Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 77 van de 85 [ 2103 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 85  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[INFO] Aanvraag topic beeldbewerking #5

 
Profiel   

Hey bokkers!

Wie zou voor mij deze foto na willen bewerken zodat het halster en de paal met kabels weg zijn?


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-19 09:19 



 
Profiel   

zou iemand op korte termijn voormij een persoon op de achtergrond kunnen weg shoppen?
Je zou ons er heel blij mee maken.

Graag PB dan stuur ik de foto meteen op :o :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-19 16:40 



 
Profiel   

Wie zou voor mij deze foto's zo kunnen bewerken dat ik ze wat makkelijker op hout kan overtrekken en dan in branden?

Het gaat om de kat, niet zozeer om de omgeving.

En om hem te vergroten zou ik de kat wat minder onderbelicht willen hebben.

Hij is aflopen vrijdag overleden...

[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-19 06:47 



 
Profiel   

Is er misschien iemand die een persoon + touwtjes van een foto kan wegwerken? Het is voor een kerstkaart dus verdere bewerking met kerstmutsen mag ook :D Alvast super bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-19 17:56 



 
Profiel   

Is er iemand die voor mij twee foto's kan samenvoegen tot één, en een beetje achtergrond wegwerken eventueel ? Is voor kerstkaart

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 11:51 



 
Profiel   

Zou iemand mij kunnen helpen met een herfstfoto waar twee honden op staan. De achtergrond zou ik graag wat waziger met oranje/roodtinten willen en 1 van de 2 honden moet vervangen worden door een hond van een andere foto. Zou graag een vergroting willen maken om cadeau te doen. Alvast heel erg bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-19 14:50 



 
Profiel   

Gezocht: handige bokker die de benen op deze foto verwijderd (foto kan ik je mailen).


[ img ]


Ik hoor graag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-19 08:28 



 
Profiel   

Is er iemand die het leuk vindt om los te gaan op een foute paardenkerstfoto? Het moet een fout kerstkaartje worden. Foto post ik hier liever niet ivm verrassing, maar denk aan paard met kerstballen en gewei. Alles mag. Ander achtergrondje, sneeuw... Hoe fouter hoe beter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-19 14:19 



 
Profiel   

Is er iemand die mij kan helpen met het bewerken van een klein aantal paarden foto's, het gaat om het wegwerken van een touwtje en hier en daar wat schaduw.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-20 15:40 



 
Profiel   

Gezocht: iemand die een foto voor mij wil bewerken. Paard moet 'aangekleed' worden. Dus zeg maar beschermers/dekje erop plakken. Graag pb bij interesse :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-20 13:55 



 
Profiel   

Wie zal voor mij het draad willen wegwerken? :o
Origineel bestand kan ik toesturen :o

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-20 20:37 



 
Profiel   

Zijn hier nog bokkers actief? :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-20 20:44 



 
Profiel   

Ja, ik vind bovenstaande foto alleen vrij lastig dus weet niet of ik het aan durf :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-20 22:16 



 
Profiel   

Is hier iemand met photoshop die voor mij puur even een paard en persoon die tegen elkaar aanstaan even willen selecteren en op een andere achtergrond wil plakken? Ik gok 2 seconden werk alleen ik kan nergens anders een programma vinden die dat even simpel kan doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-20 12:08 



 
Profiel   

Amado7 schreef
Is hier iemand met photoshop die voor mij puur even een paard en persoon die tegen elkaar aanstaan even willen selecteren en op een andere achtergrond wil plakken? Ik gok 2 seconden werk alleen ik kan nergens anders een programma vinden die dat even simpel kan doen.


Wellicht iets meer werk dan 2 seconden, maar PB me maar even :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-20 13:51 



 
Profiel   

Is er wellicht iemand die voor mij een foto zou kunnen bewerken?
[ img ]
Bij het zien van mijn paarden op deze foto lijkt het net of die kleine wat heeft uitgespookt en de merries er niet zo blij mee zijn.
Op de een of andere manier zie ik het meteen voor me dat er achter hun iets ontploft. :+ :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-04-20 21:07 



 
Profiel   

Renske_W schreef
Is er wellicht iemand die voor mij een foto zou kunnen bewerken?

Bij het zien van mijn paarden op deze foto lijkt het net of die kleine wat heeft uitgespookt en de merries er niet zo blij mee zijn.
Op de een of andere manier zie ik het meteen voor me dat er achter hun iets ontploft. :+ :')


Heerlijk zaterdagmiddag projectje :+

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-20 14:56 



 
Profiel   

Oooh Super cool, hahaha :')
Dankjewel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-20 15:33 



 
Profiel   

[ img ]

Iemand die de 2 andere ruiters en paarden weg kan werken? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-20 22:05 



 
Profiel   

xNinja schreef
[ [url=m/BCIGOs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Iemand die de 2 andere ruiters en paarden weg kan werken? :)


Wil ik wel doen. Wil je dat ik deze bewerk of heb je nog een grotere versie die je me kan mailen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-20 08:26 



 
Profiel   

Is er een creatieveling met tijd over die het leuk vindt om mijn paard en mij naar een mooie achtergrond te verplaatsen? :D
Foto in linkje ivm formaat:
https://m.imgur.com/PdUN2NP



Laatst bijgewerkt door Essie73 op 06-04-20 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Op verzoek link gewijzigd


Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-20 17:45 



 
Profiel   

Ik ben ook op zoek naar iemand die een foto van mijn hengst kan bewerken, iemand wegwerken en eventueel de achtergrond iets waziger maken of volledig zwart ofzo. Hij staat er zo stoer op maar de persoon die hem vast heeft een stuk minder :+
Foto kan via pb gegeven worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-20 19:45 



 
Profiel   

Is er iemand die voor mij een klein stukje halstertouw kan wegwerken op een paar foto's? Is vrij makkelijk weg te werken (zwart touw, vage achtergrond), maar heb zelf geen photoshop (of verstand ervan...). Graag een PB! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-20 10:20 



 
Profiel   

Hey hey
Ik had een vraagje kan iemand een zwarte achter grond Bewerken ?
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-04-20 18:19 



 
Profiel   

Goedenavond, Zijn er mensen die mij willen helpen om een foto te bewerken, zonsondergang warmer maken? Origineel kan ik toesturen, hoor graag in PB!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-20 20:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 77 van de 85 [ 2103 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 85  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen