Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Parkeren met trailer voor rit door het Grote Veld in Vorden

 
Profiel   

Aanstaande zondag wil ik graag een buitenrit van een ci 10 kilometer maken bij het Grote Veld in Vorden.
Weet iemand waar ik dan het best kan parkeren?

Ik wil mbt Topo GPS een route uitzetten, maar kom er niet helemaal uit waar ik nu het best zou kunnen parkeren.

Iemand tips?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 00:21 



 
Profiel   

Er zit een openbare parkeerplaats aan de Heidepolweg. Vanuit daar rij je zo het bos in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 01:34 



 
Profiel   

Súper, dank je wel!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 07:40 



 
Profiel   

Handig dat ik dit ook weet, ik had dit ook nog eens als voornemen, dankjewel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 07:53 



 
Profiel   

Punz schreef
Aanstaande zondag wil ik graag een buitenrit van een ci 10 kilometer maken bij het Grote Veld in Vorden.
Weet iemand waar ik dan het best kan parkeren?

Ik wil mbt Topo GPS een route uitzetten, maar kom er niet helemaal uit waar ik nu het best zou kunnen parkeren.

Iemand tips?


De Parkeerplaats aan de Heidepolweg hebben we nu aangeduid op onze routeplanner.
@NOa bedankt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 09:01 



 
Profiel   

Zorg wel dat je op tijd bent! Momenteel is het super druk met wandelaars en is het soms moeilijk parkeren op zondag.
Optie is om de rijvereniging Vorden te mailen en vragen of je daar kan parkeren als je wat later wil starten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 09:03 



 
Profiel   

Als ik ergens wil rijden waar ik onbekend ben kijk ik bij ruiterenenmennen.nl

Daar kan je precies zien waar je met een trailer kan parkeren als je eerst de provincie en dan de plaatsnaam in typt.

In jouw geval komt daar inderdaad de Heidepolweg uit die al genoemd is.

Je kan dit ook voor andere gebieden gebruiken.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 09:51 



 
Profiel   

Myca schreef
Als ik ergens wil rijden waar ik onbekend ben kijk ik bij ruiterenenmennen.nl

Daar kan je precies zien waar je met een trailer kan parkeren als je eerst de provincie en dan de plaatsnaam in typt.

In jouw geval komt daar inderdaad de Heidepolweg uit die al genoemd is.



Hihihihi, Yvette geeft nog geen uur geleden aan dat ze die naar aanleiding van dit topic er net ingezet heeft :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 10:20 



 
Profiel   

De heidepol parkeerplaats is goed te doen maar inderdaad heel rap vol tegenwoordig. Je zou op de weg er naast kunnen parkeren in lengte richting en met wegrijden terugdraaien over de parkeerplaats. Een andere optie maar dan moet je iets verder rijden is parkeren in vorden op het zandpad achter de voetbalvelden. Maar dan moet je eerst nog een heel stuk door het bos voor je op de bestemming bent waar je wil zijn.

Anders de galgengoor/enzerinckweg/larenseweg. In die hoek heb je ook wel wat parkeerplekken waar je een trailer kwijt kunt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 10:33 



 
Profiel   

Ibbel schreef
Hihihihi, Yvette geeft nog geen uur geleden aan dat ze die naar aanleiding van dit topic er net ingezet heeft :))


Ah, ik wist niet dat Yvette bij ruiterenenmennen hoorde.
Handig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 15:30 



 
Profiel   

Misschien kun jij dat Karuna, even mailen aan Yvette, voor op de site :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 17:14 



 
Profiel   

Yvette heeft het nu inderdaad toegevoegd. Ik had al op Ruiter en Mennen gekeken, maar daar stond de parkeerplaats op dat moment nog niet bij.

Super dat dit nu zo via bokt zo snel opgepakt is.

Nu voor aan staande zondag maar duimen dat het door de vermelding niet nog drukker gaat worden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-21 23:07 



 
Profiel   

Ja top! Ik ga wel een keer doordeweeks...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-21 09:02 



 
Profiel   

Punz schreef
Yvette heeft het nu inderdaad toegevoegd. Ik had al op Ruiter en Mennen gekeken, maar daar stond de parkeerplaats op dat moment nog niet bij.

Super dat dit nu zo via bokt zo snel opgepakt is.

Nu voor aan staande zondag maar duimen dat het door de vermelding niet nog drukker gaat worden :D


We kregen nog 2 tips door van iemand die ter plaatse bekend is. Het gaat niet om 'officiële P's', maar je kan er wel met je trailer parkeren in de berm. Een aan de oude Zutphenseweg en een aan de Gageldijk bij Lochem. Zie de routeplanner.

Fijne rit morgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-21 11:31 



 
Profiel   

Dank je wel!
Mocht het niet lukken aan de heidepol weg, ga ik dit proberen!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-21 22:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen