Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Negenjarig Brits meisje zamelt geld in om manege te redden

 
Profiel   

Equnews.nl
Algemeen

[ img ]
Foto ter illustratie. Dit is niet een van de pony's uit het artikel.
Foto: bokker xXEviIXx/ Bokt Wiki


In Norfolk in het Verenigd Koninkrijk is een negenjarig meisje gestart met een inzamelactie om haar manege te redden.

Indie Whyman-Naveh rijdt paard bij een manege. Die manege kwam in financiële moeilijkheden en rekende daardoor op donaties. Als de manege moest sluiten, dan zou het 17 van zijn 20 pony's moeten laten inslapen omdat deze niet konden worden verkocht. Dat kon Indie niet laten gebeuren.

Haar inspiratie is Captain Sir Tom Moore's verhaal. De 100-jarige officier zamelde vlak voor zijn dood geld in voor het goede doel n.a.v. de coronacrisis. Hij overleed op 2 februari.

Indie's oorspronkelijke doel was om £500 in te zamelen. Dat bedrag heeft ze nu al, met £1300 ruim overschreden. Om het geld in te zamelen rijdt ze per dag 30 minuten en dit voor 30 dagen aan een stuk.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-21 19:18 



 
Profiel   

Wauw, wat stoer dat ze dat doet als negenjarige!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-21 19:27 



 
Profiel   

Wat geweldig!
Ik ben alleen benieuwd naar waarom de paarden ingeslapen moeten worden als de manege word verkocht?
Ik hoop dat de manege hiermee een beetje vooruit kan en ze daadwerkelijk de manege heeft ''gered''.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-21 19:30 



 
Profiel   

Anastasia24 schreef
Wat geweldig!
Ik ben alleen benieuwd naar waarom de paarden ingeslapen moeten worden als de manege word verkocht?
Ik hoop dat de manege hiermee een beetje vooruit kan en ze daadwerkelijk de manege heeft ''gered''.

Blijkbaar omdat er geen kopers voor zijn:
Citaat
Als de manege moest sluiten, dan zou het 17 van zijn 20 pony's moeten laten inslapen omdat deze niet konden worden verkocht.


edit:
Ik lees op de Engelse site dat ze ook paardjes opvangen en er een stel zijn die niet geschikt zijn om te rijden.
https://www.horseandhound.co.uk/news/ni ... lC83lWKlR8

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-21 19:33 



 
Profiel   

Ja dat is bijzonder hoe de major een gewoon meisje heeft geïnspireerd, maar dat ook alle donateurs geschonken hebben!. ik hoop dat deze opbrengst hun door zwaar weer zal helpen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-21 08:16 



 
Profiel   

[ img ]

Ik vind dit ironisch en verdrietig tegelijk.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 18:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen