Nakomelingen Tangelo van de Zuuthoeve

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Felien_Kyra

Berichten: 2088
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Nakomelingen Tangelo van de Zuuthoeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-20 23:20

Dag allen,

Ik zag net een topic van een andere hengst waar ook geen recent topic meer van was. Dus besloot ik om ook maar dit topic te openen van nakomelingen van Tangelo van de Zuuthoeve.

Zelf heb ik een 11 jarige merrie (Tangelo van de Zuuthoeve X Perion) genaamd Elaya.
Ik heb vooral een hele gevoelige merrie, maar eigenlijk wel ontzettend braaf ook als ze je en de situatie vertrouwt. Kan het ene moment erg gepikeerd zijn en dan ook volledig blokkeren en het andere moment is ze ontzettend braaf. Overigens in de springring komt echt het karakter van Tangelo naar voren en is het een hartstikke braaf en makkelijk paard :D

Afbeelding


Afbeelding

Ik ben vooral benieuwd hoe ze er uit zien en hoe die van jullie in karakter zijn :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 23:40

Eén van de "belangrijkste" fokmerries bij mij op stal is van Tangelo van de Zuuthoeve. :j

Bella Ria (Tangelo van de Zuuthoeve x Glendale)
Afbeelding

liespr

Berichten: 282
Geregistreerd: 21-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-20 21:31

Mijn Henrie is een Tangelo vd Zuuthoeve x Burggraaf x Lector.

Super fijn paard, een clowntje, een knuffelkont en een harde werker. Heb hem gekocht om wedstrijden mee te springen. Maar uiteindelijk doen we vooral dressuur. Hij loopt nu M1, gaat goed! Hij doet af en toe een sprongetje en gaat mee naar het bos. Henrie doet eigenlijk alles braaf en blij!

Afbeelding
M'n PB staat open voor mensen die het leuk vinden.