Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 13 van de 13 [ 304 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Plaats een nieuw onderwerp

Werken als consultant - wil ik dit wel?

 
Profiel   

Iets kleins kan altijd!
Hoeft geen mega cadeau te zijn, maar een kleinigheidje of iets bij de koffie. Is toch vaak een soort blijk van waardering. Ik ga aan het eind van dit project ook terug naar de klant om wat kleins te geven. Ook omdat ze tijd voor mij vrij maken, experts erbij halen enzo.

Maar ik ben ook iemand die dat zelf kan waarderen :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-19 08:48 



 
Profiel   

Ik kan het ook zeker waarderen! Nou dan krijg ze zo meteen het zakje chocolaatjes.
Wist niet zo goed hoe en wat omdat ik hier ook niet zo lang heb rond gelopen haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-19 08:52 



 
Profiel   

Haha is ook lastig hoor :).
Succes straks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-12-19 08:52 



 
Profiel   

Vandaag alle spullen ingeleverd, van de week nog niet een niet zo fijne opmerking via een mede-trainee te horen gekregen. Was wel even een moment 'wauw, ik ben klaar met jullie'.
Namiddag ook nog te horen gekregen dat ik niet gekozen ben voor een andere vacature waarop ik had gesolliciteerd.
Ik ben te kalm, zou niet in dat team passen omdat ik deze mede-teamgenoten wat extraverter zijn. Ze zou me eerder zien in een rol als junior teamleider of junior projectleider.
Leuk compliment, kan er vandaag even niet zo veel mee.

Eerlijk bekennen dat ik het momenteel even gehad heb. Ik ga even 2 weken vakantie nemen, en dan maar weer een keer uitzoeken wat ik precies wil doen.
Of misschien weer even gewoon ZZP'en met 'verstand op 0'.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-19 17:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 13 van de 13 [ 304 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen