Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 15 [ 369 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wasparfum

 
Profiel   

Vorige maand kwam ik op facebook een advertentie tegen van wasparfum.
Ik had daar nog nooit van gehoord maar omdat ik van lekker ruikende was hou, ben ik gaan googelen en heb maar gelijk 2 flesjes besteld.
Nou, ik ben verkocht, wat ruikt mijn was nu lekker, heb nog nooit met zoveel plezier de was gedaan.
Ik hang nu ook wat was in het trappengat, dan ruikt mijn hele huis lekker.
Ondertussen heb ik van www.wasgeluk.nl 4 geuren en van www.ilbucatodiadele.nl 6 geuren.
De volgende ga ik proberen van www.wasparfum.nl.
Mijn favoriete geur tot nu toe is vanille/mirre.

Zijn er hier meer mensen die wasparfum gebruiken?
Wat zijn de favoriete geuren en van welk merk?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 22:27 



 
Profiel   

Wij gebruiken ook wasparfum

https://www.wasparfum.nl/diamante.html deze hebben wij.

Was rook altijd heerlijk, vind het aan de dure kant maar wij gebruiken ook veel meer dan nodig :')
Op dit moment een heeele lekkere wasverzachter van Lenor dus de wasparfum even aan de kant gezet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 22:39 



 
Profiel   

Ja, die ga ik de volgende keer bestellen.
Ik gebruik 10 ml per was, die van wasparfum.ml hoef je maar 5 ml van te gebruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 23:07 



 
Profiel   

Hoe lang blijft je was lekker ruiken? En is het duurder of goedkoper dan wasverzachter?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 23:12 



 
Profiel   

Het is duurder dan wasverzachter, maar je hebt er maar 10 ml per keer van nodig(die van wasparfum.nl 5ml).
Ik gebruik het nog niet zo lang, dus weet nog niet hoe lang het blijft ruiken.
Als ik nu iets uit de kast haal ruik ik het nog.
Ik heb het idee dat die van Wasgeluk langer blijft ruiken dan die van ilbucatodiadele.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 23:32 



 
Profiel   

Hoe zit het met de geur van het normale wasmiddel? Wordt dit niet een vreemde mengelmoes dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-19 23:46 



 
Profiel   

Als ik wasverzachter gebruik, dan ruikt mijn was heerlijk als het uit de wasmachine komt, maar na de droger ruik ik er nog maar weinig van...
Blijft wasparfum beter geuren na de droger? Dan wil ik het ook wel eens proberen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 00:19 



 
Profiel   

Wasverzachter is slecht voor je droger, er komt een vettig laagje op de sensor die meet hoe droog de was is en die werkt dan minder goed. Daarom hang ik m'n was tegenwoordig aan het wasrek want het ruikt lekkerder en beter voor je droger.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 00:26 



 
Profiel   

Wasparfum werkt niet als je het in de droger doet.
Je doet de wasparfum niet bij je wasmiddel maar in het wasverzachterbakje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 03:53 



 
Profiel   

Ocean_Child schreef
Als ik wasverzachter gebruik, dan ruikt mijn was heerlijk als het uit de wasmachine komt, maar na de droger ruik ik er nog maar weinig van...
Blijft wasparfum beter geuren na de droger? Dan wil ik het ook wel eens proberen..


Dan raad ik je de gouden wasverzachter aan van lenor. Die geur krijg je er zonder te wassen niet weer uit. Zalig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 08:44 



 
Profiel   

ingedebruijn schreef
Ocean_Child schreef
Als ik wasverzachter gebruik, dan ruikt mijn was heerlijk als het uit de wasmachine komt, maar na de droger ruik ik er nog maar weinig van...
Blijft wasparfum beter geuren na de droger? Dan wil ik het ook wel eens proberen..


Dan raad ik je de gouden wasverzachter aan van lenor. Die geur krijg je er zonder te wassen niet weer uit. Zalig!

Die zal ik eens proberen, dank voor de tip

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 10:29 



 
Profiel   

colunder schreef
Wasparfum werkt niet als je het in de droger doet.
Je doet de wasparfum niet bij je wasmiddel maar in het wasverzachterbakje.

Dat snap ik, het gaat er om dat ik me afvraag of je de parfum nog goed ruikt nadat het wasgoed in de droger is geweest

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 10:31 



 
Profiel   

Door het in de was in de droger te doen wordt de geur minder.
Ik heb zelf geen droger, maar dat staat op de site

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-19 20:57 



 
Profiel   

Hier zelf die van wasparfum in huis doe voornamelijk het beddengoed en de handdoeken ermee. Heb zelf de dolce en een tijdelijke geur wie er niet meer is. Volgende keer haal ik de parla en diamant. Hier zit dan een winkel wie het verkoopt dus kan ik ruiken. Misschien een idee om het pretpakket dan te bestellen?
Zelf gooi ik de de kleding ook in de droger en blijft het nog wel goed ruiken. Plus een voordeel je huis ruikt er heerlijk naar.
Was mijn gordijnen er ook mee en een paar druppels op de stofzuiger zak als ik die vernieuw

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-19 12:19 



 
Profiel   

Op de website staat de Dolce nog wel

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 03:00 



 
Profiel   

He wat leuk dit topic te vinden...wasgeluk is mijn bedrijf:-)
Wasparfum gebruik je ipv wasverzachter en geeft een extra lange geur mee aan je was. In de verschillende merken zitten wel wat verschillen en dan is geur dus heel persoonlijk.
Heb je vragen ? Ik hoor het graag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 08:06 



 
Profiel   

colunder schreef
Op de website staat de Dolce nog wel

Ja klopt heb 2 geuren thuis dolce en dan nog 1 . Maar dat was een tijdelijke geur en een te moeilijke naam :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 09:57 



 
Profiel   

Ik heb gisteren nav dit topic een flesje besteld bij wasgeluk (Ldenboer72 dan heb jij vast mijn bestelling voorbij zien komen haha, leuk!). Heb vannille bergamot uitgezocht omdat die geur me het meest aansprak, ben heel benieuwd! Ik hou van de was doen als maar heel mijn huis ernaar ruikt. Op dit moment was ik met het morgenfris van robijn en die doet dat wel, maar een keer een andere geur is ook wel fijn.
Ik hoop alleen dat de geuren niet gaan mengen... Omdat dat wasmiddel dus ook vrij sterk ruikt. Anders misschien als dat op is overstappen op een wasmiddel met een minder sterke geur, dat is even uitproberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 10:26 



 
Profiel   

Hi!! Ik zie het toevallig net voorbij komen in de mail ;-)
Ik gebruik zelf tegenwoordig eenvoudig wasmiddel omdat de geur toch van de parfum komt .
Daarbij komt de parfum via het wasverzachterbakje en dat is de laatste spoelronde en die geur is dan wel sterker dan je wasmiddel. Probeer ook de hoeveelheid uit...geuren zijn zo persoonlijk. Ik hou van stevig maar mijn collega heeft aan 1 dpje echt genoeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 10:45 



 
Profiel   

Ze zeggen vaak dat het gebruik van wasverzachter heel slecht is voor rijbroeken met een kunstleren of siliconen zitvlak. Aangezien er bijna altijd zo'n rijbroek bij mijn was zit, gebruik ik geen wasverzachter. Kun je dan wel wasparfum gebruiken, of is dat ook slecht voor deze broeken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 10:53 



 
Profiel   

MerelV schreef
Ze zeggen vaak dat het gebruik van wasverzachter heel slecht is voor rijbroeken met een kunstleren of siliconen zitvlak. Aangezien er bijna altijd zo'n rijbroek bij mijn was zit, gebruik ik geen wasverzachter. Kun je dan wel wasparfum gebruiken, of is dat ook slecht voor deze broeken?


Hi,
Ik kan alleen maar voor Wasgeluk spreken maar dat is in water oplosbaar en geen olieachtige substantie. Als basis essentiele olieen waardoor ook mensen met parfum allergie hier goed op reageren.
Ik gooi het zelf wel bij mijn rijbroeken. Wasverzachter laat een vettig laagje achter in je machine maar ook op je kleding dus daar zit denk ik het verschil??

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 14:43 



 
Profiel   

Ik gebruik alle geuren van www.wasparfum.nl

Heeeeeerlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 16:19 



 
Profiel   

Ik gebruik de Miele droogkast geurflacons. Geweldige dingen die je in de droogkast gebruikt en waardoor de geur echt geweldig blijft ruiken, ook na 3 maanden in de kast hangt de geur er nog aan. Wel duur, en uiteraard alleen bij Miele zelf te bestellen. Maar dat neem ik er maar bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 17:21 



 
Profiel   

Ik heb ook een flesje besteld bij wasparfum, ik hoop dat de geur me bevalt dat is wel een beetje lastig beoordelen zo. Ik houd ook van lekker-ruikende was en ik vind de geur van wasmiddel erg snel verdwijnen. Ik heb energia besteld omdat hij ook geschikt moet zijn voor mijn vriend en de omschrijving me aansprak. Bedankt voor de tip bokt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 17:35 



 
Profiel   

Ik gebruik de Lenor Unstoppables zou dat vergelijkbaar zijn met de wasparfums?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-19 17:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 15 [ 369 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen