Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 322 van de 503 [ 12560 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325 ... 503  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

 
Profiel   

@Autumn, mijne passen elke vorm/type beschermers als het maar maat M is, zowel voor als achter. Mijn pre’s zitten allemaal rond 1.60 met normaal beenwerk.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 23:13 



 
Profiel   

Hier ook maatje M. Heb gewoon een paar simpele beschermers liggen van Harry Horse dacht ik, maar gebruik ze eigenlijk nooit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 23:44 



 
Profiel   

Ik heb voor de mijne BR in maat pony en nu ook een paar PS of sweden beschermers in maat cob, die passen allemaal prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-21 16:15 



 
Profiel   

Voor wie nog jonge Pre merries zoekt met goede papieren, schimmel en rond de 1.60 stuur maar PB. kennisje van me heeft een mooie jaarling en 2 jarige te koop. (belgie)

Wij hebben een drastische keus gemaakt door Favorita te laten dekken met Koning (KWPN)
Wordt wel een beetje tijd dat de Pre hengstenhouders hun zaken op orde hebben. We wilde eigenlijk met Poeta dekken maar wat een zootje ongeregeld weer. Zo geen zin om weer bakken met geld uit te geven en dan maar weer hopen dat het allemaal goedkomt. Heb nu echt al zoveel meegemaakt in het dekken afgelopen jaren en het gaat echt zo vaak fout. (Hengst die toch niet op de bok wil al 4x meegemaakt inmiddels!! Sta je daar met je hengstige merrie. Sperma kwaliteit slecht of ze zijn op vakantie dus geen sperma deze week, hengst die maar 20% van de tijd bevrucht..... echt wat een drama.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 12:57 



 
Profiel   

Oef dat is wel een drastische keuze inderdaad! Maar toch wel benieuwd wat er uit gaat komen!
Hoe is het met je vos? Hoe lang moet ze nog?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 13:04 



 
Profiel   

Zsazsa, ik kan het alleen maar met jou eens zijn!

Ben wel benieuwd naar een plaatje vd hengstkeuze? En waarom juist die?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 13:09 



 
Profiel   

@ Maartje, ze is over 12 dagen uitgerekend, uier zit al goed vol dus ze zal zo langzaam aan wel gaan druppelen dadelijk. Verwacht dat ie ook wel rond die datum komt!

Koning vererft mooie modellen en hoogbenige veulens.
Zelf gewoon een correcte hengst en geen overdreven hypermobiele benenzwaaier.
Ik hoop met hem wat maat, hoogbenigheid en een opwaartser veulen te krijgen. Veulen zou ook voor mezelf zijn vóór de sport in eerste instantie.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 15:16 



 
Profiel   

Ooh spannend, nog maar eventjes dus!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 16:34 



 
Profiel   

_Zsazsa_ schreef
@ Maartje, ze is over 12 dagen uitgerekend, uier zit al goed vol dus ze zal zo langzaam aan wel gaan druppelen dadelijk. Verwacht dat ie ook wel rond die datum komt!

Koning vererft mooie modellen en hoogbenige veulens.
Zelf gewoon een correcte hengst en geen overdreven hypermobiele benenzwaaier.
Ik hoop met hem wat maat, hoogbenigheid en een opwaartser veulen te krijgen. Veulen zou ook voor mezelf zijn vóór de sport in eerste instantie.
[ [url=m/TL0ZnK.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik ben wel benieuwd hoe deze combinatie gaat uitvallen. Lijkt me een goede combinatie met het beste van beide werelden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-21 22:49 



 
Profiel   

Ik kom maar even binnen vallen. Lees een post over dekken, Hengsten die niet op bok willen springen. Of zoals Poeta, waar dekgeld gewoon voor PRE merrie verhoogd wordt naar 1500,--

Ik heb deze maand sperma in gevroren van mijn PRE hengst Evento XIV. Hij heeft officieel internationaal Grand Prix gelopen. Zijn vader "DE"Evento liep op de Olympische Spelen van Atlanta. Was daar 6e met team, en 11e individueel. Vader Evento is ook een van de slechts 5 elite hengsten die stamboek kent.

Mijn Evento is inmiddels 18 jaar, gaaf op de benen, cool, super betrouwbaar karakter, hele nette rontgen fotos. En inmiddels met mij weer uitgebracht in Z2. Voor de eerste 4 merrie dit jaar zeer gereduceerd dekgeld. Nl. euro 200 per zending van 4 a 5 rietjes excl. BTW en verzendkosten. Rest kosten merriehouder. eehhh ik weet niet of ik hier bedragen mag noemen.. Zo niet dan haal ik bedrag eruit..

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 23:06 



 
Profiel   

Ik zag hem voorbij komen op Fb indd. Misschien nog een goede standfoto op het harde en de stokmaat erbij vermelden. Zeer mooi dier indd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 08:10 



 
Profiel   

Hallo allemaal!

Graag meld ik me hier ook.. Morgen wordt het paard gekeurd die ik wil gaan kopen. Super spannend allemaal. Heb 15 jaar voor paarden van anderen gezorgd, en na het overlijden van m'n maatje ben ik nu eindelijk op zoek naar mijn EIGEN paard! :D

Het ging een beetje anders dan verwacht, maar ik kwam een hele knappe Spaanse tegen, en als hij morgen goedgekeurd wordt dan wordt hij nog gecastreerd en komt hij deze kant op na herstel.

Hopelijk wordt hij morgen goedgekeurd, en praat graag met jullie mee. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 10:15 



 
Profiel   

Spannend Captain, succes morgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 18:45 



 
Profiel   

Succes! Komt hij uit Spanje ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 22:28 



 
Profiel   

Leuk captain! Hopelijk wordt hij goedgekeurd. Staat hij nog in Spanje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 10:59 



 
Profiel   

Ja hij staat inderdaad nog in Spanje. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 11:01 



 
Profiel   

Wat spannend Captain! Ik ben heel erg benieuwd naar het proces, je hebt het paard niet in het echt nog gezien toch? Wat maakte voor jou dat je hem ongezien hebt gekocht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 11:20 



 
Profiel   

Spannend Captain!

Ik moet me echt inhouden.. De jonge spaanse kerel van een kennis komt over 1/2 week in de verkoop maar heb er echt het geld niet voor #)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 11:22 



 
Profiel   

Klopt, wel veel filmpjes doorgestuurd gekregen.
Tsja ik ben wel van een risico nemen eigenlijk haha! :') Hij sprak me gewoon gelijk aan, de foto sprong er direct uit en viel ook nog eens redelijk binnen het budget.

Als corona niet zo lastig was geweest was ik er denk ik wel even langs geweest.
Daarnaast: wat is het ergste dat er kan gebeuren, dat ik geen klik heb.. Ja dan heb je hem eventueel zo weer verkocht. Maar een klik kost tijd, dus ik verwacht dat dat helemaal goed gaat komen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 11:26 



 
Profiel   

Captain schreef
Klopt, wel veel filmpjes doorgestuurd gekregen.
Tsja ik ben wel van een risico nemen eigenlijk haha! :') Hij sprak me gewoon gelijk aan, de foto sprong er direct uit en viel ook nog eens redelijk binnen het budget.

Als corona niet zo lastig was geweest was ik er denk ik wel even langs geweest.
Daarnaast: wat is het ergste dat er kan gebeuren, dat ik geen klik heb.. Ja dan heb je hem eventueel zo weer verkocht. Maar een klik kost tijd, dus ik verwacht dat dat helemaal goed gaat komen!


Ik moet zeggen, ik heb ook maar 1 keer gekeken maar vanaf de foto’s had ik al een goed gevoel. In mijn zoektocht vond ik de klik best lastig. Oneindig gelezen wat “de klik” nou is, maar als je die hebt weet je het :j
En zeker komt dat goed, de klik is er zo te lezen al, en aan de band moet gewerkt worden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 11:29 



 
Profiel   

Heel gaaf Captain! Veel succes vandaag, super spannend!! Ben heel erg benieuwd naar hem <<)
Wat betreft de klik.. ik heb mijn beide spanjaarden eigenlijk ook ongezien gekocht. Ik wist het gewoon vanaf de foto al, geloof daar sterk in :+: dat je ook vanaf een foto of filmpje een heel sterk gevoel kan hebben dat het jouw paard is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 13:57 



 
Profiel   

Keuring klaar!

Kleine chip in een van zijn achterbenen, hij heeft als veulen vast gezeten in een draad. Heeft daar ook een klein litteken zitten. Volgens de dierenarts krijgt hij hier zeer waarschijnlijk geen last van omdat het op een bepaalde plek zit. En een van zijn tanden is nog niet gewisseld, maar die kunnen ze verwijderen bij de castratie.

Krijg morgen het raport, zal de foto dan ook aan een arts hier in Nederland laten zien. En als die er hetzelfde over denkt koop ik hem. Ga toch recreatief aan de slag. Voornaamste activiteit zal grondwerk en buitenritten zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 15:22 



 
Profiel   

Ennn gekocht! :')
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 19:22 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 19:25 



 
Profiel   

Dit is dus waarom ik geen witte wilde :))[ img ]
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-21 20:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 322 van de 503 [ 12560 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325 ... 503  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen