Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 27 van de 36 [ 878 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 36  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Stalling omgeving Prinsenbeek-Breda- A59-A27

 
Profiel   

tita schreef
250€ en dat iemand jouw paard volledig verzorgd.....succes

Ik heb op zo’n stal gestaan, in sprundel. Het kan dus wel maar het is goed zoeken
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-20 07:26 



 
Profiel   

Het is heus wel mogelijk voor dat bedrag hoor. Meestal zijn de luxere stallen wel boven jouw budget.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-20 07:37 



 
Profiel   

Ook ik wens haar echt veel succes. Volpension betaal je nou eenmaal voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-20 08:20 



 
Profiel   

tita schreef
250€ en dat iemand jouw paard volledig verzorgd.....succes


Dat kan zeker wel. Nadeel is ze zitten meestal vol, maar ik heb nog nooit 250 of meer voor vol pension betaald, met veel buiten en alleen een buitenbak..

Rondje rijden en even aanwaaien bij verschillende boeren waar paarden staan kan zeker de moeite zijn..

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-20 08:25 



 
Profiel   

Mariposa11 schreef
tita schreef
250€ en dat iemand jouw paard volledig verzorgd.....succes


Dat kan zeker wel. Nadeel is ze zitten meestal vol, maar ik heb nog nooit 250 of meer voor vol pension betaald, met veel buiten en alleen een buitenbak..

Rondje rijden en even aanwaaien bij verschillende boeren waar paarden staan kan zeker de moeite zijn..





Wees dan zo coulant om hier adressen/namen neer te zetten waar ze kan vragen.
Want de tekst schrijven Ja hoor kan wel maar Goed zoeken kan ik ook typen

Ik kan oprecht zeggen toen ik dit topic startte jaren terug dat het pittig was om goede stal te zoeken en mijn budget lag hoger.
Want is niet alleen de prijs maar ook de type stal die je moet aanspreken


[ img ]
Zouden jullie bv zo je paard opsluiten? Voor 250€ volpension

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-20 08:31 



 
Profiel   

O God nee, nooit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-20 08:47 



 
Profiel   

Bij ons kan het hoor. Staat alleen vol ;) €240 volpension, overdag weidegang 365 dagen per jaar, nachten op stal. Buitenbak aanwezig. Bos op kwartier stappen. Er wordt voordroog gevoerd (wat sinds dit jaar echt droog van het land komt, dus door de meeste paarden goed verdragen wordt). Rijbak wordt tegenwoordig ook goed bijgehouden met slepen, sproeien etc.
Je kunt informeren voor op de wachtlijst: Lindehoeve in Rijen. Ik weet niet hoe kleinschalig je wil natuurlijk, er staan wel +-35 paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-20 08:54 



 
Profiel   

Ik ben niet opzoek naar negatieve reacties, dat het moeilijk is dat snap ik ook heus wel maar ik moet ergens beginnen. Dit soort stallen zijn er via-via echt wel te vinden, gewoon privé bij iemand aan huis. Als iemand echt tips heeft hoor ik het graag :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-20 08:55 



 
Profiel   

[/quote] Dat kan zeker wel. Nadeel is ze zitten meestal vol, maar ik heb nog nooit 250 of meer voor vol pension betaald, met veel buiten en alleen een buitenbak..

Rondje rijden en even aanwaaien bij verschillende boeren waar paarden staan kan zeker de moeite zijn..[/quote]




Wees dan zo coulant om hier adressen/namen neer te zetten waar ze kan vragen.
Want de tekst schrijven Ja hoor kan wel maar Goed zoeken kan ik ook typen

Ik kan oprecht zeggen toen ik dit topic startte jaren terug dat het pittig was om goede stal te zoeken en mijn budget lag hoger.
Want is niet alleen de prijs maar ook de type stal die je moet aanspreken


[ img ]
Zouden jullie bv zo je paard opsluiten? Voor 250€ volpension[/quote]

Ik stuur mensen een pb als ik iets weet in de buurt waar ze zoeken. Ik zet geen particuliere adressen zo op bokt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-20 09:37 



 
Profiel   

tita schreef
250€ en dat iemand jouw paard volledig verzorgd.....succes


Kan zeker wel...alleen goed zoeken idd
Kwam pas deze nog tegen..


Pensionstal de grens in achtmaal
Volgens mij is t beekdal in chaam ook niet duurder

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-20 09:50 



 
Profiel   

Ik sta op de stal van de foto en ben toch erg tevreden. Paard staat de hele dag buiten en ‘s avonds/ ‘s nachts op stal. Mijn paard staat overigens wel in een ander deel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-20 10:05 



 
Profiel   

is sprundel een optie?

Ook al ziet de stal er wat minder perfect uit, dan wil dat echt niet zeggen dat iets slecht is hoor, tenzij ze er 24u pd in staan.
Niet alle goedkopere stallen zijn per definitie slecht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-20 10:25 



 
Profiel   

tita schreef
Ik kan oprecht zeggen toen ik dit topic startte jaren terug dat het pittig was om goede stal te zoeken en mijn budget lag hoger.
Want is niet alleen de prijs maar ook de type stal die je moet aanspreken


[ [url=m/5UFK1r.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zouden jullie bv zo je paard opsluiten? Voor 250€ volpension


Zo'n foto zegt zo weinig. Genoeg super deluxe pensionstalling met mega mooie stallen. Maar goed dan staan ze er ook ruim 20 uur in. Jammer dat er een stal naar beneden gehaald wordt waar ze wellicht meer prioriteit geven aan buiten staan dan dure voorfronten voor een mooie professionele uitstraling.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-20 10:33 



 
Profiel   

[ img ]
Ik kreeg net een FB bericht doorgestuurd van een pensionstal in Dorst waar 2 plekken vrijkomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-20 11:31 



 
Profiel   

Lous schreef
[ [url=m/EfUrBR.png]Afbeelding[/url] ]
Ik kreeg net een FB bericht doorgestuurd van een pensionstal in Dorst waar 2 plekken vrijkomen.


Prima plekje hoor daar :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-20 12:22 



 
Profiel   

Daar komen ze alleen niet buiten als de wei nat is. Dus kunnen best een paar dagen op stal blijven...

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-20 12:24 



 
Profiel   

tita schreef
[ [url=m/5UFK1r.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zouden jullie bv zo je paard opsluiten? Voor 250€ volpension

Ik vind het er aardig krap uit zien en dan die hoge gesloten wanden maken het er ook niet gezelliger op. Dat het hout wat slecht is zou ik me niet direct druk om maken zolang het veilig is. Er zijn genoeg hele mooie stallen waar ik mijn paarden nog niet in zou zetten als ik geld toe kreeg hoor.

Mijn eigen stallen zijn ook niet prachtig, maar eerlijk gezegd staan mooie stal wanden niet erg hoog op mijn prioriteitenlijst. Ze staan er ook nog eens nog geen uur per dag in, dus dat ze met hun 3x3.1 wat aan de kleine kant zijn voor grote paarden maak ik me al net zo min zorgen om.

Ik denk niet dat je zo even kunt zeggen wat goed of slecht is. Prachtige stallen met eiken wanden van 4 x 4 met dichte wanden tot aan het plafond zorgen ook niet voor een blij paard als ze er 20 uur per dag in opgesloten staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-20 12:30 



 
Profiel   

Ik wil mijn paard in de nacht op stal hebben. Dat is mijn eis iig in de winter en met guur weer.

Dan vind ik dat je ook moet kijken naar de type stal... en naar je paard.
Ik heb nu wel van voren dicht vond ik vreselijk maar wel met groot Luik waar ze naar buiten kan kijken.

Stallen waar een paard zijn hoofd niet naar buiten kan doen en waarbij een paard niks kan zien is gewoon niet mijn type stal

De stal van de foto kwam ik per ongeluk langs, er was daar overigens geen enkel stal waar ik mijn paard in zou willen zetten. Zijn ook stallen waarbij boven gedeelte open kunnen of stallen in de buitenlucht

Tijdje terug was hier iemand die plek zocht voor de hengst, ik heb daar hengst op stal gezien dus die zijn daar wellicht welkom.
De prijs van deze stal bedraagt ver boven de 300€
Mocht die persoon nog plek zoeken voor hengst kun je pb doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-20 12:52 



 
Profiel   

Ook ik ben me aan het oriënteren voor een fijne stal, omgeving rijen. Op dit moment sta ik op de vijf eiken (tijdelijk). Opzich een prima stal, super faciliteiten, 2 binnen banen, buiten baan, stap molen. Er is weide aanwezig, maar je moet zelf op en af halen of 5 euro per dag betalen. Ze gaan dan van 9:00-12:00 de wei op. Ten eerste vind ik dit aan de korte kant en het wordt ook een duur grapje als ik dit dagelijks laat doen.

Dus wat zoek ik:

- weidegang zomer paddock/weide winter. Minimaal 4 uur pd
- liefst volpension
- binnenbak
- minimaal 3 x daags ruwvoer
- het liefst op 10 min afstand?!

Ik ben al bij Marjolein Verharen in Dongen geweest. Dit is zeker wel een goede optie voor mij! Echter krijgen ze maar 2 maal daags ruwvoer. Om 9:30 als ze de paddock in gaan in een slowfeeder en dan om 21:30 weer. Heeft er iemand goede/minder goede ervaringen?

Stal van Balen is ook nog een goed optie. Dit is 15 min rijden voor mij. Weet iemand hier de kosten pm? En evt haken en ogen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 13:45 



 
Profiel   

Larissaabc schreef
Ook ik ben me aan het oriënteren voor een fijne stal, omgeving rijen. Op dit moment sta ik op de vijf eiken (tijdelijk). Opzich een prima stal, super faciliteiten, 2 binnen banen, buiten baan, stap molen. Er is weide aanwezig, maar je moet zelf op en af halen of 5 euro per dag betalen. Ze gaan dan van 9:00-12:00 de wei op. Ten eerste vind ik dit aan de korte kant en het wordt ook een duur grapje als ik dit dagelijks laat doen.

Dus wat zoek ik:

- weidegang zomer paddock/weide winter. Minimaal 4 uur pd
- liefst volpension
- binnenbak
- minimaal 3 x daags ruwvoer
- het liefst op 10 min afstand?!

Ik ben al bij Marjolein Verharen in Dongen geweest. Dit is zeker wel een goede optie voor mij! Echter krijgen ze maar 2 maal daags ruwvoer. Om 9:30 als ze de paddock in gaan in een slowfeeder en dan om 21:30 weer. Heeft er iemand goede/minder goede ervaringen?

Stal van Balen is ook nog een goed optie. Dit is 15 min rijden voor mij. Weet iemand hier de kosten pm? En evt haken en ogen?


Ik weet niet of Rucphen aan te rijden is voor je? Hippisch Centrum Rucphen voldoet in ieder geval aan je eisen voor je paard. Ze komen hele dagen buiten, krijgen 3 keer per dag ruwvoer en er is ook voldoende ruimte om hooi op te slaan (kun je via de staleigenaar bestellen) zodat je dat nog aan kunt vullen met een hooinet. Ik gaf mijn paard altijd onbeperkt hooi en op die manier was dat goed mogelijk. Ze staan in de zomer een halve dag in de wei en een halve dag in de paddock en in de winter de hele dag in de paddock. Althans, dat laatste is dit jaar voor het eerst omdat ze nu puur pensionstal zijn in plaats van manege. Op moment worden de paddocks gekeerd zodat ze de hele winter droog blijven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 13:57 



 
Profiel   

Rucphen is hier zo’n 30 km vanaf. Dit is helaas te ver voor mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 14:52 



 
Profiel   

Kom jij uit Ridderkerk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 15:34 



 
Profiel   

Ja op dit moment woon ik nog in de buurt van Ridderkerk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 15:56 



 
Profiel   

Larissaabc schreef
Ook ik ben me aan het oriënteren voor een fijne stal, omgeving rijen. Op dit moment sta ik op de vijf eiken (tijdelijk). Opzich een prima stal, super faciliteiten, 2 binnen banen, buiten baan, stap molen. Er is weide aanwezig, maar je moet zelf op en af halen of 5 euro per dag betalen. Ze gaan dan van 9:00-12:00 de wei op. Ten eerste vind ik dit aan de korte kant en het wordt ook een duur grapje als ik dit dagelijks laat doen.

Dus wat zoek ik:

- weidegang zomer paddock/weide winter. Minimaal 4 uur pd
- liefst volpension
- binnenbak
- minimaal 3 x daags ruwvoer
- het liefst op 10 min afstand?!

Ik ben al bij Marjolein Verharen in Dongen geweest. Dit is zeker wel een goede optie voor mij! Echter krijgen ze maar 2 maal daags ruwvoer. Om 9:30 als ze de paddock in gaan in een slowfeeder en dan om 21:30 weer. Heeft er iemand goede/minder goede ervaringen?

Stal van Balen is ook nog een goed optie. Dit is 15 min rijden voor mij. Weet iemand hier de kosten pm? En evt haken en ogen?


Stal balemans in Teteringen geen optie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 15:57 



 
Profiel   

Excuus die bedoel ik! Geen van Balen maar Balemans dus hihi.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 15:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 27 van de 36 [ 878 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 36  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen