ook niet veel van. Het enige wat ik soms lastig vind dat er een deel leven is opgebouwd voor mij en dat is toch iets waar je rekening mee moet houden als dat het geval is. Voorderest heb ik nog nooit zo geklikt met iemand en op een "naturel" manier bij iemand kunnen zijn.

De veralgemening dat "oude" mannen manipulatief zouden zijn ga ik toch ook niet mee akkoord. Mijn eerste vriend verschilde ik maar twee jaar mee, en die had een immens groot ego en kon best goed manipuleren. Dat vind ik nu zo fijn, er is geen ego, en ook bijna geen ruzie. Dat betekent niet dat het altijd gemakkelijk is maar relaties met een leeftijdsverschil zijn niet altijd gebasseerd op basis van een soort macht die een oudere man zou hebben op een jonger iemand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-19 21:54 



 
Profiel   

Jessol schreef
Hier ook 17 jaar verschil en daar merk ik ook niet veel van. Het enige wat ik soms lastig vind dat er een deel leven is opgebouwd voor mij en dat is toch iets waar je rekening mee moet houden als dat het geval is. Voorderest heb ik nog nooit zo geklikt met iemand en op een "naturel" manier bij iemand kunnen zijn.

De veralgemening dat "oude" mannen manipulatief zouden zijn ga ik toch ook niet mee akkoord. Mijn eerste vriend verschilde ik maar twee jaar mee, en die had een immens groot ego en kon best goed manipuleren. Dat vind ik nu zo fijn, er is geen ego, en ook bijna geen ruzie. Dat betekent niet dat het altijd gemakkelijk is maar relaties met een leeftijdsverschil zijn niet altijd gebasseerd op basis van een soort macht die een oudere man zou hebben op een jonger iemand.


Eens met zowel deel 1 als deel 2 :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 00:05 



 
Profiel   

In onze vriendenkring ook een stel, daar is zij ouder, zij zijn nu op het punt aangekomen dat zij al met pensioen is en dat hij nog een 10 jaar moet werken, ik merk dat het toch een dingetje is bij hun. Haar gezondheid is al een aantal jaren niet helemaal goed meer, hij heeft een relatief zware baan, moet vroeg de deur uit en als hij thuis komt wacht hem nog een huishouden. Ik had voor hem gehoopt dat zij nu ze de hele dag niet meer hoeft te werken en thuis is dat meer zou gaan oppakken in haar eigen tempo. Maar helaas gebeurt dat niet echt. Ik merk ook dat zij graag er op uit wil, weg gaan en dat soort dingen maar ja dat kan bij hem niet want hij moet nog wel gewoon werken. Dat geeft soms wel de nodige irritaties.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 12:37 



 
Profiel   

Mijn vriend is 14 jaar ouder dan mij :)
De enige keer dat dit een beetje raar was, was toen ik hem thuis ging voorstellen. Mijn mama haar man is namelijk jonger dan zij, waardoor mijn stiefpapa amper 2 jaar ouder is dan zijn schoonzoon :+

We zijn ondertussen ruim 4 jaar samen. Heel gelukkig.
En ik speel mijn jongere leeftijd gerust uit hoor, ik zeg altijd "ja maar jij hebt meer levenservaring, geef me even tijd om bij te benen" :D Vind ie geweldig haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 12:46 



 
Profiel   

Dat de een stopt met werken en de ander nog door moet, kan inderdaad wel een dingetje worden.

Ik ken een echtpaar dat het prima heeft en leeftijdverschil van 10jr nooit een probleem was. Beiden werken, sprten, vakanties etc.

Toen de man stopte, zat hij meer thuis, minder aanspraak dan met zijn klanten normaal, dus die begon wel echt op zijn vrouw te wachten.
In het begin deed hij nog veel, maar later werd het steeds meer een ding en kreeg zij ook minder zin in haar werk. Waar ze normaal echt met veel plezier naartoe ging.
Ze hadden ook ene goed sociaal leven en zij deed ook veel ernaast met en voor anderen. Dat werd ook minder. Niet omdat hij per se dominant was, maar meer omdat hij gewoon echt merkte dat hij niet meer 60/70u pw wat te doen had en zij zoveel weg was.
En zij viel in de nieuwe regel en moest officieel langer doorwerken, maar heeft dat uiteindelijk niet meer gedaan.

Maar omgekeerd weet ik ook een vrouw die niet werkte, een jongere man had en toen hij thuis kwam met pensioen, ze echt even aan elkaar moesten wennen opnieuw na zoveel jaren, omdat hij een compleet ander ritme kreeg en dingen zag in en rond huis, die hij normaal niet mee kreeg. Hij wilde dingen ondernemen en zij deed gewoon haar ding zoals ze altijd had gedaan en je ook moet doen; huishouden, boodschappen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 12:53 



 
Profiel   

Mijn man is 16 jaar ouder dan ik en al jaren met pensioen. Ik ga in september 2020 vervroegd met pensioen. Mijn baan is niet meer wat het was en ik kan de stress niet meer handelen; val van de ene kwaal in de andere. Nú kunnen we nog met de caravan weg. Als ik doorwerk tot mijn 68ste zie ik mijn man dat niet meer doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 13:13 



 
Profiel   

Ik ga het wel even benoemen: op de een of andere manier hebben de meeste (Let op: de meeste) paardenmannen een sterke voorkeur voor jongere dames, inclusief alle verknipte redenen daarvoor. Been there, done that, burned the Tshirt :') maar goed, dat hóeft natuurlijk niet zo te zijn. Ik heb mezelf alleen wel beloofd daar altijd tegen te waarschuwen, nadat ik getuige ben geweest in maar liefst 2 strafzaken tegen mannen die van iets jonger, naar veel jonger naar veel te jong gingen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 13:14 



 
Profiel   

20 jaar leeftijds verschil is nog beetje o.k als je beide jong bent maar als je 40 bent en je man 60 dan moet je toch echt mega van iemand houden wil de zichtbare ,,aftakeling,, je niet gaan ergeren. :P

Ja sorry, is mijn mening maar ik ben er dan ook van dat het sexueel ook leuk moet blijven in een relatie. Ook na 25 jaar zeg maar en ik zou het ZELF niet prettig vinden om met een opa van bil te gaan als ik zelf nog strak in het pak zit zeg maar.
Zullen vast mensen het niet mee eens zijn maar ik geloof echt dat dat voor mij een dingetje zou zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 15:02 



 
Profiel   

Popstra schreef
20 jaar leeftijds verschil is nog beetje o.k als je beide jong bent maar als je 40 bent en je man 60 dan moet je toch echt mega van iemand houden wil de zichtbare ,,aftakeling,, je niet gaan ergeren. :P

Ja sorry, is mijn mening maar ik ben er dan ook van dat het sexueel ook leuk moet blijven in een relatie. Ook na 25 jaar zeg maar en ik zou het ZELF niet prettig vinden om met een opa van bil te gaan als ik zelf nog strak in het pak zit zeg maar.
Zullen vast mensen het niet mee eens zijn maar ik geloof echt dat dat voor mij een dingetje zou zijn.


Voor mij ook. Maar dat mag ook, want smaken verschillen.
Ik val doorgaans op iets jongere mannen, mijn man is 5 jaar jonger dan ik. Helemaal prima. Ik kan absoluut niet fysiek vallen voor een man met de leeftijd van mijn vader, maar zo zal een ander wellicht fysiek niet kunnen vallen voor een leeftijdsgenoot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 16:17 



 
Profiel   

Ik heb niet echt alles gelezen, dus ongetwijfeld ga ik in herhaling vallen.

Om te beginnen: dit onderwerp interesseert me omdat ik zelf een vent van in de dertig ben en ik er een paar jaar geleden achter kwam dat ik op meisjes van begin twintig viel. Joh, vertel mij wat nieuws, zul je nu denken, dat doen alle mannen toch? Maar ik kwam er vooral achter hoe weinig ik meer op vrouwen van mijn leeftijd viel. En dat had meerdere oorzaken. Natuurlijk zijn jonge meisjes bepaald niet lelijk, maar ik heb gewoon een ander leven dan de modale dertiger waardoor ik eigenlijk alleen nog aansluiting met studenten voel. En dus weer verliefd werd op een meisje dat achttien was toen we elkaar leerden kennen. Daar is zoveel meer voor nodig dan een mooi uiterlijk... Maar goed, ik maak het mezelf alleen maar moeilijker. Er zijn wel veel vrouwen die op oudere mannen vallen, maar niet iedere man rijpt als George Clooney...

Dan over jou. Mag ik je vragen waarom je een schaduwaccount gebruikt, TS? Omdat je bang bent dat half Bokt je erop aankijkt? Ik zou zeggen: draag het uit. In het offline leven hou je dat toch ook niet geheim? Je hebt er voluit voor gekozen, jij hebt al besloten dat dit goed is. Wat kan de mening van Jan, Piet of Klaas jou dan schelen?

Het is natuurlijk waar dat een groot leeftijdsverschil problemen meebrengt die een relatie tussen even oude mensen niet kent. Ja, nou en? Anno 2019 weet je nooit hoe lang een verhouding duurt, dus je hoeft niet zo nodig dertig jaar vooruit te kijken. Bovendien is er wel een verschil tussen een relatie uit wederzijdse aantrekking en een relatie tussen een model en een rijke ouwe vent.

Er zijn nog wel zaken die meespelen: etnische achtergrond, opleidingsniveau, persoonlijkheid, smaak en hobby's, geld. Voor al die dingen geldt hetzelfde als voor leeftijd: verschil zorgt voor aantrekkingskracht op de korte termijn, overeenkomst zorgt voor een band op de lange termijn. Maar als je álles gemeen hebt, wordt je o zo stabiele relatie wel een beetje saai. Dus als je heel veel deelt maar nou net niet je leeftijd, kan dat volgens mij prima werken.


Laatst bijgewerkt door musiqolog op 30-11-19 17:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 17:14 



 
Profiel   

Popstra schreef
20 jaar leeftijds verschil is nog beetje o.k als je beide jong bent maar als je 40 bent en je man 60 dan moet je toch echt mega van iemand houden wil de zichtbare ,,aftakeling,, je niet gaan ergeren. :P

Ja sorry, is mijn mening maar ik ben er dan ook van dat het sexueel ook leuk moet blijven in een relatie. Ook na 25 jaar zeg maar en ik zou het ZELF niet prettig vinden om met een opa van bil te gaan als ik zelf nog strak in het pak zit zeg maar.
Zullen vast mensen het niet mee eens zijn maar ik geloof echt dat dat voor mij een dingetje zou zijn.


Ik vraag me af of je dat wel ziet als je iemand al langer kent en elke dag ziet. Ouder worden gaat heel geleidelijk.
Mijn man zit nog erg strak in het pak, maar denk dat ik 26jr geleden hem vast "oud" had gevonden met 47.....

En oude mannen hebben niet allemaal problemen met sex. Ik denk dat vooral blijven doen de key is.....

Maar je moet wel op iemand vallen natuurlijk. Ik zie ook jonge mensen waarvan ik denk, wie wil daar nou mee naar bed???

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 17:17 



 
Profiel   

Popstra schreef
Ja sorry, is mijn mening maar ik ben er dan ook van dat het sexueel ook leuk moet blijven in een relatie. Ook na 25 jaar zeg maar en ik zou het ZELF niet prettig vinden om met een opa van bil te gaan als ik zelf nog strak in het pak zit zeg maar.
Zullen vast mensen het niet mee eens zijn maar ik geloof echt dat dat voor mij een dingetje zou zijn.

Nou, gelukkig voor oudere mannen en hun partners (m/v, oud/jong) heeft men in de jaren negentig Sildenafil ontdekt, ons welbekend in de vorm van bepaalde ruitvormige blauwe pilletjes. :)

Maar er zijn meerdere mogelijkheden. Misschien vind je na 20 jaar huwelijk seks al minder belangrijk. Misschien staat je partner je toe om vreemd te gaan - absoluut verboden voor de meeste mensen, maar ik ken stellen voor wie dat bespreekbaar is. Dat zie je dan wel weer. Een relatie vijftig jaar vooruit plannen heeft geen zin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 17:22 



 
Profiel   

musiqolog schreef
Popstra schreef
Ja sorry, is mijn mening maar ik ben er dan ook van dat het sexueel ook leuk moet blijven in een relatie. Ook na 25 jaar zeg maar en ik zou het ZELF niet prettig vinden om met een opa van bil te gaan als ik zelf nog strak in het pak zit zeg maar.
Zullen vast mensen het niet mee eens zijn maar ik geloof echt dat dat voor mij een dingetje zou zijn.

Nou, gelukkig voor oudere mannen en hun partners (m/v, oud/jong) heeft men in de jaren negentig Sildenafil ontdekt, ons welbekend in de vorm van bepaalde ruitvormige blauwe pilletjes. :)

Maar er zijn meerdere mogelijkheden. Misschien vind je na 20 jaar huwelijk seks al minder belangrijk. Misschien staat je partner je toe om vreemd te gaan - absoluut verboden voor de meeste mensen, maar ik ken stellen voor wie dat bespreekbaar is. Dat zie je dan wel weer. Een relatie vijftig jaar vooruit plannen heeft geen zin.


Het gaat popstra denk ik niet om de erectie, maar of je dat nog met iemand wil. De aantrekkings kracht, het voorspel etc. En het moet inderdaad leuk blijven. Ondanks een blauw pilletje, hoeft de sex niet goed te zijn. Daar is echt meer voor nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 17:28 



 
Profiel   

Haha,nee dat oudere mannen het nog prima doen daar heb ik het iid niet over. Ik bedoel hier met aftakeling het uiterlijk. Heb het ook niet over een model en een rijke oude vent. Heb het gewoon over een gezond iets als fysieke seksuele aantrekkingskracht. Maar nogmaals dit zou voor mij een ding zijn. Plus, het ook niet zo leuk is jij nog vol in het leven staat en je man liever thuis blijft omdat hij je niet meer zo kan bij benen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 10:54 



 
Profiel   

Mijn man is 12 jaar ouder, pensioen gerechtigde leeftijd en na 20 jaar huwelijk vind ik hem nog steeds woest aantrekkelijk dus alles is mogelijk! Daarnaast blijf ik altijd " het jonge ding" dus als ik een beetje oplet hoef ik ook niet bang te zijn dat hij mij verlaat :D. Maar ts volg je gevoel en laat de toekomst gewoon op jullie af komen, leef bij de dag en wees gelukkig saampjes!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 11:04 



 

meggiemeg schreef
In onze vriendenkring ook een stel, daar is zij ouder, zij zijn nu op het punt aangekomen dat zij al met pensioen is en dat hij nog een 10 jaar moet werken, ik merk dat het toch een dingetje is bij hun. Haar gezondheid is al een aantal jaren niet helemaal goed meer, hij heeft een relatief zware baan, moet vroeg de deur uit en als hij thuis komt wacht hem nog een huishouden. Ik had voor hem gehoopt dat zij nu ze de hele dag niet meer hoeft te werken en thuis is dat meer zou gaan oppakken in haar eigen tempo. Maar helaas gebeurt dat niet echt. Ik merk ook dat zij graag er op uit wil, weg gaan en dat soort dingen maar ja dat kan bij hem niet want hij moet nog wel gewoon werken. Dat geeft soms wel de nodige irritaties.


Mijn man is 11 jaar ouder. Ik stel me voor dat hij straks na zijn pensioen lekker bij huis wat rondstruint, koffie drinkt met de buurman en dat als ik na een dag hard werken thuiskom, hij een prakkie gekookt heeft en mijn sloffen klaarstaan. De praktijk zal wel heel anders uitpakken, maar dat zien we dan wel weer. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 11:32 



 
Profiel   

Na vijfentwintig jaar wordt sex echt wel wat minder belangrijk bij het gros van de stellen, ik denk van top of the list naar leuke bijkomstigheid in een relatie.

En hiervoor werd genoemd een man van zestig is niet interessant voor een vrouw van veertig. Realiseer je dan dat een behoorlijk aantal vrouwen ergens in hun veertiger jaren al te maken krijgt met de eerste overgangsverschijnselen. Waar vaak ook het sexleven in mindere of meerdere mate onder lijdt.
En weer een paar jaar verder zit die twintig jaar jongere vrouw ook bepaald niet strak meer in het pak.

Twintig jaar leeftijdsverschil lijkt me het lastigst als de een zestig is en de ander tachtig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 11:42 



 
Profiel   

maras schreef
Mijn man is 12 jaar ouder, pensioen gerechtigde leeftijd en na 20 jaar huwelijk vind ik hem nog steeds woest aantrekkelijk dus alles is mogelijk! Daarnaast blijf ik altijd " het jonge ding" dus als ik een beetje oplet hoef ik ook niet bang te zijn dat hij mij verlaat :D. Maar ts volg je gevoel en laat de toekomst gewoon op jullie af komen, leef bij de dag en wees gelukkig saampjes!!

TS is eind 20 en de man eind 50. Da's wat anders dan 12 jaar verschil

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 11:46 



 
Profiel   

mysa schreef
Na vijfentwintig jaar wordt sex echt wel wat minder belangrijk bij het gros van de stellen, ik denk van top of the list naar leuke bijkomstigheid in een relatie.

En hiervoor werd genoemd een man van zestig is niet interessant voor een vrouw van veertig. Realiseer je dan dat een behoorlijk aantal vrouwen ergens in hun veertiger jaren al te maken krijgt met de eerste overgangsverschijnselen. Waar vaak ook het sexleven in mindere of meerdere mate onder lijdt.
En weer een paar jaar verder zit die twintig jaar jongere vrouw ook bepaald niet strak meer in het pak.

Twintig jaar leeftijdsverschil lijkt me het lastigst als de een zestig is en de ander tachtig.


Ook al noem je zelf al het gros, vind ik het verder wel vooroordelen.

Sex is nog steeds een taboe en men weet helemaal niet wat anderen in de slaapkamer doen.

Daarnaast zou het beter zijn dat mensen iets aan de eventuele problemen doen, ipv stoppen mets sexen.

Mensen die uit de kinderen zijn, ouder worden etc, hebben vaak juist meer tijd voor elkaar, zijn zelf verzekerder, ondanks het uitzakken van het lijf soms en dan leeft de sex ook vaak weer op.

Als de sex minder wordt, zijn er vaak ook andere problemen of er komen juist problemen, want sex in een relatie is echt wel heel belangrijk. En dat is niet mijn mening, maar wat ook getest is bij stellen.
Van sexen, komt sexen, dus blijven doen.

En het zou beter zijn als mensen er met hun eigen partner over praten ipv met vrienden/vriendinnen, want dan krijg je allerlei verhalen te horen.......

Mensen blijven steeds langer fit en als je lang samen bent, zie je echt niet elke aftakeling. En als de sex goed blijft, hoeft een rimpeltje geen probleem te zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 12:05 



 
Profiel   

Mijn partner en ik schelen 18 jaar en hebben een relatie sinds ik bijna 28 was. Das inmiddels alweer ruim 11 jaar. En we zijn ook al weer bijna 5,5 jaar getrouwd.

Merk weinig van vooroordelen als ze ons als stel leren kennen.
Manlief is jong van geest, dat zal wellicht helpen.

Mensen die mijn man niet kennen en aan wie ik vertel over ons leeftijdsverschil kijken soms wel beetje vreemd, jammer dan, het is ons leven en niet dat van hen.

Golddigger ben ik zeker niet, ik ben momenteel degene met het hoogste inkomen _O-

Mij heeft deze relatie juist enorm verrijkt, ben opgebloeid, kreeg de kans om de wereld te ontdekken.
En kwa seks heb ik ook zeker niks te klagen, in tegendeel zou ik wel durven zeggen.

En tja, hoe dat zal zijn als hij straks nog ouder wordt?
Dat zien we tzt wel. Niemand kan in de toekomst kijken, een jong persoon kan ook ziek worden of vroeg overlijden, al is de kans daarop bij een hogere leeftijd uiteraard groter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 12:11 



 
Profiel   

Het is nu een jaar geleden dat ik mijn vriend ontmoet heb en we zijn nog steeds samen <3

Ondanks onze verschillen (die trouwens niet per se met ons leeftijdsverschil te maken hebben) hebben we het heel goed samen! Het scheelt natuurlijk enorm dat we een hele leuke hobby gemeen hebben. Ik ben zo blij met hem, hij is m'n beste vriend en rots in de branding. Ik zou niet meer weten wat ik zonder hem zou moeten. Waarom het zo goed tussen ons gaat? Ik denk door onze openheid, eerlijkheid en humor. :) ik heb me nog nooit zo op m'n gemak bij iemand gevoeld. En de aantrekkingskracht, die is er nog steeds hoor! Hij heeft een enorm leuke jongensachtige blik in z'n ogen waar ik gek op ben! En als ik hem op een paard zie rijden, oh dat is zo heerlijk om te zien! :D

Ik wou dit graag met jullie delen! Heb ook veel aan jullie reacties gehad. En vooral dat ik me niet te veel moet aantrekken wat andere mensen er van vinden. Nog steeds merk ik dat sommige kennissen / vrienden / familieleden het lastig vinden, maar ik focus me daar nu niet meer zo veel op en ga voor m'n eigen geluk. :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-20 16:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 11 [ 268 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen