Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 487 van de 497 [ 12401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490 ... 497  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK]SMP kletstopic 3

 
Profiel   

Het is naar mijn mening lastig advies geven,
De ene heeft het snel warm en heeft aan 50 gram genoeg terwijl een koukleum 150/200 nodig heeft

Verder gaat het weer juist nu weer guur worden de komende dagen, en heb je meer gram nodig dan wanneer t droog is zonder wind
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 15:09 



 
Profiel   

Het is idd lastig advies geven. Bucas heeft een dekens zoals Susanne zei die ze een poos om kunnen bij verschillende temperaturen.

Gigant is 1,5 maand geleden voor t laatst geschoren maar nu nog kaal. Hij draagt op het moment 200 gr met een 200 gr hals. Als de temp onder de 10 komt overdag dan gaat hij weer naar 400 gr. Snachts staat hij in een geïsoleerde stal waar het zo’n 15 graden binnen blijft

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-21 23:45 



 
Profiel   

@susanne ach.. sterkte voor Willem! <3

@_eliane_ ik heb een kaptoom voor mijn mini! Hij is nog erg jong dus ik ben nu bezig met longeren etc en dat doe ik graag met een kaptoom. Ik heb hem van mini horse shop.

Hier ook even minder, weer een mestonderzoek gebracht naar de dierenarts voor controle. We schrokken heel erg van de uitslag.. weer een heftige bloed en spoel worm besmetting. En dit terwijl we 2 maanden geleden nog 2 x hebben ontwormd tegen spoelwormen. Ik voel me zo schuldig tegenover lieve beer omdat ik zo mijn best doe maar hij er nog steeds onder lijd. Ik hoop echt dat hij er bovenop komt. Gisteravond meteen spuit opgehaald en ontwormd, over 10 dagen maar weer

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 09:36 



 
Profiel   

linda_gigant schreef
Het is idd lastig advies geven. Bucas heeft een dekens zoals Susanne zei die ze een poos om kunnen bij verschillende temperaturen.

Gigant is 1,5 maand geleden voor t laatst geschoren maar nu nog kaal. Hij draagt op het moment 200 gr met een 200 gr hals. Als de temp onder de 10 komt overdag dan gaat hij weer naar 400 gr. Snachts staat hij in een geïsoleerde stal waar het zo’n 15 graden binnen blijft


400 gram? Wauw! Dat is veel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 19:07 



 
Profiel   

Beauty heeft momenteel 50 gram op en gewoon lekker warm. Ze heeft wel heel haar zonervacht al.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 19:10 



 
Profiel   

Ja Hidde ook 50 gram. Maar hij kan met -10 en 300 grams nog staan zweten :P

Edit; hij is ook geschoren btw

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-21 20:27 



 
Profiel   

Willem staat onder de Smartex Rain.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 06:14 



 
Profiel   

Mijn moeder vond nog een regendeken die Wobbe past.
En ik heb eventueel nog dekens voor daaronder als het koud word.
Dus denk dat hij volgende week kaal gaat.
Thanks allemaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 09:18 



 
Profiel   

Ik vind dekens altijd zo'n gedoe. Heb alleen even getwijfeld toen het zo extreem koud was maar toen stond er weinig wind dus heb uiteindelijk geen dekens gekocht. Moet zeggen dat ze dit jaar ook erg laat zijn met verharen doordat het zo koud blijft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 12:54 



 
Profiel   

har166 schreef
Ik vind dekens altijd zo'n gedoe. Heb alleen even getwijfeld toen het zo extreem koud was maar toen stond er weinig wind dus heb uiteindelijk geen dekens gekocht. Moet zeggen dat ze dit jaar ook erg laat zijn met verharen doordat het zo koud blijft.

Heb je zeker een punt hoor, maar soms ontkom je er niet aan helaas

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 13:26 



 
Profiel   

Mijn beide ponys zijn dit jaar juist snel met verharen. Beide al hun zonervacht. Yaja is nog wel aan het verharen dit jaar.
[ img ]beauty nu alweer paar weken 2 x daags stappen en ice vipes. Over 2 weken echo. Hoop dat het erg verbeterd is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 13:41 



 
Profiel   

[ img ]

Dit is vorige week. Shetje is een moorkop en moet nog aardig wat vacht kwijt. Hij heeft wel een beetje apart haar, het is super zacht ( en heel statisch hahaha ) De fell pony gaat inmiddels wat sneller.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 14:03 



 
Profiel   

Nico is ook al 2/3 van zijn wintervacht kwijt.
Tango is in januari geschoren en begint pas sinds een week of 2 weer haar aan te maken :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 14:17 



 
Profiel   

Mijn oudere shet gaat ook hard met verharen! Als je twee dagen niet borstelt ligt het losse haar er zo op.

Mijn twee jarige lijkt amper te verharen... Ben toch aan het twijfelen om haar te laten scheren nu ze komende week warmer weer geven

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 14:19 



 
Profiel   

Duvel had ik na zijn operatie geschoren. Die heeft in no-time een halve wintervacht aangemaakt en die is hij nu aan het verwisselen voor zomervacht... 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 16:12 



 
Profiel   

Na wat wikken en wegen over welke Kaptoom ik wou, en vooral ook welke kleur is hij gister binnen gekomen
En moet zeggen, het staat Baby niet verkeerd <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 08:50 



 
Profiel   

Elaine: die kleur staat hem prachtig! <3


Vanmorgen weer naar Reddie geweest in de opfok.
Morgen is hij jarig en wordt hij 1 jaar *\o/* Y)(^)
Wat wordt het al een hele man hè?

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 15:05 



 
Profiel   

Wat een knap ding Susanne!
Hoe groot gaat hij ongeveer worden denk je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 15:32 



 
Profiel   

Zo red ziet er al groot uit zeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 16:14 



 
Profiel   

Hij gaat echt heel knap worden!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 18:26 



 
Profiel   

Echt een mooi dier! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 23:11 



 
Profiel   

Bedankt!
Hij is al flink aan de maat, zijn ouders zijn 1.08 en 1.11 dus ongeveer rond die maat verwachten we.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 09:27 



 
Profiel   

Hij oogt echt vele malen groter!
Dat gaat vast een topper worden voor de koets over een paar jaar :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 10:45 



 
Profiel   

Wauw! Die is gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 06:27 



 
Profiel   

Knappe Redje <3 <3 gefeliciteerd. Een jaar al, de tijd gaat hard!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 15:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 487 van de 497 [ 12401 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490 ... 497  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen