Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 26 van de 36 [ 878 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 36  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Stalling omgeving Prinsenbeek-Breda- A59-A27

 
Profiel   

Het topic is weer actief.

Leuk :))

Ik ook meteen een vraag.
Zijn er uberhaubt stallen in de omgeving waar ze niet meteen omdraaien bij het woord hengst? Ik krijg vaak niet de kans om te vertellen dat ik een brave koudbloed hengst heb (dat zal iedereen ook wel zeggen over zijn hengst). En waar ze ook gewoon naar buiten kunnen (die van mij heeft ook geen speciale omheining nodig ofzo).


Sta nu op voor mijn paarden op een ideale plek. Geen gedoe dat meneer een hengst is en mijn andere 2 paarden staan ook prima.
Het is alleen jammer dat ik nu 2x per dag naar stal moet. Maar bij gebrek aan beter sta ik dikke prima.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-20 14:37 



 
Profiel   

felicity schreef
Het topic is weer actief.

Leuk :))

Ik ook meteen een vraag.
Zijn er uberhaubt stallen in de omgeving waar ze niet meteen omdraaien bij het woord hengst? Ik krijg vaak niet de kans om te vertellen dat ik een brave koudbloed hengst heb (dat zal iedereen ook wel zeggen over zijn hengst). En waar ze ook gewoon naar buiten kunnen (die van mij heeft ook geen speciale omheining nodig ofzo).


Sta nu op voor mijn paarden op een ideale plek. Geen gedoe dat meneer een hengst is en mijn andere 2 paarden staan ook prima.
Het is alleen jammer dat ik nu 2x per dag naar stal moet. Maar bij gebrek aan beter sta ik dikke prima.


Ik kan me zo voorstellen dat dat op Hippisch Centrum Rucphen geen probleem is. Dat is inmiddels geen manege meer en daardoor kunnen de paarden nu hele dagen naar buiten. Voor mij is dat straks weer de enige optie om te gaan staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-20 14:58 



 
Profiel   

Mrijn: sta je nu op een tijdelijke stal?

Hippisch Centrum Rucphen ziet er netjes uit! Begreep wel dat deze redelijk prijzig is, maar aan de andere kant, je krijgt er zo te zien veel voor terug.

Felicity: oei lastig, ik zou ook geen stal weten waar ze hengsten kunnen/willen stallen. Waarom moet je 2x per dag naar stal? Is het een doe het zelf stal?

Ik sta nu prima met mijn paardje maar vind het leuk om mee te blijven lezen in het topic :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-20 15:10 



 
Profiel   

@Vaaleriee: nee, ik heb mijn paard verkocht. Ik heb daar 3 jaar gestaan, maar de laatste 8 maanden heb ik in Wouwse Plantage gestaan. Ik wilde meer buiten voor mijn paard en dat kon toen nog niet op HCR. Dat is me vies tegen gevallen en ik was het hele paarden houden uiteindelijk zo zat (en er kwam een buitenkansje voorbij) dat ik mijn paard heb verkocht.

Ik lease nu trouwens paard bij Equinova in Hoeven, maar wil over een tijdje wel zelf weer een paard en ga dan gewon weer op HCR staan. De eigenaren zijn zo ontzettend fijn, meedenkend en betrouwbaar. Er is heel veel mogelijk in overleg. En er hangt wel een prijskaartje aan, maar dat is gezien de faciliteiten niet heel gek. Ik geloof dat je voor een paard zo'n 350 euro betaalt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-20 15:16 



 
Profiel   

Heb inmiddels contact met Woodcroft Stables en nog een plek in klein Zundert! Opzich is verder ook een optie en heb hippisch Centrum Rucphen inderdaad ook voorbij zien komen, klinkt ook goed zo te horen! Het is voor nu wel het doel iets te zoeken heel dichtbij, maar dat komt door andere omstandigheden. Mocht het niet lukken, kan verder ook waarschijnlijk wel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-20 15:31 



 
Profiel   

350... vind ik eigenlijk goedkoop incl eten en binnenbak.

Valerie waar sta jij nu ben wel nieuwsgierig

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-20 16:35 



 
Profiel   

Ik volg ook nog steeds mee. Paard staat nu prima in Breda (ben zelf verhuisd naar Roosendaal) maar wil binnenkort op zoek naar ander werk in de buurt. Ben bang dat paard dan ook deze kant op moet anders is er geen tijd meer voor haar denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-20 18:33 



 
Profiel   

@Mrijn Na jou goede verhalen heb ik ook contact opgenomen met HCR. Maar helaas willen hun ook geen hengsten stallen.


@Vaalerie officieel is het volpension. De paarden worden binnen en buiten gezet, gevoerd en gemest. Maar ik ben een zeikerd. Ik wil weten waar mijn paarden buiten staan en welke paarden daar nog meer lopen. Dan wil ik zeker weten dat ze hun medicijnen gehad hebben en het ook opgegeten hebben. Ik wil dat ze onbeperkt hooi hebben uit een slowfeedernet. En door dat ik dat zelf doe mest ik meteen maar zelf uit.

Eigenlijk doe ik alles zelf behalve het voeren van brok (wat ik dan zelf wel weer klaar zet). Het is wel weeeer heel fijn dat ik alles zelf kan bepalen en regelen en dat daar niet moeilijk over gedaan word.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-20 19:53 



 
Profiel   

felicity schreef
Het topic is weer actief.

Leuk :))

Ik ook meteen een vraag.
Zijn er uberhaubt stallen in de omgeving waar ze niet meteen omdraaien bij het woord hengst? Ik krijg vaak niet de kans om te vertellen dat ik een brave koudbloed hengst heb (dat zal iedereen ook wel zeggen over zijn hengst). En waar ze ook gewoon naar buiten kunnen (die van mij heeft ook geen speciale omheining nodig ofzo).


Sta nu op voor mijn paarden op een ideale plek. Geen gedoe dat meneer een hengst is en mijn andere 2 paarden staan ook prima.
Het is alleen jammer dat ik nu 2x per dag naar stal moet. Maar bij gebrek aan beter sta ik dikke prima.

Ik weet dat bij de sluis in Chaam een hengst heeft gestaan. Zij nemen dus wel hengsten, of misschien inmiddels niet meer na een slechte ervaring :+ wie weet.


€350 voor goede faciliteiten, goed voer en goed management vind ik eigenlijk niet eens duur. Het kost nu eenmaal ook gewoon veel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-20 20:02 



 
Profiel   

Onze hengst stond bij Meeuwissen in Chaam, was ook geen probleem en dat was een warmbloed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-20 11:48 



 
Profiel   

:o Ik ben niet lastig hoor.

Dan zoek ik ook nog iets in de omgeving van Roosendaal daar ik geen auto heb.

Heel eerlijk denk ik dat ik niks beters ga vinden. Maar mijn ogen opene houden is altijd goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-20 13:03 



 
Profiel   

Hoeve Encanto niets? Ze zijn nu wel vol volgens mij maar gezien ze zelf ook hengsten hebben. En als het wat is kan je misschien op de wachtlijst als je niet perse nu hoeft te verhuizen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-20 13:51 



 
Profiel   

Hallo allemaal, even een vraagje voor hier. Ik ben op zoek naar een stal, eventueel bij een particulier, in de omgeving van Ruchpen, Sprundel, Rijsbergen, Etten-Leur. Het liefst dichtbij het bos (Pannenhoef, Rucphense hei etc.)
Wat ik graag zou willen is een kleinschalige stal met een buitenbak, een box met stro, droog hooi, een poetsplek met water, een ruimte voor mijn tuigage en veel weidegang. Graag volpension maar halfpension is het overwegen waard. Prijs is overleg.

Het is voor een 11-jarige ruin die rondom op ijzers staat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-20 18:42 



 
Profiel   

Welke hoefsmid hebben jullie?

Mijn eigen smid heeft het giga druk en werd steeds moeilijker om een afspraak mee te plannen. Dus dacht ik makkelijk dan laat ik ze mee pakken door de smid die toch al op stal komt en de halve stal bekapt.
Maar dat blijkt ook niet zo handig te zijn. Nu al de tweede keer dat ik weer 'vrij' moet nemen omdat de smid komt omdat ik er gewoon bij wil zijn als hij komt.
Dat ik toch maar weer een egen smid wil. Weinig tijd geeft niet. Als ik gelijk een nieuwe afspraak kan maken.

Dus welke smid hebben jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-20 06:17 



 
Profiel   

Tjerk Meijer :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-20 06:57 



 
Profiel   

vaaleriee schreef
Tjerk Meijer :)


Zelfde!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-20 09:24 



 
Profiel   

Eric Verloo of Herbert Wijnen

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-20 09:35 



 
Profiel   

Nick Geerts

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-20 09:42 



 
Profiel   

Paula Struik

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-20 09:55 



 
Profiel   

Wat kosten jullie hoefsmeden?

30 a 35 euro vind ik een normale prijs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-20 15:43 



 
Profiel   

40 euro voor alleen bekappen.
Onno Grund had ik, heb geen paard meer dus vandaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-20 18:12 



 
Profiel   

Hoi allemaal,

Ik ben ook weer aan mijn zoektocht gestart. Valt niet mee, maar wie niet waagt wie niet wint! :Y)

Voor mijn lieve en brave 13 jarige draver ruin ben ik opzoek naar een kleinschalige pensionstal of eventueel een fijne plek voor hem bij iemand aan huis.

Wat zoek ik?
- Buitenbak met verlichting is een vereiste.
- Veel buiten staan, meerdere opties hierin mogelijk. Hij is gewend om 365 dagen per jaar buiten te staan, maar hij is het ook gewend om s'nachts binnen te blijven.
- Mogelijkheid om in de stal een hooinet op te hangen of zo goed als onbeperkt ruwvoer.
- Volpension heeft de voorkeur, ik ben bereid waar nodig om te helpen maar ik kan helaas i.v.m. mijn werk niet dagelijks helpen met uitmesten en binnen/buiten zetten etc.
- Een stabiele en kleine kudde vind ik belangrijk.
- Budget maximaal 200-250 euro per maand.
- +- Maximaal 20 minuten vanaf Breda

Kleinschalig of particulier zou het beste bij ons passen. Wie o wie kan ons een zetje in de goede richting geven.... :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-20 18:22 



 
Profiel   

Unbeatable je budget ga je niet halen met volpension....geen enkel stal heb ik gevonden van 250€

Waarom ben je bij zeggezicht weg lijkt me een top stal, overigens is die ook duurder dan je budget

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-20 20:59 



 
Profiel   

tita schreef
Unbeatable je budget ga je niet halen met volpension....geen enkel stal heb ik gevonden van 250€

Waarom ben je bij zeggezicht weg lijkt me een top stal, overigens is die ook duurder dan je budget


€250 euro voor een simpele stal met alleen een buitenbak lijkt me niet erg onredelijk. Ik hoef geen luxe, alleen goede zorg voor mijn paard. Ik weet zeker dat er nog wel iets fijns op mijn pad gaat komen. Bedankt in ieder geval voor je opmerking.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-20 23:51 



 
Profiel   

250€ en dat iemand jouw paard volledig verzorgd.....succes
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-20 07:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 26 van de 36 [ 878 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 36  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen