Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 20 van de 42 [ 1027 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 42  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Permanente make up en Microblading

 
Profiel   

Hoe is het bij jullie met nabloeden de dag van zetten? Zeker na de nacht. Ik schrok mij altijd te pletter. In de nacht vaak toch dat ik wat nabloedde en dus in de ochtend er niet uitzag met de korsten
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 16:42 



 
Profiel   

Ik heb nog nooit een druppel bloed gezien...

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 16:48 



 
Profiel   

Ik heb nog nooit 1 druppel bloed gezien. En de eerste x kreeg ik crème mee. En de 2e keer zei ze dat je er het best niks op kan doen. Had toen alleen een crème voor de zon als dat nodig was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 18:14 



 
Profiel   

Hier 2 dagen smeren, daarna smeer il af en toe ook anders jeukt het zo
En ook nog nooit bloed gezien

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 19:33 



 
Profiel   

Ik heb wel bloed en veel wondvocht gehad, maar mijn huid is gewoon ook extreem gevoelig.

Moet eigenlijk weer maar weet niet waar.. baal zo dat ze gestopt is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 19:41 



 
Profiel   

Klein beetje wondvocht, maar moest elk half uur met een vochtig doekje erover heen en meer niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 19:45 



 
Profiel   

martine0503 schreef
Hoe is het bij jullie met nabloeden de dag van zetten? Zeker na de nacht. Ik schrok mij altijd te pletter. In de nacht vaak toch dat ik wat nabloedde en dus in de ochtend er niet uitzag met de korsten


Dat heb ik voorheen wel gehad maar bij waar ik nu ga totaal niet meer (Nathalie Hollander in Elburg).
Ik vermoed dat ze dan toch te diep of met een verkeerde manier gezet hebben. Ik had dit vroeger ook. Zelfs mijn kussen was gewoon vies van het wondvocht en het pigment. En dikke korsten de dagen erna. Ik dacht dat dit zo hoorde. Maar dat is niet zo. Ik heb nu na het zetten helemaal geen korsten eigenlijk. Na een week wat velletjes en dat was het. Ik weet nu hoe het ook kan dus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 20:02 



 
Profiel   

Ligt ook aan je huid. Ik ga ook bij Nathalie en ik heb wel wat last van bloeden/vocht.
Maar mijn huid is wel echt heel gevoelig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 20:04 



 
Profiel   

In de meeste gevallen bloed pmu zetten niet. 95 % van mijn klanten heeft geen drupje met zetten. Alleen bij een heeeeel dunne huid wil het met zetten nog wel eens een drupje geven maar dat is geen bloeden te noemen. Wij noemen dat bloedpareltjes. ( net als bij een schaafwondje) Dat bloed ook niet na.

Als je nabloeding hebt dan is er echt veel te diep gewerkt.

Wondvocht heeft inprincipe iedereen. Je maakt de huid open ook al is het heel oppervlakkig. Je lichaam reageert daar op met wondvocht. In de meeste gevallen is dit maar heel minimaal en ook snel over. Bij een heel gevoelige huid kan het een dag aanhouden.

Voor en nazorg is idd overal anders. Het is maar net wat je geleerd hebt en waar je goede ervaring mee hebt. Verstandig is wel om de nazorg die jou salon hanteert op te volgen.

Bepanthen mag officieel van de ggd niet gebruikt worden. Er zitten stoffen in waar je allergisch op kunt reageren met een open huid. Officieel mag alleen 100% witte vaseline gebruikt worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 22:01 



 
Profiel   

Bedankt voor je uitleg Nathalie! Heb geen witte vaseline in huis, dus dan houd ik het iig gewoon bij de olie van de salon deze week.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 22:05 



 
Profiel   

Pijn is trouwens net zo'n dingetje. In de meeste gevallen wanneer pmu goed gezet word is het niet pijnlijk te noemen omdat het heel oppervlakkig is ( hoort te zijn)

Alleen wanneer je bijv net de pech vogel bent met een huid die lastig pakt dan ga je dat op een begeven moment wel voelen omdat je daar vaker over heen moet om er voldoende kleur in te krijgen. Een gevoelige huid is overigens niet per definitie ook een slecht pakkende huid.

Daarnaast kan er bijv net een zenuwtje dicht onder de huidlaag zitten waardoor een plekje wel gevoelig is.

Wat voor de 1 dus als gevoelig word ervaren kan voor een ander gevoelloos zijn. Zelfs je gestel heeft er mee te maken. Rond je menstruatie ervaar je bijv meer gevoeligheid als daar buiten.

Geen mens of huid is met elkaar te vergelijken. Daarom is een eindresultaat ook nooit exact te voorspellen. Je bent altijd afhankelijk van hoe de huid reageert.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 22:21 



 
Profiel   

Ik vond het idd niet direct pijnlijk, vooral irritant.

Eerste keer tijdens dat WK op het Eyebrow Festival en met bijwerken geen verdovings iets gehad. Vrijdag heeft ze wat zalf gesmeerd. Was wel fijn, want merkte dat mijn ogen al gingen tranen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 22:29 



 
Profiel   

Ik vond het ook niet pijnlijk. De laatste keer een paar kleine stukjes bijwerken ook zonder verdoving gegaan, voelde er amper iets van. Maar dit verschil natuurlijk helemaal per persoon! Ik had een klein beetje wondvocht de dag zelf maar verder niet. Ben er nog wel mega blij mee, deze week ook dagje sauna, zo fijn dat je dan alsnog met knappe wenkies rondloopt en niet in de gaten hoeft te houden of ze nog goed zitten haha. Echt blij dat het zo goed gepakt heeft!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-20 11:42 



 
Profiel   

Zowel met zetten als nu met laseren vind ik links zeer goed te doen, maar rechts daarentegen... En dan is rechts als eerste aan de beurt. Heb ik wel het ergste gehad. Ik ga het in januari wel bij een ander zetten die nu ook lasert. Ik ben benieuwd hoe dat gaat. Wel ik heb nu na bijna 2 weken geleden nog een korstje zitten bij mijn linker wenkbrauw. Ik laat hem lekker zitten, smeer het in en laat het verder met rust. Dat plekje is ook precies het plekje dat na 1e x laseren een heel stuk donkerder bleef dan de rest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-20 13:51 



 
Profiel   

Ik ga 19 december mijn wenkbrauwen weer laten doen! Dit geen keer powderbrow dat is me zo tegengevallen.

Ik heb van mezelf al best volle wenkbrauwen maar doordat ik vroeger dunne wenkbrauwen wilde teveel aan het weghalen geweest. Ze zijn al weer wat uitgeroeid maar kan nog meer gezien de haren allemaal nog wel groeien dus idee is microblading zodat mijn eigen jaartjes terug kunnen groeien zonder dat het er onverzorgd bij staat :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-20 18:55 



 
Profiel   

Ik heb volgende week een afspraak staan voor mijn wenkbrauwen. Ik vind het best spannend. Vooral tegen de pijn zie ik op. Ik had gevraagd of ik verdovingszalf moest halen. Maar de salon gaf aan dat dit niet perse hoeft. Ze werken met een van de nieuwste en betere apparaten. Waardoor het minder pijnlijk zou zijn. Ik vraag me af of dit zo is. 5 jaar geleden ging ik door de grond van de pijn.

Heeft iemand ook zijn lippen met PMU laten doen. Ik zou dat super graag willen. Ik heb een litteken die een stukje mijn lip onderbreekt. In de salon gaven ze aan dat ze met PMU heel mooi de vorm konden herstellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-20 10:13 



 
Profiel   

Ik neem aan dat de salon ook verdovings creme gebruikt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-20 13:21 



 
Profiel   

Jester_ schreef
Ik neem aan dat de salon ook verdovings creme gebruikt?


Weet ik niet. Ze zei er niks over, maar was het ook vergeten te vragen. Denk dat ik toch wat regel bij de huisarts.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-20 16:33 



 
Profiel   

Noahh_h schreef
Ik heb volgende week een afspraak staan voor mijn wenkbrauwen. Ik vind het best spannend. Vooral tegen de pijn zie ik op. Ik had gevraagd of ik verdovingszalf moest halen. Maar de salon gaf aan dat dit niet perse hoeft. Ze werken met een van de nieuwste en betere apparaten. Waardoor het minder pijnlijk zou zijn. Ik vraag me af of dit zo is. 5 jaar geleden ging ik door de grond van de pijn.

Heeft iemand ook zijn lippen met PMU laten doen. Ik zou dat super graag willen. Ik heb een litteken die een stukje mijn lip onderbreekt. In de salon gaven ze aan dat ze met PMU heel mooi de vorm konden herstellen.


Ik heb mijn lippen vorig jaar januari laten doen, ontzettend blij mee.
Wel vreemd dat de salon geen verdoving heeft zelf....


[ img ]

Op deze foto is de pmu op mijn lippen ruim 1,5 jaar oud en mijn ogen ruim een jaar oud. Heb hier net mijn wenkbrauwen laten doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-20 10:24 



 
Profiel   

amies100 schreef
Noahh_h schreef
Ik heb volgende week een afspraak staan voor mijn wenkbrauwen. Ik vind het best spannend. Vooral tegen de pijn zie ik op. Ik had gevraagd of ik verdovingszalf moest halen. Maar de salon gaf aan dat dit niet perse hoeft. Ze werken met een van de nieuwste en betere apparaten. Waardoor het minder pijnlijk zou zijn. Ik vraag me af of dit zo is. 5 jaar geleden ging ik door de grond van de pijn.

Heeft iemand ook zijn lippen met PMU laten doen. Ik zou dat super graag willen. Ik heb een litteken die een stukje mijn lip onderbreekt. In de salon gaven ze aan dat ze met PMU heel mooi de vorm konden herstellen.


Ik heb mijn lippen vorig jaar januari laten doen, ontzettend blij mee.
Wel vreemd dat de salon geen verdoving heeft zelf....


[ [url=m/ZRYeD1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Op deze foto is de pmu op mijn lippen ruim 1,5 jaar oud en mijn ogen ruim een jaar oud. Heb hier net mijn wenkbrauwen laten doen


Ik weet niet of ze verdoving hebben. Daar hebben ze niks over gezegd. Alleen dat het apparaat minder pijn zou doen.

Hoe vond je de pijn bij je lippen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-20 22:17 



 
Profiel   

Sorry ik zie nu pas je reactie Noahh.

Mijn lippen zijn verdoofd met creme dus ik heb helemaal niets gevoeld :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-20 15:51 



 
Profiel   

Kan PMU op lippen geen kwaad met lipfillers? Of heeft dat totaal geen invloed op elkaar? En hoelang blijft het mooi? Is dat net als met wenkbrauwen heel wisselend?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-20 15:53 



 
Profiel   

Dat is een goede vraag, geen ervaring mee. Ik verwacht dat het gewoon moet kunnen met fillers aangezien die in de lip zitten en pmu in de buitenste laag.
Ik heb het nu ruim 1,5 jaar en ben nog tevreden, zodra ze weer de lippen gaat doen laat ik ze wel weer bijwerken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-20 08:40 



 
Profiel   

Ik heb mijn lippen gedaan. Vond het wel flink pijnlijk. Veel pijnlijker dan de wenkbrauwen. Ze hebben tussendoor wel verdoving gebruikt. Maar op sommige plekken deed het echt super veel pijn.
Mijn wenkbrauwen waren soms ook naar, maar veel minder pijnlijk. Ik vind de na verzorging en dingen waar ik rekening mee moet houden ook best vervelend. Met je lippen loop je toch meer risico omdat je toch moet eten en drinken. Het viel mij best tegen. Maar misschien heb ik mij toch niet genoeg ingelezen ofzo. Voor mijn gevoel had ik dat wel gedaan.
De kleur is mij ook minder mooi uitgevallen. Op papier en met het testen vond ik de kleur wel mooi. Nu lijkt hij wat bruinig, terwijl ik juist rozig wilde. Hoop dat het bijtrekt. Anders hoop ik dat ze dat bij de nabehandeling kunnen doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-20 19:55 



 
Profiel   

Omdat microbladen bij mij een aantal jaren geleden finaal mislukt is door vette huid, kijk ik stiekem nu naar tatoeëren. Tot nu toe heb ik Cocon Cosmetics gevonden wat ik wel mooi resultaat vind (https://instagram.com/coconcosmetics?ig ... emaa54oj10) maar ben op zoek naar meer salons voor vergelijkingsmateriaal en ervaringen. Ik zou graag de 3d brows willen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-20 14:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 20 van de 42 [ 1027 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 42  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen