Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 44 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Tiktok

 
Profiel   

Jaja, sinds een goede 2 weken verslaafd aan deze app. In het begin dacht ik oh zal wel kinderachtig zijn maar nadat ik af en toe filmpjes via Facebook zag of doorgestuurd kreeg dacht ik, ach ik download de app en zie wel. En eerst veel filmpjes van andere gekeken en toen zelf een paar gemaakt en ik vind het heel erg vermakelijk! Dus wie hebben er nog meer tiktok of welke zijn leuk om te volgen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-20 17:15 



 

Ik verplaats dit topic van Het leven zonder paarden naar Entertainment, daar past het beter. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-20 22:09 



 
Profiel   

Echt serieus helemaal niemand? Ben sowieso al 1 bokker tegengekomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-20 18:08 



 
Profiel   

ik heb tiktok! geweldig is het! ik heet als het goed is FemkeLoveSpikeAndJax
ben niet heel actief maarja :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-20 18:16 



 
Profiel   

Ik vind het leuk om de filmpjes te bekijken, maar ik maak zelf niets.
Leuke accounts vind ik:
@her.atlas
@syrah.vadero
@i_am_whiskey

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-20 18:21 



 
Profiel   

ik heb het zelf ook. heb maar 1 filmpje geplaatst van mn kat en ik weet niet wat ik er verder mee ga doen.
persoonlijke dingen of mn kat of tekenen ( ben echt geen pro vandaar dat ik twijfel ).

maar filmpjes kijken zeker weten leuk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-20 18:31 



 
Profiel   

Ik heb het ook, kijk alleen, maak niks, en irriteer me mateloos aan filmpjes die imo écht op het randje van dierenmishandeling zitten....

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-20 18:33 



 
Profiel   

Yes. Love tiktok en probeer hier en daar wat te maken.

@AnnAhuis91 :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-20 18:34 



 
Profiel   

Ik keek vaak al wel filmpjes via Facebook maar nu toch maar ff app gedownload en n filmpje gemaakt van m'n ventje :D

https://vm.tiktok.com/cm5Pkn/

Geen idee of ik er nog meer mee ga doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-20 18:35 



 
Profiel   

Ah ik ben ook verslaafd. :D Zie mijn onderschrift voor mijn account! Ik lig soms huilend van het lachen in bed om 03.45, sad

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-20 18:38 



 
Profiel   

LadyMadonna schreef
Ik heb het ook, kijk alleen, maak niks, en irriteer me mateloos aan filmpjes die imo écht op het randje van dierenmishandeling zitten....



Tipje hier voor, in het begin krijg je allerlei soorten filmpjes te zien. Je moet echt de filmpjes liken die je leuk vind of graag ziet want daar “leert” de app van.
Vooral doen dus. :j Na een week heb je een app die alleen maar jouw humor heeft. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-20 18:40 



 
Profiel   

Ik heb t ook, super leuk! Vind zelf vaak de nederlandse filmpjes maar matig dus ik kijk vooral engels. Zelf maken doe ik niet

Idd dat algoritme werkt best goed, ook als ik iets meld als "niet geïnteresseerd" zie ik het ook echt minder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-20 18:48 



 
Profiel   

Oh, waar kun je dat doen Lara?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-20 18:50 



 
Profiel   

Giolli schreef
Oh, waar kun je dat doen Lara?

De video ingedrukt houden. Dan kan je kiezen voor niet geïntereseerd. Als je dat aanklikt laat het algoritme minder video's van die soort zien. Als je op meer klikt kan je kiezen om de gebruiker of eht geluid niet meer te laten zien.


Laatst bijgewerkt door xmarritw op 05-05-20 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-20 18:54 



 
Profiel   

Hier ook een tiktok. Uit verveling geprobeerd en het slaat toch wel aan :') ik heet Beetlewelsh.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-20 18:55 



 
Profiel   

Toch maar gedownload. Ben benieuwd. Deze app beleeft wel gouden tijden met Corona zeg :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-20 18:57 



 
Profiel   

xmarritw schreef
Giolli schreef
Oh, waar kun je dat doen Lara?

De video ingedrukt houden. Dan kan je kiezen voor niet geïntereseerd. Als je dat aanklikt laat het algoritme minder video's van die soort zien. Als je op meer klikt kan je kiezen om de gebruiker of eht geluid niet meer te laten zien.



Dankjewel. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-20 19:02 



 
Profiel   

Ja ik vermaak me er ook mee, geweldig!

https://vm.tiktok.com/cmn4NW/

Is mijn profiel

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-20 19:07 



 
Profiel   

Ik moet bekennen dat ik het ook vanwege corona heb gedownload :=
Ik post zelf helemaal niks, maar ik betrap mezelf er wel op dat ik er uren (vooral voor het slapen) kwijt aan ben. Je hebt het gewoon niet door! :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-20 19:24 



 
Profiel   

Batterij gaat ook mega snel leeg nu merk ik. En ik dacht eerst ook oh alleen kijken maar nu toch zelf ook filmpjes aan het maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-20 19:30 



 
Profiel   

Ik werd door dit topic toch wel nieuwsgierig. Heb een account gemaakt mocht ik het na een week nog wat aan vinden dan deel ik mijn account hier wel. :') mochten jullie nog leuke weten om te volgen hoor ik het graag. Want zie nu vooral troep. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-20 19:32 



 
Profiel   

hoikimmmy schreef
Ik werd door dit topic toch wel nieuwsgierig. Heb een account gemaakt mocht ik het na een week nog wat aan vinden dan deel ik mijn account hier wel. :') mochten jullie nog leuke weten om te volgen hoor ik het graag. Want zie nu vooral troep. _O-



Ik heb inmiddels echt een mega leuke lijst met filmpjes dus gewoon blijven liken voor de dingen die je wel leuk vindt!

Hier dan ook mijn account!
www.tiktok.com/@giiolli

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-20 19:36 



 
Profiel   

Ik heb het met mijn buurmeisje :') Alleen plaats ze allemaal privé haha gewoon voor de fun :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-20 19:49 



 
Profiel   

hoikimmmy schreef
Ik werd door dit topic toch wel nieuwsgierig. Heb een account gemaakt mocht ik het na een week nog wat aan vinden dan deel ik mijn account hier wel. :') mochten jullie nog leuke weten om te volgen hoor ik het graag. Want zie nu vooral troep. _O-

Je moet video's liken die je leuk vind dan heeft het tiktok algoritme goed door wat jij kijkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-20 09:43 



 
Profiel   

Oh TikTok. Dat zwarte gat waar je invalt voordat je gaat slapen. Je opent de app om half 12 en voor je het weet is het 2 uur.

Ik post zelf niks, maar volg wel veel :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-20 09:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 44 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen