Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 15 van de 17 [ 402 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Muck boots? Bevallen ze?

 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Wat moet je onderhouden aan rubberen laarzen.
Kwam hier meelezen omdat de Dunlopps ook binnen een jaar stuk zijn, maar die kosten dan ook minder dan de helft van de muckboots.

Sevke, de aigle zijn die gevoerd of alleen maar regenlaars zeg maar?
Ik ben op zoek naar met voering.


die ik nu heb zijn helaas ongevoerd. Maar ik heb er gehad met echt schaap gevoerd, zaaaaaalig waren die! Zijn zeker ook meer dan 10 jaar meegegaan, maar toen was het rubber verstorven, en ik vind ze dus echt nergens meer. Dus als jij ze vindt : ik houd mij aanbevolen :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 16:24 



 
Profiel   

Misschien aigle eens aanschrijven? Als ze zo goed waren dan moeten ze toch ook nu weer verkopen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 16:25 



 
Profiel   

Doe niks aan mijn oude. Mijn nieuwe moestuin laarsjes schoon in emmer sloot water met afwas borstel, maar dat doe ik meer zodat ik minder modder meenemen naar huis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-21 20:14 



 
Profiel   

immii_clarr schreef
Hier nu het 2e jaar dat ik mijn muckboots draag, maar als ik niet 2 paar sokken aan doe liggen mijn hielen helaas ook open. En dan niet omdat ze inknikken, maar omdat de voering bij de hielen kapot is. Heel vervelend want verder zijn ze eigenlijk echt nog prima. Voor dit jaar red ik het nog wel zo, maar om dit volgend jaar nou weer te hebben is ook niks. Dus nog even aan het bedenken of ik nog wel voor een nieuw paar ga of dat ik toch een ander soort laars ga proberen. Vind ze wel als een van de weinige laarzen echt heel erg lekker warm in de winter.


Dat had ik bij mijn Dunlop's ook op dag 2 en de andere nog 2 dagen later. de voering toen wat meer kapot gemaakt en glad en was het weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 01:41 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Wat moet je onderhouden aan rubberen laarzen.
Kwam hier meelezen omdat de Dunlopps ook binnen een jaar stuk zijn, maar die kosten dan ook minder dan de helft van de muckboots.

Sevke, de aigle zijn die gevoerd of alleen maar regenlaars zeg maar?
Ik ben op zoek naar met voering.


Ik heb gevoerde aigle laarzen en ik ben er echt heel blij mee!

edit:
Ik had even gemist dat die gevoerd waren met wol. Dat zijn die van mij niet. Er zit een laag neopreen in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 07:47 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Misschien aigle eens aanschrijven? Als ze zo goed waren dan moeten ze toch ook nu weer verkopen :j


Tja, nu verkopen ze veel meer modelletjes en hippe kleurtjes. Toen was er een model of 4, allemaal saai kaki groen, en één daarvan was gevoerd met schaap.
Ze zullen maken wat goed verkoopt, zeker...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-21 16:21 



 
Profiel   

Mensen die de korte laarsjes van muck hebben?
De muckster?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 10:40 



 
Profiel   

Muze schreef
Vraag me wel af of diegenen bij wie de laarzen zo snel stuk gaan ze ook onderhouden?
Of dat daar de clue misschien in zit

Ja ik onderhoud ze netjes met de spray die er bij hoort, elke week even schoonmaken en sprayen, heeft bij mij bij nog geen enkel paar een langere levensduur gegeven dan 1 jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 10:48 



 
Profiel   

Ik heb een kort laarsje zal later even kijken welke.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 11:01 



 
Profiel   

Haha, ik zat ook al te kijken.

Had laatste jaar ook vanwege verbouwing gewone werkschoenen, maar die zijn lek. Normaal kan je dan nog een zomer door en koop ik in najaar nieuwe stalschoenen. Maar nu dus niet.......

Had naar de lage laarsjes van crocs gekeken, omdat Crocs wel lekker zitten en fijn materiaal zijn, maar revieuws waren minder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-21 12:58 



 
Profiel   

Helaas is het koude en natte weer over een poosje weer de orde van de dag .....


Maar wie heeft een goed alternatief voor de muckboot!?
Ik zit nu te denken aan de laarzen van loesdau.. Stuk goedkoper en lijken ietwat op de muck boot ... Ik ga ze maar bestellen want straks is het weer muizen..
Mijn huidige muckboots artic zijn jawel... Geschuurd zoals zoveel hier last van hebben

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-21 17:08 



 
Profiel   

paddraigh schreef
Helaas is het koude en natte weer over een poosje weer de orde van de dag .....


Maar wie heeft een goed alternatief voor de muckboot!?
Ik zit nu te denken aan de laarzen van loesdau.. Stuk goedkoper en lijken ietwat op de muck boot ... Ik ga ze maar bestellen want straks is het weer muizen..
Mijn huidige muckboots artic zijn jawel... Geschuurd zoals zoveel hier last van hebben


Heb je daar een link van? Ook alvast op zoek mijn Muckboots zijn ook aan vervanging toe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 08:03 



 
Profiel   

salamaleque schreef
paddraigh schreef
Helaas is het koude en natte weer over een poosje weer de orde van de dag .....


Maar wie heeft een goed alternatief voor de muckboot!?
Ik zit nu te denken aan de laarzen van loesdau.. Stuk goedkoper en lijken ietwat op de muck boot ... Ik ga ze maar bestellen want straks is het weer muizen..
Mijn huidige muckboots artic zijn jawel... Geschuurd zoals zoveel hier last van hebben


Heb je daar een link van? Ook alvast op zoek mijn Muckboots zijn ook aan vervanging toe.


https://m.loesdau.de/black-forest-hippo ... mcs3=42172

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 12:15 



 
Profiel   

@paddraigh
Gunstige prijs! Zouden ze niet snel ‘glad’ worden? Ze hebben niet een enorm profiel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-21 15:17 



 
Profiel   

Geen idee heb ze nog nooit gehad

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 10:52 



 
Profiel   

Kun je met de arctic weekend nog normaal auto rijden?
Met de arctic sport voelde ik m’n pedalen niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 19:26 



 
Profiel   

Muze schreef
Kun je met de arctic weekend nog normaal auto rijden?
Met de arctic sport voelde ik m’n pedalen niet


Ik wel :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 19:30 



 
Profiel   

Voor mij dus geen muckboots meer -:(-
Mijn eerste paar was na een jaar al helemaal gescheurd. Ik heb mij dan begin van dit jaar toch weer laten verleiden voor een nieuw paar en raad eens???? -:(- -:(- -:(-
Ze beginnen ook alweer te scheuren. Ik vind dit wel erg veel geld voor zulke slechte kwaliteit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 11:27 



 
Profiel   

Dat is dus binnen een jaar al. Even voor garantie terug naar de leverancier? Je mag verwachten dat ze langer meegaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 13:16 



 
Profiel   

Heb ze net tweedehands overgenomen. We gaan t zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 13:17 



 
Profiel   

Niqui schreef
Dat is dus binnen een jaar al. Even voor garantie terug naar de leverancier? Je mag verwachten dat ze langer meegaan.
Daar doet de leverancier niets mee, hier gaan ze ook nog geen jaar mee ondanks dat ik ze netjes met de spray van hun onderhoud wekelijks. Gebruik ze om in het bos te lopen en als het modderig is de paddock-buitenbak uit te mesten. Loop er niet eens hele dagen op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 13:21 



 
Profiel   

Wettelijke garantie is een jaar. Kan je het dan niet via de Consumentebond spelen met een groepje van Bokt? Ik vind het echt niet kunnen hoor, die houding van de leverancier. Laarzen moeten echt langer mee kunnen gaan dan een jaar. En als het bij meerdere personen het geval is, dan ligt het echt aan de kwaliteit en niet aan de gebruiker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 13:57 



 
Profiel   

Wel echt schandalig inderdaad. Zeker voor die prijs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 14:01 



 
Profiel   

En ik draag ze max een uurtje per dag om uit te mesten. Het is niet dat ik er hele dagen op loop...

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 15:02 



 
Profiel   

sevke schreef
Voor mij dus geen muckboots meer -:(-
Mijn eerste paar was na een jaar al helemaal gescheurd. Ik heb mij dan begin van dit jaar toch weer laten verleiden voor een nieuw paar en raad eens???? -:(- -:(- -:(-
Ze beginnen ook alweer te scheuren. Ik vind dit wel erg veel geld voor zulke slechte kwaliteit.


Aw crap. -O- Ik was ook weer aan het twijfelen. Ik heb 3 paar gehad met scheuren maar kan niks anders vinden dat lekker warm en goed waterdicht is. Ik dacht misschien een ander model. Mijn korte blijven wel goed maar de laarzen zijn prut. Dat wordt hem dus niet.

Op ali zag ik neopreen laarzen maar dat durf ik toch niet aan. Zal dezelfde kwaliteit zijn. O:)
Iemand ervaring met deze van decathlon?
https://www.decathlon.nl/p/jachtlaarzen-voor-dames-520-bruin/_/R-p-181051?mc=8494197&c=BRUIN

Eigenlijk heb ik het liefst nog langere maar warm en droog ben ik nu al tevreden mee.

https://m.loesdau.de/black-forest-hippo ... mcs3=42172
Deze laarzen lijken op die van kramer en agradi. Die zaten bij mij niet prettig en voelden dun.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-12-21 17:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 15 van de 17 [ 402 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen