Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[SCH] Daihyo's Jim

 
Profiel   

Ik zat een beetje in een teken dip waar ik hopeloos probeerde uit te toen ik het verhaal van Jim van bokker Daihyo tegen kwam. En toen ik kwam ik ook een goede foto tegen van Jim, die kan ik dan niet laten liggen :D

Daihyo's Jim, aquarelverf en witte gouache (plakkaatverf) op 300 grams Waterverf papier
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 13:08 



 

Wat een gaaf portret, zeg! Dat blauwe kleurt er ook mooi bij. Hopelijk krijg je vanaf nu de smaak van het tekenen en schilderen weer te pakken, want ik vind je erg goed! :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 13:16 



 
Profiel   

culaccino schreef
Wat een gaaf portret, zeg! Dat blauwe kleurt er ook mooi bij. Hopelijk krijg je vanaf nu de smaak van het tekenen en schilderen weer te pakken, want ik vind je erg goed! :))

Dankjewel :D
Meestal ga ik bezig met wat anders als ik in een teken dip zit, uiteindelijk komt er dan iets op m'n pad terecht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 16:23 



 
Profiel   

Wat een leuk portret, hij is herkenbaar vind ik :D. Ik vind de blauwe achtergrond ook super gekozen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 16:44 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Wat een leuk portret, hij is herkenbaar vind ik :D. Ik vind de blauwe achtergrond ook super gekozen.

Dankjewel! Dat is toch wel het beste wat je kan horen als tekenaar zijnde, Missie geslaagd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 19:11 



 
Profiel   

Heel mooi! Ik herkende hem gelijk. Ik vind dat je ook heel mooi een 'los' maar toch herkenbaar portret hebt geschilderd! Dat is precies wat ik heel mooi vind aan een schilderij of tekening. Een foto is voor mij toch heel erg waarheidsgetrouw. Zoiets als dit zou ik nog wel aan de muur willen haha. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 19:12 



 
Profiel   

Isabel_k schreef
Heel mooi! Ik herkende hem gelijk. Ik vind dat je ook heel mooi een 'los' maar toch herkenbaar portret hebt geschilderd! Dat is precies wat ik heel mooi vind aan een schilderij of tekening. Een foto is voor mij toch heel erg waarheidsgetrouw. Zoiets als dit zou ik nog wel aan de muur willen haha. :D

Dankjewel :o k word er lichtelijk verlegen van.. maar niet verlegen genoeg om mezelf te promoten :+ _O-
Ik werk ook in opdracht, zowel in deze stijl als een gedetailleerdere stijl in potlood :+ :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 21:56 



 
Profiel   

Wat een leuke, vlotte stijl! Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het een heel geslaagd portret vind. Je maakt mooi gebruik van licht en schaduw en de complementaire lucht maakt het helemaal af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 22:05 



 
Profiel   

Leuk dat dit paard je inspiratie gaf en dat is goed te zien aan het resultaat, heel erg mooi! :j Prachtige kleuren! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-21 12:34 



 
Profiel   

Steefz schreef
Wat een leuke, vlotte stijl! Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het een heel geslaagd portret vind. Je maakt mooi gebruik van licht en schaduw en de complementaire lucht maakt het helemaal af.

Dankje!
Het oorspronkelijke plan was eigenlijk geen achtergrond, maar met achtergrond kon ik wel de manen beter tot hun recht krijgen. Door de achtergrond zijn de andere kleuren veel beter tot hun recht gekomen :j


Jis_ schreef
Leuk dat dit paard je inspiratie gaf en dat is goed te zien aan het resultaat, heel erg mooi! :j Prachtige kleuren! <3

Dankjewel <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-21 15:01 



 
Profiel   

Wow, die is mooi en ook heel goed gelukt en gelijkend :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-21 15:10 



 
Profiel   

Oh wat mooi dat Jims verhaal jou zoveel inspiratie heeft kunnen geven <3
Wat een mooie losse stijl heb je.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-21 15:57 



 
Profiel   

De keuze voor deze achtergrond is echt een goede, het geheel komt er veel meer mee naar voren. Lekker los en vrolijk portret! En wat fijn dat je weer uit je dipje bent :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 08:30 



 
Profiel   

Marije_jiplover schreef
Wow, die is mooi en ook heel goed gelukt en gelijkend :j

dankjewel :D


Daihyo schreef
Oh wat mooi dat Jims verhaal jou zoveel inspiratie heeft kunnen geven <3
Wat een mooie losse stijl heb je.

dankje! toch altijd fijn als de eigenaar van het getekende dier de tekening geslaagd vindt :D


mar_fay schreef
De keuze voor deze achtergrond is echt een goede, het geheel komt er veel meer mee naar voren. Lekker los en vrolijk portret! En wat fijn dat je weer uit je dipje bent :-)

dankje <3


en uitgelicht! wat leuk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 12:08 



 
Profiel   

Zag hem voorbij komen, leuk! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 15:25 



 
Profiel   

Echt prachtig geworden!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-21 17:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen