Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Nicky: De eerste 100 dagen

 
Profiel   

Vandaag, vrijdag 13 november is het 100 dagen geleden dat ik Nicky mijn eigen pony mocht gaan noemen. Dit verdiend wel een fototopic met alle hoogtepunten! *\o/*
Voor wie Nicky nog niet kennen, ze is een kruising mini shet x mini appaloosa merrie van ongeveer 1 jaar oud. Nog echt een jonkie dus, en in de afgelopen 100 dagen heeft ze ook veel nieuwe dingen beleeft!
De foto's staan zoveel mogelijk in chronologische volgorde, dus vanaf het begin tot nu.

1. Een foto van de eerste keer dat ik haar zag, ze was erg nieuwsgierig, maar ook nog wel voorzichtig. Haar karakter, samen met het lieve koppie en de stippen sprak mij enorm aan.
[ img ]

2. Dit was op dag 1, ze mocht haar nieuwe plekje gaan ontdekken. De rest van de kudde hadden we later geïntroduceerd. Hier loopt ze nog mee aan het halster, maar even later had ik haar uiteraard los gelaten zodat ze zelf de omgeving kon gaan ontdekken op haar tempo.
[ img ]

3. Op dag 2 gebeurde er dit, zo bijzonder! Ik mocht al bij haar gaan zitten terwijl ze lag. Een stalgenoot wist van dit bijzondere moment een foto te maken. <3
[ img ]

4. Op dag 5 had ze voor het eerst vlechtjes in, wat ze ook rustig toe liet.
[ img ]

5. In de kudde was er ook een andere Appaloosa jaarling, Kiani. Ze werden echt vriendinnetjes, en waren vaak bij elkaar te zien. Zo lief! (Kiani is van Lisette, van @alegria_horsetraining op Instagram)
[ img ]

6. Na iets meer dan een week maakte we ook een beginnetje met wandelingetjes van het erf af. Wat deed ze dat goed!
[ img ]

7. Rond de 12 dagen maakte ik deze foto, waar ik nu erg blij mee ben want je kun als je deze foto vergelijkt met hoe ze er nu uitziet zo'n groot verschil zien! Bizar! :wow:
[ img ]

8. Een sprong in de tijd, aangezien we maar een beperkt aantal foto's hebben. Op dag 36 heeft mijn zus foto's gemaakt van Nicky en mij! Hier ben ik met de dag van vandaag nog steeds erg blij mee! <3
[ img ]

9. Op dag 41 besloot ik zelf Nicky te fotograferen, aangezien ik dat zelf ook graag doe! Er was gelukkig een stalgenoot die Nicky vasthield zodat ik goed foto's kon maken. Er zijn prachtige blackfoto's uitgekomen!
[ img ]

10. Op dag 53, 27 september, was ik jarig! Daarom besloot ik een soort mini-schriktraining met Nicky te doen. We gebruiken uiteraard leuke vlaggetjes. *\%/*
[ img ]

11. En toen werd het toch wel echt tijd voor een professionele fotoshoot! Hier plaats ik toch wel wat meer van, want wauw, ik ben er zo blij mee! <3
De foto's zijn gemaakt door Nayo's Photography, ze is hier op Bokt volgens mij beter bekend als Nayomie!
[ img ]

12. Nog een prachtige foto van Nicky, door Nayomie. <3
[ img ]

13. Een prachtig portret van Nicky!
[ img ]

14. Genieten van kriebels *\%/*
[ img ]

15. En als laatste foto alweer, een foto van vandaag!
[ img ]

Ik hoop dat jullie dit topic leuk vonden!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-20 20:30 



 
Profiel   

Wat een leuke foto's van jullie samen <3 Ze is prachtig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-20 20:35 



 
Profiel   

Wat een leuk overzichtje! Foto 14 is echt zooo leuk <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-20 20:42 



 
Profiel   

mingming schreef
Wat een leuke foto's van jullie samen <3 Ze is prachtig!

Dankjewel! Ik vind haar ook echt prachtig <3
Nissima schreef
Wat een leuk overzichtje! Foto 14 is echt zooo leuk <3

Jaa, ik vind dat ook zo'n leuke foto! Heerlijk spontaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-20 21:21 



 
Profiel   

Wat zijn jullie een leuk stel samen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-20 09:44 



 
Profiel   

Wat een schatje zeg <3 Erg leuk overzicht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-20 14:28 



 
Profiel   

Ooh wauwww! Nicky staat in uitgelicht! Super leuk! *\o/*
Pauww schreef
Wat een schatje zeg <3 Erg leuk overzicht!

Jaa, dat is zeker! <3
Dankjewel!
Lizz schreef
Wat zijn jullie een leuk stel samen!

Dankjewel, leuk om te horen!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-20 23:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen