Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

wat betekend NRPS hengst ‘archived’

 
Profiel   

Goede avond,

Ik overweeg een paard te kopen met een KWPN B register.
Echter is dit paard van een NRPS hengst (Especial) die eerder bij van Olst ter dekking stond. Op de site van het NRPS database zie ik dat NRPS goedgekeurd doorstreep is. Erachter staat ‘Archived’.

Iemand enig idee wat dit inhoudt? Is deze hengst nu wel of niet goedgekeurd voor het NRPS en zou de merrie wel een A register papier kunnen krijgen bij het NRPS of AES ?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-21 23:12 



 
Profiel   

KimDime schreef
Goede avond,

Ik overweeg een paard te kopen met een KWPN B register.
Echter is dit paard van een NRPS hengst (Especial) die eerder bij van Olst ter dekking stond. Op de site van het NRPS database zie ik dat NRPS goedgekeurd doorstreep is. Erachter staat ‘Archived’.

Iemand enig idee wat dit inhoudt? Is deze hengst nu wel of niet goedgekeurd voor het NRPS en zou de merrie wel een A register papier kunnen krijgen bij het NRPS of AES ?

Ik denk dat het om de merrie Nuronijke gaat. Als je het KWPN belt en zegt dat je die merrie hebt maar niet snapt waarom alle nakomelingen in de database reg. A zijn en deze reg. B, denk ik dat je gewoon je papier kunt opsturen en een reg. A papier krijgt. Ik weet het eigenlijk wel zeker. Het is een foutje.

De hengst is archived omdat hij geruind en daarom teruggetrokken voor de dekdienst. Maar al zijn kinderen horen gewoon een normaal papier te krijgen. Ook bij het KWPN.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-21 23:27 



 
Profiel   

Klopt als een bus Jan gaat inderdaad om de betreffende merrie. Bedankt voor je uitleg begreep het al niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-21 23:34 



 
Profiel   

KimDime schreef
Klopt als een bus Jan gaat inderdaad om de betreffende merrie. Bedankt voor je uitleg begreep het al niet.

Succes!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 00:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen