Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Staat een paard op de weg: losgebroken paarden lopen op A50

 
Profiel   

OmroepBrabant.nl
Ingezonden door meerdere bokkers
Algemeen

[ img ]
Foto: Muzefee, jwfotografie.nl/ Bokt Wiki


Weggebruikers op de A50 moesten vrijdagochtend twee keer met hun ogen knipperen: een paard en pony voegden in op de snelweg bij Uden. De twee waren losgebroken en gingen aan de wandel.
Profielfoto van Freek van der Venne

Dirk de Jong reed op de A50 en wist niet wat hij zag: "Ik moest remmen voor een file en ineens liepen er een paard en een pony op de weg." De twee waaghalzen werden door omstanders gered.

Hoe de paarden weer van de snelweg gehaald zijn, kun je lezen op OmroepBrabant.nl


Laatst bijgewerkt door Nieuwsredactie op 30-04-21 22:36, in het totaal 2 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-21 22:26 



 
Profiel   

Ik dacht met 'staat een paard op de weg' dat we nu moeten oppassen als we daar nu zouden komen met de auto :o ze lijken wel goed bomproof :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-21 22:28 



 
Profiel   

Het zullen je beesten maar zijn... dan schrik je je ook een hoedje. Gelukkig zijn ze er veilig af gekomen. Hopelijk ook weer bij de eigenaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-21 23:09 



 
Profiel   

Ik zag ze op nieuws en buiten dat het natuurlijk levensgevaarlijk is vond ik de paarden behoorlijk nuchter op de beelden van het nieuws. Ze liepen er echt alsof ze dagelijks tussen zoveel verkeer lopen. Wel een beetje kijken hier en daar maar verder best rustig gelukkig. Blinde paniek was nog veel erger geweest voor de weggebruikers! Het zal behoorlijk schrikken zijn geweest voor de eigenaar/eigenaren!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 07:51 



 
Profiel   

Wat een lieverds dat ze zo rustig zijn. LOL, ik bedoel ook de weggebruikers. Hoop dat de reden waarom ze uitgebroken zijn ook gevonden is, zodat het gerepareerd kan worden oid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 13:51 



 
Profiel   

Waarom 'profielfoto Freek van der Venne' ??

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 15:22 



 
Profiel   

Femke_Tweety schreef
Waarom 'profielfoto Freek van der Venne' ??

Omdat Bokt klakkeloos bijna het hele artikel kopieert zonder te controleren en halverwege het originele bericht staat een profielfoto van de schrijver van het bericht dus dat is meegekopieerd. Freek is de schrijver van het bericht.


Laatst bijgewerkt door Jorex op 01-05-21 15:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 15:25 



 
Profiel   

Haha, dat maakt wat duidelijk inderdaad.

Was een beetje vaag zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 15:27 



 
Profiel   

Ik hoorde het 's ochtends al op de radio. Als ik toen had geweten dat het een vos paard en een bonte shet was, was ik toch echt bellen of de mijne nog in de wei liepen. En gaan kijken als er niemand bij de stal thuis zou zijn.
Ze staan ongeveer 8 km daar vandaan en ik heb een vos paard en een vosbonte shet.

Maar ik ging er van uit dat de kans wel heel erg klein is dat het de mijne waren (en de mijne stonden gelukkig nog in de wei)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 15:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen