Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Het doorgeefstokje van februari: _San87_

 
Profiel   

*Bokt.nl
Bokt community

[ img ]
_San87_ met Qiara, haar laatste verzorgpaard


Zo! En dat was winter! De schaatsen gaan weer in het vet, de slee op zolder en skipakken worden uitgewassen. En als rasechte Nederlanders stond het grootste deel van ons het hele weekend op het ijs. En dan zeggen we nu, op naar de lente! 17 graden met een zonnetje, wat een verschil met vorige week. Voor het tweede doorgeefstokje van februari voelden we _San87_ aan de tand. Voor velen een bekend gezicht op bokt, maar had ze vroeger ook penny gedachtes? En waarom heeft ze zich op bokt geregistreerd? Dat en meer lees je in dit doorgeefstokje! Veel leesplezier!

1. Waarom heb je je x-jaar geleden geregistreerd op Bokt?

Ik werd door een FOK!er (en toentertijd ook bokker) hierheen gelokt, volgens hem zou ik mijn paardenhartje hier best wel eens op kunnen halen :D. Nou, hij had wel gelijk want ik hang hier nog steeds rond.

2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?

_San87_ schreef
Zo op de foto's, lijkt ze me nog niet geheel constant in de aanleuning. Ik moet zeggen dat ik je handpositie heel prettig vind in de proef, netjes bij elkaar, alleen nog rechtop!

Zelf moet je natuurlijk in een dressuurproef wel trots op je paard zitten, dus kijk naar voren en lach naar de jury :P Verder, gefeliciteerd met je punten!


Dat was in 2009 :oo. Ik ben hier langer dan ik dacht. Leuk, zeg. Of mijn advies ook maar iets klopt, weet ik niet want de foto's zijn niet meer zichtbaar :)).

3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten?

Ik denk een 3 of een 4... Ik was geen 'penny' toen ik me registreerde en had al wel wat ervaring in paardenland, toch zie ik hier en daar wel een post'je waarvan ik even moet facepalmen.

[ img ]
Konik hengst - kleurpotlood A3 formaat - Tekening van _San87_


4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?

Ik denk toch het meest van mijn (realistische) tekeningen die ik naar hartenlust op Bokt spam :D.

5. Wat betekent Bokt.nl voor jou?

Momenteel, omdat ik het meest in UK rondhang, is Bokt voor mij een fijne plek om met mede-artiesten van gedachten te wisselen, elkaar te supporten en van nuttige feedback te voorzien. En ja, eerlijk is eerlijk, ik zit hier ook voor een mooie scheut entertainmentwaarde. Bokt is een verzameling van zo veel mensen met allemaal verschillende gedachten en motivaties. Dat maakt Bokt mooi en divers, een plek waar je dingen kunt leren, maar tegelijkertijd ook een bron van (leed)vermaak.

6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had? (verklaar nader )

Oh, zeker weten! Ik begon op mijn 8e met het rijden van een shetlander, een shet die net als ik zo groen was als gras. Wat hebben we samen veel geleerd. Ik heb een hele poos gedacht dat ik het allemaal wel kon, want wat was er nog te leren als je een shet beleerd had :{w . Uiteindelijk leer ik tot de dag van vandaag nog steeds bij.

[ img ]
Tennessee Walker - kleurpotlood A3 formaat - Tekening van _San87_


7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?

Dan was ik patholoog anatoom geworden (helaas, ik ben niet slim genoeg :+ ) en zou ik samen met mijn vriend en de diertjes op een lief boerderijtje ergens in de Betuwe wonen, omringd door fruitbomen.

8. Vraag van Solleke_Noah:
Jouw tekeningen zijn heel bekend op bokt. Heb je ooit overwogen professioneel als kunstenaar aan de slag te gaan (en waarom wel/niet)?


Leuke vraag! Gek genoeg krijg ik die best vaak... Ik heb toen ik serieus begon met tekenen regelmatig gedacht dat het leuk zou zijn om mijn geld ermee te verdienen. Ik was daarmee ook aardig op weg, ik maakte veel werken in opdracht, ik denk wel 3 of 4 per maand. Echter werd de (onbedoelde) druk me te veel, het tekenen was geen hobby meer, maar een moetje. Dat heeft ervoor gezorgd dat ik bijna 5 jaar geen potlood meer opgepakt heb. Dat wil ik niet nog een keer laten gebeuren, ik haal heel erg veel voldoening uit het maken van mijn kleurplaten, dat wil ik graag zo houden. Dus ik maak bijna geen werken in opdracht.

Daarnaast ben ik een sentimentele muts die geen afscheid kan nemen van wat ze maakt :').

9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen?
Janderegelaa

10. Welke vraag zou je graag aan deze bokker willen stellen?

We komen elkaar nog wel eens tegen in het dressuurpaardenfokkerij topic, ook komt je naam regelmatig voorbij in exterieur en hengstkeuze, waarbij je meestal fijn en gedegen advies geeft.

Welke persoon is op het gebied van fokken jouw voorbeeld/inspiratiebron, en wat is je ultieme fokdoel?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-21 19:40 



 

Leuk stuk, San! :D En ik ben heel benieuwd naar janderegelaa! Ik lees stiekem graag mee in fokkerijtopics, dus leuk om ook een van die mensen voorbij te zien komen. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-21 20:18 



 
Profiel   

Leuk stukje San!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-21 20:38 



 
Profiel   

Bedankt, dames :D. Het was leuk om mee te doen.

Ik hoop dat Jan ja zegt :D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-21 21:03 



 
Profiel   

Leuk stukje! En wat zonde dat je vijf jaar lang een teken-block gehad hebt! Groot gelijk dat je dan voor je eigen tekenplezier kiest :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-21 21:08 



 
Profiel   

Leuk om te lezen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-21 21:12 



 
Profiel   

Solleke_Noah schreef
Leuk stukje! En wat zonde dat je vijf jaar lang een teken-block gehad hebt! Groot gelijk dat je dan voor je eigen tekenplezier kiest :)

Ja het plezier was helemaal weg, dat wil ik niet weer. Mensen oefenen vaak toch een vorm van druk uit, daar kan ik niet zo goed mee omgaan.


Daihyo schreef
Leuk om te lezen!

Thanks :D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-21 14:59 



 
Profiel   

Leuk San! Toch een stukje van je hart in de Betuwe laten liggen

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-21 15:03 



 
Profiel   

MoniqueT schreef
Leuk San! Toch een stukje van je hart in de Betuwe laten liggen

Onze boot ligt in Maurik :D. De omgeving is prachtig, met al die boomgaarden en t water.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 09:06 



 
Profiel   

O echt? Wat leuk! Inderdaad mooi daar! Onze vroegere hoefsmid woonde daar aan de dijk. Prachtig stukje Nederland. En Janssen kwam uit Maurik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 09:11 



 
Profiel   

MoniqueT schreef
O echt? Wat leuk! Inderdaad mooi daar! Onze vroegere hoefsmid woonde daar aan de dijk. Prachtig stukje Nederland. En Janssen kwam uit Maurik.

Kleine wereld :D.

Het is er inderdaad prachtig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 09:13 



 
Profiel   

Wat een leuk stuk San, mooi inkijkje en leuke keuze van het doorgeefstokje naar Jan

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 09:23 



 
Profiel   

MarliesV schreef
Wat een leuk stuk San, mooi inkijkje en leuke keuze van het doorgeefstokje naar Jan

Dank je :D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 14:12 



 
Profiel   

Leuk stukje, ik wist helemaal niet dat je zulke prachtige portretten maakte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 15:32 



 
Profiel   

Leuk stukje! Ik ken je ook nog van je outfits toen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 15:48 



 
Profiel   

Elisa2 schreef
Leuk stukje, ik wist helemaal niet dat je zulke prachtige portretten maakte!

Bedankt :D. Uit de kunst staat er vol mee, haha.


Selina schreef
Leuk stukje! Ik ken je ook nog van je outfits toen :j

Oh ja, tot vorig jaar postte ik daar ook nog regelmatig idd, nu geen grote spiegel meer ;(.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 20:08 



 
Profiel   

Daar kijk ik dus nooit :o

Grappig, zo leer je nog eens wat over elkaar. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 08:44 



 
Profiel   

Leuk stukje San87. En prachtige tekeningen. Ik kan me jouw gevoel over in opdracht tekenen zo voorstellen.. Het is toch een creatief proces en dat kun je niet zomaar oproepen wanneer het nodig is.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 08:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen