Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 11 [ 264 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Badderen :)

 
Profiel   

Wie zit er graag in bad?
Wij hebben een bad maar zitten er eigenlijk zelden in. Nu wil ik eigenlijk wat meer gebruik gaan maken van ons bad.

Hoe maken jullie het jezelf comfortabel in bad? Heb je bepaalde attributen? Zoals een kussen voor je rug/nek? Een plankje waarop je een boek kunt zetten etc?

En wat doen jullie in bad? Zeezout, een bruisbal?

Ik ben benieuwd!

Moderatoropmerking:
Ter info, dit topic is geopend door een SA en de TS is dus geband. Maar omdat dit onderwerp niet over de TS zelf gaat en leuk is om over te kletsen, laten we het topic open. :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 18:57 



 
Profiel   

Dit is een topic voor mij, ik heb ook sinds kort een bad. Het lukt mij echter niet om hier langer dan 10 minuten in te zitten. Ik lees dus graag mee voor tips.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 19:04 



 
Profiel   

Uuuuuren. Met schuim (dan blijft m'n water langer warm) en een boek. Muziekje erbij via zo'n Bluetooth badkamer speakertje. Kussentje onder m'n hoofd.

Ik ga er wel meteen in, dus niet pas als het vol is, dat vind ik dan te warm ineens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 19:05 



 
Profiel   

Ja super fijn juist. Ik doe er alleen maar olie in, lekker heet water en ik lees gewoon met mijn e reader. Meer heb ik niet nodig :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 19:11 



 
Profiel   

Wij hebben een whirlpool, dan blijf je toch langer in bad dan een gewoon bad (dit bad zat al inbde badkamer toen wij het huis kochten)
Ik maak er ook niet vaak gebruik van, terwijl ik het wel lekker vind om in bad te gaan.

Ik gebruik een natuurlijke badzout met eucalyptus, super lekker!
Ik leg altijd een handdoek in mijn nek
Daarnaast heb ik altijd een muziekje op via de Bluetooth speaker, heb ik puzzelboekjes bij het bad liggen en soms kijk ik wat op videoland oid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 19:14 



 
Profiel   

Tablet mee , serie of film kijken _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 19:16 



 
Profiel   

Tink89 schreef
Uuuuuren. Met schuim (dan blijft m'n water langer warm) en een boek. Muziekje erbij via zo'n Bluetooth badkamer speakertje. Kussentje onder m'n hoofd.

Ik ga er wel meteen in, dus niet pas als het vol is, dat vind ik dan te warm ineens.


Ik word voor gek verklaard dat ik er al in ga als er net een laagje inzit waar benen onder water kunnen. Maar inderdaad, als die al vol is vind ik het te heet in 1 keer. Eindelijk nog iemand die dat doet _O-

Ik lig of met kussentje of ik zit schuin met benen over de rand, wat te drinken, te lezen en muziek aan. Heerlijk, ik lig echt meerdere keren per week in bad, alleen haar wassen doe ik paar minuten in de douche. Ik heb dan wel een enorm groot bad, dus kan echt lang uit liggen. Als ik hem vol zou doen verzuip ik als ik lang uit lig, maar het is wel fijner dat er dus niks boven het water hoeft te komen behalve hoofd.

Hier dan weer geen schuim, dat vind ik koud aanvoelen juist. Heel soms een bruisbal of olie, maar meestal gewoon water.


Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 22-09-20 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 19:50 



 
Profiel   

Ik heb werkelijk alles al geprobeerd, maar langer dan 10-15 min blijf ik nooit zitten :')

Edit; ik haat het poppende bubbelgeluid van schuim!
En ik zit vaak ook al in het bad met 10cm water, zo kan ik de temperatuur perfect afstellen :j :')

Tenzij toen die 1ne keer op vakantie in een 2persoonsbad met slachtoffer erbij :') }:0


Laatst bijgewerkt door BillyJ op 22-09-20 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 19:51 



 
Profiel   

Ik ga volledig gestrekt, Rituals olie erin, boekje erbij, soms wat te drinken.. wie maakt me wat. Heerlijk! *\o/* uuuuren. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 19:53 



 
Profiel   

Ik woon bijna 10 jaar in dit huis, wij hebben een bad en ik heb er 3x in gezeten en mijn man 6x ofzo. Ik vind het te lang duren eer die vol zit en ook duurder omdat je dan meer water verbruikt. Geef mij maar de douche.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 19:59 



 
Profiel   

Hier ook een badliefhebber <3

Voor mij moet het water vooral niet te heet zijn, dan krijg ik het zweterig en benauwd en ben ik er met 5 min al klaar mee. Heb het liever lauwwarm. Rugkussentje zit bij ons al ingebouwd in bad. Gaat altijd iets van zout, schuim, olie of een bruisbal in, vind ik zo heerlijk en heb een hele collectie liggen. Als ik echt een speciaal moment voor mezelf wil maak ik een luxe bad bijvoorbeeld met kruiden, gedroogde bloemblaadjes, rozenknopjes etc. Steek ook vaak een badkamer vol kaarsjes erbij aan en dan lekker savonds als het donker is badderen met het licht verder uit <3

Daarnaast heb ik ook een plankje voor over het bad met ruimte om oa een glas op te kunnen klemmen, zeepje/handdoekje/kaarsje neerleggen, en boek of telefoon op te kunnen zetten. Ik doe echt van alles in bad, van muziek en podcasts luisteren tot series kijken en boeken lezen. Maar meestal ga ik er juist in zonder andere afleidingen om even tot rust te kunnen komen en te mediteren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 20:00 



 
Profiel   

Hoe liggen jullie lekker ?
Ik heb zo'n nekkussen geprobeerd maar schuif altijd weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 20:01 



 
Profiel   

Oh heerlijk topic dit ! Ik kan genieten na heftige werk diensten om lekker uit te rusten en me spieren te ontspannen in een warm bad. Ene keer een bathbomb van lush. Andere keer bruisbal of lekker ruikend bad schuim.

Nekkussentjes (hoewel die het gister begeven heeft) dan gebruik ik de was mand die naast t bad staat om laptop neer te zetten voor een serie of filmpje. Of een goed boek. Kopje thee er bij en genieten maar !

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 20:04 



 
Profiel   

Oooh een film is een goed idee, zeg!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 20:08 



 
Profiel   

Ik heb combi bad/douche (bad met douchewand) maar heb een hekel aan douchen. Een bad daarentegen, met een goed boek, zalig! En toen ik vorig jaar tig breuken opgelopen had na een val van mijn paard, zalig hoe dit de pijn kon verzachten, ik ging er toen dagelijks in, was het moment van de dag waar ik naar uitkeek, hoe gek het ook mag klinken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 20:12 



 
Profiel   

Hier ook gek op badderen!!
Gebruik een nekkussentje, en kan me uren vermaken in bad met een serietje of lezen op mn ereader. Liefst ga ik dagelijks in bad omdat ik hier echt goed door kan ontspannen na een intensieve dag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 20:18 



 
Profiel   

Heerlijk bad, ik ontspan daar zo in! Gebruik badschuim en/of -olie van Kneipp. Lekker heet en dan relaxen. Soms laptop erbij, soms helemaal niets. Even geen prikkels.
Wij hebben zo'n pool noodle over het bad liggen, daar kan je dan met je nek op liggen en dan schuif je niet onderuit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 20:23 



 
Profiel   

Oh.. een nekkussentje.. waarom heb ik daar nooit aan gedacht. -O-

Aanrader?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 20:24 



 
Profiel   

En wat voor kussens gebruiken jullie voor de nek? Ik wil er (mede nav dit topic) graag eentje aanschaffen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 23:25 



 
Profiel   

Baden gehad, maar ik zit er niet graag in. Er komt dus geen bad meer.

Liever een luxe douche :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 00:01 



 
Profiel   

ik heb een waterdicht nekkussentje welke opgeblazen moet worden, zo kun je voor jezelf de gewenste dikte gebruiken

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 11:45 



 
Profiel   

fjordjes schreef
Ik woon bijna 10 jaar in dit huis, wij hebben een bad en ik heb er 3x in gezeten en mijn man 6x ofzo. Ik vind het te lang duren eer die vol zit en ook duurder omdat je dan meer water verbruikt. Geef mij maar de douche.


Dat ligt er maar net aan hoe groot je bad is en hoe lang je douched enzo
Zeker in de winter kost douchen mij een bak meer water dan een bad

Edit
5 min douche. Is gemiddeld 55 liter water
Een bad 110 , ik douche regelmatig 10 minuten
En in de winter al gauw een kwartier voordat mijn spieren weer enigszins bruikbaar zijn na een hoop buitenzijn door de dag heen
Dan is een bad al zuiniger (kan ook niet wachten op het vinden van een huis waar een bad in zit, of heel snel in gaat komen)


Laatst bijgewerkt door Sonja_vR op 23-09-20 13:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 13:33 



 
Profiel   

Jaaaa, in bad! Dat was mijn eis bij ons koophuis: er moest en zou een bad zijn. Ja, noem me maar stom of kieskeurig, maar ik vind het heerlijk. Echt even een momentje voor mezelf en lekker warm (heerlijk na de kou of regen in de winter als ik op stal ben geweest, we hebben alleen een buitenbak haha ;))

Water lekker warm, Rituals badschuim (het magnesium badzout van Rituals is ook heerlijk), e-reader mee of lekker een serie ofzo kijken. Oh zucht. Ik ben nog aan het werk. Vanavond is het bad voor mij... <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 13:37 



 
Profiel   

Heerlijk in bad!
Wij zitten er wekelijks in, behalve als het hoog zomer is, dan is het mij te warm.

Meestal op zaterdagavond of zondag middag. En dan 9 van de 10 keer samen. Echt ff lekker relaxed.

Boekje mee, of een serie kijken op de mobiel, e-reader, tijdschrift, drinken. Alles is prima.

Zitten er gemiddeld tussen 60-90 minuten in. Altijd met badschuim of olie, voorkeur voor Rituals, al heeft Kneipp ook fijne olie.

Ik had een nekkussen, maar dat is bij ons bad niet fijn, dus lig er zo in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 13:44 



 
Profiel   

Hier ook paar keer per week en gerust een uurtje of 2. Wasmand naast het bad met daarop de Ipad zodat ik kan Netflixen, of een goed boek mee, thee en koekjes en ik vermaak me prima. Love it!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-20 13:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 11 [ 264 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen