Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 285 van de 289 [ 7222 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Paarden die in 2018 beleerd gaan worden!!

 
Profiel   

Super fijn dat het zo relaxt ging! Ah beter een buikje dan te mager. Ze ziet er goed uit!
Hopen dat het netjes verder geneest en jullie gauw weer aan het werk kunnen :)

Ik ga altijd naar J.ill B.omers in Groenlo (https://www.bomerspaardendryneedling.nl/)
Zowel voor het paard als voor mezelf :+

Vanavond mocht ik sinds lange tijd weer naar de sportschool (buiten). Dat was best afzien na zo lange tij niet te zijn geweest :+
Kendall even lekker gelongeerd in het zonnetje :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-04-21 20:57 



 
Profiel   

Je stuur lekker dat spring parcours rond hoor Melissa! En dat voor een dressuurkakker haha! Oh ik wil zo graag naar de sportschool! Mijn kleding zit zo strak tegenwoordig.... Kon je nog lopen de volgende dag?

@Sanne is Nova weer blij dat ze weer lekker bij haar vrienden mag staan? Al erop gezeten?

Met Jack gaat alles onwijs goed. Heb hem van het weekend voor het eerst gewassen en compleet met shampoo schoon gemaakt.
[ img ]

Vlak voor de verhuizing naar de andere stallen had ik voor mijn zusje een verassing geregeld, haar eerste strandrit! En iemand die daar foto's van kwam maken. Ben er heel blij mee!
[ img ]

[ img ]

Clinic van Lammert ging ook onwijs goed! Beter dan ik had verwacht haha!


En ik kan niet wachten om weer op wedstrijd te mogen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-21 09:13 



 
Profiel   

Nouklime ik had best spierpijn tot aan gisteren :+ Vanavond weer een nieuwe poging gedaan, denk morgen wel weer sperpijn :')
Ja vind het heerlijk zo 1x in de week naast het paardrijden, 2x had ik nog beter gevonden maar dat red ik over het algemeen niet.

Wat ziet er Jack er goed uit! Super gaaf zo'n strandrit, echt heel tof <3
Hoe bevalt het op de nieuwe stal?
Super dat de clinic fijn ging, lekker achterbeentje!
Jaa ik wil ook zo graag weer op wedstrijd, mis het echt

Met een beetje geluk hebben we over 2 weken een meetmoment bij de vereniging, kunnen we weer lekker een keer op pad.

Ken zaterdag een APK gehad, paar kleine dingen maar zoals verwacht geen hele gekke dingen. Even 2 dagen gelongeerd en gisteren erweer opgezeten, ze voelde nog iets zoekerig maar wel heel fijn los :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 21:19 



 
Profiel   

Hoe gaat het bij iedereen? Het is rustig hier!

Hier lekker aan de gang, vorige week een keer weer een springlesje meegepakt op de club, was zelf even weer wat zoekend maar uiteindelijk fijn gesprongen :)
Komende zondag mogen we eindelijk een keer weer de wedstrijdbaan in, echt zin om weer op pad te gaan. Meetmoment bij de vereniging, maar toch weer een stapje richting de echte wedstrijden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 20:58 



 
Profiel   

Thanks Melissa! Ik ben ook blij met hoe hij eruit ziet!

Ik heb mij ingeschreven voor wedstrijd 29 Mei ik heb er zoveel zin in! Volgende week hebben we een lesje gepland staan. Rijden gaat allemaal lekker merk dat hij op zijn nieuwe stal wel een stuk voorwaarts is misschien omdat hij minder buiten komt? Maar hij blijft gewoon werkbaar en heel fijn. En ik vind het heerlijk dat ik alleen maar hoef te komen om te rijden of te longeren en verder niks! Alhoewel ik wel elke avond even een hooinet vul en als we niks doen hem een half uurtje in de stapmolen zet.

Vorige week begonnen met het land opbouwen maar helaas door alle regen kunnen we er nu niet meer op. Tijd voor echte zomer!

lekker dat jij ook weer op stap gaat as weekend! APK als in osteopaat langs geweest? Hoe is het land bij jullie op dit moment?

17 Juni heb ik trouwens mijn eerste rijfotoshoot gepland staan met Jack! Ik twijfel nog of ik gewoon in het zwart ga of een donkerblauw setje ga scoren..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 10:44 



 
Profiel   

Yes, wat leuk dat jullie weer op wedstrijd gaan! Succes alletwee!

En kan me voorstellen dat het lekker is om alleen te komen voor het rijden/verzorgen Nouk. Fijn!
Ohh een mooi setje is altijd goed natuurlijk <<) <<)

Hier zijn we ook langzaam aan het opbouwen met het gras, maar inderdaad; het weer is niet top :+
Nova vermaakt zich wel in de wei/paddock, ze is helemaal blij dat ze weer buiten staat. Rent soms rond als een kip zonder kop, terwijl d'r weidegenootjes echt kijken van: :? :? :?
Die doen niet mee haha.

Laten we zeggen dat ze goed in d'r vel zit :P
Ze heeft ook wat lockdown (boxrust) kilo's, maar die misstaan d'r niet.

Qua rijden zitten we nog even in een proces. D'r avontuur heeft mentaal toch wel impact gehad (bij ons alletwee). Dus we pakken het rustig aan, grondwerk, schriktrainingen en longeren met zadel voor we er weer op gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 10:53 



 
Profiel   

Wat leuk op het strand Nouk!
Lekker weer de ring in Melissa & Nouk, hopen dat het snel weer normaal kan :)
Leuk fotoshoot :D Zwart is altijd goed haha.
Fijn dat Nova weer uit de gevangenis is :P Hopen dat jullie vlot weer op de rit zijn.

Hier gaat het goed. Josey en ik worden steeds meer een team. Dressuurmatig gaat ze echt hard vooruit! Zal eens kijken of iemand binnenkort een stukje kan filmen :)
Met springen heb ik mijn balans weer enigszins gevonden. Ze springt met zoveel kracht dat ik er echt als een vaatdoek opzat. Harvey had dan toch een stuk minder power :+
Zondag aanstaande oefenspringen BB hoog, verplicht in wedstrijdtenue. Dus lijkt net echt joh hahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 11:52 



 
Profiel   

Ik zou ook wel weer een beetje willen beginnen met meekletsen hier. Precies een maand geleden is Veronia's veulentje geboren en Veroon blijkt een hele lieve, zorgzame moeder te zijn. Ik zou binnenkort graag heel rustig weer wat onder het zadel willen beginnen met haar, maar we doen 6 stapjes terug en ze mag dit jaar lekker moederen. Dan zien we daarna wel weer verder. Wedstrijden en dat soort dingen zijn voorlopig nog wel ver van ons bed. Ik verheug me wel ontzettend om er weer een rondje op te kunnen zitten.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

De dracht heeft haar echt goed gedaan, ze lijkt meer paard en zit heerlijk in haar vel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 12:02 



 
Profiel   

Nouklime super dat het zo lekker gaat! Heerlijk dat jullie ook weer een wedstrijd gepland hebben staan. Ga je L2 starten of gaan jullie al over naar de M?
Zo te horen zit jack goed in zn vel op de nieuwe stal! Zo lang het maar rijdbaar en fijn blijft is voorwaarts niet erg inderdaad.
Wij zijn ook weer aan het opbouwen met de weide, ze hebben afgelopen weekend beide dagen even weer op het gras gestaan, voor de rest staan ze nog op het zand met hooibakken.
Gaaf een fotoshoot, uiteraard wel hier foto's delen he 8-)
Inderdaad een fysiocheck gedaan voor Ken, doe ik meestal standaard 1x per jaar in het voorjaar(tenzij ik echt ergens tegen aan loop, dan vaker uiteraard.)

Sanne Nova weer blij dat ze lekker naar buiten kan. Verveld dat het bij jullie beide toch wat impact heeft gehad. Groot gelijk dat je het rustig aan weer opbouwt en dan hopen dat je binnenkort er weer op kan

Laura heerlijk aan de gang met Josey, super!
Oh ook weer een soort van concours, leuk! Is Harvey inmiddels al verkocht?

Wat een heerlijk stel Muronia <3 Super dat Veroon het ook zo goed doet als moeder

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 18:39 



 
Profiel   

Harv heeft niet eens officieel te koop gestaan :P Die was nadat ie een feature op instagram had gehad na 3 dagen verkocht en de dag erna al opgehaald

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 20:29 



 
Profiel   

Oh Laura heeft een nieuwe topper?

Sanne ik heb het avontuur even gemist denk ik. Fijn dat ze weer goed in haar vel zit maar je hebt even wat stappen terug moeten doen?

Nouklime weer op concours, hoe ver zijn jullie inmiddels? En rij-fotoshoot.. ik vind donkerblauw wel heel gaaf altijd!

Melissa ook weer aan de start, jullie gaan ook goed he? Start je L1 of L2?

Ik ben sinds kort weer met Flo bezig. Hij is een tijd door iemand anders gereden maar ik ga hem toch zelf doen nu.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 07:11 



 
Profiel   

Laura: zo leuk van Josey! Fijn dat het zo goed gaat!
Wat fijn dat die verkoop zo snel is gegaan!

Muronia welkom terug! Het is een heerlijk veulentje :+: gefeliciteerd!
En wat fijn dat Veronia er zo goed doorheen gekomen is!
Flo ziet er ook goed uit!

Wat betreft ons avontuur; ze heeft in pabiekgeprobeerd over een hek heen te springen, lukte uiteraard niet, dus ze heeft 4 weken op boxrust gestaan voor een flinke wond op de kogel. Gelukkig geen pas kreupel geweest o.i.d. maar dus wel mentaal even goed bijkomen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 10:21 



 
Profiel   

paljaslaura schreef
Harv heeft niet eens officieel te koop gestaan :P Die was nadat ie een feature op instagram had gehad na 3 dagen verkocht en de dag erna al opgehaald

Oh heel fijn dat het zo snel ging!

Muronia ja ze doet het fijn momenteel :D Ga L1 starten, wil van het zomer (als we weer wegmogen) nog een aantal keer L1 starten, even weer wat in ritme komen en dan denk ik eind zomer / begin najaar over naar de L2.
Flo ziet er fijn uit zeg! Ga je ook starten met hem?

Hier even 2 dagen niet rijden, wat een wind zeg..
Morgen mag ze weer mee naar de les :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 15:49 



 
Profiel   

Oh jeetje Sanne, dat is wel een vervelend avontuur geweest. Gelukkig dat het goed is afgelopen ermee. Wat kunnen paarden soms ook klunzen zijn.

Melissa succes met de les vandaag. Die wind en regen was echt niet grappig nee. Is er al sprake van dat we straks weer op pad mogen met ze? Nu alleen tot 27 jaar nog dacht ik?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 07:05 



 
Profiel   

Muronia een onderling meetmoment mag nu weer voor alle leeftijden. Maar dan alleen met leden van eigen vereniging.
Al zie ik hier in de buurt heel veel verenigingen waar je voor een dag lid kunt worden zodat je mee kunt doen. Maar daar pas ik voor hoe graag ik ook weer wil. Vind dat behoorlijk in strijd met dat wat nu mag maar schijnbaar kan/doet de KNHS er niks mee.
Zondag heb ik dan ook van de eigen vereniging een meetmoment :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 23:42 



 
Profiel   

Oh nee dat zou me ook niks lijken. Ik ben lid van een klein vereniginkje, die organiseren nooit iets, dus ik wacht wel lekker af en ach, we mogen thuis ook een proefje rijden natuurlijk. Maar dan mag ik eerst wel eens galop gaan oefenen met hem. Ergens tussen mijn oren zit een kronkeltje die zegt dat hij gek gaat doen in galop.. maar dat doet hij helemaal niet dus ik moet daarmee ophouden en gewoon meer gaan doen.

Kijk eens wie hier is? Onze eerste rondjes weer gestapt! Zo gezellig met een veulen erbij.
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 23:51 



 
Profiel   

Wat leuk je kleine spruit erbij Muronia! Ik heb sinds eind januari een nieuwe merrie op stal staan :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 09:52 



 
Profiel   

Oh wat leuk! En vandaag oefenspringen las ik, heel veel succes en vooral plezier daarbij.

Ik heb gisteren voor het eerst beide kanten op gegaloppeerd met Flo :D . Kijk niet naar hoe ik erop zit maar ik heb het gedaan en ik leef nog, dus mooi doorgaan zo!
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 07:03 



 
Profiel   

Muronia wat leuk dat je zo kunt rijden met Veroon en het veulentje erbij <3
Super dat je beide kanten hebt gegaloppeerd, vind het echt een stoer paard!

Vanmorgen lekker kunnen rijden tijdens het meetmoment :) 1e proef paar kleine slingertjes en galop was voor mijn gevoel net wat strak (afgelopen week wat bezig geweest met sluiten dus even wat zoeken vandaag). 2e proef echt heel fijn kunnen rijden. Vooral ook heel fijn dat ze beide banen zo doorging zonder ook maar te kijken na ruim een halfjaar niet mee op wedstrijd. Van beide jury's 209,5 punten :)
Was dus echt weer genieten vandaag <3
Dit smaakt weer naar meer, laat de wedstrijden maar weer komen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 18:13 



 
Profiel   

Wauw wat een mooie punten melissa! Gefeliciteerd <3

Wat heerlijk zo met baby Muronia <3
En Flo is ook knap!

Ik ben het weekend weg geweest op werkvakantie :P
Lekker een weekendje paardrijles geven. Nu weet thuis en met m'n eigen dame verder aan de slag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-21 09:32 



 
Profiel   

@paljaslaura haha ja zwart is altijd goed! Vraag mij alleen of af dat voor de foto's leuk is.. Maar ik heb nog een paar weken om erover na te denken! Ik zag trouwens dat je ouders paard weer terug is? Beviel het met pensioen gaan toch niet?

Gefeliciteerd met je veulen Muronia! Ik heb Jack vorig jaar september 1x uitgebracht in het L2 met 199 en 190 punten. Vervelend zo'n stemmetje die zegt dat het spannend is! Ik ken hem ook heb dat stemmetje ook een periode gehad.

Jeetje Melissa dat is echt niet normaal zulke hoge punten! Gefeliciteerd!!

Hoe gaat het met je dame Sanne? Ondanks de spanning alweer kunnen rijden?

Ik heb afgelopen woensdag les gehad en mij voor de 23ste ook maar meteen ingeschreven voor een wedstrijd. Ben heel benieuwd hoe het gaat uitpakken!


Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-21 09:44 



 
Profiel   

Beeld ziet er fijn uit Nouk! Leuk dat jullie ook weer op pad gaan, gaat vast goedkomen!

Wij mogen komende zaterdag ook weer op pad :) (als de versoepelingen doorgaan).

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-21 20:53 



 
Profiel   

Ik hoop dat het goed komt haha! Gisteren de proeven gereden deze week nog evend e focus leggen op oefeningen achter elkaar rijden!

As zaterdag start ik bij mijn eigen vereniging dus die gaat gelukkig sowieso door. De 29ste bij een andere vereniging hoop dat die ook door gaat!

Ik ben nog steeds onderste boven van jou laatst gereden punten haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 08:40 



 
Profiel   

Gaat vast en zeker goedkomen Nouklime!

Wij mogen zaterdag rond 18.45 starten, zin in :)
Vandaag gelest, lekker kunnen werken :D Stukje sluiten in de galop blijft lastig maar het lukt steeds beter zo kleine stukjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-21 22:24 



 
Profiel   

Succes alvast allebei!

Afgelopen zaterdag een eerste cross les gereden met Josey. Ze vond het maar vreemd die boomstammen :+
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-21 22:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 285 van de 289 [ 7222 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen