Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 4 [ 89 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Plaats een nieuw onderwerp

Welke New Forest hengst?

Profiel   

Afgelopen zaterdag is veulen nr. 3 geboren *\o/* een hengstveulen van Sulaatik's Versace uit een stermerrie van Reekamp's Eclips. Het is een mooi flink veulen en een valkje <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 15:35 

Profiel   

Moratoetje schreef
Afgelopen zaterdag is veulen nr. 3 geboren *\o/* een hengstveulen van Sulaatik's Versace uit een stermerrie van Reekamp's Eclips. Het is een mooi flink veulen en een valkje <3

Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 18:49 

Profiel   

Gefeliciteerd
Foto's?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 21:57 

Profiel   

Foto's hoop ik van het weekend te maken. De moeder was niet fit na de geboorte, flink koorts en de dierenarts taste in het duister. De baarmoeder was schoon en ook het uier was in orde. Ze heeft in totaal 3 prikken gekregen en een AB-kuur. Sinds gisteren is ze koortsvrij.

Afgelopen dinsdag is het 4e veulen geboren: een hengstveulen van Heihoeve's Florencio en echt een kopie van zijn vader. We hebben lang op deze moeten wachten, een dracht van 378 dagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 13:37 

Profiel   

Gaat mooi zo met je veulens.
Hoe lijkt de Florencio?
Heeft ook bij mij op het lijstje gestaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 19:36 

Profiel   

Hij lijkt goed :o en hij is zo lief <3

We hebben al een heel mooi en groot jaarling van Florencio lopen uit een andere merrie. Van dezelfde combinatie verwachten we nu elk moment nog een veulen :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 22:24 

Profiel   

Spannend dat wachten op al dat moois wat komen gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 22:26 

Profiel   

Fijn dat het met je merrie weer beter gaat! Ben ook benieuwd naar je foto's!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 21:58 

Profiel   

[ img ]

Arendsnest's Cashflow (Heihoeve's Florencio x ster pref. v.Carlo x ps.pony pref. v. Heihof's Primeur) behaalde op de veulenkeuring van afgelopen vrijdag 9 juli 2021 te Westdorpe een mooie 1e premie en stond aan kop. De jury omschreef hem als een rassig veulen welke goed in elkaar zit, welke zich heel mooi maakt in beweging.
Op naar de CMK *\o/*

We konden maar met 1 veulen naar de keuring, de andere Florencio (Arendsnest's Undercover) was de week ervoor niet helemaal fit (nu weer wel gelukkig :o ) en mijn broer kon eigenlijk ook geen vrij krijgen van het werk. De andere veulens gingen sowieso al niet: voor hun vaders maakt het toch niet (meer) uit, zijn of buitenlands gekeurd of al ouder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 14:20 

Profiel   

Moratoetje schreef
[ Afbeelding ]

Arendsnest's Cashflow (Heihoeve's Florencio x ster pref. v.Carlo x ps.pony pref. v. Heihof's Primeur) behaalde op de veulenkeuring van afgelopen vrijdag 9 juli 2021 te Westdorpe een mooie 1e premie en stond aan kop. De jury omschreef hem als een rassig veulen welke goed in elkaar zit, welke zich heel mooi maakt in beweging.
Op naar de CMK *\o/*

We konden maar met 1 veulen naar de keuring, de andere Florencio (Arendsnest's Undercover) was de week ervoor niet helemaal fit (nu weer wel gelukkig :o ) en mijn broer kon eigenlijk ook geen vrij krijgen van het werk. De andere veulens gingen sowieso al niet: voor hun vaders maakt het toch niet (meer) uit, zijn of buitenlands gekeurd of al ouder.

wat leuk! Gefeliciteerd *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 14:23 

Profiel   

Gefeliciteerd met je eerste premie en succes in Putten op de cmk.
Mooi veulen.
Gelukkig ben je geen concurrent heb een merrie veulen

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 16:30 

Profiel   

@astrea: mocht jouw veulen en mijn veulen aan kop geplaatst worden in hun rubriek op de CMK dan worden ze wel concurrenten in de kampioenskeuring :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 15:35 

Profiel   

Moratoetje schreef
@astrea: mocht jouw veulen en mijn veulen aan kop geplaatst worden in hun rubriek op de CMK dan worden ze wel concurrenten in de kampioenskeuring :o

:9 dan gaan we daar de strijd aan.
Hopelijk mag het allemaal gewoon doorgaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 17:45 

Profiel   

Ik had er in het begin van het keuringsseizoen al voor gewaarschuwd, dat het misschien wel eens anders zou kunnen zijn. Maar ik hoop dat ik het mis heb en dat het gewoon door kan gaan :o

Wij van de regio Zuid waren de enige regio die een voorkeur gaven aan een RK met een extra rubriek voor stermerries (nieuwe stijl) die nog geen voorlopig kroon waren. Als het nu weer niet doorgaat, dan kunnen deze merries dit jaar weer geen voorlopig kroon worden. De andere regio's wilde persé een CMK omdat andere stamboeken dit ook deden >;)

En dan is de CMK ook nog bij een accommodatie waar geen stallen gehuurd kunnen worden, dat vind ik eigenlijk not done maar goed, dat vonden de andere regio's ook overbodige luxe 8)7 dus het is maar te hopen dat het geen 25+ graden wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-07-21 14:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 4 [ 89 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen