Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 270 van de 283 [ 7071 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273 ... 283  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] Ik zoek een liedje - deel 13

 
Profiel   

Ik zag laatste een videoclip met een steeds terugkerend dansje(vooral met armen geloof ik) en dacht nog die moet ik onthouden, compleet vergeten dus en nu kan ik er niet op komen.

De clip speelde steeds op een andere plek af maar steeds zelfde dansje. Hoofdpersoon was een man en kreeg er een beetje een oostblok vibe bij geloof ik.

Muziek was geloof ik in de dance/trance/techno hoek en volgens mij was het vrij recent.

Meer info heb ik niet dus hoop dat iemand weet wat ik bedoel :')

Edit: little big - skibidi :D


Laatst bijgewerkt door corinep op 14-02-21 13:13, in het totaal 2 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-21 12:34 



 
Profiel   

corinep schreef
Ik zag laatste een videoclip met een steeds terugkerend dansje(vooral met armen geloof ik) en dacht nog die moet ik onthouden, compleet vergeten dus en nu kan ik er niet op komen.

De clip speelde steeds op een andere plek af maar steeds zelfde dansje. Hoofdpersoon was een man en kreeg er een beetje een oostblok vibe bij geloof ik.

Muziek was geloof ik in de dance/trance/techno hoek en volgens mij was het vrij recent.

Meer info heb ik niet dus hoop dat iemand weet wat ik bedoel :')

Edit: little big - skibidi :D


Bedankt, nu heb ik deze de hele dag in mijn hoofd :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-21 13:12 



 
Profiel   

Iemand hier de “banketstaaf in lockdown” 80’s variant gehoord? Draaien ze vanmiddag op radio 2. Er wordt een sample gebruikt van een bestaand liedje in het refrein, maar ik kom er toch met geen mogelijkheid op wat het origineel is.
Jullie een idee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-21 17:25 



 
Profiel   

Liselot schreef
Iemand hier de “banketstaaf in lockdown” 80’s variant gehoord? Draaien ze vanmiddag op radio 2. Er wordt een sample gebruikt van een bestaand liedje in het refrein, maar ik kom er toch met geen mogelijkheid op wat het origineel is.
Jullie een idee?


Volgens mij is het eigenlijk van Hans Teeuwen

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-21 17:30 



 
Profiel   

Liselot schreef
Iemand hier de “banketstaaf in lockdown” 80’s variant gehoord? Draaien ze vanmiddag op radio 2. Er wordt een sample gebruikt van een bestaand liedje in het refrein, maar ik kom er toch met geen mogelijkheid op wat het origineel is.
Jullie een idee?


Als ik het zo lees is er niet echt een origineel: https://www.top40.nl/nieuws-nieuws-inte ... ckdown-banketstaaf .

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-21 17:42 



 
Profiel   

Hans Teeuwen zingt dat op een melodie van een ander nummer. Daar ben ik naar op zoek

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-21 19:17 



 
Profiel   

Heb hem! Rixton - Me and my broken heart

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-21 20:29 



 
Profiel   

Sorry hoor, maar waar hoor je dat dan? := Heb het 3x geluisterd maar herken dat liedje er echt niet in _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-21 20:33 



 
Profiel   

Ik dacht de eerst zin, maar ik twijfel nu ook :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-21 21:06 



 
Profiel   

Ik zoek een liedje! In het programma "Jojanneke uit de prostitutie", de aflevering van vandaag, wordt rond minuut 44 een liedje op de achtergrond gedraaid. Een vrouwelijke zangeres, ik hoorde de volgende tekst: "ze kijken en slaan alles op voor ons". Het klonk een beetje als Froukje, maar zou ook iemand anders kunnen zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-21 22:38 



 
Profiel   

Ik wil ook graag gebruikmaken van de Bokkers met muziekkennis hier :))

Tijdje geleden op de radio 's middags hoorde ik een leuk muziekje, Nederlandstalig, door een man gezongen. Lekker up tempo, iets over eerlijkheid of perfect. 'ik ben eerlijk maar niet perfect' ofzo? Ik heb alleen de titel/artiest compleet gemist en heb die dag ook geen tijd meer gehad om op te zoeken waar ik nou naar luisterde. :+

Het lijkt nog het meest op Het Goede Doel, qua stem en qua stijl/tempo, van bv. België. Maar het zou ook best de Dijk of Klein Orkest kunnen zijn. Ik luister niet veel Nederlandstalig dus ik ken ze allemaal niet goed.

Qua radio kan het eigenlijk alleen Radio 10 of Radio 2 geweest zijn, heel misschien Veronica. Het was eind middag/begin avond, laten we zeggen tussen 6 en 8. Ik heb geen idee meer welke dag het was.

Heeft iemand misschien iets wat erop lijkt of toevallig ook dat nummer gehoord? :)) Uiteraard ben ik zelf ook op zoek via Spotify maar de genoemde bands hebben allemaal een vrij flinke discografie dus ik weet niet goed waar te beginnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 12:04 



 
Profiel   

Misschien is het een nummer van Goldband?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 12:07 



 
Profiel   

Hm, zo op de eerste paar die ik luisterde: lijkt wat te ''nieuw'', nummer dat ik zoek is echt jaren '80 stijl. Geen zware (elektronische) beats eronder zeg maar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 12:21 



 
Profiel   

Doet me denken aan 'Liefdesliedjes' van De Jazzpolitie maar daar komt die tekst dan weer niet in voor..

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 23:25 



 
Profiel   

De nieuwe van Racoon?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 05:22 



 
Profiel   

Doet mij denken aan de echte vent van Racoon

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 05:28 



 
Profiel   

Peperkroket schreef
Ik zoek een liedje! In het programma "Jojanneke uit de prostitutie", de aflevering van vandaag, wordt rond minuut 44 een liedje op de achtergrond gedraaid. Een vrouwelijke zangeres, ik hoorde de volgende tekst: "ze kijken en slaan alles op voor ons". Het klonk een beetje als Froukje, maar zou ook iemand anders kunnen zijn.

Ik heb het even voor je opgezocht, was moeilijk te ontcijferen maar ik denk dat ik hem heb. Volgens moet het deze zijn: https://youtu.be/9XTvLSK-GZs S10 met Ogen wennen altijd aan het donker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 08:06 



 
Profiel   

Wie heeft Litouwen gezien op het songfestival? Waar doen die terugkerende tonen me nou aan denken? Het kwam me heel bekend voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 00:31 



 
Profiel   

_Lorette_ schreef
Wie heeft Litouwen gezien op het songfestival? Waar doen die terugkerende tonen me nou aan denken? Het kwam me heel bekend voor.


Zo waren er meer nummers waarvan ik dacht komt mij bekend voor. De allereerste leek echt bijna precies op bad romance van lady Gaga het refrein was bijna hetzelfde :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 00:58 



 
Profiel   

Er was ook een nummer volgens mij de eerste, vond dat refrein echt bijna hetzelfde als anywhere van Rita Ora.

Over the hills and far away
A million miles from L.A.
Just anywhere away with you
I know we've got to get away
Some place where no one knows our name
We'll find the start of something new

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 05:33 



 
Profiel   

_Lorette_ schreef
Wie heeft Litouwen gezien op het songfestival? Waar doen die terugkerende tonen me nou aan denken? Het kwam me heel bekend voor.


Ja dat vroeg ik mezelf ook af!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 08:57 



 
Profiel   

Misschien toch King of My Castle... Maar ik dacht eigenlijk aan iets anders.






Zebrastreep schreef
Zo waren er meer nummers waarvan ik dacht komt mij bekend voor. De allereerste leek echt bijna precies op bad romance van lady Gaga het refrein was bijna hetzelfde :')


Nou, zeg dat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 11:03 



 
Profiel   

Liselot schreef
_Lorette_ schreef
Wie heeft Litouwen gezien op het songfestival? Waar doen die terugkerende tonen me nou aan denken? Het kwam me heel bekend voor.


Ja dat vroeg ik mezelf ook af!!


Moet eerlijk zeggen dat er stukken inzaten die mij een beetje aan Editors deden denken :') . Met de herhaling en de synths, het stukje met "dance alone, dance alone, dance alone" ook, ik kan alleen het nummer niet precies pinpointen

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 13:43 



 
Profiel   

Ik vond echt Oekraïne zo ontzettend gaaf, er klonk ook iets bekends in, maar kan het niet plaatsen. Kan ook niet verklaren wat ik er nou zo gaaf aan vind.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-21 13:46 



 
Profiel   

Ik dacht meteen aan LoveStoned van Justin Timberlake bij dat liedje van Litouwen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-21 17:33 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 270 van de 283 [ 7071 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273 ... 283  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen