Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 4 [ 84 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wat vind jij leuk om in je kerstpakket te vinden?

 
Profiel   

Elk jaar staan mijn vriend en ik weer bij de Makro naar de kerstpakketten te kijken en vinden we weer dat we veel uitgeven aan weinig. Daarom wil ik dit jaar zelf de pakketten gaan vullen. Opzich heb ik genoeg leuke ideeën, maar jullie vast ook!

Wat willen jullie graag in je pakket? Vinden jullie de nonfood producten als mokken, mini barbecue's of wasmanden iets wat er echt bij hoort, of juist overbodig?

Brand los :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 18:57 



 
Profiel   

Ik hoef geen mokken, wasmanden oid....die gaan meteen weg en als niemand ze wil gaan ze in de vuilnisbak.

Ik vind luxe artikelen leuk, en dan gekoppeld aan een thema.

2 jaar terug was het, warm en knus, dus heerlijke luxe thee, honing, warme sokken, een prachtige emaillepan met ingreienten voor een bruine bonen soep.

Vorig jaar was het wereld, dat was wat meer een samenraapseltje maar wel, lekkere kruiden, torillas ed.
De tortillas warm maak ding is in de kliko beland....zonde maar niemand wilde hem.

Mijn vorige werkgever maakte de clienten heel veel zelf.
Nog een gevuld vogelhuisje gekregen, hangt nog steeds, dus ieder voorjaar weer plezier van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 19:05 



 
Profiel   

Of iets wat je op kunt eten, of zo’n bon dat je zelf wat kan kopen, of een belevenis bon.

Spullen zijn vaak troep en ik heb al troep zat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 19:08 



 
Profiel   

Ik weet iig wat ik niet wil krijgen, en dat zijn inderdaad spullen. Ik koop erg bewust en kan echt balen als er troepjes in zitten..

Lekkere fles wijn, bon, zoiets vind ik top.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 19:13 



 
Profiel   

Vorig jaar een bol.com-bon...eindelijk... geen doos met meuk en eten waar ik niet op zit te wachten. Dus ik wil graag een bon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 19:18 



 
Profiel   

Ik vind spullen juist superleuk, heb een paar jaar terug een mokkenset gehad waar ik nog steeds gek op ben, jammergenoeg heeft mijn moeder de helft kapot laten vallen :')
Eten, wijn etc. is absoluut niet aan mij besteed. Een bon is altijd prima, maar vind het wel 'saai'.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 19:19 



 

Wasmanden? Is dat een ding? :+

Ik vind eten leuk, net als in het dagelijks leven. :Y)

Dan wel van alles wat en wat neutralere dingen zodat er altijd voor iedereen wat bij zit zeg maar.

Spullen is een lastige. Want ja, wat voor spullen dan? Vorig jaar zat mijn kerstpakket in een enorme vaas van een meter ofzo. Tja daar kon ik niet zoveel mee. Ik vond hem wel heel erg gaaf maar ik woon maar in een studiootje. Cadeaubon oid vind ik wel leuk. Als het dus weer is voor iets neutraals waar iedereen wat aan heeft en het ook echt aan kan besteden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 19:21 



 
Profiel   

Ons zelf samengesteld kerstpakket vd zaak dit jaar.
Reistrolley in onze bedrijfskleur
Gevuld met een fleece deken.
Tony chocolony
Mini koffielikeurtjes
Ferrero Rocher
Hele leuke mok( ja toch een mok)
Zak Haribo
Geurdispenser met stokjes.
Scheurkalender met goede voornemens ( of niet)

Ik vind het wel nuttige en leuke gifts.
Dit jaar wel bewust niet alleen boodschappen gedaan.

Blikken ragout, fruit enz kennen ze wel een beetje. Is niet zo origineel meer.
Bij Makro kun je heel goed kerst pakketten samenstellen.

Wij kiezen wel altijd voor een nuttig voorwerp om de spullen in te doen.
Al gehad grote sporttassen, koelrugzakken, grote curverbak, en nu een reistrolley

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 19:33 



 
Profiel   

Ik heb 2 jaar terug een horloge en armbandjes gekregen, echt super tof.
Jaar daarvoor een pakket met een ontzettend fijne en mooie fleecedeken, met losse thee, chocolademelk dingetje, en wat te snaaien.

Van ander werk kregen we vvv bonnen ook erg fijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 19:39 



 
Profiel   

Ik vind cadeaubonnen dus echt helemaal niks. Ik heb hier nog een pluim liggen van 2-3 jaar geleden en er staat in de schuur nog zo’n ongebruikte mini bbq uit een kerstpakket van 4 jaar geleden.
Losse thee, chocolade, grote sporttas (heb er een van 15 jaar geleden die nog steeds gebruikt wordt), fleece kleed, geurstokjes dat zou ik wel leuke dingen vinden..

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 19:55 



 
Profiel   

Oja en ook een keer een soort wellness pakket gekregen met een hele lekkere badjas en allemaal lekkere dingen voor in bad enzo in een mooie tas

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 19:56 



 
Profiel   

Ik krijg nooit een kerstpakket, dus ik vind alles leuk :o.

Maar als ik dan echt zou moeten kiezen, een cadeaubon, of echt een mooie mand met luxere etenswaren, een goede fles wijn, mooie kazen en harde worsten, brie e.d.. En als een bon, dan niet een van de VVV :o.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 19:58 



 
Profiel   

Ik heb het liefst een cadeaubon.
Of luxe eten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 20:02 



 
Profiel   

Voeg het bedrag alsjeblieft toe aan de eindejaarsuitkering. Alles beter dan dat een werkgever namens mij allerlei zooi aanschaft waar ik absoluut niet op zit te wachten (fleecedekens die ik nooit in de buurt van een open haard zou durven gebruiken ivm brandgevaar, broodroosters die stuk zijn na 1 keer gebruik, vieze snoepjes, blikken ragout of vlees, vazen en potten, tassen met bedrijfslogo - echt, waarom zou ik daarmee rond willen lopen >;) ).

En als je dan perse iets wilt geven, doe dan een bon waarbij je niet de keuze hebt uit naar de sauna gaan of iets van eerdergenoemde zooi.

denice schreef
Ik weet iig wat ik niet wil krijgen, en dat zijn inderdaad spullen. Ik koop erg bewust en kan echt balen als er troepjes in zitten..


Mijn vorige baas had daar dus een handje van, die doos heb ik een paar keer geweigerd. Probeer ik een beetje bewust te leven, koopt de baas voor mij plastic wegwerpvoorwerpen.


Laatst bijgewerkt door Kaka op 28-11-19 20:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 20:10 



 
Profiel   

Ik vind het erg tof dat mensen pakketten geven met spullen die herbruikbaar zijn en bewust goed voor het milieu. Zoals herbruikbare boodschappen tas, metalen rietjes voor in je tas, herbruikbare groentezakjes om de plastic zakjes in de winkel te vervangen, shampoobars etc.

Verder organische dingen, zo min mogelijk plastic en bij voorkeur iets van kleinere ondernemers zodat je die ondersteunt ipv Unilever.

Ik vind dat als je zelf pakketten samen stelt, dat je een goeie kans hebt een voorbeeldfunctie aan te nemen hierin en je werknemers een zetje richting een minder-plastic wereld te geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 20:11 



 
Profiel   

Ik vind een bon praktisch, maar wel saai.

Wij kregen vorig jaar een mooi pakket van oil&vinegar (soort dille&kamille achtige winkel) met allerlei Italiaanse kook ingrediënten en delicatessen. Dat was een leuke vond ik.

Verder vind ik samengestelde pakketten met een mooie fles wijn, of een lekker stukje kaas altijd wel heel lekker. Rituals heeft ook leuke producten die bijna iedereen wel fijn vind om te gebruiken.

Edit: Ik vind geblikt voedsel echt zo gedateerd en goedkoop eruit zien in een kerstpakket. Ik zou dat echt laten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 20:14 



 
Profiel   

Ik vind een ouderwets kerstpakket super leuk maar qua non food heb ik zelf wel graag goede kwaliteit spulletjes. Dan kan ik het meestal wel gebruiken (ook mokken/wasmanden/pannen/dekentjes etc.).

Van mijn vorige werkgever wel eens een weekendtas met bedrijfslogo gekregen die ik vanwege het logo al niet graag gebruikte maar bij 9 van de 10 collega’s was hij na 1 keer gebruiken ook stuk. Ook eens een Bluetooth speaker gekregen van Ali expres kwaliteit waarvan de meeste het nooit gedaan hebben. Dat vind ik dan wel heel zonde.

Voedsel komt altijd wel van pas, ik heb wel de voorkeur voor ‘normale’ etenswaren dus geen rare pate’s in blik enzo ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 20:45 



 
Profiel   

Bedankt voor jullie reacties! Leuk om te zien hoe ieders wensen ook verschillen!

Iets met ons logo zou ik nooit geven, dat zou ik zelf ook niet gebruiken.

Etenswaren komen er sowieso in, in ieder geval wat lekkere luxere dingen. Dat hoort voor mij wel bij een kerstpakket.

Ik twijfel nog wel over een nonfood ding. Iedereen krijgt hetzelfde, en het team bestaat uit mannen en vrouwen, jong en wat ouder. Met en zonder gezin. Daar moet ik nog even over nadenken dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 20:56 



 
Profiel   

zorro schreef
Bedankt voor jullie reacties! Leuk om te zien hoe ieders wensen ook verschillen!

Iets met ons logo zou ik nooit geven, dat zou ik zelf ook niet gebruiken.

Etenswaren komen er sowieso in, in ieder geval wat lekkere luxere dingen. Dat hoort voor mij wel bij een kerstpakket.

Ik twijfel nog wel over een nonfood ding. Iedereen krijgt hetzelfde, en het team bestaat uit mannen en vrouwen, jong en wat ouder. Met en zonder gezin. Daar moet ik nog even over nadenken dus.

Een Rituals pakket? Volgens mij vindt zo goed als iedereen dat wel leuk.

Wel lastig hoor, ik benijd je niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 20:58 



 

Ik schrik best van sommige reacties hier. Zelf vind ik dat het gaat om het gebaar en niet om wat er in zit..
Vorig jaar had ik een pakket met van alles eigenlijk, maar vond het erg leuk dat er een fleece kleedje en een mooie houten snijplank in zat. Genoeg lekkers maar ook dingen die ik niet eet of lust maar dat heb ik weg gegeven aan wie het wel lust.
De combinatie van spulletjes en eten/drinken vond ik vooral leuk, dan zit er altijd wel iets bij waar je iets mee kan denk ik dan..

Vind weg gooien van spullen en helemaal apparatuur iets heel raars, breng het naar de kringloop of zet het op Facebook gratis af te halen..
Als je een kerstpakket met eten niet kan waarderen neem het aan maar doneer het aan de voedselbank.. zoveel opties als je er niks van moet hebben :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 20:59 



 
Profiel   

Ik krijg altijd een bedrag te besteden bij de supermarkt waar ik werk.. Ik heb dat geld dan liever op mijn salaris erbij, maarja, dat levert de baas niets op..

Ik zou persoonlijk eerder een cadeaubon willen. In ieder geval liever geen prulletjes en troepjes of voedsel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 21:03 



 
Profiel   

Tja, ik heb eigenlijk liever dat het geld bij een eindejaarsuitkering komt, of een bon van bol.com of VVV bonnen oid. Eten vind ik lastig omdat ik zelf vaak al die dingen als veganist niet eet en spullen vaak ook niet gebruik. Daarnaast zijn het eigenlijk nooit echt duurzame spullen. Ik gooi ze dan niet weg, maar vind het wel weggegooid geld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 21:08 



 
Profiel   

Ik ben ouderwets. Ik ontvang graag eten en drinken in mijn pakket. Of een thema eraan, zoals de stampot pan met stamper, rookworst, aardappelen, boerenkool en een receptenboek.

Non-food vind ik wel leuk, maar het meeste daarvan heb ik al of ik vind het lelijk.


Maar het fijnst vind ik het als de baas zijn of haar tijd besteed en iets leuks uitzoekt. Niet iets standaards besteld maar zelf iets samen stelt. Bijvoorbeeld een pakket voor de vegetarische mensen onder ons enz. Dat ze rekening houden en je dus kennen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 21:09 



 
Profiel   

Annet_Dottie schreef
Ik schrik best van sommige reacties hier. Zelf vind ik dat het gaat om het gebaar en niet om wat er in zit..
Vorig jaar had ik een pakket met van alles eigenlijk, maar vond het erg leuk dat er een fleece kleedje en een mooie houten snijplank in zat. Genoeg lekkers maar ook dingen die ik niet eet of lust maar dat heb ik weg gegeven aan wie het wel lust.
De combinatie van spulletjes en eten/drinken vond ik vooral leuk, dan zit er altijd wel iets bij waar je iets mee kan denk ik dan..

Vind weg gooien van spullen en helemaal apparatuur iets heel raars, breng het naar de kringloop of zet het op Facebook gratis af te halen..
Als je een kerstpakket met eten niet kan waarderen neem het aan maar doneer het aan de voedselbank.. zoveel opties als je er niks van moet hebben :)


Nou, ze vraagt wat je leuk vindt om te krijgen. Dat betekent niet dat je niet dankbaar bent omdat je überhaupt iets krijgt. Maar als ik iets krijg waar ik niks mee doe of niks mee kan geef ik het gewoon weg aan een minderbedeeld iemand of aan de kerstpakketten actie van de kerk. Die maken er nieuwe pakketten van en geven het aan de minima.

Maar dat duurzame spullen pakket zoals hierboven beschreven lijkt me ook wel wat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 21:20 



 
Profiel   

Ik vind het wel leuk om een ouderwetse vreetdoos te krijgen maar hecht daarbij eigenlijk wel meer aan kwaliteit.
Dus als er dan mokken bij zitten, dat deze dan ook echt leuk zijn en niet van die dertien in een dozijn mokken waar geen jeu aan zit.
Net als de ragout die er vaak bij zit, je hebt ragout in de zin van; dat zou ik mijn hond nog niet voeren maar je hebt ook ragout van het type; goh zelfgemaakt? Lekker zeg.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 22:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 4 [ 84 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen