Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 8 [ 177 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Lang leve de liefde

 
Profiel   

shilady schreef
Ik heb vorige x heel hartelijk gelachen om die man die graag aan de drank was en sla op op de plaatgrill gooide..



Ja, ik ook! Wat een kerel. 100x zeggen hoe gezellig ze het hebben terwijl de vrouw het niets aan vond. En dan ook nog denken dat je een klik hebt..

Dat paardenkoppel vond ik schattig. Letterlijk een prins op het witte paard. Ze komen me beide erg bekend voor, zouden het Bokkers zijn? :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-20 22:20 



 
Profiel   

Zij is Linda Leeflang, een goede paardentrainster, brengt ook regelmatig paarden voor op de keuring en traint ze o.a. Ook daarvoor.
Hem ken ik niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-20 08:29 



 
Profiel   

Mijn vriendinnen kunnen mijn mening wel beïnvloeden...say what?!! 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-20 19:31 



 
Profiel   

Het is geen jurk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-20 20:21 



 
Profiel   

Wie kijkt er nog? :') :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-20 17:49 



 
Profiel   

Ik, bsn toevallig net wat afleveringen aan het inhalen.
18.00 is net een rottijd dus ik haal het in.
Ben nu bij die man uit Waalwijk en die vrouw uit Deventer.

En Ferdy en Kim.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-20 17:56 



 
Profiel   

ik, wat een jankerd die man vandaag zeg! :')
Je zal toch weer op je werk moeten verschijnen na zo'n vertoning.... :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-20 17:56 



 
Profiel   

Nou niet alleen op je werk, uberhaupt in de liefde! Maar vond het wel ''heftig'' om te zien hoe hij iedere keer aan haar zat en wilde zoenen en opmerkingen maakte terwijl zij dat helemaal niet wilde. Ik had wel zoiets van; ZEG ER WAT VAN!

Ik ben wel up to date, maar niet zo goed in namen & plaatsnamen.
Ik heb net weer met open mond toe zitten kijken naar de dame die bij Dick is. Ik vind Dick in kwestie echt een heel tof iemand en als ik hem tegen zou komen zou ik er zo mee willen afspreken! Maar ik ga no way op televisie. De dame in kwestie vind ik wel een hele bijzondere :P Reacties op facebook zijn ook niet om over naar huis te schrijven.

Andere stel, dame uit Friesland, gaat hem niet worden vrees ik. Zij vond al niets leuk van hem. Overduidelijk twee vreselijke tegenpolen op belangrijke dingen. Maargoed, wie weet worden we verrast.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-20 18:02 



 
Profiel   

Morrie schreef
ik, wat een jankerd die man vandaag zeg! :')
Je zal toch weer op je werk moeten verschijnen na zo'n vertoning.... :D


Maar die liep ook zo hard van stapel, ongelofelijk, dan jaag je toch gelijk iedereen weg.

Wat voor reacties op Facebook dan?
Is dat een lang leve de liefde groep ofzo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-20 21:02 



 
Profiel   

Nee, gewoon de facebookpagina van het programma zelf :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-20 21:35 



 
Profiel   

Ik zie het af en toe nog. Soms een herhaling ofzo.

Laatst begreep ik dat mensen we bij elkaar uitgezocht worden. Dat zou je soms niet verwachten.

Ik vond laatst dat stel heel schattig waar die man een doosje tevoorschijn haalde en er een honden penning in zat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-20 00:08 



 
Profiel   

Ik ben net terug van vakantie en mag van een week terugkijken. Dat wordt een marathon. :+

Wel raar dat eerst de afleveringen een uur waren, voor een week ofzo en toen ineens weer terug naar een hlf u. Er grbeurde zeker te weinig om een uur vol te maken. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-20 09:21 



 
Profiel   

Dat stel met die penning voor de hond waren ook wel heel erg lief! Schrok er wel van toen die een suiker aanval kreeg :o Twijfelde wel of dat die vrouw er nou juist voor ging of afstand hield maar denk dat ze het gewoon soms moeilijk vond al die complimentjes :P Zijn een leuk stel samen!

En tsja, we zien natuurlijk ook niet alles. Maar de beste dame van 26 die er nu in zit is maar een bijzondere :')

Vanavond krijgen we weer een flauwvaller! Arme kerel :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-20 09:35 



 
Profiel   

Zo, de Lang leve de liefdemarathon is begonnen! Ik heb tien afleveringen terug te kijken. Leuke is dat mijn man het ook een tof programma vindt, dus bankhangen we vandaag samen en leveren we commentaar ala de Muppetsshow. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-20 12:38 



 
Profiel   

Haha geweldig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-20 15:14 



 
Profiel   

Heeft iemand zichzelf ook wel eens opgegeven ?
Ik zag dat er vorige week wel een leuk iemand in zat maar kan nergens zijn leeftijd vinden, en ik durf het niet :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 08:14 



 
Profiel   

Ik blijf die Dick een erg leuke man vinden maar ik ga niet op televisie, daar pas ik voor :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 08:36 



 
Profiel   

Ik vind dat degenen die dit aandurven in elk geval wel lef en pit hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 09:02 



 
Profiel   

Naomi_Haffie schreef
Heeft iemand zichzelf ook wel eens opgegeven ?
Ik zag dat er vorige week wel een leuk iemand in zat maar kan nergens zijn leeftijd vinden, en ik durf het niet :+


Gewoon doen. De kans dat je wordt uitgekozen is niet heel groot denk ik bij veel aanmeldingen en kom je wel op tv, is dat even ene ding en daarna zijn mensen het zo weer vergeten. Of er moeten echt genante momenten komen die steeds weer gedeeld worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 10:50 



 
Profiel   

Als je echt serieus op zoek bent naar een partner bereik je zo wel veel mensen die jou zien en leuk kunnen vinden. Zodat je ,als het met de gekozen match niets wordt,waarschijnlijk genoeg andere kandidaten krijgt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 11:02 



 
Profiel   

Je hebt zeker lef als je het wel doet. Ik mis dat lef :') En ik vind het op facebook ook niet er zuinig aan toe gaan met de reacties. Ook het knippen en plakken zal niet altijd netjes gaan dus dan kijk ik wel gewoon in het 'wild'. haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 11:15 



 
Profiel   

Ik ben gelukkig getrouwd en geen behoefte aan een tweede. Toch grappen mijn man en ik soms of we elkaar zullen opgeven en kijken wat voor soort partner er dan aan je gelinkt wordt.

Die van gister (of was het eergister) waar ze eerst kennis moest maken met mams en de halve familie. := Als ik dat zou hebben, zou ik eerst vragen of zij bij iedere date erbij is en of ze soms ook mee was gegaan als we in een restaurant hadden afgesproken. Toen ze vervolgens zei op een verjaardag te zijn en graag een rondje familie wilde doen zou ik waarschijnlijk gezegd hebben dat ik meteen linksomkeert zou gaan. Daahaag! :wave:

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 11:23 



 
Profiel   

Bij datingprogramma's op tv zul je zeker goed tegen commentaar moeten kunnen!Of gewoon de commentaren niet lezen.Bij Boer zoekt vrouw vond ik het ook vaak nogal grof.Maar ja als je zo een fijne levenspartner kunt vinden is het toch de moeite waard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 11:23 



 
Profiel   

Ik heb er toch maar een berichtje aangewaagd haha .. kans is zo klein dat je voor zoiets uitgekozen word. Vraag me wel we hoe de dat nu zouden doen met Corona etc

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 11:54 



 
Profiel   

Je moet getest worden en als je negatief bent mag je het programma in, zo lijkt het er op. Volgens mij moeten ze ook allemaal aan het begin aangeven dat ze getest zijn. Ik hoop dat je wordt uitgekozen :) Ik gun iedereen de liefde van z'n leven!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-20 12:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 8 [ 177 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen