Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Nathalie's fotografie 2019

 
Profiel   

2019 is alweer bijna voorbij en heb niet stil gezeten met camera.
Van paarden naar urbex en alles daar tussen vast gelegd, kijken jullie mee?

[ img ]
Strand shoot bij hargen.

[ img ]
Honden en hun liefde voor hun baasjes

[ img ]
Onderonsje tussen bruid en bruidegom.

[ img ]
Iemand was niet zo blij om gewekt te worden.

[ img ]
Massa dropping Ede

[ img ]
U mag nu de bruid kussen

[ img ]
De herfst is echt zo een mooi seizoen.

[ img ]
Samen starend naar wat er in de verte gebeurd.

[ img ]
Training van de cavalerie

[ img ]
Koersen op de baan

[ img ]
Massa varkens slachthuis

[ img ]
Exmoortjes in het duin

[ img ]
Spoed afscheidsshoot

[ img ]
En natuurlijk kwam de sint weer aan dit jaar

Ik ben te volgen op insta of fb

http://www.instagram.com/nathaliesfotos
http://www.facebook.nl/nathaliesfotografie



Laatst bijgewerkt door Essie73 op 06-12-19 14:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Tag in titel gezet

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-19 13:55 



 
Profiel   

Je hebt echt gevoel voor het juiste shot en compositie. Ik vind de foto van de cavelarie bijvoorbeeld echt heel erg gaaf!

Wat me alleen opvalt, is dat je heel erg veel ruis op de foto's hebt en ik scherpte op het onderwerp wat mis. Hierdoor worden sommige foto's heel erg druk, zoals het varkensslachthuis. Wat ik je ook mee zou willen geven, is ook om ruimte te geven aan je onderwerp, zoals bij de leeuwtjes. Dan wordt je foto net wat rustiger. Ik vind ook dat je logo nog wat ruimte voor verbetering heeft, maar al met al: Vooral lekker doorgaan!!

Ik zou gaan spelen met de instellingen van je camera en vooral doorgaan met fotograferen. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-19 14:04 



 
Profiel   

Ik had de leeuwen juist gekropt vanwege de vele storende hekken en mensen op de achtergrond, de ruis die jij ziet zie ik zo gauw niet :o

Wel dankjewel voor de tips daar kan ik weer wat mee :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-19 14:11 



 
Profiel   

Ik zie al veelbelovend werk! Vooral de foto van de exmoor pony's en het meisje in het water met de paarden er achter springen er voor mij tussenuit. De belichting en compositie vind ik mooi gevonden :D

De kwaliteit van de foto's laat her en der wat te wensen over, maar dat kan gewoon komen door het uploadproces.
Wat ik wel als tips mee zou willen geven, bij foto 1 valt mij op dat het water uit je foto loopt. Oftewel, je horizon is nog scheef.
En bij de één na laatste foto is het zonde dat je hebt nabewerkt met de blur. Het is niet netjes afgewerkt, en er zitten nog twee plekken met scherp blad die duidelijk zichtbaar zijn, vandaar dat het zo opvalt voor mij. Waarom heb je die keuze gemaakt? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-19 14:20 



 
Profiel   

Ruis zie ik niet zoveel, maar vind ik ook echt niet zo erg als het er zit.

Ik vind de crop van de leeuwen juist wel mooi, creeërt een "liefdevol" en knus beeld in mijn beleving. Als daar meer ruimte was geweest (of er nou mensen achter staan of niet), dan had het lang niet zo'n sfeer gehad.

Het valt me wel op dat jouw talent echt heel erg naar voren komt in de reportagefotografie. Mijn favorieten van jou zijn namelijk die van de massadropping en de cavalerie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-19 14:39 



 
Profiel   

Tigress ik zie denk ik niet wat jij ziet, maar heb je pb gedaan want wil graag meer leren.

Niobe ik ben er nog helemaal niet over uit welke kant van de fotografie ik echt op wil, er valt nog zoveel te leren

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-19 14:47 



 
Profiel   

compositie is echt heel goed, als ik naar de foto's kijkt voelt het alsof ik het zelf aanschouw. Geeft veel gevoel mee. Knap gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-19 15:01 



 
Profiel   

Vind de composities van alle foto's erg mooi. De eerste zou bij mij in de prullenbak belanden omdat het niet mijn favoriete standpunt is. Maar zo op het strand met jouw nabewerking is hij echt mooi.
Mis ook hier en daar scherpte, maar dat zal vast door de upload komen (zie het bij mijn eigen foto's ook, die orgineel echt scherp zijn)
Ik zie ook direct wat Trigress bedoeld bij de afscheidsfoto van de haflinger. Onder zijn buik tussen de bladeren zitten 2 plekken die niet kloppen. Rechts voor het paard ook.

De caveleriefoto is ook mijn favoriet. Kan zo aan de muur / in tijdschrift.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-19 15:06 



 
Profiel   

NathalietjeB schreef
Ik had de leeuwen juist gekropt vanwege de vele storende hekken en mensen op de achtergrond, de ruis die jij ziet zie ik zo gauw niet :o

Wel dankjewel voor de tips daar kan ik weer wat mee :D


[ img ]

Hier bijvoorbeeld! :) Kan ook zoals anderen zeggen door uploaden komen, niet bij stilgestaan

Leeuwen kan smaak zijn. Is denk ik voorkeur! Iig, veel succes verder nog!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-19 15:07 



 
Profiel   

Pharootz schreef
NathalietjeB schreef
Ik had de leeuwen juist gekropt vanwege de vele storende hekken en mensen op de achtergrond, de ruis die jij ziet zie ik zo gauw niet :o

Wel dankjewel voor de tips daar kan ik weer wat mee :D


[ [url=m/XuAwjN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier bijvoorbeeld! :) Kan ook zoals anderen zeggen door uploaden komen, niet bij stilgestaan

Leeuwen kan smaak zijn. Is denk ik voorkeur! Iig, veel succes verder nog!


Hmz denk dat 't door 't downloaden komt, want heb deze in uitgeprinte versie thuis want heb er mee op een expositie gestaan en daar is geen ruis op te zien.

Verder ga ik bezig met de tips :D heb er al meer gehad dan dat ik op de fotoclub krijg :oo
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-19 17:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen