Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 15 van de 68 [ 1686 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 68  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hondensport

 
Profiel   

Kaus schreef
Waarom zijn ze geweigerd op de vlucht?


Zogenaamd te groot voor de tas waarin ze vervoerd werden. Vorig jaar zijn twee dezelfde grootte honden wel op de vlucht toegelaten.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-19 17:30 



 
Profiel   

Nog meer WK kijkers?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-19 09:26 



 
Profiel   

KimD schreef
Nog meer WK kijkers?

Ik wou graag kijken maar vond de lifestream best prijzig, zeker aangezien ik woensdag, donderdag, vrijdag en zondag de hele dag weg ben en zaterdag ook de hele ochtend. Dus kon alleen tussendoor stukjes kijken en daarvoor vond ik het te duur.. ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-19 10:44 



 
Profiel   

Je kunt wel eventueel een dagstream kopen, dan kun je terug kijken. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-19 11:31 



 
Profiel   

Nee, geen tijd voor helaas. Hoe gaat het?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-19 13:11 



 
Profiel   

NL bakt er tot nu toe nog niet heel veel van, wel netjes gelopen, maar allemaal net-nietjes.

De top wordt zoals verwacht aangevoerd door de Duitsers, alhoewel Bozena een ontzettend rommelig laatste rondje had, maar alsnog foutloos.

Team Small NL was gisteren wel drie keer foutloos, ik geloof een 10e plek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-19 13:22 



 
Profiel   

Zoals verwacht is Duitsland zowel medium als small wereldkampioen, bij de large zijn ze tweede geworden op 17 honderdste achter de nummer één. Spanje is daar WK. *-:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-19 15:57 



 
Profiel   

https://www.facebook.com/10000832207308 ... =3&theater

Wilde ik even met jullie delen, ben zo trots op haar! Gisteren een gezellige, leuke en leerzame workshop gehad van the power of two (Rob de Vries), voor deze dag had ze niet meer als 5-7 sprongen achter elkaar gedaan. En dan vandaag gewoon een heel parcours van 21 ! Ik geniet hier nog even na.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-19 07:56 



 
Profiel   

fannetje schreef
https://www.facebook.com/10000832207308 ... =3&theater

Wilde ik even met jullie delen, ben zo trots op haar! Gisteren een gezellige, leuke en leerzame workshop gehad van the power of two (Rob de Vries), voor deze dag had ze niet meer als 5-7 sprongen achter elkaar gedaan. En dan vandaag gewoon een heel parcours van 21 ! Ik geniet hier nog even na.

Lekker gevoel is dat he.. <3 *\o/*

Nu Elin de palen door heeft doet ze zeeigenlijk ook super stabiel. Links, rechts beide geen probleem. Klassieke wissel, franse wissel, belgische wissel ook allemaal geen probleem. Insteek uit verschillende hoekjes (nog niet te lastig natuurlijk) doet ze ook allemaal super. Heel trots op mijn kleine meisje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-19 19:52 



 
Profiel   

Volgens mij had ik mij ook al es gemengd in dit topic maar uit het oog verloren ofzo.

Mijn naam is Mariska, 28 jaar en ga straks in december op mezelf wonen. Heb een buis gekocht en daar ben ik trots op :D

Goed. Nu de honden.
Om te beginnen met mijn beste vriendinnetje.
Jesda is een Duitse Herder van 10 jaar. Toen zij 3 jaar was heeft ze een auto ongeluk gehad en beide bekken gebroken. Veel ellende verder maar ze is er nog.
Met haar deed ik Agility en heel fanatiek flyball. Dat wad haar leven. Nu doet ze eigenlijk niks op wandelen na.

Omdat ik toch graag bezig ben met honden is Jinn er gekomen. Jinn is een Border Collie van 6 jaar.
We zijn gestart met GG wat hij super goed deed! Op een gegeven en moment naar agility overgestapt maar daar uit eindelijk mee gestopt want het werd gevaarlijk en ik was niet kundig genoeg om dat op te kunnen lossen.
Hij tikte ontzettend veel latten, vloog als een idioot over de raakvlakken. Gewoon gevaarlijk en daarom gestopt.
Gelukkig kwam hoopers toen net uit de grond en zijn we dat gaan doen. Dat vindt hij geweldig! Hij vindt het mooi en geniet er enorm van!
Daarnaast combineren we hoopers met vanalles.

Hier onder een paar filmpjes.











We doen alles voor de fun. Zonder ambitie.

Voor vragen mag je altijd vragen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-19 22:09 



 
Profiel   

Nou, wij hadden 20 Oktober weer eens wedstrijd, en tevens de eerste voor onze 'pups', maar ik had nog geen tijd gehad om te posten. En dat wil ik wel nog even doen, want ik ben zo trots! <3

Ik was bloed en bloednerveus voor het meten van Dana, we hadden het veel en vaak geoefend zodat het niet vreemd zou zijn als ze gemeten zou worden. Nou, ik kan je vertellen dat ik niet gelovig ben maar de rozenkrans in gedachten 10 keer ben rond gegaan. :+

MAAR, ze is, op het randje, met nog één centimeter speling, Intermediate gemeten! *\%/* *\%/* *\%/* En gelijk door twee keurmeesters, dus dat hoeft nu ook niet meer. Ik ben zó blij! *\%/*

Puk heeft heel goed gewerkt, een 1ste plek (met één fout notabene ) en heeft hele mooie dingen laten zien. Werkte goed mee, maar was wel wat terughoudend, wellicht merkte ze toch mijn zenuwen en ging daarom niet zo snel. Ook hadden alle honden moeite met de kattenloop, daar hadden ze ons al voor gewaarschuwd, maar al onze honden reageerde op het gewiebel ervan. := Met wat meer kilometers zullen ze daar ook niet meer op reageren.

Puk VP1



Dana heeft ook heel knap gelopen, ik had eigenlijk geen vertrouwen in haar weave, zij heeft nog moeite met de insteek en dan het ritme te vinden. Maar direct het eerste parcours deed ze dat super netjes, ik was daar zo blij mee dat ik vergat te wisselen, ze hielp me netjes en we kwam rond, maar het verdiende zeker geen schoonheidsprijs, wel een U'tje. _O- Haar VP's waren ook heel knap, beide een DK maar er zaten zulke goede stukken in, ze werkte zo goed mee, dat ik met de DK's nog heel blij was. <3

Harvey & Guinness gingen met Kay ook goed, maar Kay was zó vreselijk nerveus, ging daardoor chaotisch lopen en hielp Harvey te weinig. Maar ook hij is al met al trots op Harvey, die moet nog een stuk zekerder worden en te durven lopen.



Met Guinness liep hij eigenlijk beschamend, Guinness loopt al genoeg jaren agility en is echt wel een ervaren hond. Maar Kay handelde zo nonchalant dat hij hier en daar wat slordige fouten maakte. Wel twee U'tjes gelopen met hem, maar dat U'tje op het VP2 was echt beschamend. Wij grapten al dat hij die eigenlijk had moeten teruggeven. _O- Dat was eigenlijk ook nog een eerste plaats geweest, maar iemand anders ging bezwaar op zijn DK indienen en de keurmeester van dienst ging daarmee in en het werd dus een tweede plaats.

Niet omdat Kay eerste stond, maar dat vond ik wel een hekel punt dat ze keurde vanaf een filmpje, in mijn optiek zou dat niet mogen. Ze had wel erg leuke rondjes neergezet voor zowel graad 1, 2 en 3. :j

Wij hebben hoe dan ook een heerlijke dag gehad! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 15:26 



 
Profiel   

Leuk! Bij indoor4all :) Zijn leuke rondjes inderdaad. Lekker dagje zo met je hondjes :D
Ik kan daar helaas niet meer lopen met Benno omdat hij geen grip heeft en dan in de weave geen ritme kan pakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 15:43 



 
Profiel   

Ziet er toch super uit!

Ik heb daar in januari mijn eerste op de planning staan en ben heel benieuwd hoe elin daar de palen doet. Tijdens een onderlige wedstrijd daar, debutanten dus zonder palen, liep ze er niet anders dan anders en dat terwijl ik normaal op zand train (komende week nog even licentie aanvragen.. :Y) )

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 16:44 



 
Profiel   

XxDiandraxX schreef
Ziet er toch super uit!

Ik heb daar in januari mijn eerste op de planning staan en ben heel benieuwd hoe elin daar de palen doet. Tijdens een onderlige wedstrijd daar, debutanten dus zonder palen, liep ze er niet anders dan anders en dat terwijl ik normaal op zand train (komende week nog even licentie aanvragen.. :Y) )


Goed dat je het zegt, vanaf 1 november kunnen we verlengen geloof ik. :D

Wij hebben 7 december nog gepland staan in de WW hal, en dan gaan wij in DE wat wedstrijden lopen. Korter bij huis, en een verwarmde hal. <<)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-19 17:02 



 
Profiel   

KimD schreef
Goed dat je het zegt, vanaf 1 november kunnen we verlengen geloof ik. :D

Wij hebben 7 december nog gepland staan in de WW hal, en dan gaan wij in DE wat wedstrijden lopen. Korter bij huis, en een verwarmde hal. <<)


Wat een luxe! :brr: Lijkt me heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-19 08:41 



 

Wie weet een leuke hondenschool omgeving twente/achterhoek? Het liefst een club wat het hele jaar door appèl training heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-19 10:30 



 
Profiel   

Kim, hoe oud zijn jouw "pups"nu inmiddels? Ze lopen al mooi constant.
Ik ga morgen voor het eerst met een onderlinge bij de beginners met haar meedoen, zal nog geen volledig parcours zijn, aangezien Roetsj nog niet alles beheerst, maar is wel leuk voor de lol.
Volgende week BAT bij Tom en Katja.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-19 13:37 



 
Profiel   

Fijn dat Donna Intermediate is KimD!
Gefeliciteerd met je 1e plaats.

Hier afgelopen 27 Oktober de Masters gelopen en Overall 9e geëindigd met Levi. (44 medium combinaties)
Was ik heel erg blij mee!
Jumping helaas latje
Vast Parcours palen foutje, liep te ver voor en raakte hem onderweg ergens blijkbaar aan dus kreeg ik ook fout voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-19 21:41 



 
Profiel   

KimD waar ga jij in duitsland lopen? Wij willen denk ik ook een of twee duitste wedstrijden meepakken in de debutantenklasse. Mooie filmpjes trouwens!

KarinW86 wat een knappe prestatie :)

Hier doen we even rustig aan. Alleen nog een onderlinge wedstrijd en een worshop palen gepland staan. Misschien dat er nog iets in duitsland bij komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-19 15:22 



 
Profiel   

Ik heb vandaag met Elin meegedaan aan een seminar bij Truus Voshart. Super leuke dag gehad, elin deed het onwijs goed en wat heeft Truus fijn les!






Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 21:57 



 
Profiel   

Leuk! Ik vind vaak dat soort dagen enorm leerzaam, je kan soms hele grote stappen maken.
Hier helaas geen training dit weekend. Die van gisteravond ging niet door vanwege blessure trainer, vandaag vanwege bevroren veld.
Hopelijk volgende week weer aan de slag

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 08:31 



 
Profiel   

fannetje schreef
Leuk! Ik vind vaak dat soort dagen enorm leerzaam, je kan soms hele grote stappen maken.
Hier helaas geen training dit weekend. Die van gisteravond ging niet door vanwege blessure trainer, vandaag vanwege bevroren veld.
Hopelijk volgende week weer aan de slag


Dat is zo jammer aan buiten trainen in de winter. :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 09:33 



 
Profiel   

XxDiandraxX schreef
Ik heb vandaag met Elin meegedaan aan een seminar bij Truus Voshart. Super leuke dag gehad, elin deed het onwijs goed en wat heeft Truus fijn les!

[ Video ]

[ Video ]

[ Video ]



Ziet er goed uit! :D :D

Ik was er ook zaterdag, ik deed mee met de beginnerz agility bij Jacqueline met Henkie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 09:20 



 
Profiel   

Leuk die video's! Volgens mij buk je je ook veel minder dan in het begin, niet? Ik moet maar eens vragen om ons te filmen, dan kan ik ook eens zien hoe we het als combinatie doen. :)

Wij hadden gisteren een trainingsdag (agility) op onze club samen met een andere club. Ik kon jammergenoeg enkel in de namiddag dus enkel de jumping meegedaan. Ik was best nerveus want iedereen die er was doet al wedstrijden dus ik was de enige beginner. Sia heeft ineens terug wat problemen met blijven (terwijl dit eerst altijd goed ging), maar dat kon ook goed aan mijn stress liggen. We kregen wel goede retour van de anderen, ze zien potentieel. Ik helemaal blij en trots natuurlijk! *\o/*

Het enige wat we nog niet doen is de slalom... Ik heb zo'n schrik om het te verprutsen, en iedereen geeft andere raad... Hoe leren jullie de slalom aan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 11:50 



 
Profiel   

Met straatje en wires, daarna steeds dichter bij elkaar. Die van mij zit nu op 2-3cm afstand nog, ze doet het super, maar ze willen niet te hard gaan. Ze zoekt ook zelf heel goed naar de ingang. Hopelijk volgend jaar op lijn en dan wires afbouwen. Maar zelfs daarin zie je verschillen, want sommige doen dan alle paatjes in het straatje, terwijl bij ons op club begin je met 6, staan die op lijn dan een korte op 1 lijn, om zo uit te bouwen naar de hele lijn. Ik vind voor beide wat te zeggen hoor, maar bij ons doen ze het zo en het werkt, dus vind het prima.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 07:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 15 van de 68 [ 1686 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 68  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen