Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 452 van de 510 [ 12743 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455 ... 510  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

PS of Sweden en Equestrian Stockholm

 
Profiel   

Mooie dekjes heb je gekozen! Welkom!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 19:22 



 
Profiel   

Oeh Anouk Wine!! Full dressuur?

Het is idd best gelijk aan wat er al is, maar zit toch wel mooi spul tussen. Maar wéér in set..

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 19:22 



 
Profiel   

Zoals ik het op Facebook lees zijn het inderdaad sets en komen er ook 3 nieuwe rijbroeken.
De rode ziet er mooi uit :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 19:25 



 
Profiel   

Ik vind de laatste die Maessie plaatst echt prachtig in combinatie met de rode rand <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 19:25 



 
Profiel   

Ik heb trouwens een coltrui Diana, wat een heerlijke is dat. En nu met dit weer zo lekker warm! Ik heb al gemaild of je die ergens nog kan bestellen maar helaas niet dus. Ps heeft hem niet meer op de lijst.

Weet iemand of er een kans is dat hij straks nog in een andere kleur wordt uitgegeven? Bij de jassen en jacks gebeurd dat toch regelmatig?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 19:29 



 
Profiel   

anoukwendy schreef
Ik vind ze lijken op dekjes die al bestaan, lush en scarlet enzo

Ik ook, maar de rode lijkt wel echt ROOD ipv roze, dus die wil ik misschien wel.
De groene lijkt echt zo op de Moss, inclusief bruin randje. De roze met rood randje vind ik ook wel erg gaaf. En heb de Pink Pearl, volgens mij is die wat zoetiger roze. Dus wie weet, als ze niet in verplichte sets komen om ons nog meer geld uit de zak te kloppen :P

Welkom in het topic Liana, prachtige dekjes heb je :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 19:30 



 
Profiel   

Ik heb mezelf een verbod gegeven voor de komende tijd :').

Dekjes lijken inderdaad veel op andere en lijken allemaal in set te zijn. Dan wil ik ook niks, wel zo makkelijk voor me met mun verbod :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 19:34 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 19:35 



 
Profiel   

Tof, die nieuwe kleuren. Hopelijk komen ze niet in set met bandages.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 19:40 



 
Profiel   

Iriscope schreef
[ [url=m/WdWSPu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wil wil wil :j (maar zonder bandages)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 19:41 



 
Profiel   

Het zijn allemaal sets en genummerde limited editions als ik het zo lees. Zal wel weer een run op komen gok ik zo.
Ik wil eerst de ps wine, es golden brass en equito amarillo van mn wishlist halen, die vind ik mooier dan dezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 19:43 



 
Profiel   

Ik word er gelukkig niet hebberig van. Ik ben een beetje uitgeshopt... Eerder had ik 3 tot 7 paarden te rijden, maar nu even alleen mijn eigen oranjegele vos en voor hem ben ik voorzien in de kleuren die hem mooi staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 19:45 



 
Profiel   

Kunnen we niet met zn allen gaan mailen dat we die sets waardeloos vinden? :') Vind ps de laatste tijd wel bagger bezig zeg. Hun black friday sale was ook 20x niks, heel hun facebook stond vol met klachten en wat doen ze zelf: een bericht op fb zetten dat ze zo blij zijn dat iedereen het geweldig vindt _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 19:49 



 
Profiel   

Oohhh die lichtblauwe! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 19:50 



 
Profiel   

minetje schreef
Kunnen we niet met zn allen gaan mailen dat we die sets waardeloos vinden? :') Vind ps de laatste tijd wel bagger bezig zeg. Hun black friday sale was ook 20x niks, heel hun facebook stond vol met klachten en wat doen ze zelf: een bericht op fb zetten dat ze zo blij zijn dat iedereen het geweldig vindt _O-


Idd, ik vind die sets ook echt 3x niks. Ik ga ook geen bandages kopen als ik die toch nooit gebruik. Viel me laatst ook op dat er op marktplaats veel bandages van de ruffle sets te koop staan. Ook de black friday sale was niet echt denderend nee. Er is ook nog vrij veel op voorraad, dus denk dat er veel in mee gaan.

Gelukkig word ik niet gek van de nieuwe kleuren en ben ik veel blijer met de scarlet die ik vandaag heb besteld :D

Edit: Oh die roze met rode rand is op zich nog best mooi. Gelukkig niet voor mijn paard weggelegd :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 19:58 



 
Profiel   

Ik heb het idee dat ze een beetje teveel misbruik maken van de positie die ze hebben. Natuurlijk zijn ze populair, maar ze blazen hoog van de toren over hun eigen sale, terwijl ik meer klachten dan goede dingen heb gehoord. Ze brengen (bijna) elke maand weet ik hoeveel nieuwe kleuren uit en dan ook nog eens enkel in sets om maar meer geld te verdienen. Er worden regelmatig dingen beloofd en niet waargemaakt. Zo hebben we bijna 6 weken moeten wachten op die Neptuna rijbroek, nadat we er al voor betaalt hadden en er beloofd was dat hij er 10 dagen later zou zijn.

Ik weet het niet, ik vind de producten mooi, maar hou niet zo van die strategie.


Laatst bijgewerkt door Iriscope op 25-11-20 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 20:01 



 
Profiel   

Maar die paarse is toch echt exact die paarse die al bestaat? :+ of toch bijna.


Heb wel spijt dat ik die soft lilac niet besteld heb op die Duitse site. De dressuur versie is weg nu :(


Laatst bijgewerkt door k_m op 25-11-20 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 20:01 



 
Profiel   

k_m schreef
Maar die paarse is toch echt exact die paarse die al bestaat? :+

Jup, en die kan je in de sale nu goedkoop krijgen, zonder verplichte bandages erbij :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 20:03 



 
Profiel   

Ik kan het niet vinden in dit topic, maar weet iemand een leuke trui/baselayer/vest/etc die bij de ES Emerald (full dressuur) past?
Van bijvoorbeeld Kramer?

Ik vind het een prachtige kleur maar wil het wel combineren met bovenkleding.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 20:04 



 
Profiel   

Wel jammer Idd, alleen in sets.
Ik kreeg net ES purple shirtje binnen, zo mooi!

Straks nog winter rose vest en Scarlett shirtje passen. En kiezen welke set blijft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 20:04 



 
Profiel   

k_m schreef
Maar die paarse is toch echt exact die paarse die al bestaat? :+ of toch bijna.


Heb wel spijt dat ik die soft lilac niet besteld heb op die Duitse site. De dressuur versie is weg nu :(


Ze hebben hm nog wel bij Ruitergoed met 40% korting. Is wel wat meer, maar nog steeds een goede korting.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 20:10 



 
Profiel   

AlwaysH schreef
Ik kan het niet vinden in dit topic, maar weet iemand een leuke trui/baselayer/vest/etc die bij de ES Emerald (full dressuur) past?
Van bijvoorbeeld Kramer?

Ik vind het een prachtige kleur maar wil het wel combineren met bovenkleding.


De emerlad is dezelfde kleur als de amazonite en daar heb je veel tips van in dit topic :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 20:13 



 
Profiel   

Lottekuhh_x schreef
k_m schreef
Maar die paarse is toch echt exact die paarse die al bestaat? :+ of toch bijna.


Heb wel spijt dat ik die soft lilac niet besteld heb op die Duitse site. De dressuur versie is weg nu :(


Ze hebben hm nog wel bij Ruitergoed met 40% korting. Is wel wat meer, maar nog steeds een goede korting.


Oh dankjewel!! Heeft iemand hier de soft lilac op een bruin paard?? Ik ben eigenlijk geen fan van paars, maar dit lijkt me toch echt mooi staan.

Ga even bij ruitergoed kijken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 20:16 



 
Profiel   

k_m
[quote="Lottekuhh_x schreef
k_m schreef
Maar die paarse is toch echt exact die paarse die al bestaat? :+ of toch bijna.


Heb wel spijt dat ik die soft lilac niet besteld heb op die Duitse site. De dressuur versie is weg nu :(


Ze hebben hm nog wel bij Ruitergoed met 40% korting. Is wel wat meer, maar nog steeds een goede korting.


Oh dankjewel!! Heeft iemand hier de soft lilac op een bruin paard?? Ik ben eigenlijk geen fan van paars, maar dit lijkt me toch echt mooi staan.

Ga even bij ruitergoed kijken![/quote]

staan er een paar op google afbeeldingen

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 20:26 



 
Profiel   

Dat zijn gewoon de lavender en de steelblue van es stockholm :')
Wat slecht haha
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 20:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 452 van de 510 [ 12743 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455 ... 510  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen