Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Hoesje krijgt vlekken

 
Profiel   

Hoi bokkers!

Hopelijk kunnen jullie me helpen :)

Hebben jullie hier ook last van? Ben al 3 hoesjes verder. Eerst van aliexpress. Oke dan is het logisch dat ze verkleuren. Maar nu gewoon ook van Nederlandse winkels bijv van smartphone hoesjes.nl. En opnieuw zitten er na 3 weken vlekken op die er niet af te krijgen zijn. Ik vind het zonde om nu na 2 maanden al 3 hoesjes te hebben versleten nu alweer een nieuwe te kopen.

Wat voor vlekken weet ik niet precies. Loop altijd met mn telefoon bij de paarden en heb dan wel vieze handen maar dat moet er toch af kunnen zou je zeggen?


[ img ]

Nu maar weer mijn doorzichtige er omheen. Baal hier wel van. Afwasmiddel enzovoort gaat het allemaal er niet mee af.

Is siliconen dan niet mogelijk als je met paarden leeft? :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 18:05 



 
Profiel   

Schuursponsje? Ik heb al jaren 1 van Alie en doe er alles mee, maar zie geen vlekken. Is wel 1 met een printje, misschien stoort het dan ook minder?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 18:07 



 
Profiel   

Ja heb het met een schuursponsje geprobeerd! Maar helaas. Heb eerder nooit last van gehad bij mn vorige telefoon maar nog nooit een effen siliconen gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 18:13 



 
Profiel   

Ben je rechtshandig?
Als ik het vergelijk met hoe ik mijn telefoon vast houd lijkt het het ergst op de plekken waar ik met mijn vingertopjes zit. Ik zeg niet dat je altijd ranzige handen hebt maar kan me indenken bij paarden zo af en toe en evt huidvet? Ik doe maar een gok hoor..

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 18:30 



 
Profiel   

Ja het komt sowieso van mijn handen hoor! Waarschijnlijk als ik bij de paarden ben, van dat huidvet . Eigenlijk gor bedenk ik nu _O- alleen dan kan je dus blijkbaar geen siliconen hoesjes bij de paarden hebben ofzo ?:') jammer weer. Ik ga het eens proberen met paardenshampoo af te wassen. Al vrees ik dat afwasmiddel en paardenshampoo geen verschil maakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 18:53 



 
Profiel   

Wat handalcohol (geen gel) op een watje geprobeerd? Dat werkt het beste bij mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 18:55 



 
Profiel   

Bij de action kun je van die wondersponsjes kopen, zijn 89 cent voor 5 stuks, beetje blauw/grijzig van kleur. Denk dat je het daarmee het eraf krijgt, die sponsjes werken heel fijn krijg zowat alles ermee af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 18:57 



 
Profiel   

Ik heb hier ook last van.
Mijn Otterbox hoesje verkleurde meteen bij de zachtere knopjes en andere randen, maar het harde plastic zelf werd niet vies. Kreeg het ook echt niet schoon, zelf niet met die speciale sponsjes.

Inmiddels bijna 2 jaar verder en het werd niet erger, heb het destijds maar gewoon geaccepteerd :+


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 18:57 



 
Profiel   

Sonde eigenlijk zeg dat die dus zo snel verkleuren. Ik had een doorzichtige (is dat eigenlijk wel siliconen bedenk ik me nu) en die werd wel snel gelig maar niet van die vlekken..

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 19:13 



 
Profiel   

Ja klopt mijn doorzichtige gaat wel goed! Heb dit ook echt nog nooit eerder gehad voor deze 3.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 19:32 



 
Profiel   

Veel Nederlandse sites zijn gewoon dropshippers en deze hoesjes komen dan ook van aliexpress,alibabba enz.
De siliconen hoesje hebben al snel last van verkleuringen.

Ik heb zelf nu hele fijne van Ali.
Wel siliconen rand, maar de achterkant is ietsje harder en er zit een soort doorzichtig laagje overheen.
Deze blijven erg mooi.

Edit: ik bestel vaak een hele lading tegelijk op ali, ze kosten geen drol en is er eens 1 vies of kapot dan gooi ik m weg en pak een andere.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 19:41 



 
Profiel   

Ik heb het ook. Ik heb het nog niet schoon gekregen helaas.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 20:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen