Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 4 [ 85 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Valentijnsdag! Doe jij er aan?

 
Profiel   

Het is niet onder stoelen of banken te drukken, het is vandaag Valentijnsdag!

Heb jij al iets liefs gekregen van je vriend/vriendin? Of gaan jullie iets gezellig doen samen?
Brand los! <3

Ik zal m aftrappen!
Ik heb voor mijn vriend een lief boekje gemaakt. Het is een bucketlist boekje voor koppels. Je kon het personaliseren door eigen verhaaltjes en foto’s erin te laten drukken. Mijn vriend vind het soms lastig iets te bedenken om te doen zonder dat het uit eten is. (Wij zijn beide koks dus dat is ook wel onze passie, maar niet die van onze portemonnee) ik hoop dat dit boekje hem wat meer gaat helpen creatief te zijn! <3 :D

Ik heb het hem nog niet gegeven, we zijn wel bij elkaar maar allebei ziek op bed :(
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 13:01 



 
Profiel   

Doe jij eraan? > Nee, maar ik denk dat ik een van de weinige mensen ben die het zo'n onzin-dag vinden. Commercieel gedoe :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 13:02 



 
Profiel   

Vroeg aan mijn man wat ik krijg: "een kus".
Dus hier gewoon een normale dag :+

Is ook gewoon commerciële onzin eigenlijk :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 13:03 



 
Profiel   

Ik vind het gewoon een goed excuus om een leuke date te plannen :D
Wij doen geen cadeautjes maar plannen om de beurt een date. Straks gaan we schaatsen en fondue eten :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 13:04 



 
Profiel   

Ik vond het ook altijd onzin! Maar toch vond ik het wel weer leuk om hem iets te geven/er iets aan te doen. Het heeft ook wel weer wat vind ik <3


Ah dat is leuk iolanthe! Was dat jouw idee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 13:05 



 
Profiel   

Nee, wij doen helemaal niks. :')
Ik zie wel een optie voor je vriend, kok maar op restaurant is te duur? Hij kan je een heerlijk avondmaal klaarmaken? :D Zou ik alleszins heel blij mee zijn. :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 13:06 



 
Profiel   

Ja! Ik heb voor mijn man van Tasting Collection een cognac proeverij met proef glas gekocht. Gister al gegeven want vandaag zien we elkaar niet.


[ img ]


Altijd jammer dat mensen het commerciële onzin vinden. Dat is het ook, maar dat hoeft toch niet steeds onder élk Valentijn bericht gezet te worden. Het is toch gewoon leuk, niet verplicht en je doet er niemand kwaad mee. Vind dat er altijd zo’n negatieve lading over hangt als iedereen maar moppert dat het zo commercieel is. Dat zijn verjaardagen, Sint en kerst ook. Wat maakt het uit? Gewoon van genieten. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 13:08 



 
Profiel   

ElineGC schreef
Ik vond het ook altijd onzin! Maar toch vond ik het wel weer leuk om hem iets te geven/er iets aan te doen. Het heeft ook wel weer wat vind ik <3


Ah dat is leuk iolanthe! Was dat jouw idee?


Haha yes, hij had vorig jaar gepland (toen waren we ook net een halfjaar samen, elke reden om te vieren is goed zeker *\o/* :P ), dus nu heb ik iets uitgezocht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 13:09 



 
Profiel   

Eowyn3003 schreef
Nee, wij doen helemaal niks. :')
Ik zie wel een optie voor je vriend, kok maar op restaurant is te duur? Hij kan je een heerlijk avondmaal klaarmaken? :D Zou ik alleszins heel blij mee zijn. :9

Dat doen we iedere dag al samen! Aan goed en lekker eten ontbreekt ons niets!
Een keer uit eten gaan is niet perse duur, als het je hobby is en je dan ook niet naar de meest goedkope restaurants gaat is het te duur voor elke keer :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 13:10 



 

Wij gaan naar het rapport gesprek van zijn dochter en daarna eten bij zijn ouders :+

Heb van de week nieuwe schoenen voor hem meegenomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 13:13 



 
Profiel   

Wij gaan naar de bios!

Naar een avontuur/horror film :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 13:14 



 

Heb mezelf chocolade gekocht. Maar dat doe ik op normale dagen ook. Het is voor mij dan ook gewoon een normale dag. Niets speciaals.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 13:17 



 
Profiel   

Wat leuk zo een boekje! Heb jij deze besteld?

https://www.yoursurprise.nl/boek-met-na ... tQQAvD_BwE

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 13:17 



 
Profiel   

Als je gelukkig bent met je partner vind ik het op zich elke dag Valentijnsdag haha.
Maar ook ik heb wel wat voor mijn vriend gekocht. Een grote droppot met een etiket erop met een lief tekstje en een foto van onze 2 katten :o
En een mok met de tekst ''ja, je hebt gelijk schat'' erop.(Als ik m hier niet mee paai weet ik het ook niet meer haha :D

Ohh, dat is wel een heel leuk boek!


Laatst bijgewerkt door Namira542 op 14-02-20 13:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 13:18 



 
Profiel   

Marije_1997 schreef
Heb mezelf chocolade gekocht. Maar dat doe ik op normale dagen ook. Het is voor mij dan ook gewoon een normale dag. Niets speciaals.


:') *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 13:19 



 
Profiel   

ElineGC schreef
Het is niet onder stoelen of banken te drukken, het is vandaag Valentijnsdag!

Heb jij al iets liefs gekregen van je vriend/vriendin? Of gaan jullie iets gezellig doen samen?
Brand los! <3

Ik zal m aftrappen!
Ik heb voor mijn vriend een lief boekje gemaakt. Het is een bucketlist boekje voor koppels. Je kon het personaliseren door eigen verhaaltjes en foto’s erin te laten drukken. Mijn vriend vind het soms lastig iets te bedenken om te doen zonder dat het uit eten is. (Wij zijn beide koks dus dat is ook wel onze passie, maar niet die van onze portemonnee) ik hoop dat dit boekje hem wat meer gaat helpen creatief te zijn! <3 :D

Ik heb het hem nog niet gegeven, we zijn wel bij elkaar maar allebei ziek op bed :(


Wat een leuk creatief idee :D

Tsja, commercieel of niet, ik hou van zulke dagen. Ik vind het leuk om net even wat extra te doen dan op een normale dag, of het nou Valentijsdag is, moeder/vaderdag, verjaardagen, kerst...

Ik heb mijn vriend het boekje gegeven "Je kan er nog steeds mee door" (https://www.bol.com/nl/p/je-kan-er-nog- ... oductImage), helemaal onze humor. Een lekker fout kaartje erbij en vanavond uit eten bij zijn favoriete restaurant.
Zelf deze diamanten ring gekregen en ben helemaal in de wolken <3

[ img ]


Laatst bijgewerkt door November108 op 14-02-20 13:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 13:19 



 
Profiel   

IngridM schreef
Doe jij eraan? > Nee, maar ik denk dat ik een van de weinige mensen ben die het zo'n onzin-dag vinden. Commercieel gedoe :D


Ik denk er hetzelfde over :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 13:20 



 
Profiel   

Mijn relatie is uit, dus uhhh nee, geen Valentijnsdag voor mij dit jaar :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 13:21 



 
Profiel   

Ik ben vrijgezel. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 13:25 



 
Profiel   

Wij zeiden dat we niets zouden doen, maar mijn vriend kwam net thuis met een lekkere kaars en een bos bloemen :D
Hebben besloten om niet uit eten te gaan, maar gaan in plaats daarvan gezellig samen kokkerellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 13:25 



 
Profiel   

Ik heb voor mijn man een wijnpakket gekocht met z'n favoriete wijnen.. Ik was een beetje inspiratieloos.. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 13:27 



 
Profiel   

Hier overleggen we ieder jaar of we er iets mee doen of niet. dit jaar zouden we niks doen maar hij wou graag uit eten en ging me verassen met waar we eten vanavond. ik mocht niks terug doen van hem maar doe het toch :) ik heb hartballonnen en omdat onze keuken van het weekend wordt gezet dingen om samen te bakken :) iets kleins maar toch iets leuks <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 13:28 



 
Profiel   

Ik heb er een blog over geschreven :=

Ik kruip vandaag onder een steen, stel je voor dat Cupido mij in het vizier krijgt...

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 13:29 



 
Profiel   

Mijn vriend was gisteren jarig :+ dus is bij ons een beetje een combi. Maar ik heb hem wel nog vandaag een kaart gestuurd, geen idee of er ook iets op mij staat te wachten.

Maar voor ons is het meer een dag om nog eens 'extra' te doen. We zijn beide vrij romantisch ingesteld dus gebeuren wel vaker lieve dingentjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 13:30 



 
Profiel   

Nee ik doe er niet aan, heb al 10 jaar een relatie en sinds vorig jaar getrouwd. Deze dag is niet specialer dan andere dagen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-20 13:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 4 [ 85 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen