Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Afstammelingen Coraggio van het Bloemenhof

 
Profiel   

Hallo,

Ik ben op zoek naar mensen die ook een afstammeling van Coraggio van het Bloemenhof hebben. Ik zou het leuk vinden om te zien hoe zij eruit zien, hoe groot ze zijn, hoe ze zijn in karakter en wat jullie nu al met jullie paardjes doen.
Zelf heb ik een 2 jarige ruin genaamd Hercule DBM, in juni wordt hij 3. Hij heeft tot zijn 2 en een half in de opfok gestaan, heb hem gekocht toen hij in de opfok stond. Daarna is hij naar de stal gegaan waar hij nu staat. Het is werkelijk een schat, maar heeft toch ook best wat temperament, maar hij is niet gemeen. Ik longeer hem nu 2 keer in de week, ga met hem wandelen langs de weg, maar hij staat vooral lekker buiten in de losgooibak.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-16 07:56 



 
Profiel   

Helemaal niemand? Ook niemand die een veulentje van deze hengst verwacht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-16 19:29 



 
Profiel   

Helaas

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-16 11:48 



 
Profiel   

Wij hebben een 4 jarige van hem lopen

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-16 18:02 



 
Profiel   

Dit soort topics lopen nooit zo hard, dus je zal iets meer geduld moeten hebben denk ik.
Verder heb ik even gespiekt, op Horsetelex staan slechts 11 nakomelingen van hem dus je vist ook in een kleine vijver...
http://www.horsetelex.com/horses/progeny/752017

Anders kan je misschien de hengstenhouder benaderen of die foto's/info heeft over de nakomelingen?
edit: had je dit al gevonden? http://ki-stationbloemenhof.be/hengsten ... enhof.html Hij lijkt wel kollen te vererven :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-16 18:14 



 
Profiel   

Wij hebben net een veulen gekocht van Coraggio, namelijk Qaragio van het Vagevuer :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-16 13:18 



 
Profiel   

Ik ben benieuwd, hoe staat het inmiddels met jullie nakomelingen? Kunnen jullie iets vertellen over het karakter dat Corriago van het Bloemenhof doorgeeft?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-21 21:45 



 
Profiel   

Ik heb een afstammeling van Corragio
Ik heb een 7jarige vosse merrie
Het is echt een schat van een paard
Is nog niet lang onder het zadel maar is zo fijn te rijden en laat ook hele leuke sprongen zien!
Gaat nooit een stap verkeerd zette
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 20:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen