Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 51 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Stalhouderij het fjordenpaard breda

 
Profiel   

Heeft iemand ervaring met stalhouderij het fjordenpaard in breda?
Ik zou graag een bosrit willen maken maar krijg geen gehoor.
Heb al meerder keren een bericht gestuurd en mails, maar krijg geen antwoord terug...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-21 17:52 



 
Profiel   

Kortste klap is dan even bellen. Ze hebben vast wel een foon of mobiel nummer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-21 18:18 



 
Profiel   

Wij zijn er meerdere malen met heel veel plezier gaan rijden. Bellen werkt het beste.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-21 18:22 



 
Profiel   

Lindsey_99 schreef
Kortste klap is dan even bellen. Ze hebben vast wel een foon of mobiel nummer.

Ook telefonisch zijn ze helaas slecht bereikbaar is mijn ervaring. De rit zelf is als je eenmaal hebt kunnen boeken zeker wel een aanrader

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-21 18:33 



 

Lindsey_99 schreef
Kortste klap is dan even bellen. Ze hebben vast wel een foon of mobiel nummer.
Maar zet dan geen inschrijfformulier op de site die je vertelt dat je moet wachten op bevestiging per mail. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 08:42 



 
Profiel   

Heel irritant. Heb een hoop heisa gehad met ze.
Hadden een rit geboekt, contact ging moeizaam Uiteindelijk erg leuke rit.
Met de dames afgesproken dat ik voor hun website eens foto's zou komen maken (Vrijwillige,kostenloos)
Contact gezocht, meerdere keren bellen, appen, emailen, facebook. Alles was gelezen (blauwe vinkjes) en er kwam maar geen reactie. Via FB een reactie gekregen van de strandrit afdeling dat mijn nummer doorgezet zou worden en ik gebeld zou worden.
Na weken proberen een recensie geplaatst en weer bellen en mailen.

Bleek er uiteindelijk 7 weken later een storing te zijn.. Werkelijk alle smoesjes kwamen uit het boek.
Nou schiet mij maar lek hoor...



Ik kom d'r niet meer. Als iemand niet het fatsoen heeft om netjes te communiceren...Dan niet.


Overigens.. De rit was super!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 08:48 



 
Profiel   

Niet doen, in het begin was het leuk maar later niet meer.
Inderdaad ook door eerder genoemde kritiek...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 17:41 



 
Profiel   

Tijdens mijn zoektocht naar een fjord hier uitgekomen. Afspraak gemaakt om een fjord te komen bekijken. Netjes op tijd, niemand op stal te bekennen. Telefonisch contact proberen te krijgen, niks. Toen maar weer omgekeerd. Is wel 4 jaar geleden ondertussen dus wie weet is de communicatie tegenwoordig beter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 17:49 



 
Profiel   

Niet om klanten bij iemand weg te pikken hoor, maar gezien de reacties :')

Stukje verderop zit Stal Vos, in Bergen Op Zoom, wel reactie, leuke paarden, mooie ritten :)
https://www.facebook.com/Stal-Vos-107638877822966

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 17:52 



 

L_iek schreef
Tijdens mijn zoektocht naar een fjord hier uitgekomen. Afspraak gemaakt om een fjord te komen bekijken. Netjes op tijd, niemand op stal te bekennen. Telefonisch contact proberen te krijgen, niks. Toen maar weer omgekeerd. Is wel 4 jaar geleden ondertussen dus wie weet is de communicatie tegenwoordig beter.
Nope. := Een vriendin en ik wilden er een buitenrit doen: online formulier ingevuld, achteraan gemaild, twee keer gebeld, 0 reactie, dus wij gaan ergens anders heen. Ik ga niet smeken of ik alsjeblieft op buitenrit mag, terwijl er nog zat andere aanbieders zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 18:28 



 
Profiel   

Nou dit zegt wel weer genoeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 18:31 



 
Profiel   

Mkango schreef
L_iek schreef
Tijdens mijn zoektocht naar een fjord hier uitgekomen. Afspraak gemaakt om een fjord te komen bekijken. Netjes op tijd, niemand op stal te bekennen. Telefonisch contact proberen te krijgen, niks. Toen maar weer omgekeerd. Is wel 4 jaar geleden ondertussen dus wie weet is de communicatie tegenwoordig beter.
Nope. := Een vriendin en ik wilden er een buitenrit doen: online formulier ingevuld, achteraan gemaild, twee keer gebeld, 0 reactie, dus wij gaan ergens anders heen. Ik ga niet smeken of ik alsjeblieft op buitenrit mag, terwijl er nog zat andere aanbieders zijn.


Tja, dit vat mijn persoonlijke ervaring ook wel samen.. Verschillende keren gemaild en gebeld ná het invullen van het online formulier, maar we blijven niet bezig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 18:33 



 

Precies. Hun verlies hoor. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 18:35 



 
Profiel   

Communicatie verloopt erg moeilijk daar indd. De eigenaar is handelaar en in goede vetrouwen mijn paard laten verkopen(5 jaar terug), kreeg geen reactie op waar het paard heen is... Stond daar in pensioen en heb daar een paard overgenomen als gezond en goed lopend, eigen fout dat wij het vertrouwde en niet keurde want merrie bleek al 5 jaar atrose te hebben. Veel van geleerd zal ik maar zeggen..
Nee, ik zal er niet komen, ook niet voor buitenritten want als er iets mis gaat kun je erop rekenen dat er geen contact is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 18:41 



 
Profiel   

L_iek schreef
Tijdens mijn zoektocht naar een fjord hier uitgekomen. Afspraak gemaakt om een fjord te komen bekijken. Netjes op tijd, niemand op stal te bekennen. Telefonisch contact proberen te krijgen, niks. Toen maar weer omgekeerd. Is wel 4 jaar geleden ondertussen dus wie weet is de communicatie tegenwoordig beter.


Wees er maar blij om...
Die uit BOZ ziet er goed uit, mooiere omgeving ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 06:53 



 
Profiel   

Ook hier totaal geen reactie op mail, app of telefoon. Al maanden bezig. ( slechte) recencies van facebook zijn verwijderd. Website doet het niet meer. Voorheen mooie bos en strandritten gereden. Maar hoorde van iemand die daar stage heeft gelopen dat het nu een zooitje is. Strand is gestopt, reservering bosritten wordt niet of nauwelijks beantwoord. Nieuw management. Jammer,was mooi bedrijf. Dat je zo met je potentiële klanten omgaat...ze moeten zich kapot schamen. Maar nu tijd voor beter georganiseerde ritten ergens anders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-21 11:31 



 
Profiel   

Ik lees op facebook heel veel berichten dat ze niet reageren of 1x en daarna ook nooit meer. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-21 12:17 



 
Profiel   

Bij het zoeken van een paard 5 jaar geleden een afspraak gemaakt, kreeg ik een 2 jarige aangeboden terwijl ik heel duidelijk had gevraagd aan de telefoon om een ouder grotere fjord. Daarna mocht ik proef rijden op een kruising die alleen maar heel hoog bokte, dus daar snel afgestapt.
En ondertussen kregen andere mensen die er ook liepen om iets te kopen verschillende paarden te zien en dus aangeboden.
En bij verkoop van paard beloftes gedaan, ze zouden hem zelf voor verhuur houden, was hij al na 3 dagen verkocht naar Duitsland.
Jan heeft het nu overgedragen, stallen en ritten aan zoon en schoondochter, doet alleen nog handel volgens mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-21 12:31 



 
Profiel   

Bedrijf is iig goed naar de kl*ten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-21 21:52 



 
Profiel   

Maar voor zover ik weet deed schoondochter voorheen ook al jaren de reserveringen... ik weet niet waar het fout gaat.

Zonde. Ik ging er iig graag naar toe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 06:55 



 
Profiel   

Jammer, ik heb er vaak hele leuke buitenritten gemaakt. Zowel in Breda als op Scheveningen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 07:01 



 
Profiel   

Bedankt voor de reacties. Erg jammer had er echt graag een buitenrit gemaakt. Gelukkig zijn er nog genoeg andere plekken waar je kan genieten van een buitenrit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 20:03 



 
Profiel   

Ik zag woensdag nog een grote groep fjorden door het Mastbos gaan, dus de ritten doen ze kennelijk nog wel

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 20:06 



 

Ik heb gehoord dat ze de bosritten ook gaan afbouwen. Ik denk dat dat ook beter zou zijn dan hoe het nu gaat... tot 2 jaar terug was het er echt goed te doen en er was goed contact te krijgen, maar na wat veranderingen in personeel en management is het niet meer te doen om contact te krijgen als je niemand van daar persoonlijk kent

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 20:35 



 
Profiel   

Goof schreef
Ik zag woensdag nog een grote groep fjorden door het Mastbos gaan, dus de ritten doen ze kennelijk nog wel


Ook raar dat ze dan niet reageren op aanvragen..
Zullen het wel druk hebben maar haal je aanvraagformulier er dan af of geef aan dat het te druk is...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-21 21:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 51 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen