Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 29 van de 36 [ 878 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 36  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Stalling omgeving Prinsenbeek-Breda- A59-A27

 
Profiel   

Ik sta met mijn merrie bij Stal de Roover. Zij is met pensioen, maar hebben ook gewoon pensionpaarden daar staan. Ze staan overdag eigenlijk de hele dag buiten (varieert een beetje, geen idee wat de exacte tijden hiervan zijn). In de zomer met de extreme hitte gaan ze in de nacht buiten en overdag op stal. Hebben automatische drinkbakken in de weide, staan met een prima kudde bij elkaar.

Binnenbak, en een buitenbak met springmateriaal. Paarden krijgen letterlijk onbeperkt ruwvoer aangeboden. Worden 1x in de week uitgemest.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-20 10:28 



 
Profiel   

Selente schreef
Ik sta met mijn merrie bij Stal de Roover. Zij is met pensioen, maar hebben ook gewoon pensionpaarden daar staan. Ze staan overdag eigenlijk de hele dag buiten (varieert een beetje, geen idee wat de exacte tijden hiervan zijn). In de zomer met de extreme hitte gaan ze in de nacht buiten en overdag op stal. Hebben automatische drinkbakken in de weide, staan met een prima kudde bij elkaar.

Binnenbak, en een buitenbak met springmateriaal. Paarden krijgen letterlijk onbeperkt ruwvoer aangeboden. Worden 1x in de week uitgemest.

Ik ben daar ook eens gaan kijken maar vond de bodems van de bakken daar niet best. En zondag niet buiten omdat de staleigenaren ‘ook een dagje rust’ wilden.

Is al een aantal jaar geleden dus weet niet hoe het nu is natuurlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-20 11:19 



 
Profiel   

De bodem is inderdaad niet optimaal zoals vele nu gewend zijn. Maar aangezien Mrijn enkel op zoek is naar een bak om te 'prullen' moet dat geen probleem zijn. Daarbij worden er ook heel veel paarden gewoon opgeleid, dus het zal vast voldoende zijn.

Voor zover ik weet komen ze gewoon elke dag buiten... Maar betreft dat de mogelijkheid bestaat dat ze niet op zondag buiten komen, zijn er tal van pensionstallen waar je ze 'voltijd' in pension zet en waar ze het hele weekend op eigen initiatief naar buiten moeten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-20 13:48 



 
Profiel   

Roover komt je paard daar niet buiten op zondag?
Daar staat kennis van mij is ouder koppel die bv ook niet waarderen als je zelf uitmest

Bodem is slecht en bijna iedereen rijdt dat buiten maar is waanzinnig gaaf rijden daarv

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-20 13:53 



 
Profiel   

Gezocht: Stalling voor mijn Arabisch volbloed merrie, ze is 20 jaar.

Wat zoek ik:

- Veel naar buiten kunnen
- Voordrooghooi
- Vlas in een eventuele stal
- Wij zijn echte buitenrijders, dus bos in de buurt is wel een must
-Omgeving Breda

Ken je iets, laat het me weten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-20 17:49 



 
Profiel   

Omdat hier toch veel mensen zitten omgeving Breda even andere vraag

Mijn 4 jarige mag op kabouterles nu wordt dat aangeboden door 2 stallen

Galderzicht en Sintels wat is het leuker of beter zijn er mensen met ervaring?
Is maar tot 6 jaar daarna zoeken we wat anders

Bij galderzicht mag ik haar zelf begeleiden en in de zomer buiten wandelen lijkt me leuk

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-20 13:11 



 
Profiel   

De mensen van Galderzicht vindt ik vriendelijker als bij sintels. Dus in dat opzicht heeft Galderzicht de voorkeur. Sintels niet heel veel ervaring mee maar de ervaring die ik heb is dat daar de begeleiding beter is voor de jongere kinderen. Dus is wel een lastige. Moet wel zeggen dat mijn ervaringen niet heel recent zijn dus wellicht dat er bij Galderzicht wel wat veranderd is en betere begeleiding is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-20 14:03 



 
Profiel   

Sintels vind ik onvriendelijke mensen, maar volgens mij is de kwaliteit wel in orde.
Galderzicht vriendelijke mensen, maar geen ervaring met de kwaliteit van de lessen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-20 18:30 



 
Profiel   

Foutje

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-20 08:35 



 
Profiel   

different1 schreef
Wij hebben in sprundel een paddock met schuilstal (tot grote E-pony/klein paard) en een wei met schuilstal (a-b pony's) vrij.
Binnenbak (17-30m ongeveer), buitenbak (20-60, met verlichting)
Kantine, toilet.
Tegen de pannenhoef aan.
Inclusief onbeperkt hooi, exclusief uitmesten/brok.


Wij staan weer bomvol...

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-20 14:55 



 
Profiel   

Omdat hier een aantal offtopic berichten waren geplaatst zijn deze verplaatst naar een nieuw topic, waar verder gepraat kan worden over dat onderwerp. Dat topic is hier te vinden: menfan @ [VSW] Eisen pensionstalling

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-20 13:56 



 
Profiel   

Het is al even stil in dit topicc, maar omdat ik hier al die jaren toch steeds weer nieuwe plekjes vond, wil ik ook mijn paard haar nieuwe plek met jullie delen.

Oliva staat nu in de paddock Paradise op stal De Berg Hoeve in Oudenbosch. Naast pp hebben ze ook een stuk of 16 boxen waarvan er net 2 vrij zijn gekomen. Het zijn 2 enorme grote stallen, paarden ehebben de een eigen of gedeelde weide, onbeperkt hooi en we hebben een prima 20*60 buitengaan met verlichting. Je bent ook met 10 minuten in het bos. Ik vind het echt een heerlijke stal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-20 18:46 



 
Profiel   

Omdat ik mezelf toch wel eenzaam begin te voelen op mijn huidige stal ( ik ben de enige klant en meer willen de staleigenaren niet, als ik weg ben komen er ook geen nieuwe)
ben ik rustig aan het kijken naar een andere mogelijkheid.
Mijn pony’s hebben het nu ideaal, dus graag iets wat erop lijkt.
Het is voor 2 Shetlanderruinen van 16 en 7.

Wat ik zoek:

Stal met uitloop of iets in de zin van paddock paradise.

Voeren en mesten bij de stalprijs inbegrepen, maar ook dat dit voor je gedaan word.

In de buurt van bos en/of goede uitrijmogelijkheden.

Op zijn minst een buitenbak met degelijke bodem om te rijden/mennen/longeren.

Goede/veilige plek voor mijn spullen en eventueel tuig en sulky.

Breda, Teteringen, Dorst,Oosterhout en omgeving.

Max €300 per maand voor beide.


Laatst bijgewerkt door Lous op 12-12-20 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-20 19:00 



 
Profiel   

Misschien is Hoeve Landzicht in Lage Zwaluwe dan iets voor je Lous.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-20 19:03 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
Misschien is Hoeve Landzicht in Lage Zwaluwe dan iets voor je Lous.


Das toch niet bij het bos?

Wat dacht van Galderzicht ....staan meer shetties en bij het bos.
Dan ga je bij de brug bij Effen over de snelweg nieuwe stal geheel paddock paradijs stonden ook kleintjes

Buitengebied van Prinsenbeek heb je ook een pensionstalling is hier liesbos aanwezig maar das wel klein bos

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-20 19:18 



 
Profiel   

Niet echt bos nee, maar overal moet je wel iets aan consessies doen. Het is 1 van de weinige stallen waar je paarden veel ( fantsoenlijk) buiten staan met genoeg voer en met faciliteiten voor de ruiter

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-20 19:29 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
Misschien is Hoeve Landzicht in Lage Zwaluwe dan iets voor je Lous.


Lage Zwaluwe is helaas te ver.
Ik woon in Breda centrum en mijn pony’s staan nu in Teteringen (direct aan het bos).
Ik heb een auto, maar het moet ook te fietsen zijn ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-20 19:30 



 
Profiel   

tita schreef
Ineke2 schreef
Misschien is Hoeve Landzicht in Lage Zwaluwe dan iets voor je Lous.


Das toch niet bij het bos?

Wat dacht van Galderzicht ....staan meer shetties en bij het bos.
Dan ga je bij de brug bij Effen over de snelweg nieuwe stal geheel paddock paradijs stonden ook kleintjes

Buitengebied van Prinsenbeek heb je ook een pensionstalling is hier liesbos aanwezig maar das wel klein bos


Bij brug effen is 'de iron horse ranch'...die is verhuisd vanuit hellevoetsluis hierheen...maar weet niet of die pensionstalling gaan aanbieden. Is ook niet zo'n groot terrein..begint er wel steeds beter uit te zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-20 20:05 



 
Profiel   

Mrijn schreef
Het is al even stil in dit topicc, maar omdat ik hier al die jaren toch steeds weer nieuwe plekjes vond, wil ik ook mijn paard haar nieuwe plek met jullie delen.

Oliva staat nu in de paddock Paradise op stal De Berg Hoeve in Oudenbosch. Naast pp hebben ze ook een stuk of 16 boxen waarvan er net 2 vrij zijn gekomen. Het zijn 2 enorme grote stallen, paarden ehebben de een eigen of gedeelde weide, onbeperkt hooi en we hebben een prima 20*60 buitengaan met verlichting. Je bent ook met 10 minuten in het bos. Ik vind het echt een heerlijke stal!



Hier geen onbeperkt hooi als je een box huurt, wel op de paddock paradise.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-20 19:10 



 
Profiel   

Didoma schreef
Mrijn schreef
Het is al even stil in dit topicc, maar omdat ik hier al die jaren toch steeds weer nieuwe plekjes vond, wil ik ook mijn paard haar nieuwe plek met jullie delen.

Oliva staat nu in de paddock Paradise op stal De Berg Hoeve in Oudenbosch. Naast pp hebben ze ook een stuk of 16 boxen waarvan er net 2 vrij zijn gekomen. Het zijn 2 enorme grote stallen, paarden ehebben de een eigen of gedeelde weide, onbeperkt hooi en we hebben een prima 20*60 buitengaan met verlichting. Je bent ook met 10 minuten in het bos. Ik vind het echt een heerlijke stal!



Hier geen onbeperkt hooi als je een box huurt, wel op de paddock paradise.


Je mag toch in je hooinet stoppen wat je wil? Ik zie mensen dagelijks hele kruiwagens in een net stoppen. Dat is nooit leeg de volgende dag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-20 20:03 



 
Profiel   

Hoi,

Op onze stal komt een plekje vrij voor een Pony of niet al te groot paard! Gelegen in Breda naast hoeve galderzicht

24/7 buiten
Grote inloopstal
Zandpaddock
Automatische drinkbakken
Poeltje
Onbeperkt hooi in slowfeeders
Zadelkamer
Nabij Galderse meren en het mastbos
Rijden mogelijk bij hoeve galderzicht (tegen een bijdrage,nu even niet vanwege corona)

Voor meer info Kun je een pb sturen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-12-20 16:51 



 
Profiel   

Voor een vriendin (zonder bokt) gezocht naar een kleinschalige stal voor twee lieve e pony’s. Eentje van 26 die met pensioen is en eentje van 22 waar nog mee gereden wordt.
Wensen: overdag op de wei en ‘s nachts op stal en dagelijks binnen en buiten zetten. Liefst volpension maar zelf uitmesten is ook geen probleem. Een rijbak of bos in de buurt zou fijn zijn maar geen must. Omgeving Breda/ Ulvenhout/ Strijbeek
Wie heeft er de gouden tip?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-21 09:50 



 
Profiel   

hexodrien schreef
Voor een vriendin (zonder bokt) gezocht naar een kleinschalige stal voor twee lieve e pony’s. Eentje van 26 die met pensioen is en eentje van 22 waar nog mee gereden wordt.
Wensen: overdag op de wei en ‘s nachts op stal en dagelijks binnen en buiten zetten. Liefst volpension maar zelf uitmesten is ook geen probleem. Een rijbak of bos in de buurt zou fijn zijn maar geen must. Omgeving Breda/ Ulvenhout/ Strijbeek
Wie heeft er de gouden tip?


Chaam geen optie? Niet kleinschalig maar verder wel de eisen.. T beekdal

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-21 09:53 



 
Profiel   

Chaam is mogelijk wel een optie...
Kunnen ze bij beekdal aan de recreatiekant ook ‘s nachts op stal?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-21 09:57 



 
Profiel   

hexodrien schreef
Chaam is mogelijk wel een optie...
Kunnen ze bij beekdal aan de recreatiekant ook ‘s nachts op stal?


Vroeger waren daar ook in de zomer volgens mij wel opties voor...valt te overleggen toch..wel supermooie locatie!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-21 10:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 29 van de 36 [ 878 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 36  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen